گفر 'Rust' برای تیراندازی به الک بالدوین شکایت کرد

[ad_1] تکنسین اصلی نور راست، که هالینا هاچینز فیلمبردار را در آغوش خود نگه داشت، در حالی که او سر صحنه فیلمبر

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 5 آذر 1400
[ad_1]

تکنسین اصلی نور راست، که هالینا هاچینز فیلمبردار را در آغوش خود نگه داشت، در حالی که او سر صحنه فیلمبرداری در حال مرگ بود، یک شکایت مدنی در لس آنجلس تنظیم کرد و ادعا کرد که تهیه کنندگان فیلم - از جمله الک بالدوین - در مورد مرگ هاچینز سهل انگاری کرده اند.

سرژ سوتنوی، که رئیس برق یا گافر بود، اولین عضو گروه فیلم Rust بود که از شرکت سازنده فیلم، Rust Movie Productions LLC، برای فاجعه 21 اکتبر در نیومکزیکو شکایت کرد.

Svetnoy و Hutchins بیش از پنج سال است که با هم دوست هستند و در 9 محصول سینمایی با هم کار کرده اند. هر دو مهاجر از اوکراین بودند و تعطیلات را با خانواده خود سپری کردند. سوتنوی 63 ساله به هاچینز لقب اوکراینی گالا را داد.

سوتنوی بعد از ظهر چهارشنبه در یک کنفرانس خبری در هتلی در بورلی هیلز گفت: "هنوز نمی توانم باور کنم که او دیگر بین ما نیست." چه فاجعه و بی عدالتی است وقتی مردی سر صحنه فیلمبرداری در حین هنرسازی جان خود را از دست می دهد.»

شکایت کلی Svetnoy در دادگاه عالی لس آنجلس در روز چهارشنبه، تهیه کنندگان، هانا گوتیرز رید، زن مسلح، دیو هالز، دستیار اول کارگردان، سارا زاکری استاد املاک و ست کنی تامین کننده اسلحه را به عنوان متهمان معرفی کرد. این شکایت در لس آنجلس تنظیم شد زیرا Svetnoy و حداقل یکی از تهیه کنندگان در لس آنجلس زندگی می کنند.

گلوله ای که بالدوین از یک هفت تیر 45 کلت شلیک کرد، طبق کت و شلوار Svetnoy "به سختی او را از دست داد."

او در فاصله شش تا هفت فوتی بالدوین قرار نداشت که اسلحه "به طور ناگهانی و کاملا غیرمنتظره" منفجر شد و افزود که Svetnoy "صدای عجیب و وحشتناکی از چیزی شبیه هوای فشرده را احساس کرد." در این شکایت آمده است که او مورد اصابت "مواد منبع انفجار" قرار گرفته است.

کارآگاهان کلانتر شهرستان سانتافه هنوز در حال بررسی جزئیات کلیدی تیراندازی هستند، از جمله اینکه چه کسی مهمات را به مجموعه آورده است - نقض پروتکل های ایمنی تولید فیلم - و چه کسی حداقل یک گلوله سربی را در هفت تیر بالدوین پر کرده است.

نمایندگان بیش از 500 گلوله مهمات را از مجموعه فیلم Rust، فیلمی کم‌هزینه که در دهه 1880 در کانزاس می‌گذرد، مصادره کردند. کلانتر آدن مندوزا در ماه گذشته گفت که در هفت تیر شلیک شده توسط بالدوین، مهمات بیشتری پیدا شد. این گلوله ها برای تجزیه و تحلیل به آزمایشگاه جنایی FBI در کوانتیکو، ویرجینیا فرستاده شد.

سوتنوی در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که دو تا سه روز قبل از تیراندازی، اسلحه‌هایی را دیده است که بین قاب‌های فیلم «بی مراقبت در شن‌ها» رها شده‌اند. گافر همچنین به یاد آورد که گوتیرز رید را با سلاح زیر کمربند دیده بود.

وکیل گوتیرز رید در آلبوکرکی، جیسون بولز، روز چهارشنبه بیانیه ای صادر کرد و پیشنهاد خود را برای بازی ناعادلانه تکرار کرد.

"ما متقاعد شده ایم که این یک خرابکاری است و هانا جعل شده است. بولز در بیانیه ای گفت: "ما معتقدیم که صحنه قبل از رسیدن پلیس تقلب شده است." "امروز صبح ما پیشنهاد دادیم اطلاعات مهم و اضافی را با کلانتری به اشتراک بگذاریم و منتظر پاسخ آنها باشیم."

گری دوردیک، وکیل سوتنوی، نسبت به ادعاهای بولز ابراز تردید کرد.

دوردیچ در کنفرانس مطبوعاتی موکلش گفت: «به نظر خیلی اغراق آمیز می رسد. "یک نفر خرابکاری کرد [her] برای ارتکاب قتل؟ برای من باورنکردنی به نظر می رسد. ... وقتی اسلحه را داشتند کجا بود؟ وقتی گلوله را در اسلحه گذاشتند کجا بود؟ ... او به طرز بدی شکست خورد.»

پرونده Svetnoy ادعا می کند که بالدوین مسئولیت تیراندازی در سینمای Bonanza Creek Ranch در 13 مایلی جنوب سانتافه را بر عهده داشت. هاچینز جان خود را از دست داد و جوئل سوزا کارگردان مجروح شد در حالی که بالدوین در حال تمرین یک صحنه آینده بود - تیراندازی در یک کلیسای چوبی فرسوده در انتهای شهر قدیمی غربی.

این عکس ها در یک برنامه تولیدی 21 روزه 12 روز طول کشید.

کت و شلوار Svetnoy گفت که بعدازظهر، بالدوین مجبور شد دستش را روی سینه‌اش بگذارد و یک هفت تیر را از روی جلمه‌اش روی شانه‌اش بکشد و آن را به سمت دوربین بگیرد.

در این پرونده آمده است: «این صحنه به متهم بالدوین نمی‌خواهد که کلت رولور را شلیک کند، که نباید حاوی مهمات باشد. در بیانیه سوگند مورخ 22 اکتبر برای حکم بازرسی، کلانتر دت. جوئل کانو نوشت که هالز اسلحه را به بالدوین داد و فریاد زد "تفنگ سرد"، که نشان می‌دهد این وسیله مهمات واقعی ندارد.

"میدونی، این فقط یک تمرین بود. او نمی تواند در تمرینات تیراندازی کند. من انتظارش را نداشتم، "سوتنوی در کنفرانس مطبوعاتی گفت. هیچ کس هرگز انتظار شلیک واقعی را نداشت.

پس از ترخیص، سوتنوی گفت که "آنچه فکر می کرد باروت و سایر زباله های تپانچه بود" روی صورت و عینک خود قرار گرفت. صدای هر دو گوشش خفه شده بود.

سپس متوجه شد که هاچینز، 42 ساله، همراه با سوزا مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

متیو هاچینز، شوهر فیلمساز فقید Rust، از بویل راویپودی از پانیش شی شکایت کرده است، اما سخنگوی شرکت حاضر به اظهار نظر در مورد هرگونه طرحی برای طرح دعوی قضایی نشد. مامی میچل، فیلمنامه نویس ساکن سانتافه، که پس از تیراندازی با 911 تماس اولیه داشت، وکیل گلوریا آلرد را بازداشت کرده است.

در 26 اکتبر، آلرد بیانیه ای صادر کرد و گفت که تیم او "تحقیقات خود را در مورد آنچه اتفاق افتاده انجام خواهد داد زیرا سوالات بی پاسخ زیادی وجود دارد."

همانطور که هاچینز با خونریزی روی زمین کلیسا دراز کشیده بود، آبفشان سر او را در آغوش گرفت و با او صحبت کرد و طبق لباس سوتنوی سعی کرد او را آرام، هوشیار و هوشیار نگه دارد. اما در پایان، او به یاد می آورد، "صورتش خاکستری شد و لب هایش شروع به سیاه شدن کردند."

در این کت و شلوار آمده است که کلوزر، اسلحه ساز، گوتیرز رید و دستیار اول کارگردان، هالز، استاد اسباب بازی، قبل از اینکه اسلحه را به بالدوین تحویل دهند، «به خوبی بازرسی نکردند». در پرونده حقوقی همچنین آمده است که مهمات استفاده شده در این مجموعه "هرگز به طور ایمن ذخیره نشده است و به سادگی در کامیون بدون مراقبت رها شده است".

وکلای گوتیرز رید، جیسون بولز و رابرت هورنز، قبلاً بیانیه‌ای صادر کردند و گفتند که ایمنی اولویت شماره یک موکل آنها در صحنه فیلمبرداری است و او نمی‌داند که راندهای زنده از کجا آمده است. آنها افزودند: «هانا برای دو سمت در این فیلم استخدام شد که تمرکز بر کار او به عنوان یک اسلحه ساز را بسیار دشوار می کرد. او برای آموزش، روزهای نگهداری اسلحه و زمان مناسب برای آماده شدن برای تیراندازی تلاش کرد، اما در نهایت توسط صنعت و بخش او رد شد.

اما لباس Svetnoy می گوید که تولید "در استخدام یک اسلحه ساز ماهر و باتجربه" در Gutierrez Reid 24 ساله شکست خورده است و ادعا می کند که به بالدوین نحوه استفاده یا کار با هفت تیر را به درستی آموزش نداده است. Svetnoy استدلال می کند که Gutierrez Reed نباید این کار را می پذیرفت "زمانی که نیازهای این تولید به دستیارهای اسلحه ساز زیادی نیاز دارد."

Svetnoi همچنین تعدادی از تهیه کنندگان را به رد "درخواست برای روزهای آموزش تسلیحات" و ناتوانی در اصلاح "نقض آشکار پروتکل ایمنی سلاح گرم"، از جمله دو حادثه فیلمبرداری قبلی که شامل تیراندازی نامناسب بود، متهم کرد. پیش از این، تایمز گزارش داد که دو گلوله تصادفی در 16 اکتبر - درست چند روز قبل از تیراندازی مرگبار - شلیک شده است.

در این دادخواست آمده است: «این حادثه ناشی از سهل انگاری و کم کاری متهمان بوده است». به عبارت ساده، هیچ دلیلی وجود نداشت که یک گلوله زنده در این هفت تیر 45 کلت قرار داده شود یا در جایی در صحنه فیلم Rust حضور داشته باشد.

این پرونده با اشاره به اینکه این مسئولیت شامل داشتن «تعداد کافی آموزش دیده و مجرب» است، ادامه داد: «تهیه‌کنندگان Rus موظف بودند افرادی را استخدام کنند که در زمینه نظارت دقیق بر استفاده از سلاح گرم و مهمات در ساخت فیلم آموزش دیده و با تجربه بودند. اسلحه سازان برای رفع نیازهای تولید."

در این دادخواست همچنین از Thomasville Pictures LLC و مدیر آن آلن چنی به عنوان متهم نام برده شد. دیگر تهیه کنندگانی که به عنوان متهمان نام برده می شوند عبارتند از رایان دانل اسمیت، ناتان کلینگر، رایان وینترسترن، انجل نیگام، متیو دلپیانو، امیلی سالوسون، کریس ام بی شارپ، جنیفر لمب و شرکت سازنده واحد، 3rd Shift Media، و کارکنان آن گابریل. کاترین رو والترز. . پیکل تهیه کننده خطی فیلم بود. والترز مدیر تولید بود.

سخنگوی 3rd Shift Media از اظهار نظر در مورد پرونده یا ادعاهای بولز خودداری کرد.

در نتیجه این فاجعه، سوتنوی گفت که از "استرس عاطفی جدی" رنج می برد و می ترسید که درآمد خود را از ناتوانی در کار در آینده از دست بدهد.

سه روز پس از این فاجعه، سوتنوی در یک پست فیس بوک نوشت که مرد مسلح و تهیه کنندگان فیلم در قبال مرگ هاچینز سهل انگاری کرده اند.

Svetnoy در یک پست طولانی در صفحه فیس بوک خود به صراحت اعلام کرد که معتقد است اسلحه ساز Rust تا حد زیادی مسئول مرگ دوستش بوده است، اگرچه او به نام گوتیرز رید اشاره نکرد.

روز چهارشنبه، سوتنوی گفت که قصد جدایی از کسی را ندارد - و بسیاری از مردم در انجام وظایف خود شکست خورده اند.

«افراد زیادی در روند ساخت فیلم نقش دارند. سوتنوی در یک کنفرانس خبری گفت: هرکس باید کار خود را انجام دهد و مسئولیت کامل آن را بپذیرد. "من فکر می کنم مهم است که به افراد جوان تر و کم صلاحیت فرصت کار در صحنه فیلمبرداری داده شود، اما همیشه باید افراد باتجربه تری پشت سر آنها برای آموزش، اجتناب از اشتباه و جلوگیری از تراژدی ها وجود داشته باشند."


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن