دموکرات ها تمام تلاش خود را می کنند تا اصلاحات مهاجرتی را در لایحه هزینه های اجتماعی حفظ کنند

[ad_1] واشنگتن - دموکرات ها در مجلس نمایندگان ماه گذشته قانونی را تصویب کردند که برای اولین بار در بیش از 35

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 10 آذر 1400
[ad_1]

دموکرات ها در مجلس نمایندگان ماه گذشته قانونی را تصویب کردند که برای اولین بار در بیش از 35 سال گذشته از اخراج میلیون ها مهاجر محافظت می کند.

مقررات مهاجرت - بخشی از لایحه 1.85 تریلیون دلاری برای هزینه های اجتماعی - احتمالاً آخرین فرصت دموکرات ها برای اصلاح سیستم مهاجرتی کشور قبل از انتخابات میان دوره ای 2022 است. سپس، اگر جمهوری خواهان اکثریت کنگره را به دست آورند، شانس به دست آوردن حمایت خواهند داشت. برای مهاجران به احتمال زیاد به طور تصاعدی کاهش می یابد.

این تدابیر اکنون با نبرد سختی در سنا روبرو است، که انتظار می‌رود این ماه به قانون رسیدگی کند و ممکن است مدت‌ها قبل از آن توسط نماینده مجلس سنا لغو شود. علاوه بر چالش‌هایی که در آنجا وجود دارد، مدافعان مهاجر بر سر مقرراتی که اجازه کار را به نزدیک به 7 میلیون مهاجری که بدون مجوز در کشور زندگی می‌کنند، اعطا می‌کند، اختلاف دارند. این حفاظت یک وقفه موقت از اخراج ایجاد می کند، اما راهی برای شهروندی نیست.

برخی از مهاجران و متحدان آنها می گویند که این مقررات شروعی بسیار ضروری است، در حالی که برخی دیگر آنها را غیرقابل قبول می دانند، تقسیم بندی که منعکس کننده یک بحث طولانی در مورد اینکه آیا مهاجران باید از هرگونه حمایت فوری در برابر اخراج تبعیت کنند یا به دنبال وضعیت قانونی دائمی باشند، منعکس می کند.

این لایحه که دموکرات‌ها آن را «بهتر برگرد» همچنین به مهاجرانی که به طور قانونی زندگی می‌کنند، اما سال‌ها با گرین کارت عقب مانده‌اند، کمک می‌کند و آژانس شهروندی و مهاجرت فدرال را که پولی ندارد، تقویت می‌کند.

گابریل وایادولید، 47 ساله، گفت که کارگران کلیدی مانند او سزاوار مسیری برای شهروندی هستند. اما وایادولید که در یک پرواز گوجه‌فرنگی در سن خواکین کالیفرنیا کار می‌کند، مشتاق دیدار دو فرزند بالغ خود در مکزیک است که 17 سال است آنها را ندیده است.

او زمانی را به یاد آورد که قانونگذاران در کالیفرنیا گواهینامه های رانندگی را به ساکنان غیرقانونی تمدید کردند و برخی از مردم شکایت کردند که نمی توان از آنها برای سفرهای هوایی استفاده کرد و با گواهینامه های معمولی علامت گذاری شده است. وایادولید گفت گواهینامه ها بهتر از هیچ هستند - مهاجران عادت دارند هر زمان که ترافیک متوقف می شود اتومبیل هایشان مصادره شود. الان هم همین حس را دارد.

وایادولید گفت: «هرچه می خواهند به ما بدهند. "BBB شروع خوبی است. بیا ولی الان"ما اکنون آن را می خواهیم.

بخش مرکزی از مقررات مهاجرت این لایحه می دهد مهاجران واجد شرایط که از ژانویه 2011 در ایالات متحده زندگی می کنند، فرصتی برای درخواست مجوز کار موقت و محافظت در برابر اخراج تحت فرآیندی به نام "آزادی مشروط".

طبق تجزیه و تحلیل سرویس بودجه کنگره، تقریبا 60 درصد از مهاجران بدون مجوز در کشور واجد شرایط حمایت هستند - حدود 6.5 میلیون نفر. مجوزهای کار به مدت پنج سال به طول می انجامد و می تواند یک بار تمدید شود، و حفاظت را تا سال 2031 تمدید می کند. افرادی که واجد شرایط هستند می توانند به مزایای فدرال، از جمله Medicare و Medicaid نیز دسترسی داشته باشند و اجازه سفر به خارج از کشور را داشته باشند.

طبق گزارش CBO، تقریباً 3 میلیون نفر از این مهاجران، بستگان مستقیم شهروندان ارشد ایالات متحده هستند و در نهایت می توانند پس از آزادی زودهنگام برای دریافت گرین کارت اقدام کنند.

قانون همچنین به دنبال مدرنیزه کردن سیستم است تا روندهای فعلی مهاجرت را بهتر منعکس کند. این ظرفیت پردازش را با افزودن 2.8 میلیارد دلار به خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده افزایش می دهد. و این به آژانس اجازه می دهد تا صدها هزار ویزا را که از سال 1992 به دلیل پیچیدگی های اداری بلااستفاده مانده اند، "بازیابی" کند و به بیش از 5 میلیون مهاجر - عمدتاً از هند - که پشت گرین کارت گیر کرده اند کمک کند.

جایگاه نماینده مجلس

CBO غیرحزبی گفت که این لایحه در مجموع 160 میلیارد دلار به کسری در یک دهه اضافه می کند. کاخ سفید معتقد است این لایحه کسری بودجه را کاهش می دهد.

برای تصویب قانون در سنا، دموکرات ها از رویه ای به نام آشتی استفاده می کنند که به آنها اجازه می دهد لایحه را با 50 رای به اضافه رای معاون رئیس جمهور تصویب کنند. اما این روند مستلزم آن است که همه اقدامات به طور مستقیم با بودجه فدرال مرتبط باشد.

الیزابت مک دونا، نماینده پارلمان، تعیین می کند که آیا این سیاست ها درست هستند یا خیر. به گفته منابع آگاه، دستیاران دموکرات سنا در 23 نوامبر با مک دوناو برای بحث در مورد طرح مجوز کار ملاقات کردند و او بلافاصله آن را رد نکرد.

مک دونا سپس به طور رسمی ارزیابی خواهد کرد که آیا این طرح با قانون به اصطلاح برد مطابقت دارد یا خیر، که مستلزم تأثیر این قانون بر مخارج یا درآمد دولت است تا بر هرگونه تغییر سیاست «عجیب» غلبه کند. این ارزیابی ممکن است این هفته انجام شود.

این سومین تلاش دموکرات ها در سنا برای اضافه کردن حمایت از مهاجران به این لایحه است. مک دونا دو مورد قبلی را رد کرد.

اولی مسیری را برای شهروندی برای برخی از مهاجران بدون وضعیت قانونی، از جمله کسانی که در کودکی به کشور آورده شده اند، دارندگان موقت وضعیت حفاظت شده، کارگران کشاورزی و سایر کارگران کلیدی ارائه می دهد.

دومی به دنبال این است که به مهاجرانی که قبل از سال 2010 وارد کشور شده‌اند اجازه دهد در صورتی که در حال حاضر فاقد وضعیت قانونی هستند، اقامت بگیرند.

"قانون را تغییر دهید تا راه را باز کنید [lawful permanent resident] مک دونا درباره اولین پیشنهاد نوشت: «وضعیت یک تغییر بزرگ و پایدار در سیاست است که تأثیر آن بر بودجه را کاهش می‌دهد».

"زیر کلاس دائمی"

لو کورئا از دموکرات‌ها از سانتا آنا، آدریانو اسپیلات از نیویورک و خسوس چوی گارسیا از ایلینوی به لایحه مهاجرت گسترده‌تر رأی دادند و خواستار راهی برای شهروندی شدند. این قانونگذاران نامه ای را به همراه ده ها تن دیگر امضا کردند و از رهبران سنا خواستند نظرات مک دونا را نادیده بگیرند، اما تلاش ها به طور گسترده مورد حمایت قرار نمی گیرد.

اگر دموکرات‌ها امیدوارند که تلاش‌های ناموفق به مدافعان آرامش دهد، ممکن است ناامید شوند. آنجلیکا سالاس، مدیر اجرایی CHIRLA یا ائتلاف حقوق بشر مهاجر مستقر در لس آنجلس، گفت که هر چیزی کمتر از مسیری برای شهروندی غیرقابل قبول است.

سالاس گفت که ارائه مجوزهای کار میلیون‌ها نفر دیگر را در همان قطاری قرار می‌دهد که افراد دارای حفاظت موقت و حفاظت از ورود تاخیری برای کودکان (DACA) با آن روبرو هستند. هر دو برنامه ای که توسط قوه مجریه اداره می شد، به دولت ترامپ بازگردانده شد، اما نبردهای حقوقی حفظ شد.

او گفت: «این فقط برای دموکرات ها است. "اگر آنها نمی توانند برای شهروندی در Build Back Better بجنگند، به من بگویید بعد از آن چگونه برای مردم ما مبارزه خواهند کرد و سعی کنید بگوییم که ما آن را از طریق فرآیند دیگری که به جمهوری خواهان بستگی دارد به دست خواهیم آورد." آنها نمی توانند جامعه ما را دوباره فریب دهند. من نمی‌خواهم به این کم توقعات راضی باشم.»

اما گیو کشکولی، مدیر سیاسی و قانونگذاری در United Farm Workers، بسته فعلی مهاجرت را قابل توجه خواند. او گفت، شانس میلیون‌ها مهاجر برای کار قانونی، ملاقات با اعضای خانواده که چندین دهه از آنها جدا شده‌اند، و برای برخی از آنها برای دسترسی به شهروندی از طریق اعضای نزدیک خانواده شهروندان آمریکایی - همه نشان‌دهنده یک گام مهم به جلو است. .

«این کمترین چیزی است که زنان و مردانی که به ما غذا می‌دهند سزاوار آن هستند. اما آنها مهم هستند - مردم اکنون آنها را ندارند.

کاسکولی گفت که پیروزی در مهاجرت همیشه یک چالش بوده است. او به سال 2012 اشاره کرد، زمانی که پرزیدنت اوباما ایجاد DACA را اعلام کرد و سال بعد، سنای تحت کنترل دموکرات ها با 15 رای جمهوری خواهان لایحه جامع اصلاحات مهاجرتی را تصویب کرد که در نهایت در مجلس تحت کنترل جمهوری خواهان با شکست مواجه شد.

او گفت: «برنده شدن در یک پیشرفت، حتی زمانی که در دستیابی به آنچه قبلاً به دست آورده‌اید، شکست می‌خورید، به این معنا نیست که نمی‌توانید بر روی آن پیشرفت بسازید».

اما پاتریس لارنس، یکی از کارگردانان UndocuBlack، استدلال می کند که اتخاذ طرح فعلی و حمایت از راه حلی پایدارتر در آینده غیرواقعی است.

لارنس گفت: «چیزی که من را بیش از همه نگران می‌کند این است که ما یک زیرمجموعه دائمی از افراد غیرقانونی ایجاد خواهیم کرد و آنها برای مدت طولانی در آن زیر طبقه محبوس خواهند شد. «دریچه عمل برای کنگره بسیار کوچک است. بسته آشتی به این دلیل است که سال آینده، سال انتخابات است و موارد دیگر در حال فوری شدن هستند.»

جنیفر هابرکورن، کارمند تایمز در این گزارش مشارکت داشت.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب