پس از محاکمه کایل ریتنهاوس، شهر و کشور در تعجب هستند که "از اینجا به کجا می رویم؟"

[ad_1] کنوشا، ویسکانسین - تیراندازی مرگبار تنها یک بلوک از فروشگاه لاستیک‌های مستعمل لیندا تولیور هوا را درنو

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 3 آذر 1400
[ad_1]

تیراندازی مرگبار تنها یک بلوک از فروشگاه لاستیک‌های مستعمل لیندا تولیور هوا را درنوردید، و تقریباً 15 ماه بعد، تیرانداز نوجوان کایل ریتنهاوس در دادگاهی در چهار بلوک دورتر محاکمه شد.

پس از تیراندازی مرگبار جوزف روزنبام و آنتونی هوبر و زخمی شدن گیج گروسکروتز، این شهر کوچک در سواحل دریاچه میشیگان، که تولیور آن را خانه می نامد، سراسر کشور است.

او از یک گاراژ سرد که با جک ها و انبوهی از لاستیک ها پوشیده شده بود، گفت: «من خسته شده ام. "هیچ کس نمی داند ما از اینجا به کجا می رویم."

روز شنبه، یک روز پس از تبرئه شدن Rittenhouse از تمام اتهامات تیراندازی اوت 2020 در جریان اعتراض به خشونت پلیس پس از تیراندازی یک مرد سیاه پوست، آرامش وهم انگیزی شهر را فرا گرفت.

در مقابل دادگاه شهرستان کنوشا، مردی با حمل پرچم آمریکا به این طرف و آن طرف می رفت. کامیون های خبری تلویزیون بسته بندی شده بودند. و در همان نزدیکی، کارگران شهر یک پیست یخ موقت را برای بیهودگی جشن جمع کردند.

با این حال، تونی اورز، فرماندار ویسکانسین از 500 پرسنل گارد ملی به صورت فراخوان پشتیبانی کرد.

هیئت منصفه غالب سفیدپوست - هفت زن و پنج مرد - 3 روز و نیم طول کشید تا تصمیم خود را در دادگاه مرکز شهر اتخاذ کنند، پایان یک محاکمه دو هفته ای که بحث شدید ملی در مورد سلاح، هوشیاری و نظم و قانون را تشدید کرد. .

چندین تظاهرات جمعه شب و اوایل شنبه در شهرهایی از جمله نیویورک، شیکاگو و پورتلند، هالو، علیه آنچه معترضان آن را شکست سیستم عدالت کیفری می‌دانند، برگزار شد. در لس آنجلس، حدود 20 نفر روز شنبه در پارک پان پاسیفیک گرد هم آمدند و در پیاده‌روها و در مرکز خرید شلوغ گروو به راهپیمایی مسالمت آمیز پرداختند و تابلوهایی را حمل کردند که روی آن نوشته شده بود "کایل ریتنهاوس و کل سیستم لعنتی مقصر است" و از خریداران می‌خواستند به آنها بپیوندند.

در حالی که ریتن هاوس 18 ساله پس از صدور حکم با جیپ از کنوشا بیرون رانده شد، تیم مستند فاکس نیوز با هم رانندگی کردند.

«هیئت منصفه رأی درستی گرفت. Rittenhouse در فیلمی که روز شنبه منتشر شد گفت: "دفاع از خود غیرقانونی نیست." و من معتقدم که آنها به حکم درستی رسیده اند و خوشحالم که همه چیز خوب پیش رفت.»

ده‌ها سال قبل از اینکه پس‌زمینه تیراندازی پلیس به جیکوب بلیک و در روزهای بعدی آتش زدن ساختمان‌ها و شلیک تفنگ AR-15 ریتنهاوس باشد، کنوشا شاید بیشتر به خاطر جمع‌آوری هورنت‌ها و گرملین‌ها برای شرکت آمریکایی موتورز که اکنون منحل شده است، شناخته می‌شود. ساکنان می گویند توجه فعلی می تواند منجر به یک نامه قرمز دائمی برای شهر 100000 نفری Rust Belt شود.

کوین ایروین، یکی از مالکان فرانکز می گوید: «خشونت، مرگ، این اولین چیزی است که آمریکایی ها وقتی از این شهر نام می برند به آن فکر می کنند. اسنک بار در مرکز. او بین سرو انبوهی از محصول خاص خود که به عنوان سطل زباله شناخته می شود - قهوه ای هش، تخم مرغ، فلفل سبز، پیاز، بیکن - مکث کرد و به اتفاقات سال گذشته فکر کرد.

در روزهای پس از تیراندازی راستن شسکی، افسر پلیس کنوشا سفیدپوست به بلیک، معترضان در خیابان مقابل رستوران اروین بالا و پایین رفتند.

نیروهای مجری قانون فدرال و نیروهای گارد ملی برای چند هفته به اطراف شهر اعزام شدند تا از اموال محافظت کنند. اما بسیاری از مشاغل کوچک در اثر ناآرامی ها ویران یا آسیب دیدند.

ایروین با یادآوری لحظه ای که شعله های آتش را دید گفت: «به سرعت در حال افزایش است. رستورانی در پایین بلوک شروع به سوختن کرد.

او گفت: «من برای تجارتم می ترسیدم. ما فکر می کردیم که کل شهر می تواند بسوزد.

ریتن هاوس، ساکن آنتیوک، ایلینوی، از دوستان و خانواده در کنوشا دیدن کرد. او با اسلحه گرم به تظاهرات رسید و به سه مرد سفیدپوست شلیک کرد و بعداً در دادگاه گفت که برای دفاع از خود اقدام کرده است.

ایروین این روند را از نزدیک تماشا کرد، یک فکر در ذهنش می چرخید: "چرا یک کودک در این لحظه هرج و مرج با اسلحه از راه می رسد؟"

وی با بیان اینکه فکر می کنم عدالت اجرا نشده است، گفت: «این منطقی نبود. "باید مسئولیتی وجود داشته باشد."

بیست مایلی جنوب غربی کنوشا، از کنار مزارع ذرت خشک شده، راشل هرد، که یک مغازه عتیقه فروشی در انطاکیه دارد، در یک صبح شنبه ساکت در داخل ایستاده بود در حالی که چندین بازدیدکننده از کنار آنها سرگردان بودند. هیرد گفت که خیلی از این روند را تماشا نکرده است.

او گفت: "تا جایی که من می دانم، به نظر می رسد که او از خود دفاع می کند." اما دیدن کودکانی که در خیابان اسلحه به دست دارند، آزاردهنده است.

ویدئویی که در جریان محاکمه ارائه شد، روزنبام را نشان می‌دهد که در حال تعقیب ریتن‌هاوس از طریق پارکینگ قبل از اینکه راتنهاوس به او شلیک کند.

مرد دومی که توسط ریتن هاوس کشته شد، هوبر، دیده می شود که در حال تاب خوردن یک اسکیت بورد روی سر ریتن هاوس قبل از گرفتن تفنگ او در وسط خیابانی که صدها معترض در آن تجمع کرده بودند، دیده می شود.

در اواخر محاکمه، ریتنهاوس موضع گرفت و شهادت داد که برای محافظت از اموال و ارائه مراقبت های پزشکی به هر کسی که به آن نیاز داشت ظاهر شده است.

ریتنهاوس گفت: "من هیچ کار اشتباهی انجام نداده ام." "من از خودم دفاع کردم."

در آن شب، امیلی اور 25 ساله علیه عدالت نژادی و پایان دادن به خشونت پلیس تظاهرات کرد. او یک درمانگر سلامت روان و بارمن پاره وقت است که بومی کنوشا است. اور تمام عمرش را در اینجا زندگی کرده است، به جز چند سالی که در مقطع کارشناسی ارشد در میلواکی تحصیل کرد. او گفت در حالی که Rittenhouse گلوله های مرگبار را به Rosenbaum و Huber شلیک کرد، مورد اصابت گاز اشک آور پلیس قرار گرفت.

او روز شنبه پشت یک بار مرمر در مرکز شهر کنوشا گفت: "شکی نیست که عدالت اجرا نشده است." به دلیل این عقیده، او گفت که در سال گذشته چندین دوست خود را از دست داده است.

اور که سفیدپوست است می گوید: «مردم وقتی در مورد بلیک یا اعتراضات صحبت می کنند، رنگ واقعی خود، نژادپرستی واقعی خود را نشان می دهند. "این غم انگیز است زیرا این جامعه من است."

وقتی تجارت اینجا شروع به سوختن کرد، احساس کرد که پاره شده است. اما او به سخنان کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور فکر کرد: "شورش زبان ناشنیده هاست."

او گفت: "مردم برای مدت طولانی بی خبر بودند."

چهل مایلی شمال در میلواکی، اریک مور، کاپیتان بازنشسته پلیس نیز شاهد ویرانی های به جا مانده از اعتراضات بوده است.

در سال 2014، یک افسر میلواکی یک مرد سیاهپوست غیرمسلح را کشت و هرگز متهم به جرم نشد. و در سال 2016، زمانی که یک افسر پلیس، مرد سیاه پوستی را که از ایستگاه اتوبوس می دوید و تفنگی در دست داشت، به قتل رساند، ناآرامی شهر را فرا گرفت.

مور با نگاهی به جنوب به آنچه در کنوشا اتفاق می‌افتد، گفت: «کل جامعه از تمام درگیری‌هایی که در جریان بود آسیب دیده بود».

او گفت: «به نظر می‌رسد که کل این وضعیت گام دیگری در یک لغزش به ظاهر بی امان به سمت هرج و مرج گسترده در کشور ما باشد». خیلی غم انگیز است."

تولیور 60 ساله در کنوشا در گاراژ فروشگاه تایرهای مستعمل خود ایستاده بود. این همان فروشگاهی است که پدرش در سال 1961 راه اندازی کرده بود. یک روز قبل از تیراندازی ریتن هاوس به سه مرد، معترضان ویترین مغازه ها را شکستند. او معترضانی را دید که در فیس بوک به سمت کسب و کار او می رفتند، به تویوتا سلیکا خود پرید و مسابقه داد. او گفت که او اسلحه حمل نمی کند، اما امشب در ساختمان خود خوابید تا مردم از خرابکاری آن جلوگیری کنند. او گفت که در مجموع 30000 دلار خسارت به فروشگاه وارد شده است.

او گفت: "خوشبختم که همه چیز را از دست ندادم."

تولیور گفت که وقتی به مرگ فکر می کرد، ریتن هاوس را «جوان و گنگ» می دانست.

او گفت: «تا آخر عمر با او خواهد بود.

در روز صدور احکام، چندین واحد تجاری در این منطقه زودتر از موعد مقرر تعطیل شدند. چند پنجره تخته شده تولیور به مکانیک‌ها اجازه داد به خانه بروند زیرا می‌خواست مطمئن شود که آنها سالم هستند.

برای تسکین او، پس از خواندن جملات در روز جمعه، اتفاق خاصی نیفتاد. تعداد اندک معترضان در مرکز دادگاه مسالمت آمیز بودند.

او می گوید: «ما فقط می خواهیم کار کنیم و امرار معاش کنیم. "و با آرامش انجامش بده."

تایمز جاوید کالیم و کریستین مارتینز از لس آنجلس در این گزارش مشارکت داشتند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب