چگونه محصولی را برای صادرات انتخاب کنیم

بسیاری از افراد از طریق ایجاد محصولاتی که با برآورده کردن مطالبات مصرف کننده یا حل مشکلات مصرف کننده ، ارزش اف

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 10 خرداد 1399
بسیاری از افراد از طریق ایجاد محصولاتی که با برآورده کردن مطالبات مصرف کننده یا حل مشکلات مصرف کننده ، ارزش افزوده پیدا می کنند ، به عنوان دارندگان مشاغل و کارآفرینان ، تحقق پیدا می کنند. گاهی اوقات این مشکل برای ردیابی یک روند یا صرف وقت خود برای پرداختن به محصولی که دوستش دارید است. شروع یا گسترش تجارت خود با صادرات محصولات ممکن است به رشد شرکت شما در ارتفاعات جدید و در عین حال آوردن محصولات بی نظیر به مکانها و مشتریان در سراسر جهان کمک کند. اول کار های مهم برخی از کشورها از شما درخواست می کنند که قبل از صادرات کالاهای خود مجوز بگیرید. اکثریت قریب به اتفاق محصولات و محلی ها نیازی به مجوز ندارند ، اما قبل از انتخاب محصولات نهایی خود ، فقط برای اطمینان از این امر سوال کنید. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این و بسیاری از سؤالات مربوط به صادرات را در Export.gov ، وب سایت اداره تجارت بین المللی وزارت بازرگانی ایالات متحده بیابید. دلایل مناسب برای صادرات انتخاب مناسبترین کالاها یافتن کالای مناسب برای فروش معمولاً مهمترین گام در ایجاد و رشد یک شرکت صادراتی سودآور است. به طور کلی ، محصولات ساخته شده در ایالات متحده به دلیل ویژگی های منحصر به فرد که در اینجا متداول به نظر می رسند ، جذابیت خاصی را ارائه می دهند ، در حالی که در کشورهای دیگر یک تازگی محسوب می شوند. علاوه بر این ، بسیاری از محصولات ایجاد شده در ایالات متحده به دلیل توجه تولید کنندگان به ایمنی ، دوام و کیفیت کلی محصولات شناخته شده اند. دلایل زیر نقطه شروع خوبی برای انتخاب کالای صادراتی است: این محصول در حال حاضر به خوبی در داخل کشور به فروش می رسد. اگر در حال حاضر محصولی را در ایالات متحده به فروش می رسانید یا به عنوان نماینده تولید کننده فعالیت می کنید ، ایده خوبی در مورد موفقیت یک محصول خاص در محلی خواهید داشت. اگر محصول شما در بازارهای ایالات متحده خوب عمل کند ، شانس خوبی برای فروش خوب در بازارهای بین المللی دارد. شما محصولی دارید که جذابیت خاصی به آن می دهد. ممکن است محصولی داشته باشید که به اندازه یک بازار کوچک اما کافی از آن استفاده کند. به عنوان مثال ، می توانید محصولی را کشف کنید که به طور خاص برای صاحبان حیوانات مناسب باشد. با این حال ، اگر محصول شما فقط به صاحبان گربه هایی که یک گربه سیاه و سفید با چشم های سبز بین 10 تا 12 سال دارند ، توجه نمی کند ، طاقچه شما خیلی باریک است تا بتواند حجم واقعی فروش را به ارمغان آورد. احتمالاً شما هم در یافتن مشتری زمان سخت تری خواهید داشت ، پول بیشتری برای به دست آوردن آنها صرف می کنید و به دلیل کوچک بودن بازار ، ممکن است رشد بالقوه شرکت خود را محدود کنید. شما اشتیاق به محصول دارید. شما باید آن را دوست دارم! چگونه دیگر قادر خواهید بود تا در مورد آن صحبت کنید؟ به خاطر داشته باشید ، اگر محصول شما می تواند به صورت محلی خریداری شود ، باید راه هایی برای تمایز آن بیابید و مردم را ترغیب کنید که به جای رقبا ، از شما خرید کنند. قبل از انتخاب محصول نهایی خود ، تحقیقات خود را در مورد محصولات مشابه یا مشابهی که قبلاً در بازارهای هدف خود می فروشید ، انجام دهید تا ببینید چگونه می توانید مال شما را کمی تغییر داده و به نتیجه برسد. چند ایده بیشتر اگر به صورت خالی نقاشی می کنید و نمی توانید ایده های محصول را ارائه دهید ، سعی کنید یک دفترچه نگه دارید و لیستی از سرگرمی ها ، احساسات و مشکلات خود را بنویسید. سپس ببینید کدام محصولات بهترین گزینه را به آن مناطق می دهند. وب سایت هایی مانند آمازون را جستجو کنید و به لیست های برتر پرفروش آنها نگاه کنید ، eBay را مرور کنید و سایت های خرید تلویزیون مانند QVC یا HSN را تماشا کنید. همچنین می توانید تبلیغات اینترنتی را مشاهده کنید ، به بازار بروید و چندین فروشگاه را مرور کنید و در مورد انواع کالاهایی که اخیراً خریداری کرده اید با دوستان و خانواده خود صحبت کنید. تحقیقات دقیق انجام دهید با محصولی شروع کنید که می دانید حداقل اگر در همه جا باشد ، حداقل در جایی به فروش خواهد رسید. حداقل ، با محصولی که می خرید خریداری کنید. اسبابک های الکترونیکی گوگل ، اپل و سامسونگ به موفقیت های جهانی بدل شدند زیرا بنیانگذاران این شرکت محصولات و خدمات با کیفیتی را ایجاد کردند که خوشحال می شوند خودشان بخرند یا از آنها استفاده کنند. در راه رسیدن به موفقیت جهانی ، بنیانگذاران در مورد محصولات خود به خانواده ، دوستان و رسانه های خود صحبت کردند. شما ممکن است همین تاکتیک را امتحان کنید ، و وقتی می خواهید محصولی بالقوه برای صادرات پیدا کنید ، اما نمی توانید از داده های زیادی در بازار برخوردار شوید ، آن را به هرکسی که گوش شما را گوش می دهد نشان دهید. اگر هر شخص پاسخ مثبت داد ، شما می توانید به چیز بزرگی بروید. اگر از طرف دیگر پاسخی ولرم از بیشتر شنوندگان دریافت می کنید ، به دنبال کالای دیگری باشید. اگر مدتی را به تحقیق و پیگیری روندهای فعلی یا مشاهده روندهای احتمالی آینده تبدیل کنید ، می توانید شانس انتخاب برنده را بهتر کنید. بدست آوردن زود هنگام و صادرات یک محصول قبل از فروش داغ ، می تواند موفقیت تجاری در طول عمر باشد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن