یک مهمانی COVID برای فرزندان خود ترتیب می دهید؟ هنوز هم ایده بدی است

[ad_1] در روزهایی که واکسن آبله مرغان به طور گسترده در دسترس قرار می گیرد، برخی از والدین "مهمانی های آبله مر

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 17 دی 1400
[ad_1]

در روزهایی که واکسن آبله مرغان به طور گسترده در دسترس قرار می گیرد، برخی از والدین "مهمانی های آبله مرغان" را در پس زمینه یک بیماری همه گیر ترتیب می دهند تا اطمینان حاصل کنند که فرزندانشان از موج عفونت ها دور نمی مانند. تصور می شد که آبله مرغان یک بیماری خفیف برای کودکان است، اما برای بزرگسالان بدتر است و عفونت اولیه با آن ایمنی طبیعی برای زندگی ایجاد می کند.

اکنون ایده "پارتی های آبله مرغان" بازگشته است - اما این بار برای COVID-19 است. نوع Omicron نسبت به نسخه‌های قبلی ویروس کرونا خطرناک‌تر به نظر می‌رسد و اکنون که کودکان به مدرسه بازگشته‌اند، اجتناب از آن برای کودکان دشوارتر است، پس چرا آن را از سر راه خود حذف نکنید؟

تایمز این سوال را از چهار متخصص COVID-19 پرسید که سه نفر از آنها نیز متخصصان اطفال متخصص در بیماری های عفونی هستند.

اگرچه آنها با والدینی که از بیماری همه گیر به ظاهر بی پایان خسته شده اند ابراز همدردی کردند، اما همه آنها گفتند که قرار دادن فرزند شما در معرض گزینه Omicron - و بسیاری از معایب بالقوه هیچ فایده ای ندارد.

دکتر جیمز تی مک‌دویت، رئیس سوالات بالینی کالج پزشکی بیلور در هیوستون، گفت: ایده تلاش عمدی برای ابتلا به یک بیماری عفونی «تفکر قرن 21 نیست، تفکر قرن 20 نیست، تفکر قرن 19 است». .

در استراتژی از گذشته خردمندی وجود داشته است، و این به توضیح اینکه چرا ممکن است مردم بخواهند دوباره این مسیر را با ویروس کرونا ادامه دهند (به ویژه والدینی که در دوران کودکی شرکت در مهمانی های آبله مرغان را به یاد دارند) کمک می کند. اما تشابهات بین آن زمان و اکنون ضعیف است، و همچنین توجیهات احتمالی برای جستجوی نوع Omicron وجود دارد.

آیا گزینه Omicron نرم است؟

مک دیاویت گفت که Omicron معمولاً یک درمان برای کودکان است، "اما گاهی اوقات اینطور نیست."

دکتر دین A. بلومبرگ، رئیس بیماری های عفونی کودکان در بیمارستان کودکان UC Davis، گفت که از بیش از 7 میلیون مورد کودکان کووید-19 در ایالات متحده از زمان همه گیری، بیش از 29000 مورد منجر به بستری شدن در بیمارستان و بیش از بیش از آن شده است. 1000 نفر کشنده بودند. بنابراین، در حالی که عوارض مضر رایج نیستند، او گفت: "شما اساساً تاس می اندازید و امیدوارید فرزندتان یکی از این نتایج جدی را نداشته باشد."

دکتر Aaron M. Millstone، متخصص بیماری‌های عفونی کودکان در مرکز کودکان جانز هاپکینز، خاطرنشان کرد که عفونت‌ها به‌ویژه برای کودکانی که واکسن کووید-19 خود را دریافت نکرده‌اند در خطر است.

میلستون گفت: "ما کودکانی را می بینیم که با کووید حاد در مراقبت های ویژه بستری می شوند، و این بیشتر برای کودکان واکسینه نشده اتفاق می افتد تا کودکان واکسینه شده."

او افزود: چیزی که ما هنوز در مورد Omicron نمی دانیم این است که آیا با سندرم التهابی چند سیستمی مرتبط است، وضعیتی که در برخی از کودکان (و بزرگسالان) چهار تا شش هفته پس از ابتلا به COVID-19 رخ می دهد یا خیر. MIS-C یک بیماری بالقوه کشنده است که می تواند باعث آسیب طولانی مدت قلب شود.

او گفت: «ما اولین موارد خود را از Omicron بعد از شکرگزاری دیدیم. ما دقیقاً در جایی هستیم که نمی دانیم در نتیجه Omicron هجوم عظیمی از MIS-C خواهیم داشت یا خیر. ما چنین چیزی را در دلتا ندیدیم. ما در مورد Omicron نمی دانیم.

ویروس شناس پائولا کانن، دانشیار میکروبیولوژی در دانشکده پزشکی کک USC، گفت که Omicron به طور کلی می تواند خفیف تر باشد، اما ما نمی دانیم که آیا خفیف تر خواهد بود یا خیر. برای کودکان. او گفت که تصور گزینه ای که تأثیرات متفاوتی بر بیماران در گروه های سنی مختلف دارد، آسان است.

کانن گفت و حتی اگر عفونت تأثیر زیادی بر روی یک کودک نداشته باشد، کودک می‌تواند ویروس کرونا را به والدین، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، دوستان و «کل دنیایی که کودک با آن تعامل خواهد کرد» سرایت کند. و شما نمی توانید بدانید که آیا نتیجه برای همه "در موج افرادی که ممکن است در نتیجه آلوده کردن فرزند شما آلوده شوند" خوب باشد یا خیر.

همانطور که مک دیویت گفت، به احتمال زیاد اگر نوع Omicron را مصرف کنید، علائم شما شدید نخواهد بود، اما "اگر آن را نگیرید، به هیچ وجه بیمار نخواهید شد."

آیا عفونت اجتناب ناپذیر است؟

کانن گفت، بخشی از جذابیت مهمانی COVID-19، ایده رهایی از نگرانی بی‌وقفه ماندن یک قدم جلوتر از ویروس است. این یک رویکرد "بیایید فقط چسب زخم را پاره کنیم" است که با این باور تقویت شده است که ویروس کرونا در نهایت اجتناب ناپذیر است.

اما مک دیاویت می گوید که عفونت اجتناب ناپذیر نیست، به خصوص اگر افراد ماسک بزنند، فاصله اجتماعی را رعایت کنند و واکسینه شوند و تقویت شوند.

او گفت اگرچه واکسن‌های کرونا به اندازه قبل در برابر Omicron مؤثر نیستند، اما «ارزان، مؤثر و در دسترس هستند». هیچ دلیلی وجود ندارد که عمداً خطر عفونت را بپذیریم "در صورت وجود جایگزین های بهتر".

البته هنوز واکسنی برای کودکان زیر 5 سال وجود ندارد. اما کانن گفت که این کودکان به زودی واجد شرایط خواهند شد. او گفت: "قطعاً دلیلی وجود دارد که فرزندتان را تا زمانی که واجد شرایط واکسیناسیون نشود، سالم نگه دارید."

میلستون گفت که Omicron ممکن است در مکان‌هایی که 30 تا 40 درصد از تست‌های COVID-19 مثبت هستند، همه‌جا به نظر برسد. اما این بدان معنا نیست که 30 تا 40 درصد از کل جمعیت مبتلا هستند. و علاوه بر این، این موج نیز مانند موج های قبلی محو می شود و خطر قرار گرفتن در معرض کاهش می یابد.

میلستون گفت: «همه سالیانه آنفولانزا نمی گیرند. همه سالی سرما نمی خورند.

آیا مصونیت طبیعی بیشتر از واکسیناسیون از من محافظت می کند؟

کانن گفت که تشخیص تفاوت در ایمنی بین افرادی که آلوده شده اند اما واکسینه نشده اند، افرادی که واکسینه شده اند اما آلوده نشده اند و افرادی که هم آلوده و هم واکسینه شده اند دشوار است.

با این حال، بلومبرگ گفت، اگر به تمام تحقیقات نگاه کنید، بیشتر مطالعات نشان می‌دهند که افراد در نتیجه واکسیناسیون نسبت به عفونت، ایمنی بالاتر، دائمی‌تر و طولانی‌تری دارند. او گفت و حتی اگر فرزند شما به کووید-19 آلوده شود، باز هم می‌خواهید که او واکسینه شود تا خطر ابتلای مجدد را کاهش دهد.

بلومبرگ گفت: «ما می دانیم که افراد ممکن است دوباره به کووید مبتلا شوند.

کانن گفت، از آنجایی که Omicron بسیار مسری است، امید این است که در نهایت با جمعیتی مواجه شویم که تا حد زیادی از این نوع مصونیت دارند. او گفت، اما نمی دانیم که آیا این مصونیت برای متوقف کردن موج دیگری کافی خواهد بود یا گزینه جدیدی ظاهر می شود که می تواند بر دفاع ساخته شده در پاسخ به Omicron غلبه کند.

بلومبرگ گفت یکی از دلایلی که برخی از والدین نمی خواهند فرزندان خود را واکسینه کنند، نگرانی آنها در مورد عوارض جانبی نادر اما بالقوه جدی مانند میوکاردیت، التهاب قلب است. او گفت، اما مقامات بهداشت فدرال دریافتند که میزان میوکاردیت در کودکان مبتلا به کووید-19 100 برابر بیشتر از کودکانی است که واکسینه شده بودند. و خطر میوکاردیت در ترکیب با MIS-C 1000 برابر بیشتر است.

آیا می توانم Omicron را بعد از ابتلای فرزندم ایزوله کنم؟

به گفته کارشناسان، این احتمالاً بزرگترین مشکل حزب COVID-19 است.

میلستون گفت: «معلوم است که اگر کودکان بیمار شوند، آن را به اطرافیان خود سرایت خواهند کرد. حتی اگر والدین واکسینه شده باشند، اگر فرزندانشان نوع Omicron را به خانه بیاورند، "این فقط در خانه پرواز می کند."

مک دیویت افزود: «این ایده بدی است در غیاب واکسن. من فکر می کنم این یک ایده احمقانه در حضور واکسن است. ... این باعث می شود مردم بی جهت بیمار شوند و برخی افراد بسیار غیرضروری بیمار شوند.»

میلستون گفت والدین باید در مورد اختلال و خطری که نه تنها برای زندگی آنها، بلکه برای زندگی هر کس دیگری که فرزندانشان با آنها در تماس هستند فکر کنند. او گفت: "مردم باید تصمیم بگیرند که آیا فقط به فکر رفاه خود باشند یا به رفاه جامعه خود."

این شامل تأثیری است که همه این موارد اضافی بر سیستم بهداشت محلی خواهند داشت. میل استون گفت اگر بیمارستان ها مملو از بیماران مبتلا به کووید باشد، آنها نمی توانند از سایر افراد به شدت بیمار و در حال مرگ مراقبت کنند.

او گفت: "بسیاری از ما در حوزه پزشکی و بهداشت عمومی از مردم التماس می کنیم که به دیدگاه جامعه فکر کنند."


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن