هدرز را از کجا تهیه کنیم؟

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، هدرز و کیت مکش دو قطعه ای بسیار مهم در بین علاقه مندان به صنعت خودرو و به خصوص ع

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 7 شهریور 1400

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، هدرز و کیت مکش دو قطعه ای بسیار مهم در بین علاقه مندان به صنعت خودرو و به خصوص علاقه مندان به تیونینگ موتور میباشد. هم­چنین فضای بیشتری برای ورود هوا قرار می­دهد و ازآن­جایی که تراتل­ها هوای بیشتری را بدون وجود فیلتری وارد موتور می­کنند، موجب دوده گرفتن مجاری سوپاپ­ها هم می­شود که باید به این نکته هم توجه داشته باشید. تمام این تمهیدات برای تنفس بهتر ماشین است، پس اگر از تراتل استفاده نمی­کنید حتما باید فیلتر هوای خودرو خود را با فیلتر هوای اسپرت تعویض کنید. همچنین این بیتل رکوردشکن که LSR نامگرفته است، به تمامی تجهیزات ایمنی معمول مجهز شده است ازجمله یک جفت چتر نجات جهت کمک به کاهش سرعت، صندلی مسابقهای با کمربند ایمنی مخصوص، رول کیج و سیستم اطفاء حریق. برای قسمت اول بهترین جایگزین یک هدرز با طراحی اصولی است، برای قسمت کاتالیزور که در واقع بیشترین افت توان در سیستم را دارد، میتوان از نمونههای اسپرت استفاده کرد و برای بقیه قسمتها هم از لوازم افترمارکت شناخته شده بهره برد. سنگ زنی در هند سنگ سنگ زنی هند نرخ قیمت سنگ سفال بین ماشین سنگ زنی ساخته شده در هند سنگ زنی سنگ برای بین ماشین سنگ, خرید هدرز پراید سنگ آهک تاثیر قیمت سنگ شکن در هند ساخته شده از سنگ .دستگاه سنگزنی - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزادماشین سنگ زنی (به انگلیسی: Grinding machine) ابزاری برای ایجاد سطح بسیار صاف یا برداشتن مقدار کمی از یک قطعه است.ماشین سنگ زنی دارای چرخی سنگی و ساینده است که با چرخش خود، از قطعه، ب راده برمی دارد.قیمت ارزان قیمت سنگ زنی طلا در چینماشین سنگ زنی برای فروشروش استخراج سنگ معدن سنگ شکن ضربه ای اروپا به سبک در چین، ماسه، .

اولین چیزی که باید به آن توجه شود، سیستم اگزوز خودرو است. حجم زنی بلوک سیلندر نیازمند نصب بوش خواهد بود که نصب آن باید با دقتی بالا صورت پذیرد تا مشکلاتی نظیر رد کردن کمپرس و روغن سوزی در مدتی کوتاه در آن ایجاد نشود. مرسدس بنز.:. راهنمای سرویسمرسدس بنز CLS500 اطلاعات انواع فیلتر روغن، فیلتر برای سرویس روغن مرسدس بنز CLS500 مدل ۲۰۱۳ به نکات ذیل توجه فرمایید:میزان روغن موردنیاز:۸٫۵لیتر.تعویض فیلتر در هر بار تعویض روغن الزامی می باشد. میل سوپاپ:یکی ازاساسی ترین تغییرات در تقویت خودرو تعویض میل سوپاپ است.باتعویض میل سوپاپ بانمونه های اسپرت وبهینه سازی شده در میزان لیفت ودیوریشن سوپاپ ها یامقدار وزمان باز وبسته بودن سوپاپ ها تغییراتی ایجاد میشود که منجر به بهبود تنفس وتخلیه موتور میشود.البته هرمیل سوپاپ دریک دور خاص تاثیر خود را میگذارد،اگرلیفت ودیوریشن میل سوپاپ بالا باشد تغذیه موتور خودرو بهتر انجام میشود ولی به یاد داشته باشید که میل سوپاپ های بالیفت ودیوریشن بالا منجر به نوسان وبد کار کردن موتور دردورهای پایین میشود لذا میل سوپاپی را انتخاب کنید که هم قابلیت عبور ومرور در شهر را داشته باشد وهم روی قدرت تولیدی خودرو تاثیر بگذارد.بهتر است برای کاریی بیشتر میل سوپاپ فنر سوپاپ ها را هم با آن تعویض کنید.

مصرف سوخت کمتر، شتاب اولیه بهتر، لرزش موتور کمتر، آلایندگی کمتر، قدرت حرکتی بیشتر و… قدرتی که بهراحتی دو برابر قدرت نسخهٔ تولیدی بیتل است. حرکت با سرعتی بیش از 320 کیلومتر در ساعت با یک بیتل جداً هیجانانگیز بود. سریعترین مدل تولیدی بیتل، مدل R-Line است که مجهز به یک نسخهٔ 210 اسب بخاری از همین موتور EA888 است. تقویت موتور ماشین راههای مختلفی را شامل می­شود. توربوفن ها چند نوع هستند که شامل توربو فن های طرح که نسخه اورجینال نبوده و بسیار شکننده هستند که در فشار زیاد جریان هوا بعد از مدتی دچار شکستگی میگردند و یا اینکه بلبرینگ آنها دچار نقص میگردد ، نسخه دیگر نیز simota میباشد که خود دارای نسخه های اصل و بدل هستند. تعویض روغن سیار خودرو بدون ایاب و ذهاب سرویس فوری شامل تعویض روغن موتور،فیلتر روغن، فیلتر هوای موتور و… در کنار این، نصب قطعهای به­نام هدرز میتواند به تخلیه سریع­تر و کامل­تر سیلندر از گازهای منفجر شده و مکش قدرتمندتر و تنفس بهتر موتور کمک شایانی کند. هر چند كمي تنبل به نظر ميرسد ولي در نوع دستي نيز شتاب خوب و همخواني موتور و گيربكس را به خوبي شاهد هستيم ولي دندهها كمي سخت جا ميرود.

کاهش ورود هوای تمیز به موتور، به معنای احتیاج بیشتر به سوخت می موتور و بخش های مهم آن مانند سیلندرها و پیستونها گردد تا شمع قادر به جرقه زدن باشد که خود نیز موجب ایجاد مشکلاتی برای موتور می گردد درصدی فیلتر هوای ام وی ام در کرج مسافت پیموده شده را به دنبال دارد که موجب صرفه جویی 15 سنتی در ازای هر گالن سوخت می گردد. فیلتر هوای خودرو چیست و چه نقشی دارد؟ فیلتر روغن بنز از لحاظ کیفیت باید در سطح قابل قبول و استاندارد باشد چرا که عدم کیفیت لازم در این محصول موجب بروز خسارات جدی به موتور فیلتر روغن بنز اتومبیل می گردد . دینا پارت. شمع موتور پراید هاچ بک نسیم دو پلاتینه یونیکس دینا پارت. الف- آسنکرون با راه انداز غير خازني (کلاجي ) درون اين موتور بـه غير از سيم پيچي هاي اصلي يک سري سيم پيچ کمکي نيز قرار دارد کـه ميدان مغناطيسي ديگري با فاصله زماني با ميدان مغناطيسي اصلي بوجود مي آورد.که باعث چرخش پرقدرت تر موتور مي گردد. برای داشتن اتومبیلی سریعتر و قدرتمند تر است. جهت بهبود روند انتقال این قدرت عظیم که صرفاً از طریق چرخهای جلو به جاده منتقل میشد، این بیتل قدرتمند مجهز به یک دیفرانسیل لغزش محدود شده است درحالیکه ارتفاع سیستم آن کاهش یافته و لاستیکهای آن با نمونههایی مخصوص حرکت در نمک جایگزین شده است.

آخرین مطالب