3 سال پس از مرگ, برخورد, نیروی دریایی, ناوشکن مک کین آماده است برای استقرار دوباره

هر زمان Cmdr. Ryan Easterday تخته ویرانگر جان مک کین در ژاپن او می گذرد پلاک تجلیل از 10 ملوانان که از دست داده و زندگی خود را در کشتی نزدیک به سه سال پیش است.

در حال حاضر Easterday های هدایت موشک ویرانگر را فرمانده افسر آماده است منجر به تقریبا همه خدمه جدید بازگشت به دریا روی یکی از دو کشتی های نیروی دریایی که تجربه کشنده 2017 برخورد در اقیانوس آرام. این مک کین خود را به اتمام اساسی فاز گواهینامه این ماه که به معنی آن می تواند — برای اولین بار از زمان Aug. 21, 2017, تصادف در نزدیکی سنگاپور — را وظیفه برای کار در منطقه آسیا و اقیانوس آرام.

“هنوز هم وجود دارد چند تایمر در اطراف تمام داوطلبان که تصمیم آنها می خواهند به آن را از چوب و دیدن کشتی بازگشت به دریا” Easterday به خبرنگاران گفت: در روز دوشنبه. “آن بوده است بسیار شدید تجربه برای بسیاری از آنها فکر می کنم.”

جزئیات بعدی:پیمانکار متهم از ارائه معیوب جراحی برای نیروی دریایی زیردریایی به پرداخت $10.9 M حل و فصل

این یک نقطه عطف مهم برای نیروی دریایی است که در سال های اخیر رنج می برد — به عنوان جدید نیروی دریایی, منشی, Kenneth Braithwaite به تازگی آن را — “شکست در اعتماد افراد پیشرو در خدمات.”

هدایت موشکی ناوشکن فیتزجرالد که هفته قبل از کشته در تصادف درگیر شد و در جریان برخورد مرگبار سواحل ژاپن را ترک می سی سی پی کشتی سازی در این آخر هفته به سر جدید خود homeport در سن دیگو.

این مک کین خدمه گذشته را صرف 25 هفته تکمیل آموزش های گسترده پس از سال ها به ارزش های تعمیرات و نگهداری به کشتی و دوباره در حال اجرا. خدمه مورد بررسی قرار گرفت در 23 مناطق از جمله چندین نیروی دریایی یافت می شود نیاز جدی بهبود پس از بازگشت به عقب 2017 برخورد.

“جان مک کین یکی از اولین کشتی های به بهره مندی از این تغییرات” Easterday گفت: “از جمله تجدید نظر فردی و واحد آموزش به روز رسانی مسیرهای شغلی و شیوه های, و تجدید تمرکز بر حرفه ای seamanship و ناوبری.”

این مک کین مانند کشتی های دیگر را نیز به یک “شبانه روزی سازمان دیده بان لایحه پردازنده” Easterday گفت: برای اطمینان از خدمه گرفتن به اندازه کافی استراحت — یک کمبود های شناسایی شده در این تحقیقات در سال 2017 کشتی برخورد.

نیروی دریایی همچنین بازرسی و نگهداری آن ناوبری کشتی های آموزشی پس از حوادث به طور قابل توجهی ramping تا مقدار زمان ملوانان صرف در شبیه سازی قبل از وارد شدن به کشتی. راه نیروی دریایی آموزش دیده افسران و ملوانان به کار در دریا که قبلا انجام شده از طریق آموزش از راه دور تحت موشکافی شدید پس از مک کین و فیتزجرالد برخورد.

قبل از خدمه حتی خود را آغاز اولیه مرحله آنها تا به حال بیش از 200 ساعت از شبیه سازی شده آموزش Easterday گفت. با استفاده از تکنولوژی بالا جهت Seamanship و Shiphandling مربی Easterday گفت: مک کین خدمه قادر به تمرین در جریان replenishments و ترافیک بالا حالات.

محققان یک علت اصلی مک کین برخورد شد “leaderships’ از دست دادن آگاهی موقعیتی در یک منطقه پر ترافیک.”

“این یک فرصت عالی برای افراد عمدتا افسران که در حال یادگیری به افسران عرشه و یا تلاش برای حفظ کسانی به تمرین ویژه تحولات که ما انجام نمی اغلب” Easterday گفت.

قبل از آن تایید شد دوباره به ناوگان این مک کین خدمه مواجه بالا-تست استرس برای اطمینان از آن آماده بود برای دوباره پیوستن به ناوگان.

“ما در واقع تخریب پل” Easterday گفت. “ما با قرار دادن یک دود ماشین وجود دارد و مطرح شده یک دسته از پرسنل تلفات که مجبور به کنترل خسارت سازمان به شکل از چگونه به مبارزه با آتش سوزی وجود دارد — یک محل است که شما به طور معمول نمی کنید برای پیدا کردن یک آتش است.”

اولین کمک تیم تا به حال برای مقابله با تلفات در حالی که تماشای تیم تا به حال به دست آوردن مجدد کنترل از کشتی از جایگزین ایستگاه, او گفت:. مبارزه با مرکز اطلاعات سازمان دیده بان تیم تا به حال به بیش از کشتی رانندگی و ناوبری-همه در حالی که هنوز مبارزه با مبارزه با سناریو Easterday گفت.

“این واقعا طراحی شده است برای قرار دادن مردم تحت استرس و آنها را از طریق فکر می کنم و اولویت بندی آنها رو به انجام بعدی برای حل این مشکلات در زمان واقعی” او گفت:.

Easterday که شد کشتی اجرایی به زودی پس از مک کین سابق بالا افسران رها شدند پس از برخورد گفت: او با افتخار از خدمه خود را و اعتماد به نفس آنها را قادر به انجام هر ماموریت آنها به نام در به کامل است.

همه چیز مک کین خدمه انجام داده است و در سه سال گذشته است که به افتخار 10 اعلام کرد که در سال 2017 برخورد او اضافه شده است.

“ما موفقیت های خود را میراث” Easterday گفت. “من کاملا با اعتماد به نفس گفت که بزرگ بد جان است و ما در حال آماده تر و کشنده تر از همیشه قبل از.”

— Gina Harkins را می توان در رسید [email protected] او در توییتر دنبال کنید @ginaaharkins.

مرتبط:گزارش جدید امتیاز به خستگی حاد به عنوان عامل مرگبار کشتی نیروی دریایی برخورد

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>