داخل کارخانه شمع گردباد: آژیر، جیغ و سوال

[ad_1] میفیلد، کی. اولین هشدار گردباد قبلاً به پایان رسیده بود که الیجا جانسون وارد کف کارخانه شمع شد تا شیفت

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 25 آذر 1400
[ad_1]

اولین هشدار گردباد قبلاً به پایان رسیده بود که الیجا جانسون وارد کف کارخانه شمع شد تا شیفت خود را در ساعت 6 بعد از ظهر آغاز کند.

یک رهبر تیم به بازرس شمع 20 ساله دستور داد تا در خط تولید موضع بگیرد. جانسون شروع به بررسی شمع های روی تسمه نقاله کرد تا اینکه شنید که گروهی از کارگران از نگهبان شب می پرسند که آیا می توانند قبل از وقوع طوفان آنجا را ترک کنند.

جانسون نیز پرسید، او گفت، اما سرپرست گفت نه.

او پرسید: «حتی در چنین هوای بدی، باز هم اجازه نمی‌دهی بروم؟»

چند روز پس از طوفان عظیم کنتاکی و پنج ایالت دیگر - که باعث کشته شدن 88 نفر از جمله هشت نفر در کارخانه شمع شد - برخی از کارگران سؤالاتی را در مورد آماده سازی گردباد شرکت مطرح کردند: چرا کارخانه تولید را متوقف نکرد و یک شبه تعطیل نشد؟ چرا ناظران پیامی به کارگران ندادند که اگر به خاطر طوفان رفتند مجازات نمی شوند؟ یا حداقل برای کسانی که باقی مانده اند، دستورالعمل های ایمنی واضح تر؟

این شرکت که مالک کارخانه شمع سازی است، هرگونه تخلف در طوفان های اخیر را رد کرده است.

جانسون گفت که رئیسش به او گفته است که او در روزهای دیگر خیلی زود بیرون رفته است. جانسون گفت که ترک شب طوفان های هفته گذشته عواقب جدی خواهد داشت.

نگهبان شب به او گفت: «تو قانون را می‌دانی». اگه بری اخراج میشی

چند ساعت بعد دوباره آژیر گردباد منفجر شد. رهبران تیم همه را به راهرویی در نزدیکی حمام های پناهگاه هدایت کردند و جانسون در حالی که دست هایش روی سر و زانوهایش روی شکمش قرار داشت به زمین افتاد.

وقتی چشمانش را باز کرد، زیر یک دیوار سیمانی گیر کرد. تمام انبار گرد و خاک بود و اطرافش همکاران ناله و فریاد می کردند.

به پدرش زنگ زد. "من به دام افتادم! من گیر کردم! من گیر کردم! "

هشت نفر از 110 کارگری که جمعه شب در کارخانه میفیلد باقی مانده بودند موفق به فرار نشدند. ده ها نفر در بیمارستان بستری شدند.

این شرکت ادعاهای کارمندان مبنی بر اینکه سرپرستان یا رهبران تیم مانع از ترک کارمندان شده اند را رد کرد. یکی از سخنگویان گفت که کارخانه سیاست های خود را در محل کار تنظیم کرده است زیرا در طول همه گیری با کمبود نیروی کار مواجه شده بود تا به کارگران اجازه دهد بدون عواقب کار کنند و ترک کنند.

باب فرگوسن، سخنگوی محصولات مصرفی می‌فیلد، درباره گزارش‌هایی درباره سیاست‌های شرکت که ظاهراً مانع از ترک کارمندان می‌شود، گفت: «مطمئناً خیر». کارمندان همیشه آزادند اگر بخواهند آنجا را ترک کنند.»

کارخانه شمع تنها نبود که در طول گردباد باز ماند. بسیاری از دیگر کارفرمایان اصلی شهر، از کارخانه مرغ پراید زائر گرفته تا سوپرمارکت محلی والمارت، تعطیل نشده اند.

فرگوسن گفت که Mayfield Consumer Products از مقررات دولتی تعیین شده توسط آژانس مدیریت اضطراری فدرال و اداره بهداشت و ایمنی شغلی برای ایجاد طرح‌های واکنش اضطراری، شناسایی پناهگاه‌های کارگران و گزارش افرادی که در محل کار هستند، پیروی کرده است.

کارخانه شمع گفت که از راهنمایی های بیشتر مقامات استقبال می کند.

فرگوسن گفت: «اگر تغییرات آب و هوایی یا اتفاقی در زمانی که طوفان‌ها تهدیدکننده‌تر یا وحشیانه‌تر هستند، رخ دهد، ما از مدیران امنیتی خود، دولت خود می‌خواهیم تا به ما بگویند: آیا ما نیاز به تغییر سیاست‌های موجود داریم؟»

بیشتر قربانیان طوفان های آخر هفته نه در یک محل کار بزرگ، بلکه در خانه های تک خانواده، تریلرها و خانه های سالمندان جمع آوری شدند. اما هشت مرگ کارخانه شمع - همراه با شش کارگر کشته شده در یک مرکز توزیع آمازون در ادواردزویل، ایلینویز - برخی از کارشناسان و اقتصاددانان کار را بر آن داشت تا تحقیقات عمیق‌تری در مورد خطرات کار در انبارهای بزرگ در غرب میانه انجام دهند. غرب میانه. جنوب، به ویژه با افزایش نگرانی ها مبنی بر اینکه گرمایش جهانی طوفان ها را بیشتر و قوی تر می کند.

مارکوس دیلندر، اقتصاددان دانشگاه ایلینویز در دانشکده بهداشت عمومی شیکاگو گفت: «با تغییرات آب و هوایی، درک رو به رشدی وجود دارد که استانداردهای ایمنی باید به روز شوند تا توجه بیشتری به ایمنی کارگران شود. ما نمی‌توانیم روی شرکت‌ها برای انجام این کار حساب کنیم.»

دیلندر گفت، در حالی که OSHA کارفرمایان را تشویق می‌کند تا برنامه‌های اضطراری برای بلایای طبیعی تهیه کنند، اما هیچ قانون خاصی وجود ندارد که کارفرمایان را مجبور به رفتن به سر کار در هنگام طوفان کند. قوانین ایمنی و بهداشت OSHA حاوی یک "بند تعهدی کلی" است که شرکت ها را ملزم می کند تا از شرایط کار ایمن اطمینان حاصل کنند، اما دیلندر گفت این دستور برای مفید بودن بسیار مبهم است.

او گفت که حتی اگر OSHA یک سیاست عمیق داشت که هر کارفرما را ملزم به داشتن یک طرح واکنش اضطراری می کرد، آژانس منابع کافی برای نظارت منظم بر شرکت ها و اطمینان از رعایت آنها را نداشت.

بت گوتلیوس، مدیر تحقیقات مرکز توسعه اقتصاد شهری، گفت: شرکت هایی که کارگرانی را در کارخانه ها و انبارهای عظیم استخدام می کنند - در برخی موارد ساختمان های فلزی نازک و مدرن که معمولاً زیرزمین ندارند - باید چگونگی ایجاد زیرساخت هایی را که بتواند در برابر گردبادهای قدرتمند مقاومت کند، بیابند. در دانشگاه ایلینوی-شیکاگو

گوتلیوس گفت: «ما باید از قبل فکر و برنامه‌ریزی کنیم تا مطمئن شویم که هم ساختمان‌هایی که در آن کار می‌کنند و هم پروتکل‌های آمادگی اضطراری موجود به همان اندازه که لازم است قوی هستند و به همان اندازه که لازم است فعال باشند.»

با نزدیک شدن گردباد، کارخانه شمع که فروشگاه‌هایی مانند Bath & Body Works را تامین می‌کند، در میان کمبود کارکنان با موج کریسمس روبرو شد. این آگهی آنلاین برای کارمندانی بود که از ساعت 10 صبح تا 12 بعد از ظهر در یک "محیط شلوغ" در شیفت کار می کنند. حقوق اولیه 8 دلار در ساعت بود.

این شرکت در یک آگهی استخدامی گفت: "اغلب به اضافه کاری اجباری نیاز است، چه با تمدید شیفت شما یا کار در روزهای جمعه."

آیزایا هولت، 32 ساله، که در بخش موم و عطر و ترکیب مواد شیمیایی شمع ساز کار می کرد، گفت ساختار حقوق شرکت شامل مشوق هایی است که او را ملزم می کرد 50 ساعت در هفته و حداقل دو شنبه در ماه کار کند تا حقوق خود را از دلار افزایش دهد. 12 تا 15 دلار در ساعت.

هولت گفت، حتی اگر کارگران از نظر فنی برای ترک آزاد باشند، ساعات کار کمتر به معنای از دست دادن بیش از چند ساعت حقوق است. او برای هر ساعت کار در این هفته دستمزد بیشتری را از دست می داد.

او گفت: «به نوعی ما را در جای خود قرار دادند.

بسیاری از کارگرانی که جمعه شب در انبار میفیلد مانده بودند، نمی خواستند آنجا را ترک کنند.

اتوم کرکس، یک رهبر تیم 34 ساله، گفت که او و نامزدش لانیس وارد در حال بررسی پناه گرفتن بودند که گروه کوچکی از کارگران پس از اولین هشدار گردباد آماده خروج شدند. اما اگرچه آنها ترجیح می دادند طوفان را در خانه با خانواده خود بگذرانند، اما تصمیم گرفتند که به عنوان رهبر تیم، بمانند تا خطوط تولید را فعال نگه دارند.

وارد به او گفت: "تیم ما به ما بستگی دارد."

وارد نتوانست زنده از کارخانه خارج شود.

روز سه‌شنبه، اندی بشر، فرماندار کنتاکی، اعلام کرد که اداره ایمنی و بهداشت شغلی کنتاکی در مورد مرگ و میر در کارخانه می‌فیلد تحقیق خواهد کرد، و خاطرنشان کرد که چنین بازرسی‌هایی استاندارد هستند و «نباید هیچ گونه تخلفی را پیشنهاد کنند». رئیس جمهور بایدن روز چهارشنبه از این ایالت بازدید کرد.

برخی از کارگران کارخانه شمع سازی از انتقاد همکاران خود از مسئولان ناراحت شدند.

لینتا برنی، رهبر شیفت روز یکشنبه شب در فیس بوک نوشت: «از شنیدن این نظرات بد در فیس بوک در مورد اجبار کارمندان به ماندن در محل کار دلم می سوزد. همه به خوبی می‌دانند که کسی را مجبور به ماندن نمی‌کنند.»

در حالی که هولت این هفته از شکستگی دنده ها و سوراخ شدن ریه در تخت بیمارستانی در نشویل در حال نقاهت است، او گفت که برای مدیریت شرکت احساس همدردی نمی کند. برادر بزرگ‌تر او، بابی هولت، که در آن هفته کار خود را در کارخانه شروع کرده بود، در کما به‌دلیل آسیب کلیوی به سر می‌برد که جریان خون به پاهایش را متوقف کرد.

هولت درباره واکنش شرکت به طوفان گفت: «غفلت، سهل انگاری، سهل انگاری – و طمع». "هرکسی که جواب می دهد باید بدون هیچ ترحمی حبس شود - نه تنها به این دلیل که آنها بدترین مردم جهان هستند، بلکه به این دلیل که دیگران این کار را نکنند."


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن