نبرد برای تغییرات آب و هوایی در صحرای موهاوه

[ad_1] دره PAHRUMP, Nev. - وقتی برخی از مردم به صحرای موهاوی نگاه می کنند، فضایی عظیم از هیچ را می بینند. ا

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 6 آذر 1400
[ad_1]

وقتی برخی از مردم به صحرای موهاوی نگاه می کنند، فضایی عظیم از هیچ را می بینند. اما شانون سالتر یوکاهای موهاوی باستانی و بوته‌های کرئوزوت، موش‌های کانگورو زیرک و روباه‌های باریک را می‌بیند که همگی بر روی پوسته‌های سخت سنگ‌ها و گلسنگ‌هایی که طی هزاران سال تشکیل شده‌اند زندگی می‌کنند.

سالتر گفت: «یک ایده وجود دارد که یک زمین بایر است. "نه، این یک چیز حیاتی و شگفت انگیز است. ما داریم آن را به یک سرزمین بایر تبدیل می کنیم، با تمام شیطنت هایمان.»

در اواسط اکتبر، سالتر، شاعر و معلم نویسندگی 37 ساله، در اعتراض به پروژه خورشیدی که او و سایر فعالان می گویند به طور جبران ناپذیری آسیب می زند، به اردوگاهی در دره Pahrump - درست در شرق مرز نوادای جنوبی کالیفرنیا نقل مکان کرد. اکوسیستم کویری شکننده

زنی با کلاه و پیراهن آبی جلوی کمپری می ایستد که محتویات آن شامل اجاق گاز، ماهیتابه و وسایل آشپزخانه است.

شانون سالتر، 37 ساله، به نشانه اعتراض در نزدیکی محل پروژه خورشیدی کاج زرد در دره Pahrump در نوادا کمپ زده است. او در یک کمپر چوبی زندگی می کند.

(مگ برنهارد / برای تایمز)

کاج زرد، یک مزرعه خورشیدی 3000 هکتاری، 500 مگاوات برق را برای 100000 خانه در کالیفرنیا تامین می کند.

این نوعی از پروژه انرژی تجدیدپذیر است که دانشمندان و سیاستمدارانی که این هفته در گلاسکو، اسکاتلند برای کنفرانس آب و هوا سازمان ملل متحد یا COP26 گرد هم می‌آیند، می‌گویند در مقیاسی عظیم برای منحرف کردن جهان از سوخت‌های فسیلی و جلوگیری از بدترین اثرات گرمایش جهانی مورد نیاز است. .

اما حتی انرژی پاک، از باد گرفته تا خورشید و آب، کاملاً پاک نیست.

بیش از 100000 یوکا و سایر گیاهان در طول ساخت کاج زرد از بین خواهند رفت. امسال، دانشمندان بیش از 100 لاک پشت صحرایی محافظت شده توسط فدرال را به منظور آماده سازی برای ساخت و ساز از این مکان منتقل کردند، اما حدود 30 نفر از آنها مردند که احتمالاً توسط گورکان خورده شده بودند.

سالتر گفت: "آیا واقعاً این راهی است که ما می خواهیم انجامش دهیم؟" "آیا واقعا سبز است؟"

برخی دیگر از کارشناسان محیط زیست معتقدند که برای به حداقل رساندن آسیب مزارع خورشیدی می توان کارهای بیشتری انجام داد، اما برخی اثرات بد را به عنوان قیمتی برای کاهش انتشار کربن می پذیرند.

شاین استینگارد، تحلیلگر سیاسی در Defenders of Wildlife، یک گروه ملی حفاظت که برای حفاظت از حیوانات و گیاهان بومی کار می کند، می گوید: «ما در تلاش هستیم واقعاً عمل گرا باشیم. ما می دانیم که باید به اهداف خود در زمینه انرژی های تجدیدپذیر دست یابیم و به شدت به انرژی خورشیدی در مقیاس مزایایی که برای توسعه در بیابان نیاز داریم، تکیه خواهیم کرد.

توسعه دهندگان خورشیدی مدت هاست که موهاو را به دلیل جمعیت کم و آفتاب فراوانش به عنوان یک ملک درجه یک می دانند. دو سوم نوادا - از جمله زردها سایت کاج - یک زمین عمومی است که توسط اداره فدرال مدیریت زمین نظارت می شود و خرید یک مرحله ای را برای زمین های عظیم ارائه می دهد.

پیش بینی می شود ساخت سایت کاج زرد در ماه های آینده آغاز و تا پایان سال آینده به پایان برسد. این بخشی از نسل جدیدی از امکانات است که نه تنها شامل پنل های خورشیدی فتوولتائیک، بلکه همچنین ذخیره سازی باتری های لیتیوم یونی است که امکان تامین برق در شب را فراهم می کند.

توسعه‌دهنده NextEra Energy Resources، یک شرکت انرژی‌های تجدیدپذیر مستقر در فلوریدا، می‌گوید این پروژه 350 شغل در طول ساخت و ساز ایجاد می‌کند و 46 میلیون دلار درآمد مالیاتی برای شهرستان کلارک، نوادا، در 30 سال آینده ایجاد می‌کند.

برایان گارنر، سخنگوی شرکت گفت: «این شرکت از نزدیک با آژانس‌های ایالتی و فدرال همکاری می‌کند و گام‌های مهمی در موقعیت‌یابی و طراحی پروژه برداشته است تا تأثیر کلی پروژه بر محیط‌زیست را به حداقل برساند».

گیاهان قطع خواهند شد، اما به این امید که در نهایت دوباره رشد کنند، به طور کامل از بین نمی روند.

استفان گرودسکی، دانشمند سازمان زمین شناسی ایالات متحده، گفت که تحقیقات بیشتری برای درک تأثیر توسعه خورشیدی بر اکوسیستم های بیابانی مورد نیاز است.

او گفت: «ما در میانه این انتقال سریع و ضروری انرژی هستیم، اما راه روشنی برای پایدار کردن آن نداریم.

مطالعات تاسیسات خورشیدی ایوانپا در نیپتون، کالیفرنیا، سیتی و سایر محققان فدرال کاهش تنوع زیستی را نشان داده است. کاکتوس ها و یوکا دیگر هرگز رشد نکرده اند، جمعیت پروانه ها و دیگر گرده افشان های غیر زنبور عسل کاهش یافته است و هزاران پرنده هر ساله در اثر برخورد یا تلفات جان خود را از دست می دهند که حشرات را در اطراف تاسیسات تعقیب می کنند.

برخی از حافظان محیط زیست به جای ساخت و ساز در بیابان، از چیزی حمایت می کنند که به عنوان انرژی خورشیدی توزیع شده شناخته می شود - پنل های خورشیدی کوچکتر ساخته شده بر روی پشت بام ها و پارکینگ ها در مناطق شهری، مکان هایی که حیات وحش قبلاً مختل شده است.

اما بسیاری از کارشناسان می گویند که چنین رویکرد تکه تکه ای با توجه به تهدید تغییرات آب و هوایی غیرعملی و ناکافی است. توصیه وزارت نیرو نصب پنل های خورشیدی در مناطق شهری و روستایی است.

هایدی هارتمن، دانشمند محیط زیست در آزمایشگاه ملی آرگون در ایلینویز، گفت: «آنها عموماً به این نتیجه رسیده اند که برای برآوردن نیازهای انرژی تجدیدپذیر کشور در 30 سال آینده، ما باید هر دو را انجام دهیم.» تعیین بهترین مکان برای مزارع خورشیدی

قانونگذاران سراسر کشور از طرح های بلندپروازانه ای برای انرژی های تجدیدپذیر رونمایی کرده اند. در ماه سپتامبر، دولت بایدن طرحی را صادر کرد که بر اساس آن این کشور تا سال 2050 45 درصد از برق خود را از صفحات خورشیدی تولید خواهد کرد.

قانونگذار نوادا در سال 2019 لایحه ای را تصویب کرد که بر اساس آن ایالت باید نیمی از برق خود را تا سال 2030 از منابع تجدیدپذیر تولید کند - تقریباً دو برابر سهم فعلی آنها.

به گفته سخنگوی اداره مدیریت زمین، 9 تاسیسات خورشیدی در حال حاضر در زمین فدرال در نوادا فعال هستند و چندین تاسیسات دیگر نیز در دست ساخت هستند. در تابستان، طرح بزرگترین مزرعه خورشیدی در ایالت پس از اعتراض ساکنان دره موآپا مبنی بر اینکه این یک چشم زخم است که به گردشگری آسیب می رساند، لغو شد.

نمک مخالف صنعت خورشیدی نیست. او فقط او را در بیابان نمی‌خواهد، جایی که پس از نقل مکان از ایروین به سرعت عاشق آن شد. به نوادا حدود یک دهه پیش.

اولین اعتراضات زیست محیطی او علیه شکستگی هیدرولیک بود. او همچنین در حال مبارزه با پیشنهاد ساخت توربین های بادی در نزدیکی جنگلی از درختان جاشوا است.

او اکنون هر روز صبح را به پیاده روی حدود یک مایل از اردوگاه خود تا منطقه ساخت و ساز کاج زرد می گذراند.

او گفت: "من فقط می خواهم بتوانم همیشه ببینم چه اتفاقی در حال رخ دادن است." "من هر روز به آنجا می روم. دره را بهتر می شناسم.»

حصار سیم خاردار مرز میدان خورشیدی آینده را مشخص می کند. یک روز صبح اخیر، توسعه دهندگان پایداری خاک را برای تعیین محل شروع حفاری آزمایش کردند.

سالتر به سمت گروهی از کامیون ها رفت و به دو کارگر سلام کرد. "این ها چه هستند؟" او پرسید و به سوراخ مربعی در حصار با یک تخته چوبی در زیر اشاره کرد.

زنی با کلاه ایمنی که آنجا بود تا اطمینان حاصل کند که توسعه دهندگان دستورالعمل های فدرال حیات وحش را رعایت می کنند، گفت: "آنها برای پرندگان هستند." بنابراین آنها به حصار نمی چسبند.

در راه بازگشت به کمپ، سالتر با رون کالیسون، ساکن پاهرومپ که هفته قبل با او ملاقات کرده بود، برخورد کرد. کلوچه های آرد کهور را به او داد و گفت که همان عصر با او کمپ خواهد کرد.

کالیسون گفت: نود و نه و نه درصد از کشور می گویند که من از نوادا عبور کرده ام، چیزی در آنجا نیست. "یکی در کانکتیکات می گوید که تعداد زیادی بوته های خشک شده وجود دارد. آنها فقط صدها سال سن دارند."

سالتر سر تکان داد.

او می‌داند که قتل پروژه کاج زرد تقریباً یک علت گمشده است. هنوز هم هر از گاهی تظاهراتی وجود دارد که معمولاً بیش از چند ده نفر نیست. اما یک سال است که دفتر مدیریت زمین درخواست گروه حفاظت از حوضه نوادا و Range Watch را برای جلوگیری از ساخت و ساز رد کرده است.

زنی با کلاه و تاپ آبی و شلوار خاکی پشت میزی با پنل خورشیدی ایستاده است

شانون سالتر یک پنل خورشیدی 100 واتی را روی یک میز تاشو قرار می دهد تا خودش برق تولید کند تا لپ تاپ و تلفن همراه خود را برای درس های آنلاین خود شارژ کند.

(مگ برنهارد / برای تایمز)

با این حال، سالتر گفت که قصد دارد در حین ساخت و ساز کمپ بزند و هر چند هفته یک بار کمپینگ را تغییر دهد تا از قوانین زندگی در زمین های عمومی فدرال پیروی کند.

محل اقامت او پراکنده است: یک کمپر چوبی توسط دوستانش با یک کامیون آورده شده و مجهز به یک تشک و یک کیسه خواب ضخیم است. او برای تولید برق خود - که برای شارژ کردن لپ‌تاپ و تلفن همراهش برای درس‌های آنلاین نیاز دارد - یک پنل خورشیدی 100 واتی را روی یک میز تاشو قرار داد.

او برای حمام کردن، تویوتای خود را 30 مایل به سمت Tecopa، کالیفرنیا، جایی که چشمه های آب گرم طبیعی وجود دارد، می راند و از اجاق گاز پروپان برای غذا استفاده می کند.

به گفته او، رفتن به معنای تسلیم شدن است و مشکل از بین نمی رود.

در دره Pahrump، چهار پروژه دیگر توسعه خورشیدی، همه در یک روز پیاده روی از اردوگاه سالتر، در انتظار تایید فدرال هستند.

برنهارد یک خبرنگار ویژه است.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن