هانا گوتیرز رید تنها متخصص تسلیحاتی نبود که روی Rust کار می کرد. «مرشد اسلحه ساز» که بود؟

[ad_1] هانا گوتیرز رید 24 ساله تنها مرد مسلحی نبود که در فیلم وسترن Rust با بازی الک بالدوین نقش داشت.تهیه کن

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 5 آذر 1400
[ad_1]

هانا گوتیرز رید 24 ساله تنها مرد مسلحی نبود که در فیلم وسترن Rust با بازی الک بالدوین نقش داشت.

تهیه کنندگان فیلم همچنین یک کارشناس دوم اسلحه را به همراه آوردند: ست کنی، که صاحب یک شرکت اجاره اسلحه و لوازم جانبی مجاز در شهر دریاچه هاواسو، آریزونا است. بر اساس فهرست داخلی خدمه Rust که با لس آنجلس تایمز به اشتراک گذاشته شده، کنی در اواخر سپتامبر به عنوان "مربی اسلحه ساز" برای گوتیرز رید به خدمه Rust اضافه شد.

به گفته یکی از نزدیکانش که مجاز به اظهار نظر نبود، کنی، 51 ساله، به عنوان مرد مسلح به گوتیرز رید پیشنهاد داد.

به گفته 6 نفر از آشنایان با موضوع، که به دلیل ماهیت حساس تحقیقات کلانتر شهرستان سانتافه در مورد تیراندازی مرگبار ماه گذشته در نیومکزیکو، خواستند نامشان فاش نشود، او همچنین سلاح های مورد استفاده در Rust را تهیه کرد.

بالدوین یک فشنگ زنده از تپانچه FD Pietta Colt .45 خود در حین تمرین در 21 اکتبر در مزرعه بونانزا کریک شلیک کرد که باعث کشته شدن هالینا هاچینز فیلمبردار و مجروح شدن کارگردان فیلم جوئل سوزا شد. آدان مندوزا، کلانتر شهرستان سانتافه گفت که گلوله از هاچینز 42 ساله عبور کرد و به شانه سوزا رفت. سوزا در بیمارستانی در سانتافه مداوا شد و مرخص شد.

دو نفر از افراد آگاه که با تایمز صحبت کردند گفتند که کنی یک کلت .45 تهیه کرد که بالدوین آن روز شلیک کرد.

کنی با استناد به تحقیقات در حال انتظار از مصاحبه در مورد این داستان خودداری کرد.

کارآگاهان کلانتر هنوز در حال بررسی جزئیات کلیدی تیراندازی هستند، از جمله اینکه چه کسی مهمات را به مجموعه آورده است - نقض پروتکل های ایمنی فیلمبرداری - و چه کسی حداقل یک گلوله سربی را در هفت تیر بالتوین بارگذاری کرده است.

مشخص نیست که کنی ممکن است چه مهماتی را در اختیار صنعت قرار داده باشد.

خوان ریوس، سخنگوی کلانتر شهرستان سانتافه از اظهار نظر در مورد تحقیقات روز دوشنبه خودداری کرد.

معاونان کلانتر بیش از 500 گلوله مهمات را از مجموعه روست، یک مجله ادواری، یک اقدام دهه 1880 در کانزاس کشف و ضبط کردند و در مزرعه بزرگ بونانزا کریک، یک مکان فیلم محبوب در حدود 13 مایلی جنوب سانتافه تیراندازی کردند. مندوزا در یک کنفرانس خبری در ماه گذشته گفت که در هفت تیر شلیک شده توسط بالدوین، مهمات بیشتری پیدا شد. ریوس گفت که گلوله ها برای تجزیه و تحلیل به آزمایشگاه جنایی FBI در کوانتیکو، ویرجینیا فرستاده شد.

همچنین مشخص نیست که کنی به عنوان «مرشد» گوتیرز رید در طول تولید Rust چقدر نقش مهمی داشته است. نمایندگان تولیدکنندگان، Rust Movie Productions LLC، و مدیران تولید بخش، 3rd Shift Media، از اظهار نظر در روز دوشنبه خودداری کردند.

قبل از Rust، گوتیرز رید تنها در یک تولید دیگر، وسترن نیکلاس کیج، "The Old Way" که تابستان گذشته در مونتانا فیلمبرداری شد، به عنوان اسلحه ساز سربی کار می کرد. "ایمنی اولویت شماره یک هانا در صحنه فیلمبرداری است. وکلای گوتیرز رید می گویند هانا نمی داند که راندهای زنده از کجا آمده است. «هانا برای دو سمت در این فیلم استخدام شد که تمرکز روی کارش به عنوان اسلحه ساز را برای او بسیار دشوار کرد. او برای آموزش، روزها برای نگهداری اسلحه و زمان مناسب برای آماده شدن برای تیراندازی تلاش کرد، اما در نهایت توسط تولید و بخش او رد شد.

چند نفر از اعضای تیم Rust که با The Times صحبت کردند، گفتند که به خاطر ندارند که کنی را در صحنه فیلمبرداری Bonanza Creek Ranch دیده باشند.

به نظر می رسد استخدام «مرشد اسلحه ساز» برای تولیدات تلویزیونی یا سینمایی بسیار نادر است. چندین نفر از اسلحه سازان و اسباب بازی های قدیمی به تایمز گفتند که هرگز در مورد چنین موقعیتی نشنیده بودند. یکی از اسلحه‌سازان قدیمی گفت که نقش نظارت معمولاً «تفنگ‌ساز کلید» یا «استاد اسلحه» نامیده می‌شود. یکی دیگر از استادان اسباب بازی گفت که عنوان رایج تر برای مرد جوان "دستیار اسلحه ساز" است.

بیش از دو دهه پیش، کنی یک کارآفرین در سن کلمنته بود. کنی همراه با همسرش مالک خصوصی چندین تجارت در سان کلمنته بود، از جمله یک فروشگاه لوازم التحریر به نام Cheers; فروشگاه هدیه، خانه تابستانی; و شرکت دوچرخه دل مار، که ست کنی آن را اداره می کرد، طبق مقاله ای در سال 1996 در تایمز.

بر اساس گزارش IMDb، کنی حداقل یک دهه در صنعت فیلم کار کرده است و اعتبار فیلم زیادی دارد. او در فهرست «مشاور اسلحه» در فیلم سال 2015 شیا لابوف به نام «پایین»، داستانی درباره یک تفنگدار سابق آمریکایی که از افغانستان به خانه بازمی‌گردد، ثبت شد.

کنی از سال 2011 تا آوریل 2016 در Hand Prop Room کار می کرد، یکی از بزرگترین وسایل در لس آنجلس، که مفتخر است که بیش از 1 میلیون وسیله در وب سایت خود جمع آوری کرده است. کنی زرادخانه تسلیحات فروشگاه را اداره می کرد و برای نمایش هایی مانند "مردگان متحرک" از AMC و فیلم هایی مانند "جانگو رها شده" با استادان وسایل کار می کرد.

هوپ ام پریش، یک مشاور املاک و مستغلات در Django Unchained گفت: "او در سال 2011 از اورنج کانتی به هالیوود آمد... اولین بار زمانی که برای Hand Prop کار می کرد با او آشنا شدم."

پریش گفت: «من وارد شدم تا سلاح‌های آنها را برای جنگو ببینم، و او در آنجا دلال اسلحه‌خانه بود. "بچه زیبا."

یکی دیگر از منابع صنعتی که با کنی در Hand Prop Room کار می کرد گفت که آنها نیز تجربه مثبتی داشتند.

او در این زمینه بسیار آگاه است. او مردی نماینده است و در آموزش افرادی که در اسلحه مهارت ندارند بسیار خوب است. او اسلحه ها را برای هر باری سفارشی می کند، که بسیار دقیق است، او یکی از معدود افرادی است که می داند چگونه این کار را انجام دهد. او زمانی که در آنجا کار می کرد برای صدها تولید اسلحه تهیه کرد.

اما کنی در یک مشاجره بر سر سوء رفتار و گم شدن اسلحه با صاحبان اتاق دستی دعوا می کند. The Hand Prop Room در می 2016 شکایتی علیه کنی در دادگاه عالی شهرستان لس آنجلس تنظیم کرد و ادعا کرد که کنی برخی از سلاح های خود را برای راه اندازی یک تجارت رقابتی گرفته است. Hand Prop Room همچنین ادعا می کند که کنی در تلاش است تا مشتریان خود را برای کسب و کار خود تخلیه کند.

کنی چهار ماه قبل، در ژانویه 2016، شرکت خود را به نام PDQ Media Arm & Prop در جورجیا راه‌اندازی کرد. Hand Prop Room در پرونده تداخل ظریف خود ادعا می‌کند که کنی تلاش می‌کند یکی از مشتریان قدیمی خود را فریب دهد. مردگان زنده.» صاحبان اتاق نگهدارنده دست در دادخواست گفتند که فهمیدند او در آوریل 2016 کسب و کار خود را در حالی که برای آنها کار می کرد افتتاح کرد.

در مارس 2017، Hand Prop Room درخواست خاتمه پرونده را داد - و طبق سوابق دادگاه این بود.

مونتی پولاک، یکی از صاحبان اتاق Hand Prop، از اظهار نظر در مورد رابطه خود با کنی در این آخر هفته خودداری کرد.

بر اساس سوابق دولتی، شرکت مستقر در جورجیا کنی در آگوست 2017 سقوط کرد.

ماه بعد، کنی PDQ Media Arm & Prop را در شهر دریاچه هاواسو، آریزونا افتتاح کرد. در آوریل 2019، طبق سوابق عمومی در نیومکزیکو، او به طور جداگانه یک شرکت با نام مشابه، PDQ Arm & Prop, LLC، مستقر در آلبوکرکی را فهرست کرد.

گوتیرز رید در شهر بولهد، آریزونا، حدود 65 مایلی از دریاچه هاواسو سیتی، جایی که کنی یک اقامتگاه دارد، زندگی می کند.

بر اساس آرشیو آژانس، شرکت کنی دارای دو مجوز برای تجارت سلاح گرم است که توسط اداره الکل، تنباکو و سلاح گرم صادر شده است. این شرکت در دولت فدرال ثبت شده است تا اکثر سلاح های گرم را با هدف فروش آنها و واردات سلاح و مهمات تولید کند. سوابق نشان می دهد مجوزها در سال 2024 منقضی می شوند.

این مجوزها همچنین به کارمندان شرکت - که PDQ Arm & Prop LLC و PDQ Media Arms and Prop LLC نامیده می شود - اجازه می دهد تا به طور قانونی اسلحه را در خطوط دولتی حمل کنند.

مقامات فدرال از متقاضیان مجوز اسلحه گرم فدرال می خواهند که اثر انگشت خود را گرفته، بررسی کنند و شخصاً مصاحبه کنند. دارندگان مجوز موظفند در صورت فروش چندین سلاح گرم به یک خریدار در مدت زمان کوتاه، سابقه فروش اسلحه را نگه دارند و گزارشی را به ATF ارسال کنند.

نویسندگان دفتر لورا جی. نلسون و جیمز کولی در این گزارش مشارکت داشتند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب