کاربردهای شماره مجازی

اولین و مهمترین کاربردی که می توان در استفاده خرید شماره مجازی از این سرویس ذکر کرد ، ایجاد همزمان چندین اکانت

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 26 مرداد 1399
اولین و مهمترین کاربردی که می توان در استفاده خرید شماره مجازی از این سرویس ذکر کرد ، ایجاد همزمان چندین اکانت مختلف در شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی است که برای ایجاد یک حساب کاربری نیاز به شماره تلفن جداگانه ای دارید.

ردیابی شماره های مجازی

به عنوان مثال ، اگر می خواهیم همزمان چندین حساب تلگرام یا اسکایپ داشته باشیم ، باید چندین شماره تلفن جداگانه داشته باشیم که برای هرکدام از آنها نیاز خرید شماره مجازی به یک سیم کارت جداگانه داریم. با این حساب اگر می خواهیم برای هر حساب سیم کارت تهیه کنیم ، باید مبلغ زیادی را برای این منظور پرداخت کنیم. مخصوصاً اگر بخواهیم حسابی داشته باشیم که با شماره خارجی فعال شود. به همین دلیل استفاده از یک شماره مجازی که اغلب توسط تعداد محدودی از سرورها بصورت رایگان ارائه می شود خرید شماره مجازی ، می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

شماره مجازی واتساپ

همچنین بخوانید | آسیب های خرید شماره مجازی شبکه های اجتماعی در مورد آسیب دیدگی دختران رو به افزایش است از طرف دیگر ، اگر می خواهید با کسی در خارج از کشور پیام ارسال یا دریافت کنید یا با او مکالمه صوتی و تصویری برقرار کنید ، باید از یک شماره خارجی این کار را انجام دهید. در غیر اینصورت هزینه تماس شما با سیم کارت داخلی شما بسیار خرید شماره مجازی بالا خواهد بود و مقرون به صرفه نخواهد بود.

شماره مجازی آنلاین برای تلگرام

همچنین اگر می خواهیم خرید شماره مجازی با شرکت ها یا افراد خارج از ایران ارتباط برقرار کنیم تا آنها متوجه نشوند که شما از ایران با آنها تماس گرفته اید ، خرید شماره مجازی استفاده از شماره مجازی بهترین گزینه است. از این طریق می توانید بدون اطلاع از محل زندگی خود ، خرید شماره مجازی با افراد خارج از کشور ارتباط برقرار کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

شماره مجازی آمریکا

استفاده بسیار جالب دیگر این سرویس این است خرید شماره مجازی که به دلیل فشار تحریم ها علیه ایران ، بسیاری از وب سایت ها و شرکت ها از ارائه خدمات به ایرانیان خودداری می کنند. بنابراین ، برای اینکه بتوانید از خدمات آنها استفاده کنید ، می توانید به سادگی یک شماره مجازی ایجاد کرده و با آن شماره خرید شماره مجازی ثبت نام کنید تا از خدمات مورد نظر خود حتی در مواجهه با تحریم ها نیز استفاده کنید ، خرید شماره مجازی که بسیار جالب است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن