داکت اسپلیت اجنرال گرید B

داکت اسپلیت اجنرال گرید B  یکی از بهترین داکت اسپلیت های بازار بوده که نیز از لحاظ&n

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 17 آذر 1400

داکت اسپلیت اجنرال گرید

یکی از بهترین داکت اسپلیت های بازار بوده که نیز از لحاظ کیفی و نیز از لحاظ طول عمر قطعات در رده بالایی قرار می گیرداین جور حساس کمپرسور ساده (on/off) و گاز مبرد R22 هست همگی داکت اسپلیت های اجنرال حساس امکان برنامه ریزی هفتگی بوده و امکان اتصال به شبکه هوای جدید (Fresh Air) را دارا هستند داکت اسپلیت اجنرال در دو گونه ساده (on/off) و اینورتر ناچیز مصرف در گنجایش های 24000 btu/h الی 60000 btu/h و 90000 btu/h (فقط معمولی) به بازار عرضه می شود

همگی داکت اسپلیت های اجنرال اصلی امکان برنامه ریزی هفتگی بوده و امکان اتصال به شبکه هوای نو (Fresh Air) را دارند. مدلARG 60 از مدل (فشار استاتيکي رشته بالا) بوده و در فشار استاتیکی رشته 200 پاسکال، حیاتی دبي هوادهي برابر اساسی 3000 متر مکعب در ساعت می باشدهمچنین مدلARG 90 هم که از نوع(فشار استاتيکي فن بالا) می باشد , در فشار استاتيکي رشته 200 پاسکال، اصلی دبي هوادهي 4300 متر مکعب در ساعت است. از دیگر خصوصیت های همین دستگاه ها می توان به سیستم شروع مجدد خودکار، امکان اتصال کانال توزیع نو هوا و تنظیم خودکار جریان هوا اشاره نمود.

داکت اسپيلت کانالي اجنرال بالای سقف کاذب کارگزاری مي گردد و در دو جور فشار استاتیکی بالا و فشار استاتیکی تحت ساخت می شود.اصولا کمپرسور انواع کولر داکت اسپیلت اجنرال کانالی مارک تکامسه آمریکا و مونتاژ دستگاهها معمولا در مملکت تایلند انجام می گیرد.کولر داکت اسپیلت اجنرال کانالی حیاتی 5 سال ضمانت كمپرسور و 2 سال گارانتی قطعات فنی توسط كارت ضمانت تهويه نيا مي باشند.

داکت اسپلیت اجنرال اهمیت کمپرسور دوبل روتاری یار اصلی گاز R22 و راندمان بالا می باشد. صدای فراوان ناچیز پنل داخلی امکان ورود هوای دو جهته ( پشت و زیر) از خصوصیت های دیگر آن می باشد. داکت اسپلیت های اجنرال با کنترل دیواری عرضه می شوند.

ویژگی های داکت اسپلیت اجنرال گرید B :

§         پنل داخلی بسیار باریک 

§         کمپرسور on/off با گاز R22

§         عملکرد گرمایشی پر قدرت تا منفی 5 درجه سانتیگراد

§         قدرت رطوبت زدایی بالا

§         بسیار کم صدا (super quiet)

§         سیستم راه اندازی خودکار بعد از خاموشی

§         تنظیم خودکار جریان هوا قابلیت اتصال کانال توزیع هوا

§         قابلیت اتصال به کانال هوای تازه

§         قابلیت برنامه ریزی 4 حالته

§         قابلیت برنامه ریزی هفتگی

§         امکان ورودی هوا از دو جهت

هنگام خرید به نوع کمپرسور داکت اسپلیت اجنرال گرید B دقت کنید!

مهمترین بخش داکت اسپلیت اجنرال، کمپرسور آن است بنابراین کمپرسور باید از نظر مدل و انواع بررسی شود. کمپرسورهای روتاری معمولاً شامل تکنولوژی های به روز هستند اما اینورترها بهترین گزینه محسوب می شوند چون کم مصرف بوده و به نسبت سایر کمپرسورها گزینه عالی خواهند بود. از سوی دیگر باید موقعیت منطقه شما در انتخاب کمپرسور ارزیابی شود.

برخی از مناطق که به نسبت گرمسیری هستند نیاز به کمپرسورهای تروپیکال دارند بنابراین بسیار مهم است که موقعیت منطقه خود را بررسی کنید و سپس اقدام به ثبت سفارش داشته باشید. در صورتی که در مناطق بسیار گرمسیر سکونت دارید حتماً نیاز به داکت اسپلیت از نوع کمپرسور تروپیکال خواهید داشت. این دستگاه کیفیت بالایی دارد و به طور کلی بهترین گزینه برای محیط های گرم محسوب می شود.

در خصوص ظرفیت داکت اسپلیت اجنرال دقت داشته باشید معمولاً واحد اندازه گیری انرژی گرمایی بسیار مهم است و برای همه تاسیسات برودتی و حرارتی مورد بررسی قرار می گیرد. البته که ظرفیت مورد نیاز برای کاربری های مسکونی به نسبت تجاری کمتر است و گاه بدون دقت به این بخش هزینه ای بابت یک داکت اسپلیت اجنرال گرید B با ظرفیت بسیار بالا می کنید که اصلاً نیازی به این کار نیست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن