هنگامی که شما خرید به صورت فله هر یک از آیتم های ارزان تر است. توسعه شخصی وبلاگ نویسان مارک و فرشته استدلال می کنند که "همان اصل امر به زمان. هنگامی که شما دسته ای با هم مشابه وظایف شما را نجات دهد." به درخواست این مفهوم به کار سعی کنید تقسیم وظایف بر اساس نوع و نه پروژه. می گویند شما نیاز به ایجاد گزارش برای ارسال به مشتریان مختلف. اگر گزارش های خود را ایجاد شده با استفاده از همان نرم افزار به جای ایجاد هر گزارش به طور جداگانه و ارسال آن به مشتری ایجاد هر سه در همان زمان و سپس ارسال آنها را یکی پس از دیگری. این روش همچنین می توان برای کارهای خانگی. برای مثال اگر شما نیاز به تمیز کردن خود را در اتاق نشیمن و اتاق خواب, گرد و غبار مبلمان در هر دو اتاق و سپس حرکت به جارو و سازماندهی آخرین. هنگامی که شما برای جلوگیری از تعویض عقب و جلو بین کارهای مختلف شما می توانید حفظ تمرکز و صرفه جویی در وقت با ارزش.
istockphoto.com
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
مقالات مشابه
- انواع لباس بچگانه پسرانه و دخترانه
- 16 54 48 88
- 12 گیاهان شما می توانید رشد با موفقیت در حمام
- عقیق محبوب US Coast Guard روحیه سگ می میرد در میشیگان
- تجهیزات مورد نیاز رستوران
- چگونه برای مخفی کردن هر آهنگ از یک لیست پخش Spotify در
- تلوزیون شیائومی 75 اینج کیولد QLED1 اسمارت و Q1 4k
- The Impact اسباب بازی On your بالقوه/دنبال کنندگان شما
- چگونه جامعه یخچال در حال مبارزه با ناامنی غذایی
- خرید کتاب دانشگاهی