کشور کانادا را بهتر بشناسیم: آشنایی با ایالت های کانادا - دفتر وکالت اَپلو

هزینه بیمه در برخی از دانشگاهها به صورت اجباری و در برخی دیگر انتخابی است. همچنین آنها اغلب سالن غذاخوری مجزای

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 18 اسفند 1399

هزینه بیمه در برخی از دانشگاهها به صورت اجباری و در برخی دیگر انتخابی است. همچنین آنها اغلب سالن غذاخوری مجزایی داشته که دانشجویان میتوانند وعدههای غذایی خود را از آن خریداری کنند. رزیدنس هال انواع مختلفی داشته که اغلب در سایت دانشگاه تصاویر آنها قابل مشاهده است. در شرایطی که بیمه ایالتی موجود نبوده و یا قابل دریافت نباشد، دانشجویان باید یه صورت شخصی برای بیمه خود اقدام کنند. پیشنهاد ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطباناتی این است که سعی کنید از حدود بهمن سال قبل که در حدود فوریه است برای انتخاب مدرسه و اخذ پذیرش اقدام فرمایید. جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص ویزای تحصیلی کانادا پیشنهاد می شود بر روی لینک کلیک کرده و مقاله ویزای تحصیلی کانادا را مطالعه فرمایید. البته علاوه بر امکان دریافت انواع وام، امکان دریافت بورسیه تحصیلی در کانادا وجود دارد. اما اخذ بورسیه تحصیلی در مقاطع کارشناسی بسیار محدود و در برخی رشته های دانشگاه ها غیرممکن باشد.

مهاجرت به کانادا

کانادا اخذ بورسیه تحصیلی برای اکثر رشته ها در دوره دکتری کار سختی نیست اما میزان توانایی و موضوع تز دکتری فرد میتواند تاثیر بسزایی در اخذ بورسیه تحصیلی داشته باشد. در مقطع کارشناسی ارشد نیز اگر دانشجو متقاضی تحصیل در کارشناسی ارشد مقاله محور باشد میتواند بورسیه تحصیلی دریافت کند و معمولا بورسیه تحصیلی برای کارشناسی ارشد پروژه محور ارائه نمیشود. برخی بورسیههای تحصیلی در این ایالت شامل هزینههای درمانی نیز میشود. هزینههای زندگی یکی از مهمترین ملاکهای انتخاب کشور مورد نظر برای مهاجرت و تحصیل است. در صورتی که شما برای تحصیل تمام وقت در یکی از دانشگاههای کانادا پذیرفته شده و ویزای تحصیلی بگیرید، و یا از طرف شرکتی معتبر پیشنهاد کار دریافت کرده و واجد شرایط دریافت ویزای کاری باشید، میتوانید همسر و فرزندان خود را به دو طریق به همراه خود ببرید. معمولا سوال مهمی که از این موسسه پرسیده می شود این است که چنانچه یکی از والدین از طریق ویزای گاردین به کانادا رفت آیا راهی برای ماندن والدین و اخذ اقامت ایشان وجود دارد و قطعا جواب این سوال مثبت است.

برنامه کار آفرینی استان کبک سال 2018 مهاجرت به کبک از طریف کار آفرینی یکی از معدود برنامه های مهاجرت به کانادا بدون پرداخت سپرده و ودیعه سرمایه گذاری در کانادا می باشد.شرایط لازم برای اخذ اقامت کانادا از طریق کار آفرینی:اثبات داشتن سرمایه خالص به میزان 300,000 دلار کانادا که از راه قانونی بدست آمده باشد.داشتن حد اقل 25% سهم از کل سرمایه تجارت معرفی شدهوجود حد اقل 2 سال سابقه مدیریت مفید در 5 سال گذشتهارائه طرح تجاری دقیق و نشان دادن علاقمندی به ایجاد اشتغال در استان کبکانجام تست های پزشکی و امنیتیدر برنامه کار آفرینی کبک مبلغی بابت ودیعه به استان پرداخت نخواهد شد.متقاضی پس از کسب اقامت دائم در استان کبک، 3 سال فرصت دارد تا شرایط زیر را برای حد اقل یک سال در کانادا اجرا نماید:ایجاد اشتغال برای حد اقل یک شهروند کانادایی حد اقل 30 ساعت در هفته ( به استثنای مشاغل کشاورزی که نیاز به استخدام کسی ندارند)ایجاد و تاسیس یک بیزینس دراستان کبک با سرمایه ای به مبلغ حداقل 100هزار دلارایفای نقش مدیریت فعال در بیزنس ایجاد شده در کبکدر روش مهاجرت به کبک از طریق کار آفرینی شرط دانستن زبان وجود ندارد اگرچه متقاضی می بایستی آشنایی جزیی به زبان انگلیسی یا فرانسه داشته باشد.استان کبک، در بازه زمانی اول آوریل 2017 تا 31 مارس 2018 متقاضی کارآفرینی و خود اشتغالی نمی‌پذیرفت.

{||||||||||||||||}

همانطور که اشاره کردیم، سطح کیفی نظام آموزشی کانادا بسیار بالاست. همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم برای تحصیل در کانادا، دانشجو می بایست بعد از اخذ پذیرش دانشگاه، ویزای تحصیلی کانادا را اخذ نماید. البته دانشگاهها و موسسات آموزشی ممکن است طرح بیمه مختص خود را داشته باشند که به صورت اختیاری یا اجباری ارائه شود. برنامههای مهاجرت “کسب و کار” یا “سرمایهگذار” که در آن مهاجران حتما به واسطهی ساختن یک کسب و کار یا سرمایهگذاری در کسب و کار و ایجاد شغل، اقامت دائم خود را میخرند. در ساعت) نکته جالب تر اینکه درآمد خانواده در این استان در حدود ۶۱۰۰۰ دلار در سال است که نسبت به استان های دیگر در رتبه اول قرار دارد. کما اینکه به تازگی در برخی از ایالت های کانادا این امر میسر شده تا تحصیل در دبیرستان های کانادا برای دانش آموزان خارجی رایگان باشد. تحصیل در کانادا برای شهروندان کانادا و افرادی که اقامت دائم کانادا را داشته باشند، رایگان میباشد.

آخرین مطالب