هزاران سرباز آمریکایی با دستور واکسن کووید-19 مخالفند

[ad_1] به نظر می‌رسید که هیچ سامپسون در مسیر رسیدن به رویای خود برای تبدیل شدن به یک افسر ارتش ایالات متحده ق

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 15 دی 1400
[ad_1]

به نظر می‌رسید که هیچ سامپسون در مسیر رسیدن به رویای خود برای تبدیل شدن به یک افسر ارتش ایالات متحده قرار داشته باشد.

این ستاره متولد سن آنتونیو، دانش آموز ستاره ای که خانواده اش سنت طولانی خدمت سربازی را دارد، برنده جایگاه مورد علاقه وست پوینت شد.

اولین سال خود را در بهار 2021 به پایان رساند، درست زمانی که ارتش کمپین واکسیناسیون کووید-19 خود را آغاز کرد. اگرچه هیچ مشکلی با 9 واکسن دیگر که ارتش ایالات متحده در هنگام استخدام به آنها نیاز دارد وجود ندارد، او گفت که نگران است واکسن‌های کووید-19 برای درک کامل خطرات بسیار جدید هستند.

او گفت که والدینش که هر دو جانباز ارتش بودند، به او گفتند که تنها یک گزینه وجود دارد: «هر چه زودتر برو بیرون.

مردی که کلاهی بر سر دارد و روی زمین به صورت ضربدری نشسته و پوشه ای باز در دست دارد

نیکایا سامپسون 19 ساله در اکتبر 2021 به دلیل دستور ارتش برای واکسن، به عنوان دانشجو در وست پوینت استعفا داد.

(نیکولا سمپسون)

بنابراین در اکتبر، سامپسون 19 ساله وست پوینت را ترک کرد.

آخرین آمارهای نظامی نشان می‌دهد که علیرغم دستور وزارت دفاع که در ماه اوت صادر شده و منقضی شده است، تقریباً 30000 سرباز فعال در برابر کووید-19 واکسینه نشده‌اند.

نافرمانی آن‌ها از ارتش نشان می‌دهد که این همه‌گیری در ایالات متحده چقدر سیاسی شده است.

"نژادپرستی، خودکشی، تئوری های توطئه - شما این را می گویید. پیتر فور، دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه دوک که در روابط نظامی-نظامی متخصص است، گفت: اگر بتوانید آن را در جمعیت غیرنظامی پیدا کنید، می توانید آن را در ارتش پیدا کنید. "تفاوت این است که ارتش طیف وسیع تری از ابزارها را در اختیار دارد تا کنترل روزانه بیشتری بر زندگی اعضای خود داشته باشد... برای نظارت و مدیریت این مشکلات.

این به توضیح اینکه چرا اکثریت قریب به اتفاق سربازان - بیش از 97٪ از نیروهای وظیفه فعال - حداقل یک دوز واکسن COVID-19 دریافت کرده اند کمک می کند.

بقیه در کنار جنبش ضد واکسیناسیون قرار گرفتند که بر اساس تئوری‌های توطئه در مورد بیماری‌های همه‌گیر و واکسن‌ها، و نیز اصل آزادی‌خواهانه علیه دستورات دولت از انواع مختلف است.

دو نفر از نظامیان پشت یک میز با صف‌های طولانی مردانی با یونیفورم روبرو می‌شوند

تفنگداران دریایی برای دریافت واکسن مدرنا در کمپ هانسن در اوکیناوا، ژاپن، در 28 آوریل 2021 صف کشیده اند.

(کارل کورت / گتی ایماژ)

این فقط در مورد کارمندان عادی یا تازه استخدام شده هایی نیست که از واکسینه شدن خودداری می کنند. زندانیان همچنین شامل افسران و سربازانی هستند که نزدیک به بازنشستگی هستند و در خطر از دست دادن حقوق بازنشستگی خود هستند.

سرتیپ ژنرال توماس مانچینو، یک افسر فرمانده در گارد ملی اوکلاهاما، ماه گذشته به نیروهای خود گفت که او دستور وزارت دفاع را رد می کند و در عوض دستورات فرماندار جمهوری خواه کوین استیت را اجرا می کند.

هفته گذشته، یک قاضی فدرال شکایت استیت و دادستان کل برای به چالش کشیدن این حکم را رد کرد.

در یک پرونده جداگانه، یک قاضی فدرال در تگزاس روز دوشنبه دستور مقدماتی را صادر کرد و نیروی دریایی را از اجرای مأموریت 26 SEAL و 9 خدمه عملیات ویژه ممانعت کرد.

اعضای این سرویس در دادگاه ادعا می‌کنند که این حکم آزادی مذهبی آنها را نقض می‌کند، زیرا از "سلول‌های جنین سقط شده" در ساخت واکسن استفاده شده است که آن را "توهین به خالق" می‌سازد.

مردی نقابدار آستین تی شرتش را بالا زد در حالی که یک سرباز نقابدار با لباس یک سوزن به دستش می چسباند.

یک سرباز در 9 سپتامبر 2021 در مقابل کووید-19 واکسینه شد. ناکس در کنتاکی

(جان چری / واشنگتن پست)

رده‌های سلولی جنینی رشد یافته در آزمایشگاه - که از چندین سقط جنین چندین دهه پیش به دست آمده‌اند - در تولید واکسن جانسون و جانسون استفاده می‌شوند و به توسعه واکسن‌های Pfizer-BioNTech و Moderna کمک می‌کنند، اگرچه هیچ یک از واکسن‌ها حاوی چنین سلول‌هایی نیستند. از همان خطوط سلولی جنینی در تولید ایبوپروفن و آسپرین استفاده شده است.

این پرونده توسط 47 عضو جمهوری خواه کنگره حمایت شد، که در دفاع از "آزادی مذهبی" شاکیان به اطلاع دوستان رساندند.

این اولین بار نیست که واکسیناسیون در ارتش با مشکل مواجه می شود. در سال 1998، زمانی که پنتاگون واکسن سیاه زخم را که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا در دهه 1970 تایید شد، تحمیل کرد، برخی از نظامیان آشکارا نگران عوارض جانبی احتمالی بودند و مقاومت کردند. یک مشت تسلیم شدند.

اما در بیشتر موارد، دستورالعمل های پزشکی به طور جدی مورد چالش قرار نگرفته اند.

لوری هاگ، که در دهه 1980 به عنوان یک پزشک رزمی در ارتش خدمت می کرد، گفت که به یاد می آورد زمانی که سربازان به طور ناگهانی دستور دریافت واکسن آنفولانزا را دریافت کردند.

او گفت: «همه ما می دانستیم که باید چه کار کنیم. «وقتی دست راستت را بلند می کنی، با همه این چیزها موافقی. شما در ارتش حق زیادی ندارید. آنها به شما می گویند که چه کار کنید."

هوگ گفت که او و همسرش که یک کهنه سرباز ویتنام است، به این نتیجه رسیده اند که ارتش از بالاترین سطح سیاسی شده است.

او گفت: «چند نفر از افراد ارشد، مثلاً در پنتاگون، ضد اپیلاسیون هستند یا از این عقیده سیاسی حمایت می کنند؟» این ناشی از فضای سیاسی خارج از ارتش است و رو به اتمام است.»

در ماه مارس، در حالی که آمریکایی‌ها در سراسر کشور برای دریافت واکسن‌های خود در صف ایستاده بودند، وزارت دفاع قول داد تا اواسط ژوئیه واکسن‌ها را در اختیار همه پرسنل نظامی قرار دهد. در آن زمان FDA عکس ها را با مجوز اضطراری تایید کرد و ارتش نیازی به آنها نداشت.

اما برخی از نظامیان گفتند که افسران از قبل آنها را تحت فشار قرار داده اند تا واکسینه شوند. سامپسون گفت که او و 34 دانشجوی واکسینه نشده دیگر در طول تمرین از بقیه کلاس خود جدا شدند، از ورزش محروم شدند و به آنها اطلاع رسانی شد تا اطمینان حاصل شود که واکسن ها بی خطر هستند.

در ماه ژوئن، پدرش، ماتیاس سامپسون، برای دفاع از موقعیت دخترش در برنامه شان هانیتی فاکس ظاهر شد.

سرهنگ بازنشسته میزبان محافظه کار گفت: "دخترم نگرانی های موجهی در مورد این واکسیناسیون دارد - نگرانی در مورد باروری، اثرات طولانی مدت." نه CDC و نه وست پوینت پاسخی به این نگرانی ها ندارند.»

دستور وزارت دفاع یک روز پس از تایید کامل FDA به واکسن فایزر صادر شد. سربازان در پایگاه‌های سراسر کشور برای عکس‌های خود در کلینیک‌ها و سالن‌های ورزشی صف کشیدند.

اما طولی نکشید که اکانت‌های ناشناس ارتش در رسانه‌های اجتماعی ظاهر شدند و اطلاعات نادرست درباره واکسن‌ها منتشر کردند.

یکی کاربر توییتر که ادعا می کند فرمانده کل فعلی است و بیش از 2000 دنبال کننده دارد - بسیاری از آنها نظامی یا کهنه سرباز هستند - نوشت که کووید شلیک کرد.بسیاری از کودکان را کشته استو آن داروخانه از پایگاه نظامی در واشنگتن واکسن های آنفولانزا را بدون اطلاع مردم با واکسن های کووید جایگزین کرد.

علاوه بر پرونده مهر دریایی، 16 سرباز دیگر از وزارت دفاع، FDA و روسای هر شاخه نظامی شکایت کردند و استدلال کردند که این دستورات غیرقانونی است.

در میان شاکیان، برایان استورمر، یک گروهبان درجه یک در نیروی ذخیره ارتش، که گفت به ادعاهای دولت مبنی بر ایمن و مؤثر بودن واکسن ها اعتماد ندارد.

او گفت: «این یک فناوری جدید است و شرارتی در پشت آن نهفته است. "و کل شات در هر دست - من آنها را باور نمی کنم."

استرمر، که در Ft. پایگاه نظامی لئونارد وود در میسوری گفت که او در حال بررسی درخواست برای ترخیص پزشکی است، اما متوجه شد که به عنوان یک فرد سالم 33 ساله شانس کمی دارد.

مانند بسیاری از سربازانی که از واکسینه شدن امتناع می ورزند، او به دنبال مسکن مذهبی است و استدلال می کند که این دستور بر خلاف کتاب مقدس است.

شانس او ​​برای گرفتن یکی تقریبا صفر است. شاخه های مختلف ارتش در مجموع بیش از 12000 درخواست از این قبیل دریافت کرده اند و پس از بررسی، هزاران نفر هنوز هیچ کدام را تایید نکرده اند.

استثناهای پزشکی دائمی نیز نادر هستند - ارتش تنها چهار مورد را تایید کرده است. برخی از سربازان به دلایل پزشکی یا لجستیکی استثناهای موقت دارند.

چه اتفاقی برای سربازان واکسینه نشده خواهد افتاد، ارتش هنوز در حال کشف کردن است.

قانون مجوز دفاع ملی که در 27 دسامبر توسط پرزیدنت بایدن امضا شد، بیان می‌کند که «هر گونه اخراج یک سرباز صرفاً به این دلیل که آن عضو از دستور قانونی برای دریافت واکسن کووید-19 پیروی نکرده است، یک اخراج شرافتمندانه یا عمومی است. اخراج. شرایط منصفانه."

سپاه تفنگداران دریایی ماه گذشته اعلام کرد که 169 سرباز را به دلیل نقض دستورات واکسن اخراج کرده است و همه تفنگداران دریایی واکسینه نشده بدون آزادی معلق یا تایید شده یا درخواست تجدیدنظر "برای جدایی اداری پردازش خواهند شد."

کاپیتان اندرو وود، سخنگوی تفنگداران دریایی، گفت که این تقسیم بر اساس مورد به مورد انجام می شود.

سرهنگ دوم تری کلی، سخنگوی ارتش، گفت که 2767 سرباز "توبیخ کتبی از یک افسر ژنرال" دریافت کرده اند - که توانایی آنها برای ارتقاء یا انتقال به ارتش را از بین می برد - و دو فرمانده گردان و چهار افسر دیگر آزاد شده اند. وظایف خود را انجام می دهند، اما در ارتش ثبت نام می کنند.

وی گفت: ما به سربازان خود نیاز داریم که آماده نبرد و پیروزی باشند و اگر این ویروس در صفوف ما گسترش یابد، آشکارا بر آمادگی ما تأثیر خواهد گذاشت.

کلی گفت که ارتش نمی تواند در مورد موارد فردی بحث کند.

سامپسون، که گفت مرخصی افتخاری دریافت کرده است، تنها دانشجویی در وست پوینت نیست که به دلیل دوران تصدی این واکسن، حرفه نظامی را رها کرده است.

زن خندان با لباس خاکستری در مقابل پرچم آمریکا

کادت هانا مک دونالد، 19 ساله، در اکتبر 2021 به دلیل دستور ارتش برای واکسیناسیون از وست پوینت استعفا داد.

(هانا مک دونالد)

دوست او هانا مک دونالد، که تقریباً در همان زمان وست پوینت را ترک کرد، عکسی از گواهی معافیت افتخاری خود را در اختیار تایمز قرار داد. این دو پس از اینکه آکادمی شروع به جدا کردن واکسینه نشده‌ها کرد و آنها را به همان غرفه انزوا فرستادند، به هم نزدیک شدند.

مک دونالد 19 ساله که در بوستون بزرگ شده است، گفت: "من واقعاً می خواهم یک سرباز باشم." "من می خواستم بتوانم آرام بگیرم. من می خواهم بتوانم بجنگم و این احساس را داشتم که اگر این واکسن را مصرف کنم، تناسب اندام یا مستقر نمی کردم. فکر نمی کردم برای سلامتی من بی خطر باشد."

در اوایل نوامبر، این دو زن و یک همکلاسی سابق، که او نیز ترک تحصیل کرد، در برنامه هانیتی حاضر شدند تا تصمیمات خود را توضیح دهند.

سامپسون در این برنامه گفت: «من واقعاً احساس می‌کردم فراخوان من افسر شدن است، بیشتر به این دلیل که خود پدرم یک افسر ارتش بود. «احساس می‌کردم موظف هستم که راه او را دنبال کنم. اما وقتی به آنجا رسیدم، آنطور که فکر می کردم یا برنامه ریزی می کردم نشد.

مک دونالد گفت قصد دارد علیه وست پوینت شکایت کند.

چند روز پس از حضورشان در هانیتی، هر دو زن ایمیل‌هایی از کالج هیلزدیل، یک کالج مسیحی هنرهای لیبرال در جنوب میشیگان دریافت کردند که از آنها پذیرایی می‌کرد.

مک دونالد او گفت که تصمیم گرفته است از مدرسه استراحت کند تا با والدینش باشد تا بفهمد که چه کاری باید انجام دهد - و پیشنهاد کالج هنوز معتبر است.

سامپسون گفت که قصد دارد در بهار در هیلزدیل ثبت نام کند و در رشته ریاضی در رشته ریاضی شرکت کند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن