هنگامی که شما خرید به صورت فله هر یک از آیتم های ارزان تر است. توسعه شخصی وبلاگ نویسان مارک و فرشته استدلال می کنند که “همان اصل امر به زمان. هنگامی که شما دسته ای با هم مشابه وظایف شما را نجات دهد.” به درخواست این مفهوم به کار سعی کنید تقسیم وظایف بر اساس نوع و نه پروژه. می گویند شما نیاز به ایجاد گزارش برای ارسال به مشتریان مختلف. اگر گزارش های خود را ایجاد شده با استفاده از همان نرم افزار به جای ایجاد هر گزارش به طور جداگانه و ارسال آن به مشتری ایجاد هر سه در همان زمان و سپس ارسال آنها را یکی پس از دیگری. این روش همچنین می توان برای کارهای خانگی. برای مثال اگر شما نیاز به تمیز کردن خود را در اتاق نشیمن و اتاق خواب, گرد و غبار مبلمان در هر دو اتاق و سپس حرکت به جارو و سازماندهی آخرین. هنگامی که شما برای جلوگیری از تعویض عقب و جلو بین کارهای مختلف شما می توانید حفظ تمرکز و صرفه جویی در وقت با ارزش.

istockphoto.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im