قیمت و خرید تلویزیون شیائومی Q1

Desire a Progressive Enterprise؟ توجه به تلویزیون شیائومی! تلویزیون شیائومی یکی از جدیدترین برند های نام آشنا

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 17 بهمن 1401

Desire a Progressive Enterprise؟ توجه به تلویزیون شیائومی!

xiaomi tvتلویزیون شیائومی یکی از جدیدترین برند های نام آشنای صنعت تکنولوژی است. که در چند سال اخیر سر و صدای بسیاری به پا کرده است. این برند تازه تاسیس و نام آشنا اغلب با تلفن های همراهی که می شناسیم که دارای کیفیت عالی و در عین حال قیمت مناسب هستند. مقر اصلی این شرکت در پکن قرار دارد. این شرکت چینی از تولید تلویزیون شیائومی با کیفیت و مقرون به صرفه نیز عقب نمانده. و کیفیت و نوآوری را نیز به عموم مردم ارائه می دهد. تلویزیون شیاومی با کیفیت 4K به بازار عرضه می شوند. از سری های مهم این تلویزیون می توانیم به P1 و Q1 اشاره کنیم. فروشگاه اینترنتی آذین کالا در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد شما می توانید با خرید از ما جنس اصل و با کیفیت را با ما تجربه کنید . کالاهای ما شامل لوازم خانگی صوتی و تصویری ، تلویزیون شیائومی ، یخچال ، ظرفشویی ، لباسشویی ، جاروبرقی ، اتو و… میباشد . خدمات پرداخت و پشتیبانی ما 24 ساعته بوده و کالاهای شما درب منزل در سریع ترین زمان و با خیالی راحت درب منزل خود تحویل بگیرید.

  • مدل: F2 Fire
  • نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز (برای اجزای بازی با وضوح ۴K)
  • رنگ های کاملا طبیعی
  • سپس تلفن همراه خود را به تلویزیون وصل کنید
  • تصاویر رسمی
  • سی پی یو : ARM Cortex A53 quad-core
  • زاویه دید نامناسب

xiaomi tvپیشرفت تکنولوژی و کامل شدن دانش، همیشه به نفع مصرف تلویزیون شیائومی 4s 55 اینچ کننده بوده است. با افزایش علم در مورد تلویزیونها، تولید کنندهها حال به قابلیتهایی دست یافتهاند که تماشای تلویزیون هیچ ضرر و یا عیبی ایجاد نکند. دنیای دیجیتال امروز تمام مردم را به خواننده بودن، بیننده کرده است. مصرف کننده توان خواندن متنهای طولانی را نداشته و بیشتر به سوی فیلمها و یا ویدئوهای آموزشی سوق داده میشود. اولین گزینه در خرید تلویزیون توجه به برند تلویزیون است. تولید کنندههای بسیاری در زمینه ساخت «تلویزیون» فعالیت دارند. این تولید کنندهها با ایجاد قابلیتهای متفاوت و ویژگیهای منحصر به فرد هر کدام، کیفیت و کارایی متفاوتی را ایجاد کردهاند. رقابت در بین تولید کنندهها موجب ایجاد تلویزیونهایی با کیفیت و بی نظیر شده است. در کشور عزیزمان ایران نیز اکثر این برندها یافت میشود و در معرض خرید قرار گرفتهاند. بحث بر انگیز ترین مورد در خرید تلویزیون برند آن است. توجه به سابقه تولید کننده و بر جای گذاشتن نامی درخشان، میتواند کمک شایانی در انتخاب بهتر مصرف کننده داشته باشد.

2160 پیکسل در تلویزیون SHARP BK1X کمک گرفته است.

xiaomi tvاین ترکیب رنگها موجب افزایش کنتراست شده و رنگهای بسیار قدرتمندی را فراهم آورده است. از مهمترین تلویزیونهای شارپ میتوان به BK1X و AK1X اشاره کرد که تصاویر بی نظیری را رقم خواهند زد. در ادامه به بررسی تلویزیون حرفهای شارپ مدل BK1X پرداختهایم تا با ارزش خرید و تواناییهای این تلویزیونها پی ببرید. 2160 پیکسل در تلویزیون SHARP BK1X کمک گرفته است. این تلویزیون از فناوری UHD و Wide Colour به منظور افزایش کنتراست و وضوح تصویر کمک گرفته است. شارپ از سیستم صوتی هوشمند elixe persim استفاده نموده و توانایی پشتیبانی از فایلهای HDR و HDR10 را نیز به کاربر بخشیده است. ورودیهای متفاوت HDMI و USB به کاربر امکان داده بیشترین دسترسی را به تلویزیون SHARP 4K UHD TV BK1X داشته باشد. شارپ از سیستم عامل اندروید با امکان اتصال به موبایل و قابلیت وب گردی در تلویزیون ارزان قیمت شارپ مدل SHARP 4K UHD HDR Android TV 4TCBK1x بهره گرفته است. «شیائومی» یک شرکت نوپا و تازه تأسیس است، که در کمترین زمان به محبوبیت بسیار چشمگیری رسیده است.

تلویزیون 50P1 شیائومی با بهرهگیری از هوش مصنوعی نوین خیلی حرفهایتر عمل میکند. این تلویزیون به کاربران خود اجازه میدهد همه چیز را از طریق صدای خود کنترل کنند. این تلویزیون جدید شیائومی از دستیار گوگل برخوردار است تا شما به راحتی یک محیط زندگی سالم برای خودتان ایجاد کنید. در واقع شما میتوانید عملیات پیچیده را با دستورات صوتی ساده در عرض چند ثانیه انجام دهید. برای اعمال دستور صوتی لازم است دکمه مربوط به این قسمت را در ریموت هوشمند تلویزیون فشار دهید، سپس لازم است عبارت OK Google را بیان کنید و آنچه را که لازم دارید بگویید. میتوانید از گوگل بخواهید تلویزیون شما را کنترل کند. میتوانید سوالاتی بپرسید و پاسخ بگیرید و از همهی اینها مهمتر اینکه از دستورات صوتی برای کنترل سایر دستگاههای سازگار و متصل به تلویزیون استفاده کنید. دستیار گوگل و قابلیت Hands-Free در تلویزیون 50P1 به کاربران اجازه میدهد بدون نیاز به خرید دستگاههایی مانند Google Home قادر باشند لوازم هوشمند خانه خود را کنترل کنند.

همچنین در زمینهی بازیهای رایانهای، فیلم و موسیقی رتبه جهانی دارد. طبق آمار و ارقام بیشتر از 50 درصد کاربران به دلیل امکانات ویژه از محصولات سونی استفاده میکنند. سیستم عامل اندروید Android در سونی بهتر است یا شیائومی؟ سیستم عامل operating system نرمافزاری است که وظیفهی مدیریت و نظارت برنامهها را برعهده دارد و کاربردیترین بخش هر محصول الکترونیکی os آن است. که یکی از معیارهای مهم در انتخاب تلویزیون است. ما امروزه با انواعی از سیستم عاملها طرف هستیم که هر کدام ویژگی و امکانات مخصوص به خودشان را دارند. کمپانیهای مختلف با برندهای درخشان هر کدام دارای انواعی از سیستم عامل های Android ، webOS ،Tizen ، Vidaa هستند هر سال بر امکانات آنها افزودهاند. برندهای مختلفی مانند سونی ، ال اي دي شيائومي ، پاناسونیک ، فیلیپس از تلویزیون های هوشمند هر کدام از سیستم عامل اختصاصی خود استفاده کرده اند. تلویزیونهای هوشمند امروزه سرو صدای زیادی را بین مردم به پا کردهاند. سیستم عامل اندروید در تلویزیون سونی و شیائومی که هر دو از یک نوع هستند قابلیتهای فراوانی را در اختیار کاربران قرار داده است این دو کمپانی محصولات خود را با سیستم عامل اندروید Android TV روانه بازار کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی و مقایسه تلویزیونهای سام الکترونیک و جی پلاس/ کدام را بخریم؟ بیشتر تلویزیونهای شیائومی دارای ۲ اسپیکر ۱۰ واتی با قابلیت تولید صدای فراگیر هستند. اسپیکرهای این تلویزیونها با برخورداری از دو تیونر و دو سابووفر در تولید صدای باس قابلقبول نیز عملکرد نسبتاً خوبی دارند. تلویزیونهای هوشمند شیائومی با سیستمعامل اندروید عرضه میشوند و دارای اندروید ۹ هستند. شیائومی دسترسی راحت به گوگل پلی استور را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است و شما میتوانید از طریق این اپ استور به تنوع گسترده از اپلیکیشنهای سازگار با اندروید تیوی دسترسی پیدا کنید. تلویزیونهای هوشمند شیائومی امکان دسترسی به سرویسهای متنوع استریم ویدیو مانند آمازون پرایم، نتفلیکس، هانگاما و تعدادی از سرویسهای مشابه را نیز فراهم میکند. بیشتر بخوانید: بهترین سیستم عاملهای تلویزیونهای هوشمند کدامند؟ این رابط کاربری برای بهبود تجربه کار با تلویزیونهای شیائومی ایجاد شده است. این رابط کاربری میتواند با بهرهمندی از فناوری یادگیری عمیق و بررسی محتواهایی که کاربر معمولا تماشا کند، تشخیص دهد کاربر بیشتر به چه محتواهایی علاقه مند است و این محتواها را به او پیشنهاد کند.

قیمت تلویزیون شیائومی

شاید برایتان جالب باشد که شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۴ موفق شده ۲.۱ میلیون گوشی را در عرض یک روز به فروش برساند و نام خود را در گینس ثبت کند. این برند همچنین موفق شده در عرض تنها ۲ ثانیه ۱۵ هزار گوشی می ۳ را به فروش برساند. تلویزیون های شیائومی کیفیت تصویر بسیار خوبی دارند و به نسبت از قیمت های پایین تری در مقابل سایر تلویزیون ها برخوردار هستند. تلویزیون ال ای دی های شیائومی به واسطه قیمت مناسب و کیفیت بالای خود، در همان ابتدای ورود به بازار توانسته اند مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشانند و طرفداران زیادی داشته باشند. البته برای خرید تلویزیون مناسب به وب سایتی که از آن خرید می کنید توجه داشته باشید. فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا برای جلب اعتماد شما عزیزان موفق به دریافت نمادهای قانونی شده و برگه ای را به نام برگه اعتبارات تعبیه کرده است.

IFrame

اهمیت آن : وقتی کانال تلویزیون رو عوض میکنید و یا بعد از چند ساعت بازی کردن یکدفعه استوپ میزنید و به کار دیگه ای میپردازید . یا هر تغییر یکدفعه ای از حالتی از تصویر که برای مدت طولانی ای استقرار داشته میتونه احتباس و هاله ای از محتوای قبلی را در محتوای جدید شما هم نمایش دهد که بعضا بسیار بد به نظر میرسه. اهمیت آن : وقتی کانال تلویزیون رو عوض میکنید و یا بعد از چند ساعت بازی کردن یکدفعه استوپ میزنید و به کار دیگه ای میپردازید . یا هر تغییر یکدفعه ای از حالتی از تصویر که برای مدت طولانی ای استقرار داشته میتونه احتباس و هاله ای از محتوای قبلی را در محتوای جدید شما هم نمایش دهد که بعضا بسیار بد به نظر میرسه. برای مثال کادر و نوار سفید اخبار و اعلانات یا آرم شبکه ها اگرکه رنگ آنها روشن و شفاف باشد به شکل عجیبی بر دیود های این نوع پنل اثر منفی میگذارد و در اثر ضعف این نمایشگر در آن نواحی از دیود های ونل هاله ای از تصویر و محتوای قبلی برای مدتی در محتوای جدید پخش شما مهمان خواهد بود بین ۱ الی ۸ دقیقه استاندارد و بعضا تا چند ده دقیقه و چند ساعت …

  • تیونر های دیجیتال DVB-S2, DVB-C, DVB-T2 digital tuner
  • روشنایی واقعی 330 نیت
  • سال تولید: 2022
  • افزودن به مقایسه
  • تلویزیون شیائومی Q1
  • تعیین سایز مورد نیاز
  • مدل: A2

xiaomi tvرنگ بدنه و قاب این تلویزیون مشکی است و نوع پایه ی آن به صورت دو طرفه و دو شاخه طراحی شده است و همچنین قابلیت نصب روی دیوار را هم دارد. برند شیائومی Xiaomi ابتدا در سال ۲۰۱۰ توسط فردی به نام لی جون و با مشارکت شش نفر دیگر تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در پکن کشور چین قرار دارد. برند شیائومی در حال حاضر با نزدیک ۱۵ هزار نفر نیروی کار مشغول به فعالیت می باشد. نام این برند در لغت زبان چینی به معنای برنج و ارزن است و این نام از یکی از مفاهیم آیین بودا گرفته شده است. نماد شیائومی عروسک خرگوشی به نام میتو است که همیشه کلاهی به نام اوشانکا به سر دارد. این کلاه شباهت بسیار زیادی به کلاه لی فنگ دارد. لی فنگ سربازی در ارتش کشور چین بود که پس از مرگش حکومت چین او را به عنوان شهروند نمونه در میان مردم معرفی کرد و او در فرهنگ چین از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

تلویزیون شیاومی

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با kalinab.com وب سایت خود باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن