هزینه پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری چقدره؟

نوشتن پایان نامه یکی از دغدغه های دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی است. در دوره ارشد و دکتری بسیاری از دانشجو

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 14 مهر 1399

نوشتن پایان نامه یکی از دغدغه های دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی است. در دوره ارشد و دکتری بسیاری از دانشجویان ترجیح می دهند بارها امتحان دهند و کتاب بخوانند اما پژوهش های علمی را انجام ندهند. در حالی که نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد یکی از مهم ترین قسمت های این مقطع تحصیلی است. به همین دلیل به سراغ موسساتی می روند که این کار را در ازای دریافت هزینه برایشان انجام می دهد. قیمت انجام پایان نامه پایان نامه کارشناسی ارشد براساس معیارهای متفاوتی تعیین می شود.


معیارهای تعیین قیمت نوشتن پایان نامه چیست؟


برای تعیین قیمت در انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری معیارهای زیادی وجود دارد. مهم ترین معیارهای تاثیرگذار در هزینه پایان نامه عبارت است از:


رشته تحصیلی


یکی از مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت انجام پایان نامه تاثیر می گذارد، رشته تحصیلی است. به عبارت دیگر رشته هایی که در آن ها کسب اطلاعات از طریق روش کتابخانه ای ارزان ترند. برای مثال در رشته های علوم انسانی به دلیل اینکه به تحقیقات میدانی نیاز نیست، هزینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری کمتر محاسبه می شود.


موضوع پایان نامه


یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت انجام پایان نامه پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری موضوع است. برخی از موضوعات روز به تحقیقات و تلاش بیشتری برای جمع اوری اطلاعات نیاز دارند. از سوی دیگر اگر موضوعات جدید باشند به طوری که منابع کمتری برای آنها پیدا شود، هزینه انجام آن را بالاتر می برد.


مقطع تحصیلی


یکی از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت پایان نامه ارشد و دکتری مقطع تحصیلی است. در برخی از رشته ها مثل روانشناسی و یا مدیریت و اقتصاد در مقطع کارشناسی هم پایان نامه باید توسط دانشجو ارائه شود. اما هزینه انجام این پایان نامه نسبت به پایان نامه ای که در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود، کمتر است.


در مقطع کارشناسی ارشد هم قیمت پایان نامه نسبت به مقطع دکتری کمتر است. به هر حال هر چقدر مقطع تحصیلی دانشجو بالاتر رود، هزینه انجام پایان نامه هم افزایش می یابد.


دانشگاه محل تحصیل دانشجو



برخی از دانشگاه های معتبر مثل دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه امیرکبیر و ... که از اعتبار بالا برخوردار هستند، به پایان نامه های قوی تری نیاز دارند. قیمت انجام پایان نامه دکتری همین دلیل اگر قرار باشد نوشتن پایان نامه برای چنین دانشگاه های معتبری باشد، قیمت انجام پایان نامه افزایش می یابد.


در برخی از دانشگاه ها با رنک و رتبه پایین تر هزینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری کمتر محاسبه می شود.


استخراج مقاله از پایان نامه


یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد، استخراج مقاله است. شما می توانید از پایان نامه خود مقاله علمی پژوهشی و یا مقاله isi استخراج کنید. این کار باعث تکمیل رزومه تحصیلی و شغلی می شود. به هر حال اگر قرار باشد ادامه تحصیل دهید به یک مقاله چاپ شده در ژورنال های معتبر نیاز دارید.


در پایان


برای اینکه پایان نامه بهتری را به دانشگاه محل تحصیل ارائه دهید به سراغ موسسات آموزشی معتبر مثل پروژه دونی بروید. در این موسسات هزینه انجام پایان نامه را با توجه به کیفیت کاری که به شما تحویل می دهند، تعیین می کنند. از سوی دیگر در انتها می توانید از پایان نامه خود مقاله های باکیفیت برای مجلات معتبر ارسال کنید.


 


 


آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن