سخنرانی ماراتون مک کارتی بر بازی سخنران رهبر جمهوری خواه تاکید کرد

[ad_1] واشنگتن - بر کسی پوشیده نیست که کوین مک کارتی می خواهد رئیس بعدی مجلس باشد. رهبر جمهوری خواه این موضو

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 3 آذر 1400
[ad_1]

بر کسی پوشیده نیست که کوین مک کارتی می خواهد رئیس بعدی مجلس باشد. رهبر جمهوری خواه این موضوع را پنجشنبه شب و صبح جمعه به واقعی ترین شکل ممکن بیان کرد: صحبت طولانی تر از هر یک از اعضای مجلس که تا به حال داشته است.

مک کارتی (آر-بیکرزفیلد) 8 ساعت و 32 دقیقه فرماندهی کرد. رکورد نانسی پلوسی سخنران از فوریه 2018 را شکست 8 ساعت و 7 دقیقه، در حالی که تصویب یک لایحه 1.7 تریلیون دلاری برای هزینه های اجتماعی که دموکرات های کنگره قصد دارند بدون هیچ حمایتی از طرف هیچ یک از طرفین تصویب کنند، به تأخیر افتاده است.

مک کارتی در سخنرانی ماراتن خود به طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله مفاد لایحه در مورد هزینه های اجتماعی هنگفت و تغییرات احتمالی، روسای جمهور قبلی، سیاست خانواده اش، کووید-19، ایلان ماسک و تسلا، برده داری، افغانستان، مهاجرت، قاچاق مواد مخدر پرداخت. و غیره ، اغلب متوقف می شود تا توجه دموکرات ها را جلب کند یا پلوسی را بکشد (D-San Francisco).

مک کارتی روز جمعه در بیانیه ای به تایمز گفت: «شب گذشته، رئیس جمهور پلوسی تلاش کرد گران ترین صورت حساب تاریخ کشورمان را بشکند. "غلط بود. کشور ما نیاز به شنیدن یک بحث واقعی داشت. من تمام تلاشم را کردم تا به مردم آمریکا توضیح دهم که چگونه این لایحه تقریباً از هر نظر ممکن به کشور ما آسیب می رساند. اگرچه ما موفق شدیم رای گیری را یک روز به تعویق بیندازیم - ما به مبارزه برای خانواده ها، جامعه و کشورمان ادامه خواهیم داد تا از تبدیل شدن این لایحه به قانون جلوگیری کنیم."

دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان، اواخر پنجشنبه شب در حالی که مک کارتی همچنان در حال سخنرانی بود، طرح رای‌گیری درباره این طرح را لغو کردند، اما صبح جمعه با ۲۲۰ رای موافق در برابر ۲۱۳ رای مخالف، این لایحه را تصویب کردند. جمهوری خواهان به اتفاق آرا با این لایحه مخالفت کردند و جز یک دموکرات، جمهوری خواه جرد گلدن از مین، همه از آن حمایت کردند. او اکنون به سنا می رود، جایی که انتظار می رود در سیاستی که نگرانی های سناتور میانه رو جو منچین سوم از ویرجینیای غربی و سینما کرستن از آریزونا را برآورده می کند، تجدید نظر شود.

خبرنگاران چند جمهوری‌خواه را دیدند که صبح جمعه برای مک‌کارتی روی زمین آمدند تا با او دست بدهند، و یکی از مهم‌ترین جمهوری‌خواهان نیز فاش کرد که متوجه شده بود.

رئیس جمهور سابق ترامپ در بیانیه ای گفت: «این کار بزرگی برای کوین مک کارتی است که دیشب با سخنرانی بیش از هشت ساعت در سالن برای مخالفت درست با کمونیسم، رکوردی را به ثبت رساند. ما هرگز نباید کاری را که دموکرات ها در بالاترین سطح شرارت انجام دادند را فراموش کنیم. اگر [Senate Minority Leader] میچ مک کانل جنگیده بود، شما در حال حاضر یک رئیس جمهور جمهوری خواه متفاوت خواهید داشت.

قانون "دقیقه جادویی" مجلس به رهبران احزاب اجازه می دهد تا در طول یک مناظره به طور نامحدود صحبت کنند. جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان گفتند که نمی‌دانستند مک‌کارتی تقریباً به اندازه او صحبت می‌کند، اما اینکه چقدر خوب او کاستی‌هایی را که در لایحه دیده‌اند برجسته کرده و تفاوت‌های بین دو حزب را نشان می‌دهد، تحسین می‌کنند.

مایک گارسیا (R-Santa Clarita) سخنگوی مایک گارسیا در مصاحبه ای گفت: "چیزی که او ثابت می کند این است که او نه تنها مهارت های انجام کار را دارد، بلکه شجاعت جلو آمدن و رهبری را نیز دارد." "من فکر می کنم کاری که رهبر شب گذشته انجام داد ضروری بود و او از حضور در آنجا خوشحال بود. من از ابتدا تا انتها آنجا بودم."

مک کارتی در حالی که سخنانش شروع به فروکش کرد، گفت: «می‌خواهم از همکارانم به خاطر ایستادن در کنار من، برای ایستادن در کنار رای دهندگانشان تشکر کنم، زیرا ما هر کاری می‌توانیم برای جلوگیری از این لایحه انجام می‌دهیم. "امیدوارم مردم آمریکا کمی بیشتر یاد گرفته باشند. امیدوارم همکارانم هم همین کار را کرده باشند.»

مک کارتی ساعت های لازم ایستادن و صحبت کردن و همچنین ترول کردن و اذیت کردن دموکرات ها را در توییتر در سالن تحمل کرد.

به نظر شما اگر این لایحه به قانون تبدیل شود، تکلیف تورم چه خواهد شد؟ مک کارتی گفت، این حتی بزرگتر از 2 تریلیون دلاری است که این بدن هدر داد. از نظارت بانکی گرفته تا کمک‌های مالی، این لایحه مشکلاتی را که پرزیدنت بایدن و دموکرات‌ها قبلا ایجاد کرده‌اند را در بر می‌گیرد و آنها را بسیار بسیار بدتر می‌کند. بر کسی پوشیده نیست که این لایحه برای ایالات متحده بسیار افراطی، بسیار گران و بیش از حد لیبرال است.

دفتر سخنگوی، سخنرانی مک کارتی را "غیرت زده" و "حسادت پر پیچ و خم که هیچ ربطی به قانون عقب مانده بهتر" ندارد، توصیف کرد.

پلوسی پس از تصویب این قانون به خبرنگاران گفت: «من حتی به سخنرانی توجه نکردم. من حتی به اکثر سخنرانی‌های طرف مقابل گوش نمی‌دهم، زیرا آنها مملو از معنا یا واقعیت نیستند، بنابراین رایانه من با آن سروکار ندارد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا اهمیت می دهد که مک کارتی رکورد طولانی ترین سخنرانی خود را شکسته است، او گفت که "به سختی متوجه شد".

پلوسی در طول سخنرانی رکوردشکنی خود در سال 2018، در تلاشی ناموفق برای کسب رای گیری در مورد قانونی برای محافظت از این گروه در برابر اخراج، شهادت هایی را از Dreamers - افرادی که در کودکی به ایالات متحده قاچاق می شدند - خواند.

در کاخ سفید، سخنگوی جن ساکی سخنرانی مک کارتی را به سخره گرفت.

او گفت: "کوین مک کارتی کلمات زیادی گفت - کلمات زیادی" و اشاره کرد که او به حضور در میدان تیان آن من و یک مسابقه شنا استعاری بین ایالات متحده و سایر کشورها پس از جنگ جهانی دوم فکر می کند.

ساکی گفت: «چیزی که او در مورد آن صحبت نمی‌کند کاهش هزینه‌های مراقبت از کودکان، کاهش هزینه‌های مراقبت از سالمندان، کاری است که ما در سراسر کشور برای جذب زنان بیشتر به نیروی کار برای محافظت از آب و هوا انجام می‌دهیم.» به نظر ما، این همه چیزهایی را که باید در مورد برنامه کوین مک کارتی و آنچه که او حمایت می کند بدانید، به ما می گوید.

سخنرانی ماراتن غیرمنتظره مک کارتی یک روز پس از آن آغاز شد که دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان، پل گوسار (رئیس آریز.) را به دلیل ارسال و حذف یک ویدیوی انیمه ویرایش شده که الکساندریا اوکاسیو-کورتز (DN.Y.) را در حال کشتن جمهوری نشان می‌داد، محکوم کردند. دموکرات‌ها همچنین روز چهارشنبه انتصاب‌های گوسار را در کمیته محروم کردند، همانطور که او با مارجوری تیلور گرین (R-Ga.) جمهوری‌خواه در فوریه به دلیل لفاظی‌های نژادپرستانه و حمایت از خشونت علیه دموکرات‌ها انجام داد.

مک کارتی قبل از اینکه جمهوری خواه آریزونا ویدیو را دانلود کند، به طور خصوصی با گوسار تماس گرفت و بیانیه ای عمومی صادر کرد و قصد خود را برای به اشتراک گذاشتن این ویدئو توضیح داد، علاوه بر این، در جلسه کنفرانس صبح سه شنبه به طور مستقیم با همکارانش صحبت کرد. گوسار اندکی پس از بی اعتمادی خود، این توئیت توهین آمیز را بازنشر کرد.

مک کارتی پیشنهاد کرد که دموکرات ها منافق هستند، که آنها با اجازه دادن به اکثریت حزب برای حذف اعضای حزب دیگر از انتصابات کمیته، آنچه را که او یک سابقه جدید می خواند، ایجاد کرده اند. او از رهبران احزاب انتقاد کرد که هیچ اقدامی علیه دموکرات‌ها انجام نداده‌اند، دموکرات‌هایی که متهم به اظهارات یا اظهارات ضدیهودی هستند که به گفته او ترویج خشونت است.

مک کارتی گاهی اوقات برای متحد کردن هر دو بال گروه خود تلاش می کند. تندروهای محافظه‌کار می‌خواهند گروهی از جمهوری‌خواهان را که از لایحه زیرساخت‌های دو حزبی در اوایل ماه جاری حمایت کردند، مجازات کنند، در حالی که میانه‌روها می‌خواهند مک کارتی اعضای جنجالی‌تر خود مانند گوسار، گرین و جمهوری‌خواهان مت گیتز (ر-فلایح) را کنترل کند، کسی که علی‌رغم نسبت دادن مک کارتی به او توضیح داد. سخنرانی به‌عنوان یک جغجغه‌ای واقعا طولانی و مرگ‌بار در روز جمعه برای «کشیدن او به زمین» در پنجشنبه شب.

گیتز گفت: «این نتیجه قبلاً به عنوان پیامد رهبری ضعیف و استراتژی ضعیف تعریف شده است.

مک کارتی نشان داد که اگر جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان اکثریت را به دست آورند، گوسار و گرین انتصاب‌های کمیته‌ای جدید دریافت خواهند کرد و دموکرات‌هایی مانند ایلهان عمر (D-Mini)، ماکسین واترز (D-لس‌آنجلس) و اریک سوول دوبلین) باید از یک دوره دوام بیاورند. اکثریت جمهوری خواهان به حفظ کرسی های خود در پانل های کنگره رای دادند، که بازتاب نظراتی است که گرین قبلاً گفته بود که در خصوصی به او گفته بود.

نماینده داگ لامالفا (آر-ریچوال) که نزدیک به 20 سال است که مک کارتی را می شناسد و زمانی که این دو در مجلس نمایندگان خدمت می کردند با او در نزدیکی ساکرامنتو خانه مشترک داشت، گفت که مک کارتی "اولین" رئیس مجلس بعدی در صورت جمهوری خواهان بود. در نوامبر آینده اکثریت را به دست آورد.

لامالفا گفت: "من فکر می کنم او به راحتی چهار پنجم کنفرانس را در ستون خود دارد و فقط باید با چند نفر کار کند تا از آنچه برای غلبه بر اوج لازم است حمایت کند." "من فکر می کنم او در بهترین موقعیت برای ادامه رهبری کنفرانس، چه به عنوان یک رهبر و چه به عنوان سخنران احتمالی است.

باب شروم، مدیر مرکز آینده سیاسی USC و سخنگوی سابق سناتور فقید ادوارد ام. کندی (D-Mass)، گفت که سخنرانی مک کارتی "به دلیل مشهور بودن شناخته می شود، نه چیز دیگری."

شروم همچنین این ایده را رد کرد که نمایشنامه سخنرانی "دقیقه جادویی" می تواند سر و صداهای درون حزبی را خاموش کند.

شروم با اشاره به دو سخنگوی قبلی حزب جمهوری خواه به عنوان نمونه گفت: هر رهبر جمهوری خواه در تاریخ اخیر "با مخالفت واقعاً تفرقه انگیزی از درون گروه خود مواجه شده است." «این اتفاق برای جان بونر افتاد که به تازگی تسلیم شده بود. این اتفاق برای پل رایان افتاد که تسلیم شد و رفت. و این ممکن است برای کوین مک کارتی اتفاق بیفتد.

راستی پنجشنبه شب توییتی از گرین حتی زمانی که مک کارتی خود پیش بینی کرده بود که جمهوری خواهان می توانند در پاییز آینده بیش از 60 کرسی به دست آورند، مسیری بالقوه پر فراز و نشیب را پیش روی مک کارتی برای برنده شدن چکش رئیس مجلس نشان می دهد.

گرین با اشاره به 13 جمهوری‌خواه در مجلس توئیتر نوشت: «امیدوارم وقتی @GOPLeader سخنرانی قوی خود را علیه تسلط کمونیست‌های دموکراتیک بر آمریکا به پایان می‌رساند، اقداماتی را انجام دهد تا 13 نفر تاسف‌بار را مسئول ایجاد رأی دهشتناک BBB در امشب بداند. نمایندگانی که به لایحه زیرساختی دو حزبی رای دادند که رئیس جمهور بایدن آن را امضا کرد و به قانون تبدیل شد. "خائنان را از @HouseGOP بیرون کنید و رهبری کنید. # اقدامات با صدای بلندتر صحبت کنید.

کریس مگریان، کارمند تایمز در این گزارش مشارکت داشت.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن