مشخصات ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل 9530

مشخصات ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل 9530 به گزارش تیز فروش این بار سامسونگ محصولی خوش فرم و خوش تراش را

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 10 خرداد 1400

مشخصات ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل 9530

به گزارش تیز فروش این بار سامسونگ محصولی خوش فرم و خوش تراش را به بازار عرضه کرده است که برخلاف ماشین ظرفشویی قدیمی خود ، هوشمندانه ساخته شده است. ماشین ظرفشویی مدل 9530 با ظرفیت و ظرفیت 14 نفر برای خانواده ها بسیار مناسب است و به طور کلی کار خانم ها راحت است. این ماشین ظرفشویی از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه است. ناگفته نماند که این ماشین ظرفشویی برای اتصال هوشمند از طریق WI-FI ساخته شده است ، که همچنین یک راه کنترل توسط تلفن همراه شماست. این توانایی به حدی است که اگر شما نیز روی محصول خود اعمال کنید ، می تواند عملکرد محصول شما را با آن کنترل کند. جدا از اینکه ویژگی عالی و کاربردهای آن را از هم جدا می کند ، دارای ظاهری زیبا و طراحی شیک است که می تواند این ماشین ظرفشویی را حرفه ای و مدرن و صد در صد برای کاربران جذاب کند. همچنین ، کلاس بهره وری انرژی این ماشین ظرفشویی سامسونگ ++ A است. در آخر ، اگر می خواهید در مورد سایر ویژگی های این ماشین ظرفشویی صحبت کنید ، باید به کودک ، امکان افزایش سرعت و کارایی دستگاه ، امکان تبدیل آن به قفسه های لیوان ، قابلیت تنظیم و طراحی سینی های کارد و چنگال اشاره کنیم.

برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی سامسونگ 9530 برای 95 نفر

یکی دیگر از ویژگی های مفید این محصول برنامه های شستشوی مختلف آن است. به عنوان مثال ، برنامه WaterWall ، برنامه ظرفشویی و برنامه شستشوی نیمه بار برای این ماشین ظرفشویی تعریف شده است. به طور کلی ، این ماشین ظرفشویی دارای 6 برنامه شستشوی مختلف از جمله: برنامه شستشوی خودکار ، برنامه شستشو برای ظروف کریستالی و حساس و برنامه محافظت از محیط زیست یا برنامه اقتصادی و همچنین برنامه شستشوی سریع در صورت وجود است. جالب است بدانید که این محصول برای شروع شستشوی با تاخیر برنامه ای دارد و کار می کند. این برنامه به گونه ای است که در صورت نیاز از دستگاه نمی توانید آن را در خانه تنظیم کنید.

همچنین بعد از اتمام کار قادر است به طور خودکار ظروف درست کند. همچنین یکی از بهترین فناوری ها در این ماشین ظرفشویی است. برنامه نیمه بار همچنین به معنای مناسب بودن آن برای شستن تعداد محدودی ظروف است. این دستگاه با کمک برنامه شستشوی بهداشتی و رعایت اصول بهداشتی ظروف کاملا زیبا و تمیزی را به شما تحویل می دهد. استفاده از انرژی مصرف شده توسط این دستگاه به قدری کم است که هم در خشک شدن و هم در شستن ظروف ، انرژی بسیار کمی هدر می رود.

طراحی ظاهری ماشین ظرفشویی سامسونگ

گذشته از تمام فناوری ها و ویژگی های ذکر شده ، این بار سامسونگ بسیار زیبا به نظر می رسد و در عین حال مدرن را بر روی این ماشین ظرفشویی بی نظیر پیاده سازی می کند. طراحی شکل ظاهری آن به گونه ای است که به راحتی قابل استفاده در هر آشپزخانه است و همچنین با این ماشین ظرفشویی سامسونگ می توانید رنگ ها و لعاب های زیبایی را به محیط ببخشید. در واقع ، همانطور که توانایی ها و فناوری های ماشین ظرفشویی برای هر فرد بسیار مهم است. شکل ظاهری آن نیز بسیار مهم است و مورد توجه قرار می گیرد. از این نظر ، ماشین ظرفشویی سامسونگ 9530 ظاهراً بسیار شیک است و اگر برای طراحی به فضای داخلی نگاه کنیم ، این موضوع را متوجه خواهیم شد. به طور کلی ، همانطور که در ابتدا اشاره کردید ، این محصول از طراحی خاص و چشم نوازی بهره می برد و در صورت قرار گرفتن در داخل ، به دلیل تغییر و تنظیم باعث می شود. همچنین چرخ های تازه طراحی شده حرکت آن را آسان می کند.

طراحی ظاهری ماشین ظرفشویی سامسونگ

شستشوی سریع 55 دقیقه

چرخه 55 دقیقه ای روزانه با تمیز کردن و خشک شدن سریع ظروف یکی دیگر از محصولات با تکنولوژی پیشرفته است که در هنگام صرفه جویی در هزینه از این محصول بهره می برد. به طور کلی ، این امکان برای ظروف کمتر مورد تأیید مانند لیوان و کارد و چنگال کاملاً مناسب است ، زیرا این کار در 55 دقیقه در یک دقیقه انجام می شود ، زیرا بهترین روش برای تمیز کردن آنهاست.

ماشین ظرفشویی هوشمند و امکانات آن

یکی از بهترین مزایای پزشکی که در انتخاب نوع مناسب ماشین ظرفشویی باید در نظر گرفت ، استفاده از سایر مهارت های حرفه ای مانند هوشمند بودن در صورت وجود است. توانایی کنترل از طریق Wi-Fi ، دست کاربر را به هر جهت باز می گرداند. به عبارت دیگر ، استفاده از یک برنامه مختصر برای کنترل ماشین ظرفشویی سامسونگ توسط یک گوشی هوشمند به شما امکان می دهد تا کنترل کاملی بر ماشین ظرفشویی داشته باشید. قابلیت WI-FI شما می توانید ماشین ظرفشویی خود را پیدا کرده و با قرار دادن آن در هر جای خانه به منوی آن بروید. این منو شامل یک زیرمجموعه و متن کامل است که با انتخاب هر یک از آنها فعال یا غیرفعال می شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که اینترنت تلفن هوشمند خود را فعال کنید و سپس هر کجا که ماشین ظرفشویی سامسونگ استفاده شود پیدا کنید و آن را به صورت مکانیکی کنترل کنید.

https://tizfrosh.com/Product/TP-1122/samsung-14-person-dishwasher-model-dw60m9530fs

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن