کایل ریتنهاوس از تمامی اتهامات تبرئه شده است

[ad_1] کنوشا، ویسکانسین - کایل ریتنهاوس، نوجوانی که سال گذشته در حالی که اعتراضات خشونت آمیز علیه خشونت پلیس

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 3 آذر 1400
[ad_1]

کایل ریتنهاوس، نوجوانی که سال گذشته در حالی که اعتراضات خشونت آمیز علیه خشونت پلیس کنوشا را فرا گرفت، دو مرد را به ضرب گلوله کشت و زخمی کرد، روز جمعه در یک پرونده تحت نظارت دقیق که به بحث های ملی در مورد اسلحه، هوشیاری و قانون دامن زد، از همه اتهامات تبرئه شد. سفارش.

با قرائت حکم برای هر اتهام، این جوان 18 ساله لرزید، هق هق زد و - در پنجمین و آخرین "بی گناه" - به زانو افتاد.

ریتن هاوس که در زمان قتل 17 سال داشت، با اتهاماتی از جمله قتل عمد و تهدیدهای بی پروا روبرو شد.

هیئت منصفه - هفت زن و پنج مرد - 3 روز و نیم طول کشید تا تصمیم خود را در دادگاه در مرکز شهر کنوشا بگیرند، پایان یک محاکمه دو هفته ای که سیاستمداران متهم دوره ترامپ را زنده کرد.

تیراندازی در آگوست 2020 در بحبوحه تظاهرات عدالت نژادی رخ داد که پس از ترور جورج فلوید توسط پلیس مینیاپولیس، کشور را در بر گرفت.

ریتنهاوس بلافاصله در میان گروه‌های راست‌گرا به شهرتی تبدیل شد و او را یک میهن‌پرست و «مرد خوب با تفنگ» نامیدند. آنها پول جمع آوری کردند - با پرداخت وثیقه 2 میلیون دلاری او - و نقاشی های دیواری ایجاد کردند که سیل رسانه های اجتماعی را فرا گرفت. برخی از حامیان حتی خالکوبی های جدیدی روی این نوجوان می گذارند.

پرزیدنت ترامپ سپس از محکوم کردن تیراندازی امتناع ورزید و پیشنهاد کرد که ریتنهاوس برای دفاع از خود عمل کرده است، استدلالی که وکلای ریتنهاوس برای برنده شدن در پرونده او استفاده کردند.

طرفداران Rittenhouse این حکم را به عنوان یک پیروزی برای حق آمریکایی ها برای استفاده از سلاح گرم برای محافظت از خود و دارایی خود جشن گرفتند.

دادلی براون، مدیر اجرایی بنیاد ملی حقوق تسلیحات در لاولند، کلرادو، گفت: «دفاع از خود یک حق خدادادی است و کایل در حال دفاع از خود است. ما امیدواریم که کایل اکنون اجازه داشته باشد که زندگی آزاد و مرفهی داشته باشد و همه آمریکایی ها بفهمند که متمم دوم درباره شکار نیست، بلکه در مورد حق دفاع از خود در برابر ظلم و جنایتکاران غیرقانونی است.

ترامپ همچنین بیانیه‌ای صادر کرد: «به کایل ریتنهاوس تبریک می‌گویم که در همه اتهامات مجرم شناخته شد. به این می گویند گناهکار شناخته نشدن - و اتفاقاً، اگر دفاع از خود نباشد، چیزی نیست!»

بسیاری دیگر ادعا کردند که Rittenhouse با آوردن یک تفنگ نیمه خودکار به سبک AR به اعتراضات کنوشا، خشونت را مورد خشونت قرار داده است.

اگرچه پرزیدنت بایدن و دیگر سیاستمداران گفته اند که باید به تصمیم هیئت منصفه احترام گذاشته شود، اما برخی ابراز نگرانی کرده اند که این حکم می تواند پیام خطرناکی داشته باشد.

اروین چمرینسکی، رئیس دانشکده حقوق دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، گفت: «نگران هستم که برخی ریتن هاوس را به عنوان یک قهرمان معرفی کنند و این امر هوشیاری را تشویق کند. «ما در جامعه خود در چنین دوران پرتنشی هستیم. من از همه می خواهم کارهایی که ریتنهاوس انجام داد را محکوم کنند، حتی اگر او از یک جنایت تبرئه شد.

او گفت: "یک جوان 17 ساله که AR-15 را در یک موقعیت پرتنش مصرف می کند، دستور العملی برای دردسر است."

فیل هانی، 78 ساله ساکن کنوشا، یکی از ده ها نفری که در مقابل ساختمان دادگاه احکام جمع شده بودند، گفت که او "سکوت" می کند.

او گفت: «اکنون این احساس را به مردم می دهد که می توانند با تفنگ بدویند و در موقعیت های آشفته به سمت مردم شلیک کنند.

هیئت منصفه در نظر نگرفت که آیا Rittenhouse باید با تفنگ در خیابان های کنوشا می بود یا خیر. در عوض، او باید به این سؤال بسیار محدودتر می پرداخت که آیا هر بار که ماشه را فشار می داد برای دفاع از خود عمل می کرد یا خیر.

دادستان ها ریتن هاوس را به عنوان یک تیرانداز محاسبه گر - که گاهی اوقات به عنوان یک "تیرانداز فعال" توصیف می شود - تصویر می کنند که در خیابان های کنوشا به دنبال خشونت پرسه می زند.

معاون منطقه "شما حق دفاع از خود را زمانی از دست می دهید که شما سلاح را آورده اید، زمانی که خطر ایجاد می کنید، زمانی که دیگران را تحریک می کنید." adv توماس بینگر به هیئت منصفه گفت.

اما با ادامه محاکمه، بسیاری از کارشناسان حقوقی معتقد بودند که دادستان در اثبات اینکه ریتنهاوس برای دفاع از خود عمل نکرده است، با مشکل مواجه خواهد شد.

ویدئویی که در طول محاکمه ارائه شد، جوزف روزنبام 36 ساله را نشان می دهد که در حال تعقیب ریتن هاوس از طریق پارکینگ قبل از اینکه ریتن هاوس به او شلیک کند.

دومین نفری که توسط ریتنهاوس کشته شد، آنتونی هوبر 26 ساله، در حال تاب خوردن یک اسکیت بورد روی سر ریتن هاوس قبل از گرفتن تفنگ او در وسط خیابانی که صدها معترض در آن تجمع کرده بودند، دیده می شود.

لحظه ای بعد، ریتنهاوس تک تیری شلیک کرد که به بازوی گاج گروسکروتز 26 ساله اصابت کرد.

یک لحظه کلیدی در این روند زمانی فرا رسید که گروسکروتز شهادت داد که با اسلحه به سمت ریتن هاوس نشانه رفته است و تنها پس از آن ریتن هاوس به او شلیک کرد.

کارشناسان حقوقی گفتند که از این حکم تعجب نکرده اند.

جولیوس کیم، وکیل جنایی و دادستان سابق در ویسکانسین گفت: «فقط بر اساس معیارهای قانونی، این یک مورد ساده دفاع از خود بود. "پیچیده نبود."

تظاهرات سال گذشته در کنوشا، شهری 100000 نفری در سواحل دریاچه میشیگان، پس از آن برگزار شد که راستن شسکی، افسر پلیس سفیدپوست کنوشا، پس از فراخوانی به یک خانه مسکونی، مرد سیاه پوستی به نام جیکوب بلیک را با شلیک گلوله و فلج کرد. اختلاف خشونت

بلیک که چاقویی در دست داشت که مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفت، بعداً به دو فقره هولیگانیسم اعتراف کرد. شسکی در جریان تحقیقات پاکسازی شد و در بخش باقی ماند.

نیروهای مجری قانون فدرال و نیروهای گارد ملی برای چندین هفته به اطراف شهر اعزام شدند تا از معترضان جلوگیری کنند و از اموال محافظت کنند. بسیاری از مشاغل کوچک در اثر ناآرامی ها ویران یا آسیب دیدند.

در جریان دفاع پرمخاطره، ریتنهاوس موقعیتی را اتخاذ کرد تا به کشورش درباره آنچه در خیابان ها در روز قتل اتفاق افتاده بود بگوید.

او شهادت داد که به نظر می رسید برای محافظت از اموال و ارائه مراقبت های پزشکی به هر کسی که به آن نیاز دارد.

ریتنهاوس گفت: "من هیچ کار اشتباهی انجام نداده ام." "من از خودم دفاع کردم."

وکیل او، مارک ریچاردز، در یک کنفرانس خبری پس از صدور حکم گفت که Rittenhouse "می خواهد هیچ یک از این اتفاقات رخ ندهد."

خانواده دو مرد کشته شده ابراز ناامیدی کردند.

کارن بلوم و جان هوبر والدین هوبر در بیانیه ای گفتند: «هیچ مسئولیتی در قبال فردی که پسر ما را به قتل رساند، وجود ندارد. «این پیام غیرقابل قبولی را ارسال می کند که غیرنظامیان مسلح می توانند در هر شهری ظاهر شوند، خشونت را تحریک کنند و سپس از خطری که ایجاد کرده اند برای توجیه تیراندازی به مردم در خیابان استفاده کنند.

علیرغم نتیجه پرونده، راب کواچ، رئیس شرکت صاحبان سلاح گرم ویسکانسین، یکی از شرکت های تابعه National Rifle Assn.، گفت که نگران وضعیت حقوق اسلحه است.

او گفت: "افرادی که به جلو حرکت می کنند ممکن است احساس نکنند که نمی توانند از حق خود برای محافظت از امنیت خود استفاده کنند، زیرا ترس از پیگرد ناعادلانه مانند این در آینده."

او همچنین شکایت می کند که ریتن هاوس، با وجود بی گناهی اش، "همیشه به عنوان فردی که به این افراد در ویسکانسین تیراندازی کرده است، دیده می شود." ”

در انتظار صدور حکم، فرماندار ویسکانسین، تونی اورز، 500 پرسنل گارد ملی را در صورت اعتراض در کنوشا در حالت آماده باش قرار داده است.

برخی از ساکنان روز جمعه اعلام کردند که آماده اند در روزهای آینده علیه این احکام به خیابان ها بیایند. Aphrx Ashe که در تابستان 2020 در شهر رژه می‌رود، "بازداشت‌های مدنی بسیاری" را پیش‌بینی می‌کند.

اش که این جملات را با عبارات نژادی دید، گفت: «مایه تاسف است که می‌بینیم آمریکا به این شدت علیه برتری سفیدپوستان و در مقابل زندگی سیاه‌پوستان رفتار می‌کند. " ”

اش که سیاه پوست و تراجنسیتی است، گفت که افرادی مانند آنها هرگز عدالت را «از سوی دولت» نمی بینند.

جمعه شب خیابان ها آرام بود.

شرلی تامپسون، 51 ساله، جمهوری خواه و حامی ریتنهاوس، گفت که نگران است که اختلافات در شهرش که محاکمه نشان داد فقط عمیق تر شود.

او گفت: "امیدوارم در مورد چیزها اشتباه کرده باشم." من نمی‌خواهم دوباره اتفاقات سال گذشته را پشت سر بگذارم.»

لی از کنوشا و کالیم از لس آنجلس گزارش می دهد. کارمندان تایمز مائورا دولان از سانفرانسیسکو و کریس مجریان در واشنگتن در این گزارش مشارکت داشتند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب