نمایندگی هار فروش آیفون تصویری سیماران

کمپانی سیماران نخستین تولید کننده ی محصولات در بخش حفاظتی منازل محسوب می شود. مخصوصا این شرکت را با آیفون تصو

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 28 خرداد 1400

کمپانی سیماران نخستین تولید کننده ی محصولات در بخش حفاظتی منازل محسوب می شود.

مخصوصا این شرکت را با آیفون تصویری های سیماران می شناسند.

سیماران محصولات خود را از طریق نمایندگی های رسمی فروش خود در سراسر ایران به فروش میرساند که یکی از بزرگترین نمایندگی های فروش شرکت سیماران فروشگاه سیماپیک است که میتوانید آیفون تصویری سیماران را از این فروشگاه تهیه کنید برای خرید آیفون تصویری سیماران : اینجا کلیک کنید.

هدف بلند مدت شرکت صنایع سیماران که در صنایع محتلفی مشغول فعالیت و تولید است، پیشرفت تولید ملی و رقابت با همتا های خارج از کشور خود می باشد.

اساس کار آیفون های تصویری سیماران و دلیل نام گذاری آن ها در ایران، اولین شرکت تولید کننده ی ژاپنی آیفون می باشد.

ولی در حال حاضر شرکتی بزرگ مثل سیماران در رقابتی تمام نشدنی و حساب شده بسیاری از سهم بازار امروزه ی ایران را به خود اختصاص داده است.

 به طوریکه حتی محصولات شرکت سیماران به دلیل کیفیت بینظیر،بسیار معروف شده است.

 

نگاهی به سرگذشت شرکت سیماران

 

شروع کار شرکت صنایع سیماران به سال 1350 شمسی برمیگردد.

حدود نیم قرن خدمت و تولید برای مردم عزیز ایران باعث شده شرکت سیماران با کیفیت مطلوب محصولات خود حاشیه ی امن و اسمی ماندگار در زمینه ی امنیت و حفاظت منازل، کارخانه ها و … برای خود دست و پا کند.

پس از تلاش های بسیار و آزمون و خطا های زیاد توانستند نظر جامعه ی ملی و جهانی را به خود جلب کنند. سیماران بعد از استاندارد سازی خط تولید خود و استفاده از متخصصان ملی برای حمایت از تولیدات ملی قدم های بزرگی برداشت.

تا جایی که در حال حاضر با عقد قرارداد های مشارکتی و اخذ تاییدیه ها و استاندارد های بین المللی و ملی برندی آشنا در صنعت تولیدمحصولات امنیتی و حفاظتی کشور به حساب می آید.

 

برسی خط های تولید  سیماران

 

·        تولید آنتن های مرکزی برج ها و مجتمع ها

 

·        شخصی سازی ساختمان های هوشمند

 

·        جک های درب اتوماتیک با محصول با نام معروف فراز

 

·        نصب سیستم اطفا حریق در اماکن عمومی و خصوصی

 

·        نصب دزگیر اماکن مختلف دولتی و خصوصی

 

·        دوربین های مدار بسته

 

·        از همه مهم تر آیفون تصویری و صوتی

آیفون تصویری های سیماران

آیفون تصویری سیماران یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات تولیدی درشرکت سیماران می باشد.

این محصول در بین آیفون تصویری های تولید ایران بهترین کیفیت را دارد.

مدل های بسیار مختلفی برای تمام سلیقه ها و بودجه ها تولید کرده است. از آیفون های صوتی تا مانیتوری های سیاه سفید تا آیفون تصویری های دارای وایفای و لاکچری.

آیفون تصویری های سیماران یکی از محصولات اصلی این شرکت را در بین محصولات اماکن و نظارتی و امنیتی دارد. است که حکم ستون این شرکت را یدک دارد.

کمپانی سیماران یکی از برند های خوشنام و بزرگ ایرانی است. که در زمینه ی ساخت و توسعه ی سیستم های نظارتی و امنیتی فعالیت های زیادی دارد.

حال که به صورت کامل تاریخچه و هدف سیماران را برسی کردیم اجازه بدهید در یکه مقدار در مورد دربازکن های این شرکت نیز صحبت و برسی کنیم.

 

اولین تولیدات آیفون شرکت سیماران با آیفون های صوتی شروع شد.

و رفته رفته با گذشت زمان و ورود تکنولوژی های جدید شرکت سیماران به تولید آیفون تصویری سیاه سفید رفت که در نوع خود بسیار توصیه با کیفیتی را ارائه میداد.

باز هم با ورود تکنولوژی های جدید و خلاقیت مهندسین شرکت سیماران تولیدات آیفون تصویری سیاه سفید به سمت تولید آیفون تصویری های رنگی سیماران رفت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن