مضطرب، بی قرار. درمانده. ناراحت. جهش Omicron، والدین، معلمان و دانش‌آموزان آمریکایی را دچار مشکل می‌کند

[ad_1] تیری پیرسون مشکوک است که ماه های زمستان به معنای جهش شدید در موارد ابتلا به ویروس کرونا است. بنابراین

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 24 دی 1400
[ad_1]

تیری پیرسون مشکوک است که ماه های زمستان به معنای جهش شدید در موارد ابتلا به ویروس کرونا است. بنابراین مادر اهل شیکاگو مطمئن شد که او و دو پسرش - دانش آموزان کلاس هفتم و کلاس دهم - به طور کامل واکسینه شده اند.

او به یاد می آورد: «ما آماده بودیم.

اما در حالی که در بیشتر دو هفته گذشته به طور شبانه روزی اخبار تلویزیون را دنبال می کرد و با وحشت شاهد مبارزه رهبران اتحادیه معلمان شیکاگو و شهردار لوری لایت فوت برای اقدامات احتیاطی و بازگشایی مدارس بود، پیرسون احساس می کرد هنوز آمادگی ندارد. او احساس درماندگی می کرد.

او گفت: «ما به عنوان والدین کاملاً از گفتگو کنار گذاشته شدیم. ما صدایی برای مدارسمان نداشتیم و این واقعاً مایه تاسف بود».

از آنجایی که نوع Omicron همچنان باعث جهش شدید عفونت‌ها می‌شود که بسیاری از معلمان و کارکنان مدرسه را تحت تأثیر قرار داده است، والدین در سراسر کشور با یک دژاوو دردناک روبرو هستند: تغییر بین یادگیری مجازی و شخصی و تلاش برای همگام شدن با خط‌مشی‌های در حال تحول.

این هفته، دولت بایدن اعلام کرد که قصد دارد هر ماه 10 میلیون کیت آزمایش کووید-19 را به مدارس به عنوان بخشی از تلاش‌هایش برای باز نگه داشتن کلاس‌های درس در طول این موج عفونت‌ها - گامی حیاتی، با توجه به اینکه نرخ واکسیناسیون در بین کودکان پایین‌تر است، ارائه کند. . .

به طور کلی، 63 درصد از آمریکایی ها به طور کامل واکسینه شده اند، اما در میان کودکان 12 تا 17 ساله، این درصد 54 درصد است و در بین 5 تا 11 سال، این درصد به 17 درصد کاهش می یابد. (در ورمونت، 48٪ از این گروه سنی واکسینه شده اند، در کالیفرنیا، تقریبا 19٪، و در می سی سی پی، 5٪).

اما اختلالات در فواصل منظم رخ داده است.

بر اساس گزارش Burbio، به طور متوسط، حدود 4 درصد از مدارس در سراسر کشور - 4179 از 98000 مدرسه - با وقفه های COVID-19 مانند تعطیلی این هفته، پس از باز شدن مدارس K-12 مواجه شده اند. دنیس روش، یکی از بنیانگذاران بوربیو، گفت که این رقم فقط کمتر از 5376 مدرسه در هفته گذشته و بخشی از اوج در روز کارگر 2020 است، زمانی که بیش از 60 درصد مدارس تعطیل شدند.

روش گفت که بیشتر تعطیلی ها در شمال شرق و غرب میانه بود، اما برخی مدارس در غرب و جنوب شروع به تعطیلی کردند. در مینیاپولیس، به دلیل افزایش تعداد موارد Omicron در بین معلمان، مدارس از روز جمعه تا دو هفته دیگر مجازی خواهند شد. در لوئیزویل، کی، مدارس دولتی شهرستان جفرسون به دلیل کمبود کارکنان کووید، به آموزش از راه دور روی آوردند، در حالی که در منطقه متروی پورتلند، اورگان، مناطق مدارس به دلیل موارد پرش و معلمانی که مریض بودند، به آموزش از راه دور روی آوردند.

در ایالات متحده، دانشجویان تهدید به تحریم و ترک می کنند. منطقه مدرسه یونایتد اوکلند با چنین اعتصابی مواجه است مگر اینکه به فهرستی از نگرانی‌های مربوط به سلامت و ایمنی بیماری همه‌گیر رسیدگی کند. دانش‌آموزان می‌خواهند این منطقه به آموزش از راه دور بازگردد، مگر اینکه ماسک‌های KN95 را برای همه کودکان فراهم کند و از جمله نیازهای دیگر، خواستار تشدید آزمایش هستند. در 7 ژانویه، 12 مدرسه منطقه پس از سازماندهی یک "بیماری" توسط معلمان، به دلیل نگرانی از کووید، مجبور به تعطیلی شدند. حدود 500 معلم غایب بودند. و در نیویورک، صدها دانش‌آموز در روزهای اخیر به دلیل نگرانی در مورد آزمون‌ها، کلاس‌ها را تحریم کرده و خروج را سازماندهی کرده‌اند و خواستار آموزش از راه دور شده‌اند.

کری رودریگز، رئیس والدین ملی گفت: «ما در حال حاضر واقعاً در یک وضعیت زودپز هستیم زیرا خانواده‌های آمریکایی اقتصاد را کنترل می‌کنند، ما سیستم مراقبت بهداشتی را حفظ می‌کنیم و سپس از ما انتظار می‌رود که سیستم آموزش عمومی را ادامه دهیم.» اتحادیه. گروه های والدین محلی. بسیاری از خانواده ها در این کشور مطلقاً در وضعیت نابسامانی قرار دارند.»

رودریگز گفت، برای بسیاری از والدینی که از حقوقی به چک دیگر زندگی می کنند، چند روز مرخصی برای تعطیلی مدارس می تواند به معنای تفاوت بین داشتن یا نداشتن مواد غذایی و اجاره یا عدم اجاره باشد. علاوه بر ضرر مالی، بسیاری از والدین نگران بودند که با تغییر مدارس به آموزش از راه دور، سلامت روانی و ارزیابی فرزندانشان بدتر شود.

او گفت: «وقتی مدارس را از روی احتیاط تعطیل می‌کنید، از خانواده‌های آمریکایی که قبلاً در آستانه هستند، بدانید چه می‌خواهید.

این هفته، منطقه مدرسه ای شهرستان کلارک، که لاس وگاس را پوشش می دهد و پنجمین مدرسه بزرگ کشور با بیش از 320000 دانش آموز است، اعلام کرد که کلاس ها را به مدت دو روز به دلیل کمبود شدید کارکنان لغو می کند.

جسیکا اطلس، یک مادر مجرد 46 ساله، قبلاً به دلیل برنامه‌ریزی نکردن فعالیت‌های پسرش اشتون، 9 ساله، از ناحیه مدرسه ناامید شده بود، در حالی که او این هفته پس از ابتلا به آنفولانزا قرنطینه شد و آزمایش کرونای او مثبت شد.

اطلس، با اشاره به اینکه اشتون با هیچ کار اضافی مدرسه به خانه فرستاده نشد، گفت: «احساس می‌کنم که پایین در حال سقوط است».

«اگر بچه ها را به خانه بفرستید باید برنامه ای وجود داشته باشد. اما هیچ سازمانی، هیچ رهبری واقعی و هیچ برنامه واقعی برای دستگیری این نوزادان در حال شکست در همه جا وجود ندارد.»

این منطقه گفت که در روزهای لغو مدرسه، آموزش از راه دور وجود نخواهد داشت.

او گفت: "من لبه صندلی خود هستم و مشتاقانه منتظرم." "آیا برمی گردیم؟" آیا ما کاملاً بسته خواهیم شد؟"

در آتلانتا، شش محله مترو به دلیل تعداد بالای موارد COVID-19، کلاس های آنلاین را پس از تعطیلات زمستانی آغاز کرده اند. اما تا روز دوشنبه، همه به جز یکی برای ارائه دروس خصوصی بازگشایی شدند - اگرچه آنها همچنان با درصد بالایی از موارد و کمبود پرسنل دست و پنجه نرم می کردند.

مری الیزابت دیویس، رئیس مدارس گفت: «یکی از مهم‌ترین یافته‌های 22 ماه گذشته این است که شکی نیست که جوانان ما به تأثیر مثبت و فضاهای امنی که کارکنان و پردیس‌های مدارس ما بیش از همیشه فراهم می‌کنند، نیاز دارند». شهرستان هنری، در جنوب آتلانتا، در ستونی برای مجله آتلانتا-قانون اساسی می نویسد. "همه گیر یا غیر همه گیر، ایمان ما به قدرت یادگیری شخصی قوی باقی خواهد ماند و ما به تلاش خود برای اطمینان از این تجربه کامل برای موفقیت جوانان خود ادامه خواهیم داد."

با این حال، بسیاری از دانش آموزان در منطقه آتلانتا از مدرسه باز ماندند.

حتی زمانی که مدارس دولتی در آتلانتا دروس خصوصی را از سر گرفتند، ماریا آریاس 46 ساله، مادر دو فرزند در دبیرستان و دو فرزند در مهدکودک، فرزندانش را در خانه نگه داشت زیرا خانواده‌اش در تعطیلات زمستانی به COVID-19 مبتلا شده بودند.

عضو مردمی آمریکای لاتین Asn. برای والدین مدارس دولتی، آریاس نمی توانست به عنوان یک سرور در یک بستنی فروشی کوچک به کار خود بازگردد تا زمانی که کوچکترین فرزندانش منفی بودند و می توانستند به مهد کودک بازگردند. آریاس در حالی که تلاش می کرد تا فرزندان بزرگترش را در محل کار نگه دارد، گفت: «فقط سخت است.

در ماه های اخیر، موضوع باز یا بسته شدن مدارس به نبردی بین سیاستمداران و اتحادیه ها تبدیل شده است.

هفته گذشته، پرزیدنت بایدن گفت که "در حال حاضر دلیلی نداریم که فکر کنیم Omicron برای کودکان بدتر از نسخه های قبلی است."

ما می دانیم که بچه های ما می توانند در مدرسه ایمن باشند. به همین دلیل است که معتقدم مدارس باید باز بمانند. آنها آنچه را که نیاز دارند، دارند.

در همین حال، اریک آدامز، شهردار نیویورک، که در ماه جاری سمت خود را آغاز کرد، در مورد برنامه هایی برای بازگشایی مدارس در سال آینده قاطعانه است. اما در روزهای اخیر با افزایش شدید موارد در شهر، آدامز در حال بررسی طرح یادگیری مجازی است که اجرایی نشده است.

در شیکاگو، منطقه مدرسه این هفته پس از دو هفته بن بست بین لایت فوت و اتحادیه معلمان شیکاگو افتتاح شد.

اتحادیه خواهان بازگشت به آموزش از راه دور در محدوده 350000 دانش آموز بود، اما صدها معلم در دو هفته گذشته از تدریس حضوری خودداری کرده اند.

با این حال، رهبران شیکاگو، از جمله لایت فوت، آموزش از راه دور در سراسر منطقه را رد کرده اند و می گویند این برای دانش آموزان مضر است و مدارس ایمن هستند.

پس از روزها انکار معکوس، هر دو طرف به توافقی دست یافتند که شامل مقرراتی برای آزمایش‌ها و شاخص‌های اضافی بود تا مدارس با شیوع گسترده بسته شوند و مجازی شوند.

ناتالی نریس، رئیس مشارکت اجتماعی در Kids First Chicago، گروهی که از منابع بیشتر برای دانش‌آموزان حمایت می‌کند، گفت که منافع خانواده‌ها باید در خط مقدم بحث باشد.

او گفت: «والدین یک ذینفع ثابت هستند. "همه از درک اهمیت خود، گوش دادن با دقت بیشتر و قرار دادن کودکان در اولویت هر روز سود خواهند برد."

برای پیرسون، 32، گزینه هیبریدی احساس سبکی را فراهم می کند. هفته گذشته، او شروع به احساس بیماری کرد و با فرزندانش آزمایش شد. همه نتایج آنها منفی بود به جز پسرش که کلاس هفتم است که مثبت بود. هیچ علائمی نداشت. این هفته او را از مدرسه به خانه باز داشت.

او گفت: "این ویروس در همه جا با این ویروس وجود دارد و همه چیز هر روز در حال تغییر است." مدارس همچنین باید سازگار و انعطاف پذیر باشند.»

لی از لس آنجلس و جاروی از آتلانتا گزارش می دهند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب