وکلا در دادگاه قتل احمد آربری استدلال های نهایی را ارائه کردند

[ad_1] برانزویک، GA - وکلا آخرین استدلال خود را روز دوشنبه در محاکمه قتل سه مرد سفیدپوست متهم به قتل احمد آرب

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 2 آذر 1400
[ad_1]

وکلا آخرین استدلال خود را روز دوشنبه در محاکمه قتل سه مرد سفیدپوست متهم به قتل احمد آربری به هیئت منصفه ارائه کردند و دادستان ها مدعی شدند که این جوان 25 ساله "به دلیل سیاهپوست بودن در خیابان" تحت تعقیب قرار گرفته است و آربری مدافع آن را رد می کند. این "او قربانی بی گناه نبوده" و متهمان ظن منطقی به سرقت منزل داشته اند.

آربری در 23 فوریه 2020، زمانی که توسط گرگوری مک مایکل، 65 ساله، افسر سابق پلیس، و پسرش تراویس، 35 ساله تعقیب شد، به محله اکثراً سفیدپوستان Satilla Shores در برانسویک گریخت. همسایه آنها، ویلیام "رودی" برایان، 52 ساله ، به آنها کمک کرد تا آربری را به گوشه ای تبدیل کنند و در حالی که او در جاده می دوید با یک وانت به دنبال او رفتند.

در ارزیابی اینکه آیا متهمان مرتکب جنایت و قتل غیرعمد هستند، هیئت منصفه 12 نفره - متشکل از 11 سفیدپوست و یک مرد سیاهپوست - باید تعیین کنند که آیا این افراد "به طور منطقی مشکوک هستند" که آربری مرتکب جرمی شده و سعی در فرار دارد یا خیر.

لیندا دونیکوسکی، دادستان ویژه در دفتر دادستانی شهرستان کاب، به هیئت منصفه گفت: "هر سه این متهمان فرضیاتی داشتند - آنها تصمیم گرفتند به احمد آربری در کوچه هایشان حمله کنند، زیرا او یک مرد سیاه پوست بود که در خیابان آنها می دوید."

او افزود: «احمود آربری مورد حمله قرار گرفت. "... او مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد - نه به این دلیل که تهدیدی برای آنها بود، بلکه به این دلیل که نمی خواست متوقف شود و با آنها صحبت کند."

دونیکوسکی به هیئت منصفه گفت که این افراد تلاشی برای دستگیری قانونی یک شهروند نکرده اند. بر اساس قانون دستگیری شهروندان گرجستان، قانونی مربوط به دوران جنگ داخلی که در زمان تیراندازی لازم الاجرا بود اما بعداً لغو شد، شخص می تواند فردی را بازداشت کند و ممکن است در حین انجام این کار اسلحه داشته باشد. دونیکوسکی گفت، اما برای دستگیری یک شهروند، متهمان باید شاهد یک جنایت واقعی آربری باشند.

او گفت: «برای بازداشت یک مجرم، جرم باید در حضور شهروندان خصوصی انجام شود. "اینجا داریم؟" نه."

وکلای مدافع می گویند که آربری به این دلیل کشته شد که با تلاش مشروع برای متوقف کردن و بازداشت او مخالفت کرد تا پلیس بتواند از او در مورد پیشرفت اخیر جامعه، در حدود 80 مایلی جنوب ساوانا، بازجویی کند.

جیسون شفیلد، وکیل تراویس مک مایکل و اولین نفر از سه وکیلی که روز دوشنبه با هیئت منصفه صحبت کردند، گفت که ساکنان ساتیلا شورز پس از یک سری حوادث دزدی و دزدی، عصبی و ترسیده بودند.

او تاکید کرد که آربری در یک خانه در حال ساخت در سه زمان مختلف از جمله در روز تصویربرداری مقابل دوربین دیده شد. آنها گفتند که مک مایکلی پس از اینکه یکی از همسایگان او را به عنوان فردی که به ملک خالی نفوذ کرده بود شناسایی کرد، شروع به تعقیب آربری کرد.

شفیلد به هیئت منصفه گفت: "وظیفه، مسئولیت و رعایت قانون همیشه با درد دل و تراژدی آمیخته خواهد بود." "شما اجازه دارید از خود دفاع کنید. در صورت لزوم، مجاز به استفاده از نیرویی هستید که ممکن است باعث مرگ یا آسیب شخصی شود. در آن لحظه، تراویس معتقد بود که لازم است.

هیچ مدرکی دال بر سرقت آربری وجود ندارد.

اما شفیلد به هیئت منصفه گفت که برای ارتکاب دزدی نباید در واقع چیزی را دزدید. مک مایکل "دلایل منطقی و احتمالی برای سوء ظن" داشت که آربری مرتکب جنایت شده است و پس از درگیری که در آن آربری سعی کرد اسلحه او را بگیرد، با شلیک به آربری برای دفاع از خود اقدام کرد.

موضوع دفاع از خود مورد بحث قرار گرفت و دونیکوسکی به هیئت منصفه گفت که متهمان نمی توانند طبق قانون ادعای دفاع از خود کنند زیرا آنها متجاوزان اصلی بودند.

«قلدر همیشه چه می گوید: او شروع کرد! ... من داشتم از خودم دفاع می کردم.» دونیکوسکی با اشاره به اینکه متهمان دو تفنگ و دو پیکاپ داشتند و آربری غیر مسلح و پیاده بود، گفت:

او به هیئت منصفه دستور داد: از عقل سلیم خود استفاده کنید و کلاه فکری خود را بپوشید.

این قتل در یک ویدیوی گرافیکی 36 ثانیه‌ای برای یک تلفن همراه فیلم‌برداری شده است که توسط برایان فیلم‌برداری شده است: آربری را می‌توان در حال دویدن در خیابانی آفتاب‌گرفته به سمت وانتی که در وسط جاده پارک شده بود، دید در حالی که گریگوری مک‌مایکل در پشت خیابان ایستاده است. تخت کامیون با یک تفنگ. تراویس مک مایکل کنار در باز راننده ایستاده و تفنگی در دست دارد.

پس از راه رفتن در اطراف کامیون در سمت مسافر، آربری برای مدت کوتاهی از دید ناپدید شد. هنگامی که یک گلوله شلیک می شود، او را می توان دید که با تراویس مک مایکل در سمت راننده بر سر اسلحه مبارزه می کند. شلیک دوم شلیک می شود و آربری با مک مایکل مبارزه می کند. شلیک سوم در محدوده نقطه خالی شلیک می شود و آربری به زمین می خورد.

لورا هوگ، وکیل مدافع گریگوری مک مایکل، گفت که آربری "یک قربانی بی گناه" نیست بلکه یک "مداخله شبانه مکرر" است که مکرراً از یک خانه خالی در حال ساخت "دزدی" کرده است.

هوگ استدلال می کند که آربری به دلیل تصمیمات بد خود مرد: او گفت که او تصمیم گرفت وارد خانه نیمه ساخته شده شود، هنگام برخورد با او فرار کرد و سپس در آخرین ثانیه های قبل از مرگش، ناگهان به سمت تراویس رفت. مک مایکل و با او مبارزه کرد. تفنگ او

هوگ به هیئت منصفه گفت: "هیچ کس نمی گوید احمد آربری مستحق مرگ است." او درگذشت زیرا به دلایلی غیرقابل توضیح و غیرمنطقی، به جای ماندن در جایی که بود، به هر دلیل غیرقابل انکاری که در آن روز از دستگیری و دستگیری توسط پلیس اجتناب کرد، مبارزه را انتخاب کرد.

هوگ همچنین این ایده را که آربری در روز تیراندازی به سادگی فرار کرده بود را زیر سوال برد و اظهار داشت که او شورت خاکی پوشیده بود و جوراب نداشت، "تا ناخن های بلند و کثیف پاهایش را بپوشاند."

مادر آربری، واندا کوپر جونز، به طور ناگهانی برای چند لحظه دادگاه را ترک کرد. او گفت: "من باید از اینجا بروم."

کوپر جونز بعداً در مقابل دادگاه گفت که سخنان دفاعی "خارج از خشن" بود.

دادستانی صبح روز سه شنبه رد خود را اعلام خواهد کرد.

هیئت منصفه در این شهر کوچک ساحلی در جورجیا، تنها چند روز پس از آن که هیئت منصفه در کنوشا، ویسکانسین، کایل ریتون هاوس، یک نوجوان سفیدپوست را از همه اتهامات، از جمله قتل عمد و تهدید بی پروا، در قتل دو مرد غیرمسلح در ماه اوت تبرئه کرد، بحث را آغاز خواهد کرد. 2020 و تیراندازی به یک مرد مسلح در جریان اعتراض به خشونت پلیس.

تنش ها در روز دوشنبه بالا گرفت و ده ها نفر با تابلوها و بنرهای زندگی سیاه پوستان در مقابل دادگاه شهرستان گلین تجمع کردند و شعار می دادند: «عدالتی وجود ندارد! هیچ آرامشی وجود ندارد!» و «اسمش را بگو! احمد آربری!

در حالی که معترضان تصاویری از آربری نصب می کردند، تعداد انگشت شماری از مردان و زنان متعلق به پلنگ سیاه جدید با سلاح در ساختمان دادگاه گشت می زدند.

بعد از ظهر، در حالی که معترضان در اطراف ساختمان دادگاه راهپیمایی کردند و شعار می دادند، تیموتی والمسلی، قاضی دادگاه عالی شهرستان چاتم، هیئت منصفه را به داخل ساختمان منتقل کرد.

مک مایکلز و برایان با 9 اتهام از جمله یک قتل و چهار اتهام قتل مواجه هستند. متهمان همچنین به دو فقره ضرب و جرح، یکی حبس کاذب و دیگری تلاش مجرمانه برای ارتکاب حبس کاذب متهم هستند. حداقل مجازات قتل عمد حبس ابد است.

هر سه متهم اعتراف به بی گناهی کردند. یک هیئت منصفه تقریباً کاملاً سفیدپوست - نمونه ای غیرنماینده از شهرستانی که بیش از یک چهارم سیاه پوستان است - باید به اتفاق آرا تصمیم بگیرند که آیا هر یک از متهمان در قتل مجرم هستند یا خیر.

در زمان تیراندازی، بر اساس قانون دستگیری شهروندان گرجستان، در صورتی که این جنایت "در حد اطلاع فوری آنها" انجام شده باشد و "دلایل منطقی و احتمالی برای مشکوک بودن" داشته باشند، برای افراد قانونی بود که فردی را دستگیر کنند. فقط مرتکب جرم شده

قانون "ایستادن" گرجستان همچنین استفاده از نیروی مرگبار را در صورتی که شخصی "به طور منطقی معتقد باشد که در معرض خطر آسیب جدی یا مرگ است" مجاز می‌داند.

اگرچه تراویس مک مایکل اخراج شد، دونیکوسکی روز دوشنبه گفت که پدرش و برایان به یک اندازه در کمک به او برای ردیابی آربری مقصر بودند.

دونیکوسکی به هیئت منصفه گفت: «همه آنها به عنوان یک طرف در جنایت عمل کردند. قانون می گوید همه کسانی که درگیر هستند مجرم هستند.»

کوین گاف، وکیل مدافع برایان، سعی کرد موکل خود را از سایر متهمان دور کند. او ادعا می کند که نه تنها برایان به آربری شلیک نکرد، بلکه او تا زمانی که آربری درگذشت نمی دانست مک مایکل ها مسلح بودند. برایان همچنین تمام شواهد خود را به مجریان قانون ارائه کرد، او گفت، از جمله یک فیلم کلیدی از تلفن همراه در جلسه سرنوشت ساز.

گاف به هیئت منصفه گفت: «او از ابتدا اراده خوبی داشت. «حضور رودی برایان کاملاً غیر ضروری و بی ربط به مرگ غم انگیز احمد آربری است.

ترور آربری آمریکایی ها را در هر دو طرف مسیر سیاسی شوکه کرد. برای بسیاری از گرجی ها، این به دوران جیم کرو برمی گردد، زمانی که جمعیت سفیدپوست تعقیب می کردند سیاه پوستان و آنها را بدون مجازات کشتند.

در ژوئن 2020، چند هفته پس از اینکه یک بازپرس جورجیا در جلسه ای شهادت داد که برایان لحظاتی پس از ترور آربری شنیده بود که تراویس مک مایکل از توهین نژادپرستانه استفاده می کند، فرماندار سرسخت جمهوری خواه اولین قانون جرایم ناشی از نفرت جورجیا را امضا کرد که مجازات های بیشتری را برای جنایاتی که با انگیزه سوگیری تعیین شده بود، تعیین کرد. .

در ماه مه امسال، فرماندار برایان کمپ لایحه‌ای را تصویب کرد که قانون دستگیری شهروندان مورد منازعه را اصلاح می‌کرد و به طور قابل‌توجهی توانایی هر کسی را که یک افسر مجری قانون مجاز نیست برای دستگیری کسی محدود می‌کرد. کمپ قانون قدیمی را "منسوخ" و "برای سوء استفاده آماده" خواند.

محاکمه قتل دولتی تنها راه برای محکوم کردن این سه مرد سفیدپوست نیست.

سال بعد، آنها با یک محاکمه فدرال جداگانه به اتهام نفرت و آدم ربایی روبرو می شوند - یک اتهام دخالت در حق آربری برای استفاده از یک خیابان عمومی به دلیل نژادش و یک اتهام تلاش برای آدم ربایی. مک مایکل ها همچنین به یک مورد استفاده، حمل و زدن اسلحه گرم در جریان جنایت خشونت آمیز متهم شدند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن