ردیاب خودرو عبارتی بسیار رایج است

برای خرید ردیاب خودرو در مرحله اول باید حتما آن را از شرکت معتبر خریداری نمایید؛ زیرا به طور مداوم نیاز به پشت

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 20 دی 1399

برای خرید ردیاب خودرو در مرحله اول باید حتما آن را از شرکت معتبر خریداری نمایید؛ زیرا به طور مداوم نیاز به پشتیبانی داشته و اشتراک سرورهای اطلاع رسانی آن هر ساله باید تمدید شود. حتی در صورت نیاز شما می توانید از راه دور رانندگی اعضای خانواده و دوستانتان را در مناطق مختلف تحت نظر داشته باشید که ین موارد از مهم ترین دلایل خرید ردیاب ماشین می باشد. حتی اگر وسیله نقلیه در حال حرکت باشد شما می توانید از طریق ردیاب قدم به قدم مسیر حرکت وسیله را تعقیب نمایید و یا وسیله نقلیه خود را خاموش کنید. مخصوص انواع وسیله نقلیه، ماشین ، ماشین سنگین ، خودرو ، هواپیما ، کشتی در صورت به سرقت رفتن خودرو با استفاده از اپلیکیشن موبایل ،صفحات وب و همچنین ارسال پیامک از سمت دستگاه شما می توانید محل دقیق وسیله نقلیه خود را بر روی نقشه پیدا کنید. برای تعیین محدوده جغرافیایی یا حصار جغرافیایی به راحتی از طریق نرم افزار می توانید محدوده مورد نظر را مشخص کرده که اگر شخص وارد و یا خارج از محدوده شود به کاربر از طریق ارسال پیامک و نوتیفیکیشن روی موبایل اطلاع رسانی میشود . اما در مجموع این مبلغ بسیار ناچیز است و در حالت ارسال اطلاعات به صورت هر یک ساعت یک بار، شما در کل سال مبلغی حدود ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان شارژ لازم دارید.

بصورت اختصاصی این سرور برای شما یک اکانت رایگان یکساله آماده کرده و میتوانید از طریق نرم افزار ردیابی به راحتی آن را مکان یابی دقیق و آنلاین نمائید . به عنوان امکانات اصلی این ردیاب از بدنه ضدآب و ضدضربه ، آهنربای بسیار قوی ، مدت زمان شارژ باتری 30 الی 40 روز ( باتری 10000 میلی آمپر ساعت ) ، لوکیشن بسیار قوی ، قابلیت انتقال صدا و امکان تماس صوتی ، سرور اختصاصی بر روی پنل پیشرفته tracksolid ، سنسور صدا و لرزش و حرکت ، قابلیت مکانیابی از طریق وایفای ، امکان تعریف حصار جغرافیایی ، ردیابی آنلاین از طریق نرمافزار یا پیامک ، هشدار جداشدن دستگاه ، ابعاد کوچک و وزن کم میتوان نام برد. موقعیت خودرو خود را بصورت آنلاین روی نقشه گوگل میبینید و دیگر نگران به سرقت رفتن آن نخواهید بود. ردیاب خودرو «کارمکس» مدل «IR100» شما را در هر زمان و مکانی از موقعیت وسیله نقیله تان مطلع میسازد. به محض ورود و یا خروج وسیله نقلیه از محدوده مشخص شده ،دستگاه به شما هشدار می دهد.

محدوده ترافیک یا بازه سرعت مجاز تعریف کنید تا در صورت ورود و خروج از محدوده یا تجاوز از سرعت تعیین شده، از آن مطلع شوید. در واقع مکان یاب های GPS از فرآیندی به نام trilateration جهت ارسال موقعیت فیزیکی خود بهره می برند؛ فرآیندی که طی آن، موقعیت مکانی دستگاه با فاصله آن از سه ماهواره تعیین می شود. پس مسلما در استفاده از انواع دزدگیر ها، بادیگارد های افراد، سیستم های هوشمند ضد سرق و موارد مشابه ضعف هایی وجود دارد و باید از نسل بعدی تکنولوژی های امنیتی یعنی ردیاب خودرو، اشخاص و یا حیوانات استفاده کنید. به همین دلیل امروزه تبدیل به یکی از بهترین ابزارهای امنیتی شده اند. اگر تمام راه های امنیتی که در برخورد با چنین مشکلاتی به وجود آمده اند کارایی لازم را داشتند، طبیعتا نباید هیچ نگرانی دیگری باقی می ماند. ردیاب بیسیم AT4 بسیار کوچک بوده و دارای کاربرد های بسیاری از قبیل ردیابی کودکان ، ردیابی سالمندان ، ردیابی بیماران آلزایمری ، ردیابی خودرو ، ردیابی نامحسوس ، ردیابی از راه دور ، ردیابی اشخاص با قابلیت انتقال صدا از راه دور است.

ردیاب بیسیم آهنربایی مدل AT4 یکی از پیشرفتهترین ردیابهای دنیا است که با طراحی نوع باتری قابل شارژ 10000 میلیآمپر ساعت داخل آن توانستهاند مدت زمان نگهداری شارژ باتری را تا 30 روز ارتقا بخشند . مجموعههایی که خودروهای خود را عوض میکنند و نمیتوانند مدام هزینه نصب پرداخت کنند، میتوانند از این نوع ردیاب استفاده نمایند. مهمترین ویژگی در تولید و طراحی هر سه نوع ردیاب های معرفی شده مخفی بودن آنهاست. به احتمال بالایی بارها آگهی های بسیاری از گم شدن حیوانات خانگی نیز دیده اید. به محض روشن شدن خودرو، هشدار آن را بر روی اپ دریافت کنید. ویژگیهای فنی ردیاب دلفین امکان دریافت کلیه اطلاعات ناوگان خودرویی را فراهم کرده است. اگر بخواهید دستگاه هر یک ساعت اطلاعات را به سرور ارسال کند به مراتب هزینه کمتری برای شما در مقایسه با ارسال ۳۰ ثانیه یک بار خواهد داشت. افراد زیادی از اینکه اطلاعات سفر و مکانهایی که با خودرو خود به آن میروند روی یک دستگاه خارجی ثبت شود ناراضی هستند. نصب این دستگاههای پرکاربرد آسان است و میتوانید جهت حفاظت از خودروتان وقتی از آن دور یا در حال استراحت هستید به این دستگاه تکیه کنید.

آخرین مطالب