گردباد مایفیلد، کنتاکی را حیرت زده ترک کرد و در جستجوی بازماندگان بود

[ad_1] هنگامی که گردباد در اواخر روز جمعه شهر کنتاکی را درنوردید، کشیش وس فاولر با همسر و سه فرزندش 12، 8 و 6

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 21 آذر 1400
[ad_1]

هنگامی که گردباد در اواخر روز جمعه شهر کنتاکی را درنوردید، کشیش وس فاولر با همسر و سه فرزندش 12، 8 و 6 ساله در زیرزمین کلیسای فرست باپتیست در میفیلد جمع شد.

«کاشی‌های سقف بالا و پایین می‌رفتند و گرد و غبار اتاق را پر کرده بود. در واقع خانواده ام را کنار دیواری در زیرزمین قرار دادم. روی آنها دراز کشیدم. راستش را بخواهید، نمی‌دانستیم تا چند دقیقه دیگر آنجا خواهیم بود یا نه، "فاولر، 45 ساله، روز شنبه در حالی که در میان ویرانه‌های کلیسا ایستاده بود، با گریه گفت. در حال حاضر تنها چیزی که به آن فکر می کردم این بود که همسر و فرزندانم را بپوشانم.»

به گفته مقامات ایالتی و محلی، پس از وقوع یک رشته گردباد در غرب میانه و جنوب شرق، دست کم 79 نفر - اکثر آنها در کنتاکی - کشته شدند.

روز شنبه، پرزیدنت بایدن با اندی بشر فرماندار کنتاکی گفت و گو کرد و "تسلیت جان های از دست رفته" را به اشتراک گذاشت و قول کمک فدرال داد.

خسارت گردباد در مرکز شهر میفیلد، کنتاکی، در روز شنبه، 11 دسامبر 2021 مشاهده می شود.

(مارک همفری / آسوشیتدپرس)

بشیر به خبرنگاران گفت که گردباد بیش از 200 مایلی در کنتاکی فرود آمد و ممکن است 70 تا بیش از 100 نفر را در 10 شهرستان یا بیشتر کشته باشد.

بشیر در یک جلسه توجیهی روز شنبه گفت که در حالی که جستجو برای یافتن قربانیان بیشتر ادامه دارد، حدود 40 نفر در میفیلد نجات یافته اند.

بشیر گفت: «این ویرانگرترین رویداد گردباد در تاریخ کشور ما بود. "سطح ویرانی با هر چیزی که تا به حال دیده ام متفاوت است."

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که رئیس‌جمهور از طوفان مطلع شده و دستور داده است که منابع فدرال "فورا" افزایش یابد.

مرگ و میر ناشی از طوفان در آرکانزاس، ایلینوی، میسوری و تنسی نیز گزارش شده است. ویدئویی از شهرهای کوچکی مانند می‌فیلد نشان می‌دهد که امدادگران صبح روز شنبه در حال بررسی مزارع عظیم آوار هستند و تعداد کمی از بازماندگان را بازیابی می‌کنند.

خسارت گردباد در مرکز شهر میفیلد، کنتاکی، در روز شنبه، 11 دسامبر 2021 مشاهده می شود.

(مارک همفری / آسوشیتدپرس)

این ضربه در شهرهای کوچکی مانند میفیلد، در حدود 130 مایلی شمال غرب نشویل، که کارخانه ها و انبارها در طول شب در ایمن ماندند، شدیدتر بود.

حداقل دو نفر کشته شده‌اند و خدمات کمک‌های اولیه همچنان در یک انبار آمازون در ادواردزویل، ایلینویز، در حدود 25 مایلی سنت لوئیس در جستجوی دیگران هستند.

در می‌فیلد، کی، جایی که یکی از بزرگترین کارفرمایان یک کارخانه شمع‌سازی خانوادگی، محصولات مصرفی می‌فیلد است، بستگان هنوز به دنبال بسیاری از ۱۱۰ کارگر هستند.

یکی از کارگران کارخانه، جیل مونرو، اواخر روز جمعه برای پسرش پیامی فرستاد و گفت که او با همکارانش پناه گرفته است.

به گفته پسرش کریس بوت، مونرو، 52 ساله، گفت که آژیرهای گردباد از زمانی که او شیفت خود را در ساعت 7 بعد از ظهر شروع کرده، خاموش و روشن شده است.

بوتز که در خارج از لوئیزویل زندگی می کند، برای هشدارهای مکرر گردباد استفاده می شد و بلافاصله نگران نبود.

کریس بوکانن، مرکز، و نیکی تامپسون، سمت راست، سعی می کنند سگ شاین را از خانه آسیب دیده گردباد نجات دهند.

(مارک همفری / آسوشیتدپرس)

«ما خیلی از آنها رد می‌شویم، معمولاً بچه‌ها به زیرزمین می‌روند و من می‌روم جلوی ایوان و نگاه می‌کنم ببینم می‌بینم یا نه. این دقیقا همان گردباد اینجاست، "او گفت.

اما در ساعت 9:30 شب، مادرش پیامی برای او فرستاد و گفت که او و سایر کارگران "همه در حمام هستند و تحت فشار هستند."

وی گفت: از رادیو هواشناسی شنیده بودند که گردباد در نزدیکی آنها افتاده است. او برای اولین بار در زندگی خود این را به من گفت که تا حد مرگ ترسیده است.

بعد نوشت: "بهت گفتم بی ادبی."

دقایقی بعد طوفان به کارخانه برخورد کرد.

بوت گفت: "من هرگز پاسخی نشنیده ام."

تنها فرزندش، او چهار ساعت از خانه‌اش خارج از لوئیزویل تا می‌فیلد راند و در اواخر صبح به قصد جست‌وجوی ویرانه‌های کارخانه برای مادرش رسید. فرماندار در یک جلسه توجیهی صبح گفت که از ساعت 3 بامداد هیچ بازمانده‌ای پیدا نشده است، اما چیس، یک کارگر ساختمانی که می‌دانست چگونه روی تخریب کار کند، همچنان امیدوار بود که مادرش را زنده بیابد.

او گفت: "به هر حال او را به خانه می برم." "در واقع، من هنوز نمی دانم چه احساسی داشته باشم. وقتی به آنجا رسیدم و به کارخانه شمع سازی رسیدم، تا زمانی که او را پیدا نکنم یا او پیدا نشود، آنجا را ترک نمی کنم. چکمه، دستکش و ابزار آوردم. من کاری را که باید انجام دهم انجام خواهم داد تا او و هرکس دیگری را که به دام افتاده است بگردم.»

مردم در مورد خسارت گردباد در میفیلد، کنتاکی، در روز شنبه، 11 دسامبر 2021، تحقیق می کنند.

(مارک همفری / آسوشیتدپرس)

او گفت که مادرش چهار ماه پیش از منطقه لوئیزویل به میفیلد نقل مکان کرد تا پس از جدایی از ناپدری‌اش، از نو شروع کند. او که تمام عمرش را در یک کارخانه کار کرده بود، دو انتخاب داشت، گفت: کارخانه مرغ محلی یا کارخانه شمع سازی که پسر عمویش قبلاً در آن کار می کرد.

او به او گفت که کارگران کارخانه متحد هستند، با گردش مالی کم و سرپرستانی که آماده پر کردن کارگران در خط تولید هستند. از آنجایی که فصل تعطیلات بود، تا دیروقت بیدار می‌ماندند و در شیفت‌هایی کار می‌کردند که تا ساعت ۷ صبح ادامه داشت

یکی از کارگرانی که بعداً نجات یافت، کایانا پارسونز-پرز، حوالی ساعت 10 شب در فیس بوک به صورت زنده پخش شد، زیرا او و دیگران در میان ویرانه ها گیر افتاده بودند.

پارسونز پرز در این ویدئو در حالی که اطرافیانش زوزه می کشیدند و گریه می کردند، گفت: "من واقعا می ترسم." "... جایی که هستم، زیر دیوار گیر کرده ام، پس آخرین نفری هستم که از آن بیرون می آیند."

روز شنبه، پارسونز پرز در فیس بوک پست کرد که او نجات یافته، زخمی شده و قصد دارد برای معاینه به اورژانس برود.

او گفت: «برای شهر میفیلد دعا کنید. بیشتر ما ماشین هایمان را گم کرده ایم. همه ما شغل خود را از دست داده ایم. اما ما هنوز زندگی خود را داریم، بسیاری از ما آنها را داریم، برخی از ما نه."

جسی پری، مدیر اجرایی شهرستان میفیلد، روز شنبه گفت که مقامات محلی "در سنگرها در تلاش برای یافتن افراد هستند."

او گفت: ما به دعای شما محتاجیم. "ما به کمک شما نیاز."

کارگران آمبولانس در حال حفاری ویرانه های کارخانه شمع سازی Mayfield Consumer Products در میفیلد، کنتاکی هستند.

(تیموتی دی ایزلی / آسوشیتدپرس)

در میان کشته شدگان یک قاضی دادگاه منطقه ای کنتاکی بود. رئیس کل دادگستری کشور گفت. رئیس این دانشگاه گفت، یک دانشجوی دانشگاه وست کنتاکی که قرار بود روز شنبه فارغ التحصیل شود، در خانه خود خارج از محوطه دانشگاه درگذشت.

کشیش جوی رید از اولین کلیسای متدیست متحد در میفیلد روز شنبه در یک پست فیس بوک نوشت: "خسارت به مرکز شهر فاجعه بار است."

رید و همسرش در داخل کلیسا بودند که گردباد فرود آمد، سقف را پاره کرد، شیشه های رنگی را شکست و سوراخی در وسط ساختمان تاریخی با ستون های سفید باقی گذاشت.

رید نوشت: وحشتناک بود. «شهرستان گریوز بسیاری از زیارتگاه های کلیسا را ​​از دست داده است. این یک بهبودی طولانی خواهد بود."

فاولر گفت First Baptist هنوز به دنبال یکی از 350 عضو خود بود، مردی که در خانه ای متحرک زندگی می کرد که توسط گردباد ویران شده بود. گردباد خانه یکی دیگر از اعضای کلیسا را ​​ویران کرد و به تعداد بیشماری دیگر آسیب وارد کرد.

«همه چیز در مرکز شهر میفیلد صاف به نظر می رسد. فاولر که در میفیلد بزرگ شد و کلیسایی را که پدرش یک دهه پیش کشیش آن را بر عهده داشت، به دست گرفت، گفت: به نظر واقعی نمی رسد.

او گفت که این کلیسا که در سال 1929 ساخته شده است، در دست بازسازی بوده است و اعضا در شش ماه گذشته در تالار خدمات برگزار کرده اند.

فاولر گفت: "من در واقع در حال حاضر در ورزشگاهمان ایستاده ام و به آسمان نگاه می کنم." "سقف از بین رفته است. فقط باید از نو شروع کنیم سقف حرم کنده شد، آب وارد شد، شیشه های رنگی شکسته شد...»

فاولر با احساس مکث کرد. او گفت که می‌دانست که کلیسا فقط یک ساختار نیست، بلکه مردم و ایمانشان است.

"این کلیسا است. ما این را طی خواهیم کرد و آن را بازیابی خواهیم کرد، او گفت، اما افزود: من با شما صادق خواهم بود، نمی دانم چگونه.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن