خانواده و دوستان در سوگ قربانیان جمعیت Astroworld هستند

[ad_1] هیوستون - خانواده و دوستان روز یکشنبه گرد هم آمدند تا برای اولین بار از هشت طرفدار موسیقی که جمعه شب د

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 5 آذر 1400
[ad_1]

خانواده و دوستان روز یکشنبه گرد هم آمدند تا برای اولین بار از هشت طرفدار موسیقی که جمعه شب در جشنواره Astroworld ستاره هیپ هاپ تراویس اسکات در هیوستون در میان جمعیت جان باختند، در حالی که تحقیقات جنایی در مورد مرگ ادامه دارد، عزاداری کنند.

در مراسم تشییع جنازه در مسجد کالی ویل در حومه دالاس، دانمارکی بی 27 ساله، مدیر منطقه AT&T که در کراچی، پاکستان به دنیا آمده و در دبیرستان در اولس، تگزاس تحصیل می کند، توسط بستگان به عنوان یک مسلمان شاد و مؤمن به یاد می آید. که عاشق گذراندن وقت با خانواده است.

باسیل میرزا بیگ، 25 ساله، پس از تشییع جنازه در یک مصاحبه تلفنی به برادرش گفت: «او روح شگفت انگیزی بود. لبخندش اتاق را روشن می کرد. او بزرگترین قلب، بزرگترین قلب اتاق را داشت."

باسیل بیگ که به همراه دانمارکی و نامزدش اولیویا سوینگل در کنسرت شرکت کرده بود، گفت که برادرش در تلاش برای محافظت از سوینگل جان خود را از دست داد در حالی که افراد حاضر در جمعیت روی او پا گذاشتند و به صورت، دست ها و پاهای او ضربه زدند.

یادبود هوستون برای قربانیان دنیای آسترو.

یادبود هوستون برای قربانیان دنیای آسترو.

(رابرت بامستد / آسوشیتدپرس)

بیگ با اشاره به اینکه در مقابل برادرش و سوینگل بود و در میان جمعیت از هم جدا شد، گفت: "او برای یک ثانیه آنجا بود و سپس به سراغ بعدی رفت." «عروسم افتاده است. او سعی می کرد عروسم را نجات دهد و ثانیه بعد آنها رفتند. جمعیت فقط هل می دادند، هل می دادند، می زدند، کارهای وحشتناکی انجام می دادند.»

بین هق هق گفت: «نتونستم پیداشون کنم. «همه جا را نگاه کردم. و من نتوانستم آنها را پیدا کنم."

بیگ گفت سوئینگل، معشوقه دوران کودکی برادرش، جمعه شب به سرعت به بیمارستان منتقل شد. او گفت روز یکشنبه با کبودی روی صورت و بدنش در مراسم خاکسپاری شرکت کرد.

او گفت: "هنوز در چشمان او خون است."

مقامات هیوستون در حال بررسی این موضوع هستند که چه چیزی منجر به این سر و صدای مرگبار شد، که همچنین منجر به جراحات برای شرکت کنندگان کنسرت، از جمله یک کودک 10 ساله که در شرایط وخیم در بیمارستان بستری شد، شد.

بازرس پزشکی هیوستون هنوز نتایج کالبد شکافی اواخر یکشنبه را منتشر نکرده است.

پلیس هیوستون و آتش نشانان درباره علت مرگ اظهار نظری نکرده اند. آنها در یک نشست خبری روز شنبه گفتند برخی از تماشاگران کنسرت زیر پا گذاشته شده اند. مقامات گفتند که حداقل یک نگهبان امنیتی به دلیل مصرف بیش از حد مواد افیونی نارکان به دلیل خراش سوزن در گردن با پادزهر تحت درمان قرار گرفت. پلیس گفت که هر دو قتل و مواد مخدر در دست بررسی هستند.

حداقل یک شکایت آخر این هفته در دادگاه منطقه هریس در هیوستون توسط مانوئل سوزا، مجروح کنسرت، علیه اسکات، مروج کنسرت Live Nation، یکی از سازمان دهندگان ScoreMore و Scott's Cactus Jack Records تنظیم شد. در این دادخواست ادعا شده است که برگزارکنندگان کنسرت "در برنامه ریزی مناسب و اجرای کنسرت به شیوه ای ایمن شکست خورده اند... خطرات شدید آسیب رساندن به تماشاگران کنسرت را نادیده گرفته و در برخی موارد فعالانه رفتار خطرناک را تشویق و تشویق کرده اند."

بیگ، با متهم کردن اسکات به تحریک هرج و مرج و عدم توقف نمایش، گفت که خانواده او نیز قصد دارند شکایت کنند.

وی با اشاره به اینکه برادرش نزدیک به پایان مراسم فوت کرده است، گفت: «او برنامه را برای مردم در حال مرگ متوقف نکرد. «دست‌هایش خون است. او مسئول آن است. هرکسی که با جهان اختر ارتباط دارد مسئول است.»

در حالی که وسایل نقلیه اضطراری در طول این رویداد در فضای باز جلوی 50000 نفر هجوم آوردند، اسکات به ارائه خود ادامه داد. حدود 30 دقیقه پس از ست خود که اپل موزیک به صورت زنده پخش می کرد، خواننده رپ متوجه چراغ های چشمک زن آبی و قرمز شد و گفت: «یک آمبولانس در میان جمعیت است. واو واو واو. " یک دقیقه بعد دوباره موسیقی پخش شد و کنسرت 40 دقیقه دیگر به طول انجامید.

روز یکشنبه، اسکات، که قبلا توییت کرده بود که از این تراژدی "ویران" شده است، به بازرسان قول "حمایت کامل" داد. او در یک پست اینستاگرامی گفت: "هر بار که بتوانم همه اتفاقات را درک کنم، نمایش را متوقف می کنم و به (هواداران) کمک می کنم تا کمک مورد نیاز خود را دریافت کنند." او افزود: «او هرگز نمی‌توانست جدی بودن وضعیت را تصور کند.

در میان کشته شدگان، جان هیلگرت 14 ساله، دانشجوی سال اول دبیرستان هیوستون مموریال بود که با صدور بیانیه ای مرگ او را تایید کرد. روز یکشنبه، هواداران به احترام او نوارهای سبز - رنگ مدرسه - را در اطراف حصار اطراف بستند.

جاستین هیگز، مربی سابق بیسبال هیلگرت در فیس‌بوک نوشت: «بچه بر همه کسانی که او را ملاقات می‌کرد تأثیر گذاشت. این افتخار را داشتم که در این فصول از زندگی‌اش این فرصت را داشتم که او را تربیت کنم.

برایانا رودریگز 16 ساله، دانش آموز دبیرستان هایتس، جایی که در تیم رقص حضور داشت، نیز کشته شد.

معلم سابق لیندا گوردون به فیسبوک مسنجر گفت: "او دانش آموز ممتازی بود و عاشق رقصیدن بود." «او یک برادر و خواهر کوچکتر دارد و خیلی صمیمی بودند! او چنین پتانسیل بالایی داشت."

گوردون گفت که سایر فارغ التحصیلان در کنسرت شرکت کردند و زنده ماندند.

او گفت: من هنوز در شوک هستم و هر روز گریه می کنم. "... لطفا راه حلی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق بیابید."

در میان کشته شدگان، رودولفو آنجل پنای 23 ساله، مدل جاه طلب و دانشجوی روانشناسی از لاردو، تگزاس بود. اکسل آکوستا، 21 ساله، دانشجوی دانشگاه وسترن واشنگتن؛ فرانکو پاتینو، 21 ساله، دانشجوی دانشگاه دیتون. جاکوب جورینک، 20 ساله، دانشجوی دانشگاه ایلینوی جنوبی. و مدیسون دوبیسکی 23 ساله از هیوستون.

«از همه نظر، اکسل مرد جوانی بود که آینده درخشانی داشت. ملیندا هاسکی، معاون ثبت نام و خدمات دانشجویی در دانشگاه وسترن واشنگتن گفت: ما به خانواده او در این روز بسیار غم انگیز تسلیت می‌گوییم.

نامه ها، شمع ها و گل ها برای قربانیان Astroworld.

نامه ها، شمع ها و گل ها برای قربانیان Astroworld.

(الکس بایرن د هان / گتی ایماژ)

برخی از نزدیکان دوبیسکی روز یکشنبه از یک بنای یادبود خارج از سالنی که کنسرت در آن برگزار شد بازدید کردند، اما از اظهار نظر خودداری کردند. پرتره ای از دوبیسکی - موهای بلوند بلندی که روی یک کت صورتی کشیده شده بود - در میان ردیف دسته گل ها و یادداشت هایی که توسط کسانی که تمام روز برای ادای احترام جمع شده بودند قرار داده شد.

در میان آنها ماکسیمیلیانو آلوارادو 20 ساله از هیوستون بود که به دوستی که پس از آسیب دیدگی مچ پایش در این کنسرت در بیمارستان بستری شده بود، پیامک می فرستاد.

آلوارادو گفت: "من فقط برای حمایت اینجا هستم."

لیا آنتونیو کنترراس، 24 ساله، اهل سن آنتونیو، پس از شرکت در کنسرتی که در آن او گفت که از بین جمعیت فرار کرده است، برای ادای احترام به مادرش آمده است تا ببیند زنی در حال احیاء است.

بانی کنترراس، 39 ساله، در حالی که در مقابل عکس های دوبیسکی، پاتینو و سایر قربانیان در میان ده ها دسته گل دور حصار سالن ایستاده بودند، گفت: "او می تواند دختر من باشد."

در میان مجروحان، مادلین اسکینز، پرستار 23 ساله احیا بود که وقتی جمعیت قبل از اینکه اسکات روی صحنه برود، بیهوش شد. او در یک منطقه VIP کمتر شلوغ از خواب بیدار شد، جایی که به گفته او شاهد بوده است که ماموران امنیتی افراد بیشتری را ترک کرده اند، برخی از بینی یا دهان آنها خونریزی کرده و سپس برای ربودن افراد بیشتری از جمعیت باز می گردند.

اسکینز از کانرو، در شمال هیوستون، گفت که چشمان مرد جوانی برگشت.

"آیا کسی ضربان قلب شما را بررسی کرده است؟" او به یاد می آورد که بر سر یک نگهبان که نه گفت فریاد زد. او سپس بررسی کرد و هیچ پاسخی ندید و به نگهبانان دستور داد که مراقبت های پزشکی اورژانسی دریافت کنند.

اسکینز گفت که پرسنل پزشکی ابزار لازم برای نجات جان افراد را ندارند. هنگامی که او درخواست یک دفیبریلاتور خارجی خودکار، یک پد الکترونیکی که برای درمان ایست قلبی ناگهانی در مواقع اضطراری استفاده می‌شود، کرد، یک پزشک گفت که آنها فقط یک دستگاه دفیبریلاتور خارجی دارند و به زنی اشاره کرد که پیراهنش پاره شده بود در حالی که سایر پزشکان در حال انجام CPR بودند.

اسکینز گفت: «آنها آماده نبودند. «آنها بیشتر نگران جریان احمقانه اپل بودند تا مرگ واقعی مردم. تراویس اعتراف کرد که یکی از جمعیت نیاز به آمبولانس داشته و بیهوش شده است. او فقط به راه خود ادامه داد."

سوزی اکسپوزیتو، کارمند تایمز از لس آنجلس در این گزارش مشارکت داشت.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن