24 کشتی های نیروی دریایی رفت به کشتی سازی برای تعمیرات. تنها 3 ساخته شده آن را دوباره به دریا در زمان

نیروی دریایی هنوز هم نمی توانید کشتی ها به تعمیر و نگهداری متری و سپس بازگشت به دریا در زمان اما قرارداد جدید روش کاهش هزینه ها با توجه به ناظر گزارش کنید.

“ما دریافتیم که نیروی دریایی است کاهش هزینه های از برآورد اولیه برای کشتی تعمیر, اما این کار در ادامه به اجرای بیش از برنامه” دولت دفتر پاسخگویی گفت: در گزارش دوشنبه منتشر شد.

یکی از دلایل تاخیر اضافی تعمیر و نگهداری کار که پیش بینی نمی شد که قرارداد اصلی بود اجازه دهید گائو گفت.

مرتبط با: نیروی دریایی کمک های مالی برای اولین بار خدمات چشم پوشی فراجنسیتی افسر

آن را اشاره به “وقت اضافی آن اغلب طول می کشد برای هماهنگ کردن کمک های مالی اضافی برای تعمیرات است که ممکن است انتظار می رود اما نمی تواند مقدار زمانی که قرارداد آغاز شد.”

61 صفحه گزارش با تمرکز بر سه اصلی منطقه ای تعمیر و نگهداری مراکز: Mid-Atlantic RMC در نورفولک ویرجینیا منطقه; جنوب شرقی RMC در نزدیکی Mayport فلوریدا.; و جنوب غربی RMC در نزدیکی سن دیگو.

بین 2015 و 2019 تنها سه نفر از 24 کشتی برای تعمیرات در نورفولک RMC بودند به پایان رسید و در برنامه گائو گفت. به طور کلی میانگین برنامه رشد افزایش 38% در نورفولک آن یافت می شود.

در همان زمان کار بر شش از 10 کشتی در Mayport تکمیل شد در برنامه ها و کار بر روی چهار از هفت کشتی در سن دیگو انجام شد در زمان بر اساس این گزارش. نیروی دریایی calls زمان صرف شده در حیاط برای تعمیرات و نگهداری “CNO availabilities” با اشاره به رئیس عملیات نیروی دریایی.

در این گزارش ذکر یک مثال از بارانداز کشتی فرود Whidbey Island که رفت برای تعمیرات در نورفولک حیاط در اوت. 21, 2017. اتمام برنامه ریزی شده تاریخ مارس 11, 2018, اما این کار نشده بود به پایان رسید تا بیش از یک سال بعد در دسامبر. 18 سال 2019 آن را گفت.

در مقابل به ادامه برنامه تاخیر نیروی دریایی انجام داده است بسیار بهتر در کاهش هزینه ها از طریق یک قرارداد جدید روش به نام جایزه های متعدد قرارداد-چند منظور (MAC-MO) رویکرد برای کشتی تعمیر و نگهداری کار آغاز کرده است در سال 2015.

تحت MAC-MO, نیروی دریایی افزایش یافته است و رقابت فرصت را به دست آورد انعطاف پذیری برای اطمینان از کیفیت کار و محدود هزینه رشد گائو گفت.

در 2015-2019 قاب زمان “21 از 41 کشتی, تعمیر و نگهداری دوره به نام availabilities برای عمده تعمیر کار کمتر از هزینه در ابتدا تخمین زده می شود و هزینه متوسط رشد در سراسر 41 availabilities بود 5%” این گزارش گفت:.

— ریچارد Sisk را می توان در رسید [email protected]

ادامه مطلب: F-22 تصادفات در نزدیکی پایگاه نیروی هوایی Eglin; خلبان خارج با خیال راحت

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>