2,000 تفنگداران دریایی از جنوب کالیفرنیا اعزام به خاورمیانه به عنوان پاسخ به بحران نیروی

واحد از کمپ پندلتن را 1st اعزامی نیروی دریایی مستقر کرده اند به شرق میانه, پایگاه, مقامات اعلام کرد در روز دو

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 13 خرداد 1399

واحد از کمپ پندلتن را 1st اعزامی نیروی دریایی مستقر کرده اند به شرق میانه, پایگاه, مقامات اعلام کرد در روز دوشنبه, ژوئن 1.

چهار عنصر از 13th دریایی اعزامی واحد در حال حاضر در کویت و عمل تحت فرماندهی مرکزی ایالات متحده که نظارت نظامی ایالات متحده در خاورمیانه است. آنها را به عمل به عنوان یک هدف خاص, دریایی, هوایی-زمینی, نیروی کار -- بحران پاسخ-فرماندهی مرکزی.

این بدان معناست که وجود واحد است که باید هر دو زمین و هوا و تدارکات قابلیت های است که می تواند پاسخگویی به انواع نیازهای در خاورمیانه است.

"در هر لحظه ممکن است ما کار با شریک زندگی ملت و نیروهای خود را برای پیشبرد روابط ما کمک وزارت امور خارجه ایالات متحده در تقویت سفارت امنیت و استقرار و یا افزایش نیروی دریایی ادغام فرصت با نیروی دریایی ایالات متحده روی shipslike U. S. S. B. Lewis دستگاه کشش" گفت: سروان ، جاشوا هیز است که با نیروی کویت ،

در همه استقرار شامل حدود 2000 نفر از تفنگداران و ملوانان. حدود 200 خواهد ساخت تا نیروی کار فرمان عنصر که طرح و اجرای عملیات در طول یک ماموریت.

نیروهای خود را از سراسر من اعزامی نیروی دریایی از جمله 1st Marine Division, 1st Marine تدارکات و 3rd دریایی بال هواپیما را تا SPMAGTF-CR-CC 20.2. واحد شامل 2 گردان 5th دریایی هنگ دریایی متوسط Tiltrotor اسکادران-166 (تقویت شده) و مبارزه با تدارکات جدا شدن-25.

13th MEU جایگزین یکی دیگر از هدف های خاص, دریایی, هوایی-زمینی, نیروی کار -- بحران پاسخ. در ماه ژانویه حدود 100 نفر از کسانی که تفنگداران دریایی اعزام شدند و پس از عراق معترضان اقدام به طوفان بغداد سفارت.

که زور می زنیم خانه و تفنگداران و ملوانان که فقط ساعت را صرف رفتن بیش از تجهیزات و تعمیر و نگهداری.

"آن را گرم و گرد و خاکی و برای بسیاری از افراد این است که یا خود استقرار و یا خود را برای اولین بار اعزام به خاورمیانه و یک تجربه جدید" هیز گفت. "Pre-deployment آموزش آماده کرده همه ما را آماده و انعطاف پذیر برای هر وضعیت. ما بسیار افتخار از تعهد خود را برای خدمت به ملت بزرگ ما است."

استقرار به تعویق افتاد توسط وزارت دفاع را "متوقف کردن جنبش سفارش" در پاسخ به گسترش بیماری همه گیر کوروناویروس.

در طول این تاخیر واحد آموزش نگه داشته برای ماموریت در کمپ پندلتن, Marine Corps Air Station میرامار و در سپاه تفنگداران دریایی هوایی و زمینی مبارزه با مرکز توئنتی ناین پالمز.

همه از تفنگداران و ملوانان تحت دو هفته "محدوديت" دوره قبل از آغاز بحران خود را پاسخ ماموریت.

"در سراسر فرماندهی تفنگداران و ملوانان باید روت گسترده برای این ماموریت گفت:" Sgt. مسلح ، استوارت D. شیشه command sergeant major. "ما رو به جلو اعزام نیروهای آماده به پاسخ به هر گونه بحران یا رویداد در یک لحظه متوجه."

این مقاله نوشته شده توسط Erika I. ریتچی از اورنج کانتی ثبت نام شد و از نظر قانونی مجوز از طریق تریبون محتوای آژانس از طریق <url> ناشر شبکه. لطفا همه سوالات به صدور مجوز legal@newscred.com.

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 اورنج کانتی ثبت نام کنید. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب