علیرغم کاهش گردشگری، قاچاق کودکان برای رابطه جنسی در بالی همچنان ادامه دارد

[ad_1] بالی، اندونزی - دختر 16 ساله در یک اپلیکیشن پیام رسان با این مرد آشنا شد. او پیشنهاد کرد که او را با

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 16 دی 1400
[ad_1]

دختر 16 ساله در یک اپلیکیشن پیام رسان با این مرد آشنا شد. او پیشنهاد کرد که او را با ماشین به دریاچه ای ببرد. برای دختر بیچاره یک زباله گرد، این یک تجمل بود که نمی توانست رد کند.

آن‌ها روز را با یک نوجوان دیگر به کاوش در معابد چند صد ساله گذراندند، اما تا شب حال و هوا متشنج شده بود. مرد 20 ساله ای به نام آلدی با موهای گشاد و خالکوبی روی بازوها به دختران گفت که برای رفتن به خانه خیلی تاریک است و آنها را مجبور به اقامت در متل کرد.

وقتی آنها رسیدند، آلدی فاش کرد که ماشین کرایه شده است و او نمی تواند هزینه غذا یا اتاق را بپردازد. او به دختران پیشنهاد کرد که یک حساب آنلاین ایجاد کنند تا از طریق رابطه جنسی با افراد غریبه درآمد کسب کنند. مقاومت کردند. گوشی هایشان را گرفت و تهدید کرد که آنها را کتک می زند. الدی تا دو ماه بعد، دختران را به اسارت گرفت و آنها را به متل های مختلف منتقل کرد و آنها را مجبور کرد تا با هشت مرد در روز رابطه جنسی داشته باشند، گاهی اوقات بدون کاندوم.

دختری پشت میزی در یک کافه نشسته و پشتش به دوربین است.

یک دختر 16 ساله در اواخر سال 2020 به مدت دو ماه مورد قاچاق قرار گرفت و سپس فرار کرد. او آرزو دارد معلم شود.

(آدی رنالدی / برای تایمز)

دختری که برای محافظت از او در برابر انگ بیشتر پنهان می شود، گفت: "او مرا کتک می زند و چیزهایی را به سمت من پرتاب می کند." «یک بار با جارو به من زد تا منفجر شد. یک بطری آبجو پرت کرد و به سرم زد و همه جا را خونریزی کرد. این یک کابوس بود."

تا زمانی که آلدی یک روز فراموش کرد در متل را قفل کند، دختران موفق به فرار و پیوستن به خانواده های خود شدند. او در اردیبهشت ماه گذشته بازداشت و به شش سال زندان محکوم شد.

مصیبت خشونت آمیزی که با محاصره COVID-19 رخ داد و این جزیره توسط گردشگران خارجی خالی شد، بر ماهیت متغیر قاچاق جنسی در معروف ترین مقصد بین المللی اندونزی تأکید می کند. برای دهه‌ها، این تجارت توسط محافل پدوفیل خارجی و شکارچیان تنها تقویت می‌شود - بدنام کمتر از رابرت فیدل الیس، یک استرالیایی ۷۲ ساله است که در سال ۲۰۱۶ به اتهام آزار جنسی بیش از ۳۰ دختر، هر ۱۰ سال یک دختر، محکوم شد.

مردم پشت پیشخوان کافه صحبت می کنند

Hope Cafe که توسط سازمان غیرانتفاعی Gerasa اداره می شود، مهارت های کاری را به بازماندگان ترافیک آموزش می دهد.

(آدی رنالدی / برای تایمز)

از دست دادن بازدیدکنندگان خارجی، که به تقویت بخش گردشگری کمک کرده است، که نیمی از اقتصاد بالی را تشکیل می دهد و نزدیک به یک سوم نیروی کار آن را تشکیل می دهد، صنعت را به سمت تکیه بر گردشگران محلی و مردم محلی سوق داده است. در عین حال، ویروس کرونا قاچاقچیان جدیدی مانند آلدی ایجاد کرده است، یک بیماری همه گیر مهاجر که دختران آسیب پذیر را از خانواده های ناامید در یک تجارت جنسی که اغلب فراتر از توان پلیس است، می دزدد.

«مردم فقط وقتی صحبت از بالی می شود به گردشگری فکر می کنند. یوهانا آگوستینا پاندی، وکیلی که زمانی ریاست واحد پلیس بالی را برای محافظت از زنان و کودکان بر عهده داشت، گفت: آنها نمی دانند که چقدر فقر وجود دارد. با بدتر شدن اقتصاد، افراد بیشتری از جمله بسیاری از افراد زیر سن قانونی به تن فروشی کشیده می شوند و در دام قاچاق انسان گرفتار می شوند.

به گفته دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل، این روندی است که کشورهای سراسر جهان را تحت تأثیر قرار می دهد. که گزارش کرد تعداد قربانیان قاچاق کودکان در 15 سال گذشته سه برابر شده است و رکود ناشی از کووید-19 به طور قابل توجهی وضعیت را بدتر کرده است.

مقامات در بالی، جزیره ای با 4.3 میلیون نفر جمعیت، به اندازه دلاور، به نظر آماده نیستند. دستگیری و محکومیت آلدی یکی از پنج مورد قاچاق انسان بود که با موفقیت توسط مقامات بالی از سال 2019 تحت پیگرد قانونی قرار گرفت. گمان می‌رود تعداد واقعی بسیار بیشتر باشد. 2018 شاخص جهانی برده داری تخمین زده می شود که 1.2 میلیون اندونزیایی در برده داری مدرن زندگی می کنند، چه به عنوان کارگر، چه ماهیگیر یا روسپی.

تعداد کم موارد در بالی نشان دهنده سطح پایین دائمی قاچاق جنسی غیرقانونی و مهاجرت آن به برنامه های رمزگذاری شده است که با بسته شدن مناطق چراغ قرمز در میان ماه ها محاصره سرعت گرفته است.

پلیس می گوید این فناوری - از جمله برنامه هایی مانند وی چت، تلگرام و می چت - آنها را در نظارت بر سوء استفاده ها ناتوان کرده است. معمولاً تنها در صورتی می توان اقدام کرد که قربانی ظاهر شود یا کسی ادعای جنایت کند.

در ماه اکتبر پس از آن که ساکنان محله ای در غرب بالی گزارش دادند که مردان مشکوک مرتباً از یک اتاق اجاره ای بازدید می کردند، حلقه ای برای روسپی گری نوجوانان شامل دختران 15 ساله شکسته شد. پلیس یک زن 28 ساله به نام خمستون حسنه را دستگیر کرده است که گفته می شود دخترانی را با وعده کار در یک کافه در بالی از خانه خود در شرق جاوه اغوا کرده است. این دختران به مدت سه ماه در اسارت بودند و مجبور به رابطه جنسی با افراد غریبه شدند. Hasanah با استفاده از MiChat، یک برنامه دوستیابی سنگاپور، مشتریانی را جذب کرده است که مقامات دولتی در سال 2019 ممنوعیت آن را به دلیل پیوندهای آن با فحشا آنلاین در نظر گرفتند. حسنا به پلیس گفت که به قاچاق انسان روی آورده است زیرا بیماری همه گیر او را بیکار کرده است.

کامپیانگ شرینادی، رئیس فعلی اداره پلیس زنان و کودکان بالی گفت: «این مبارزه ای برای اثبات قاچاق انسان آنلاین است. "ما به حمایت پیوند سایبری نیاز داریم [in the capital Jakarta] اگر بخواهیم تحقیق کنیم ما فقط پرسنل کافی نداریم."

فعالان می گویند پلیس هنوز می تواند کارهای بیشتری انجام دهد.

لو پوتو آنگرنی، مشاور حقوقی در کمک حقوقی زنان بالی، گفت که مقامات به دلیل تبعیض جنسی ذاتی علیه زنان و دختران، قاچاق را به اندازه سایر جنایات جدی نمی گیرند. این می تواند منجر به عدم همدلی هنگام کار با قربانیان زن شود.

"این غیر معمول نیست که مجریان قانون اظهار نظرهای جنسی مانند "آیا شما واقعا یک قربانی هستید؟" چرا اینطور لباس پوشیدی؟" انگگرینی گفت." قربانیان انگ می شوند.

پس از نجات، حمایت کمی از دولت برای بازپروری بازماندگان قاچاق جنسی وجود دارد. بیشتر آنها به دلیل کمبود بودجه عمومی مجبور به جستجوی سرپناه در سازمان های غیرانتفاعی هستند. آژانس حمایت از شاهدان و قربانیان و وزارت امور اجتماعی، دو مقام دولتی که مسئول کمک به قربانیان خشونت و قاچاق در یک کشور 270 میلیونی هستند، بودجه خود را از 10، 3 میلیون دلار در سال گذشته به 3.7 میلیون دلار در سال 2020 کاهش داده اند. .

در عین حال، اقتصاد گردشگری بالی در تلاش است تا از سال ویرانگر 2020 بهبود یابد، که طی آن با سرعتی چهار و نیم برابر سریعتر از اقتصاد ملی منقبض شد.

سال بعد خیلی بهتر نبود. بالی بر اساس گزارش ها در سال 2021 به دلیل محدودیت‌های کووید-19 در مقایسه با بیش از شش میلیون نفر در سال 2019، تنها 45 بازدیدکننده بین‌المللی دریافت کرد. لغو سفرهای داخلی در سال گذشته هر آخر هفته هزاران گردشگر اندونزیایی را به همراه داشت و به احیای متوسط ​​اقتصاد کمک کرد. این نیز برای زنده نگه داشتن فحشا کافی بود، اگرچه گفته می شود قیمت جنسی به نصف کاهش یافته و بین 10 تا 30 دلار است.

سواحل شنی سفید جزیره تا حد زیادی خالی از سکنه هستند، به جز دسته سگ های ولگرد. با وجود لغو محدودیت‌های مرزی در ماه اکتبر، گردشگران خارجی تمایلی به قرنطینه 10 روزه برای بازدید از مقصد تعطیلات ندارند. گسترش سریع نوع Omicron در سراسر جهان تنها عدم اطمینان را افزایش داده است.

در منطقه غربی تابانان بالی، که بیشتر به خاطر تراس‌های برنج خیره‌کننده‌اش شناخته می‌شود تا استراحتگاه‌های تعطیلات، قربانی 17 ساله الدی در خانه امنی که توسط یک سازمان غیرانتفاعی خشونت جنسی به نام گراسا اداره می‌شود، کمک‌های لازم را دریافت کرد. .

دختری در یک کافه یک دستبند بافتنی می بندد.

قاچاقچی برای مقابله با جراحاتش در یک خانه امن کمک پیدا کرد. "من به گذشته نمی پردازم."

(آدی رنالدی / برای تایمز)

او پیش از این پس از آزادی برای سازگاری با زندگی تلاش کرده بود. او پس از اینکه همکلاسی هایش او را مورد آزار و اذیت قرار دادند و او را "کارگر جنسی آنلاین" خطاب کردند و اکانت MiChat خود را به اشتراک گذاشت، از رفتن به مدرسه امتناع کرد و آلدی را مجبور به ایجاد عکس های زشت کرد.

کریسدیانتی مایانگساری، یکی از اعضای شورای شهر گراسا، گفت که تجربه این دختر برای بسیاری از قربانیان که آسیب های جسمی و روانی را نشان می دادند، معمول بود. او گفت: "بیشتر آنها فکر می کنند پس از اتفاقی که برای آنها افتاده است به این دنیا تعلق ندارند." «ما به آنها می گوییم که انسان های ارزشمندی هستند.

در Gerasa، این دختر تحت درمان قرار گرفت و مهارت های جدیدی مانند ابرو دوزی، هنر ناخن و آرایش را آموخت. کوچکترین فرزند از شش فرزند بزرگ شده در خانواده ای که پول و غذا در آن کمیاب بود، آرزو داشت روزی معلم شود. اگرچه او برای همیشه تحت تأثیر خشونت خود بود، اما گفت که به دنبال آشتی با گذشته خود برای تقویت رفاه خود است.

او گفت: "من به گذشته نمی پردازم و او را می بخشم." اکنون فقط به آینده فکر می کنم.

خبرنگار ویژه رنالدی از بالی و پیرسون نویسنده تایمز از سنگاپور گزارش دادند.

گزارش در مورد این مقاله با کمک مالی مرکز گزارش بحران پولیتزر حمایت شد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب