محاکمه جنایی جوسی اسمولت: هر آنچه که باید بدانید

[ad_1] جسی اسمولت، بازیگر این هفته با اتهامات جنایی در پرونده ای مواجه است که به همان اندازه درام تلویزیونی م

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 10 آذر 1400
[ad_1]

جسی اسمولت، بازیگر این هفته با اتهامات جنایی در پرونده ای مواجه است که به همان اندازه درام تلویزیونی موزیکال سابقش "امپراتوری" از فاکس درگیر است.

این پرونده طولانی مدت که انتخاب هیئت منصفه از روز دوشنبه آغاز شد، ناشی از حادثه ای در 29 ژانویه 2019 است که در آن این بازیگر به پلیس شیکاگو گفت که هنگام قدم زدن در محله مرفه خود در شیکاگو قربانی یک حمله نژادپرستانه و همجنس گرا شده است. . او ادعا می کند که در آن شب سرد دو مهاجم او را کتک زدند و طناب به گردنش انداختند.

اما وقتی جزئیات مشخص شد، اسمولت به سازماندهی این حمله متهم شد.

هنگامی که اسمولت دوباره در کانون توجه قرار گرفت، در اینجا چند سوال و پاسخ برای مقابله با این پرونده جاری وجود دارد.

جسی اسمولت کیست؟

مردی نشسته و زانویش در مقابلش خم شده است

جوسی اسمولت بازیگر و خواننده.

(ویکتوریا ویل / اینویژن / آسوشیتدپرس)

این مبارز یک بازیگر و موزیسین 39 ساله است که ستاره اش زمانی که گفته می شود در سال 2019 مورد حمله قرار گرفت در حال افزایش بود. او تنها چند روز پس از حمله ادعایی در تروبادور در غرب هالیوود اجرا کرد و به جمعیت فروخته گفت: "من خوبم.")

او برادر بازیگر Journey Smolet ("کشور لاوکرافت"، "Birds of Prey") است و در فیلم های "My Ducks" و "Alien: Covenant" و در مجموعه تلویزیونی "Underground" ظاهر می شود. او معروف ترین نقش جمال لیون را در سریال فاکس «امپراتوری» بازی کرد تا اینکه با به وجود آمدن مشکلات حقوقی پیرامونش، بدون تشریفات از درام موزیکال اخراج شد.

این بازیگر که قهرمانش در امپراتوری یک نوازنده آشکارا همجنسگرا بود، همچنین یک مرد سیاهپوست است و در طول زندگی حرفه ای خود از حقوق LGBTQ حمایت کرده است. یعنی تا زمانی که افکار عمومی علیه او روی آورد و چشم انداز شخصی و حرفه ای او را خدشه دار کرد.

در اینجا همه چیز شروع شد ...

او می گوید در 29 ژانویه 2019 چه اتفاقی افتاده است؟

اسمولت ادعا می کند که حدود ساعت 2 بامداد روز 29 ژانویه 2019، طبق گزارش های اولیه پلیس، دو مرد نقابدار در حالی که در مرکز شهر شیکاگو در حال قدم زدن بود به او نزدیک شدند. در بیانیه اداره پلیس شیکاگو در آن زمان آمده است که مهاجمان به او توهین‌های نژادپرستانه و همجنس‌گرا هراسی کردند، به صورتش مشت زدند، ماده‌ای شبیه سفیدکننده بر روی او ریختند و طنابی را دور گردنش پیچیدند.

مقامات این حادثه را یک جنایت احتمالی ناشی از نفرت خواندند و اسمولت که در ابتدا با موجی از حمایت و همدردی عمومی مواجه شد، از ناحیه استخوان ترقوه و دنده‌هایش آسیب دید و پس از حمله ادعایی به بیمارستان مراجعه کرد. با این حال، حتی در آن زمان، برخی شک داشتند که آیا او این داستان را اختراع کرده است.

اسمولت که در فوریه 2019 در «صبح بخیر آمریکا» ظاهر شد، گفت که در حالی که در دمای پایین راه می‌رفت از یک رستوران مترو غذا دریافت می‌کرد و زمانی که مهاجمان از آن طرف خیابان شروع به فریاد توهین کردند، با مدیرش تلفنی صحبت کرد.

اسمولت گفت، آنها همچنین بر سر او فریاد زدند: "این یک کشور MAGA است"، اشاره ای به شعار تبلیغاتی رئیس جمهور سابق ترامپ "یک بار دیگر آمریکا را بزرگ کنیم". او گفت ضربه خورده و تلافی کرده است. در حالی که روی یخ در حال دعوا بودند، گوشی او از جیبش افتاد، اما دوستش همچنان در خط بود.

این هنرمند همچنین به تردیدها در مورد ناهماهنگی های داستان خود توجه کرد و تأکید کرد که او "در هر سطحی 100٪ واقعی و ثابت است."

وی پس از این حادثه در بیانیه ای کتبی گفت: علیرغم ناامیدی و نگرانی عمیقم از برخی نادرستی ها و تصورات غلطی که منتشر شده، همچنان معتقدم عدالت اجرا خواهد شد.

چگونه داستان او به هم ریخت؟

پلیس شیکاگو در آن زمان به تایمز گفت، هنگامی که از اسمولت خواسته شد سوابق تلفن خود را تحویل دهد، آنها ویرایش شدند و به عنوان مدرک رد شدند، زیرا آنها "بار تحقیقات جنایی" را برآورده نمی کردند. با علنی شدن ویدیوهای نظارتی، تردیدها همچنان افزایش یافت. (یک سال بعد، یک قاضی به گوگل دستور داد تا ایمیل‌ها، پیام‌های شخصی، عکس‌ها و اطلاعات موقعیت مکانی اسمولت را به مدت یک سال در اختیار یک دادستان ویژه قرار دهد تا بررسی کند که چرا دادستان به طور ناگهانی اتهامات جنایی علیه این بازیگر را رد کرد.)

برادران اوسوندیرو چه کسانی هستند؟

دو مرد با کلاه و عینک آفتابی

برادران اولابینجو اوسوندایرو، سمت راست، و آبیمبولا اوسوندایرو در 24 فوریه 2020 در مقابل ساختمان دادگاه کیفری لیتون در شیکاگو ظاهر می شوند.

(چارلز رکس آربوگاست / آسوشیتدپرس)

درست بیش از دو هفته پس از حادثه ادعایی، مقامات شیکاگو گفتند که تحقیقات در مورد پرونده اسمولت پس از بازجویی از اولابینجو و آبیمبولا اوسوندایرو، دو برادر نیجریه‌ای تبار که در اصل به این پرونده علاقه داشتند، "تغییر" کرده است.

خانه اوسوندیروس مورد بازرسی قرار گرفت و آنها پس از فرود در شیکاگو پس از سفر به نیجریه برای بازجویی بازداشت شدند. به نظر می رسد رنگ پوست آنها نیز با فرض اسمولت مبنی بر سفیدپوست بودن مهاجمان ادعایی او در تضاد است.

چرا مجریان قانون شیکاگو تاریخ اسمولت را به چالش می کشند؟

در حالی که در ابتدا حمله اسمولت ادعا شده را یک جنایت احتمالی ناشی از نفرت می دانست، پلیس شیکاگو به این نتیجه رسید که او این حادثه را سازماندهی کرده بود و او را به عنوان مظنون در تحقیقات جنایی طبقه بندی کرد. ادی جانسون، رئیس پلیس شیکاگو گفت که برادران به نقشه اعتراف کرده اند و اسمولت مدعی است که برای انجام این حمله 3500 دلار به آنها پرداخت کرده است.

جانسون در آن زمان در یک کنفرانس خبری گفت: اسمولت از درد و عصبانیت نژادپرستی برای تبلیغ حرفه خود استفاده کرد و افزود که این بازیگر از دستمزد خود ناراضی بود، بنابراین داستانی در مورد این حمله ساخت.

اسمولت ادعا می کند که بازرسی - شواهد کلیدی در پرونده - برای آموزش شخصی و تغذیه به آبیمبولا اوسوندیرو نوشته شده است.

در طول محاکمه روز سه شنبه، مایکل تیس، کارآگاه پلیس شیکاگو، بازپرس اصلی حمله ادعایی، به ادعاهای وکیل مدافع مبنی بر عجله پلیس شیکاگو برای محکوم کردن این پرونده اعتراض کرد. به گزارش آسوشیتدپرس، او گفت که حدود 22 کارآگاه حدود 3000 ساعت قبل از اینکه به این نتیجه برسند که ستاره سابق امپراتوری این کلاهبرداری را سازماندهی کرده است، کار کردند.

تیس گفت که در ابتدا این بازیگر را قربانی یک حمله همجنس‌گرا هراسی و نژادپرستانه می‌دانست و آنها «مطمقاً» در صدور حکم عجله نداشتند.

هنگامی که دادگاه در روز دوشنبه آغاز شد، ننی اوچه، وکیل اسمولت، ادعا کرد که اسمولت "یک قربانی واقعی" یک "جنایت واقعی" است و اتهامات دادستان مبنی بر سازماندهی حمله را پس از اینکه استودیو تلویزیونی که در آن کار می کرد نپذیرفت که او به طور جدی دریافت کرده است را رد کرد. نفرت از نامه

اوچه گفت که برادران اوسوندایرو به اسمولت حمله کردند زیرا او را دوست نداشتند و این بازیگر برای آموزش یک موزیک ویدیوی آینده به آنها پول پرداخت کرده بود. AP گزارش داد، اوچه همچنین پیشنهاد کرد که مهاجم سوم درگیر بوده است و به هیئت منصفه گفت که هیچ مدرک فیزیکی و پزشکی قانونی وجود ندارد که اسمولت را به دادستان جنایی مورد ادعای آنها مرتبط کند.

مردی با عینک آفتابی به دوربین خیره شده است

جوسی اسمولت برای جلسه دادرسی در 14 مارس 2019 وارد شیکاگو می شود.

(مت مارتون / آسوشیتدپرس)

اتهامات اولیه علیه اسمولت چه بود؟

دفتر دادستانی شهرستان کوک در فوریه 2019 اتهامات جنایی هولیگانیسم علیه اسمولت را به اتهام ارائه گزارش نادرست پلیس و ترتیب دادن حمله 29 ژانویه ارائه کرد.

اسمولت سپس خود را به پلیس شیکاگو تسلیم کرد، پس از صدور وثیقه 100000 دلاری توسط قاضی، دستگیر و از زندان کوک کانتی آزاد شد.

ترامپ پس از شنیدن این خبر از اسمولت در توییتر انتقاد کرد. سخنگوی او گفت و کوک فاکس، دادستان ایالتی کوک کانتی، "به دلیل احتیاط بیش از حد" و "برای پاسخ به سوالات احتمالی بی طرفی بر اساس آشنایی با شاهدان احتمالی در پرونده" از تحقیقات کناره گیری کرد.

سپس، کمی بیش از دو هفته بعد، هیئت منصفه بزرگ شهرستان کوک اسمولت را به دلیل دروغ گفتن به پلیس مبنی بر اینکه قربانی یک حمله نژادپرستانه و همجنسگرا هراسی بوده است، به 16 مورد هولیگانیسم متهم کرد. اتهامات متعددی به جنبه های مختلف تاریخ ادعایی او مربوط می شود.

اسمولت در 16 فقره اتهام خود را بی گناه دانست و با ضمانت 100000 دلاری آزاد شد.

اما آیا همه اتهامات رفع نشد؟

آره. به اختصار.

در اقدامی غافلگیرکننده در 26 مارس 2019، دادستان شهرستان کوک از اتهامات هولیگانیسم علیه اسمولت صرفنظر کرد. دادستان ها گفتند که حقایق و شرایط پرونده را بررسی کردند، از جمله خدمات داوطلبانه اسمولت در جامعه و رضایت او برای محروم کردن بخشی از وثیقه 10000 دلاری خود به شهر شیکاگو. آنها معتقدند که نتیجه "یک دستور منصفانه و یک راه حل مناسب برای این پرونده" است.

هیچ توافقی حاصل نشد و دولت اتهامات را رد کرد و پرونده را مهر و موم کرد.

در بیانیه ای که توسط مدافعان این بازیگر، تینا گلاندیان و پاتریشیا براون هلمز منتشر شد، آمده است که ضبط اسمولت "از پرونده حذف شده است".

اما مجری قانون یا شهردار وقت شیکاگو، رام امانوئل، که به همراه مقامات شهری به اسمولت دستور داده بود 130000 دلار برای پوشش هزینه های تحقیقات بپردازد، این کار را دوست نداشت. اسمولت نپذیرفت و شهر تهدید کرد که علیه ستاره ای که قبلاً از برنامه تلویزیونی فاکس او حذف شده بود، شکایت مدنی خواهد داشت.

چرا پرونده دوباره باز شد؟

    زنی با لباس آبی پشت تریبون ایستاده است

کیم فاکس، دادستان شهرستان کوک، در یک کنفرانس خبری در 22 فوریه 2019 صحبت کرد.

(کیچیرو ساتو / آسوشیتدپرس)

در ژوئن 2019، یک قاضی شهرستان کوک، یک دادستان ویژه، دادستان ایالات متحده، Dan K. Webb را برای تحقیق در مورد چگونگی انجام پرونده جنایی اصلی اسمولت منصوب کرد.

در فوریه 2020، وب گفت که این پرونده غیرقابل توجیه است و با استناد به شواهد گسترده علیه این بازیگر، اتهامات اسمولت را رد کرد. به گزارش آسوشیتدپرس، وب پس از دریافت «سوء استفاده از اختیار و شکست عملیاتی» توسط فاکس و دفترش، تصمیم گرفت به پیگرد قانونی اسمولت ادامه دهد، اما به این نتیجه رسید که آنها هیچ اقدام مجرمانه ای انجام نداده اند.

هیئت منصفه بزرگ در فوریه 2020 اسمولت را به شش فقره هولیگانیسم و ​​هولیگانیسم به دلیل اظهارات نادرست در مورد این حادثه متهم کرد. اسمولت نسبت به اتهامات سطح پایین بازیابی شده بی گناه اعتراف کرد و داستان اصلی خود را حفظ کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، این جنایت به عنوان یک جنایت کلاس 4، تا سه سال حبس دارد. کارشناسان می گویند که اگر اسمولت مجرم شناخته شود، به احتمال زیاد به دلیل نداشتن تجربه جنایی جدی، مشروط و احتمالاً به دلیل خدمات اجتماعی محکوم خواهد شد.

چرا رسیدن به دادگاه اینقدر طول کشید؟

محاکمه مجدد متوقف شده است زیرا دادگاه های ایلینویز در بحبوحه همه گیری COVID-19 فعالیت خود را کاهش داده اند.

آیا ادعای مدنی وجود ندارد؟

یکی از مقامات شیکاگو به وال استریت ژورنال گفت: بله، اما روند مدنی به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است تا نتیجه روند کیفری مشخص شود. اسمولت به خاطر پولی که برای تحقیق در مورد پرونده اش خرج کرده در شهر شیکاگو محاکمه می شود. در نوامبر 2019، وکلای او یک دعوای متقابل علیه شهر تنظیم کردند و استدلال کردند که با اجازه به شهر برای نگه داشتن پول او به عنوان وثیقه، پرداخت او از دریافت خسارت اضافی جلوگیری می کند.

اسمولت از آن زمان تا کنون چه کار کرده است؟

اسمولت در سپتامبر 2020 در مصاحبه ای زنده در اینستاگرام با مارک لامونت هیل، استاد دانشگاه تمپل، گفت: "آنها اجازه نمی دهند این اتفاق بیفتد." مثالی زده می‌شود و غم‌انگیز این است که مثالی وجود دارد که کاری را که متهم کرده‌اند انجام نداده است».

اسمولت همچنین گفت که در یک «نمایش سگ و پونی» که حول این پرونده می چرخد، شرکت داشته است.

اوایل این ماه، او در اولین نمایش "بی پسر بلوز" در هارلم ظاهر شد تا اولین فیلم بلند خود را تبلیغ کند.

این بازیگر روز دوشنبه با آغاز انتخاب هیئت منصفه برای محاکمه جنایی در دادگاه حاضر شد. او وارد شد و با خواهرش جرنی رابطه برقرار کرد و چند تن از اعضای خانواده شروع محاکمه را در دادگاه تماشا کردند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن