حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه لوازم خانگی با پشتوانه واردات مستقیم

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>فروشگاه</span> <span class=changed>تازه</span> <span class=changed>لوازم</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه لوازم خانگی با پشتوانه واردات مستقیم، مولودی جنس Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی تیم مولودی جنس حساس بیش از سه ده سال عمل فن ای در حوزه لوازم خانگی، به این معنی که از سال 1370 مشغول به عمل و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، مجموعه مولودی فرآورده در حوزه فروش لوازم خانگی اصلی دقت به استانداردها و نیاز مشتریان اصلی بالاترین میزان مرغوب بودن و مناسبت ترین قیمت، کار خود را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی شروع کرده است.

هم درحال حاضر مولودی مال مفتخر میباشد که کلیدی دقت به رضایت مشتریان و همکاران جزوء خوش نام ترین های بازار اسباب و اثاث خانگی کشور ایران باشد. در گفتگویی که اهمیت مادح مولودی مدیر ارشد همین گروه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان این مجموعه ملازم آوردیم:

امید میباشد که مشتریان دائمی و قدیمی نیز دارای حضور در باشگاه مشتریان وبسایت مولودی مال، ما را مفتخر نمایند و به طور همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه سایت اینترنتی اثاثیه خانگی مولودی فرآورده به جهت مشتریان سابق به کار گیری نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال رضایت مشتری عزیز از خرید خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به تارنما مولودی جنس میتوانید از نشانی ذیل به کارگیری نمایید:

آدرس وبسایت رسمی مجموعه مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سال های گذشته به عنوان یکی از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین شرکت فعالیت خویش در راستا اثاثیه خانگی را از سال ۲۰۱۸ با واردات محصولات اساسی میزان مرغوب بودن دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا با مارک های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست این شرکت از همان ابتدا بر این اورجینال بوده است که لیاقت مشتری کالی ناب خرید کردن یک متاع با میزان مرغوب بودن و رضایت بخش هست و خیر هر کلایی حساس هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از قیمت رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی هست زمانی که هدف شما هم ارائه محصولات اساسی میزان مرغوب بودن و نیز قیمت مناسب و رقابتی است فعالیت دوچندان پیچیده و مشکلی را پیش روی خویش کالی ناب خواهید گذاشت. البته همین تیم امیدوار می باشد که به یاری معبود و عملکرد همکاران همچنان که تا به امروز در تحقق این اصلی پیروز بوده‌اند در آتی نیز جهت جلب راضی بودن مندی بخش اعظم مشتریانشان کارایی ببیشتری رخ بدهند.

کالی ناب بی حریف در ارزش محصولات شیائومی در بازار

در ضمن دکان کالی ناب رو در حوزه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی با قیمت رقابتی و مضاعف خوب به نسبت بازار ارزش محصولات شیائومی در حیث گرفت.

برای مراجعه به فروشگاه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر بر روی لینک تحت کلیک نمایید:

آدرس وب تارنما مغازه اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو مغازه کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک وب سایت مورد پسند برای بانوان و نوعروسان ایراد پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به تیتر یک بازرگانی مطمئن و به رخ حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته می باشد و از ابتدا سرمایه خویش را بر تهیه محصولات اساسی کیفیت سازه گذارده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره دکان اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا کلیدی خدماتی مختلف و گلچین کردن از بهترین برندهای بازار به جای کلیه چیز فروشی و فروش نامطمئن، اساسی نگاهی دارای و هدف راضی بودن مشتریان خود را از دربین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود انتخاب کند؛ مطمئن‌تر، اهمیت کیفیت‌تر و اهمیت قیمت های منصفانه را به مشتریان جانِ خویش ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اورجینال

در ارتباط اصلی وبسایت خانگی لند با مدیر فروش متشخص این مجموعه کار کشته و با میزان مرغوب بودن سخن کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع دوچندان دوچندان همین وب سایت به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات اثاثیه خانگی سوال پرسیدیم، البته پاسخ آقای هیمن عبداله پوری بسیار جالب و کافی بود:

در سال چهارم کار خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و گامی جدید برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اهمیت مجموعه‌ای از بهترین مرکز ها مستقیم صادرات محصولات اثاثیه خانگی و اسباب جانبی بر سر میز مذاکره نشستیم و مهم متخصصین همین زمینه در جهت همکاری برای پشتیبانی و هدایت خرید کردن مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه این مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیر فروش تیم خانگی لند

مشاهده و بررسی محصولات وبسایت خانگی لند سفارش میشه، مخصوصا برای بانوان و دوستانی که به جهت تهیه جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو مغازه اینترنتی خانگی لند

آدرس وب سایت خانگی لند یکی از از بهترین مراجع تنظیم و خرید جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک وبسایت جامع از اسباب خانگی و محصولات تکنولوژی روز عالم pishromall

سایت دکان اینترنتی پیشرو مال ، از تحت گروه سایتهایی می باشد که تمرکز با آنان بر محصولات مختص و تکنولوژیک است، این مغازه در سال 1400 حیاتی فروش محصولات وبسایت آمازون در کشور‌ایران و دارای ارزش کاهش از همین وبسایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به صورت جدی، کار خویش را در حوزه محصولات 'خانگی گجت و جانبی حساس میزان مرغوب بودن و گارانتی دار در سال 1401 آغاز کرد. هدف همین تیم فروش محصولات کلیدی میزان مرغوب بودن و حساس بها های مناسب و سرویس ها مختلفی از دیگر تارنما ها می باشد. مجموعه پیشرومال همت بر ارسال محصولات در سریع ترین روزگار و بالاترین خدمات را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین روزگار ممکن را دارد. قیمت محصولات موجود در پیشرومال عملکرد شده همواره به روز باشد و میتوانید اهمیت تصور ریلکس ثبت پیشنهاد نمائید.

در واقع موضوع خاصی که پیشرو فرآورده را در گزیده همین مقاله ما گنجانده حضور گسترده محصولات وب سایت غالب آمازون در محصولات همین تارنما اینترنتی می باشد.

حتما سری به همین وبسایت بزنید، شاید شما نیز نظیر ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در سایر سایتها یا این که سرچ های اینترنتی ایرانی نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو دکان پیشرومال

یک وب سایت بینظیر برای خرید لپ تاپ استوک، مارک اسم آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمی مورد از لیست معرفی 1+4 مغازه برتر، فروشگاهی غیر لوازم خانگی البته ضروری به جهت علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، دکان اینترنتی آبیدر استوک به عنوان تارنما فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ سرگرم به کار شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت و امکان را به جهت مشتریان فراهم می‌آورد که بها ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را تحلیل کنند. نکته جذاب در مورد لپ تاپ استوک بها آن است. میزان دارایی گزینه نیاز برای خرید لپ تاپ استوک نسبتاً یک سوم دارایی آیتم نیاز به جهت خرید کردن یک لپتاپ تازه حیاتی مشخصاتی مشابه است.

اما آنچه فروشگاه لپ تاپ آبیدر استوک را از بقیه رقبا متفاوتی می کند، علاوه بر قیمت منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی حساس همین تیم در رابطه باشید و محصولات همین فروشگاه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید بدون نگرانی

مسئله مهم در خرید لپ تاپ های استوک میزان مرغوب بودن و اطمینان از کارکرد و سالم بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار عالی به جهت راحتی تصور مشتریان، قطعا قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تمام دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت به کار گیری مشخصی را برای اعضا در نظر گرفته اند که در صورتی که در دوران استعمال مشکلی متوجه دستگاه شد بدون هزینه دستگاه را رجوع داده و یا هزینه را به حساب خرید کننده واریز میکنند و یا این که دستگاهی فارغ از اختلال احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که بوسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت و امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. کلیدی اعتنا به حجم بالای سفارشات، تلاش کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا بازدید گونه های محشر لپ تاپ استوک بدون شک به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و بها لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در نهایت در یک جدول میتوانیم این چهار فروشگاه رو اساسی هم مقایسه کنیم:

در جدول زیر سعی کردیم بهترین خصوصیت های هر مغازه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه سرویس ها 1+4 فروشگاه معرفی شده

در صورتی که شما هم دکان خوبی میشناسید مسلما معرفی کنید.

نکات کلیدی در خرید اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از روش اینترنت، عاملی کلیدی برای برد کسب‌وکارهای اینترنتی است. اکثری از مشتریان نسبت به همین جور معاملات شک وتردید دارا هستند چون نگران‌اند که داده ها شخصیشان توسط هکرها یا این که کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. با امداد علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در حال پیشرفت‌ میباشند و هر روز برای امنیت و راحتی بیشتر خرید و فروش اینترنتی یک استراتژی جدید ابتکار اختراع می‌شود. اساسی وجودِ این، هنوز نیز اکثری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استعمال از اینترنت شک دارند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته کلیدی که در خرید اینترنتی باید به آن دقت کنید همین هست که خرید خویش را از یک وب سایت معتبر و خوش سوابق انجام دهید. حتما نظرات اعضا در ارتباط اصلی ارآیه جنس و رضایت مشتریان را در حیث بگیرید.

به این نکته اعتنا نمایید که به جهت پیدا نمودن سایت های دارای در نتیجه ها کاوش ممکن میباشد تقلبی رخ دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس سعی کنید وبسایت هایی که میشناسید را انتخاب نمایید نه لزوما سایت هایی که در نتیجه ها ابتدایی google بالا آمده اند. در نام وبسایت مراقب غلط املایی یا این که دامنه ی آن (به تیتر مثال .net به جای .com .net) باشید و حتما از صدق و درستی نشانی وبسایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای مهم ssl دارای خرید کنید

هرگز دارای استفاده از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاشتن نکرده هست ، هیچ خرید آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. البته این مورد را به چه صورت متوجه شویم؟ سایتی که اهمیت SSL رمزگذاری شده می باشد نشانی اینترنتی آن کلیدی HTTPS شروع می شود خیر تنها اساسی HTTP.

علاوه بر این نمادی از یک قفل کوچک نیز در آدرس بار آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا این که نوار موقعیت زیر قرار دارد که جایگاه قرارگیری آن ، بستگی به گونه مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS حال حتی در تارنما هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال می باشد ونشانه ای از امن بودن آن سایت دارد. این استاندارد تا جایی دارای هست که وب سایت گوگل Chrome هر صفحه ی بدون رمزگذاری SSL را به تیتر “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا به کار گیری کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از اصلی‌ترین مورد ها امنیتی به جهت خودداری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. همین روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی دارای روش‌های متفاوت برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مملکت دوچندان گسترده شده و بخش اعظمی از اشخاصی که دیتاها یه خرده از روش‌های سارقان امروزی دارا هستند دچار ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در موقعیت رمز ثابت شما به جهت خرید کردن اینترنتی یا این که انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم دائمی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مثل شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به شیوه فیشینگ سارقان به شکلی اعضا را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک ورقه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا همان رمز پویا راهکاری برای وصال به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در برعلیه رمز ثابت، رمز پویا قرار داراست و به معنای واژه رمزی میباشد که می‌تواند صرفا برای یک بار در تراکنش مورد استعمال قرار گیرد. بر پایه آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ دلیل شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در میهن است. به همین خاطر استفاده از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در فرمان کار قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود با جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی کلیه بانک‌ها می‌توان میزان قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کاهش داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای استعمال از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید اینترنتی یا این که پرداخت‌های تهی دست رمز دوم کارت، از رمز پویا که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، به کار گیری کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین کار هایی که در سال های اخیر در درون کشور شروع شده، ثبت و جهت دهی فروشگاه های اینترنتی است. نماد اعتماد الکترونیکی که به وسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور ایران به دکان های آنلاین دیتا می شود بهترین منش برای تشخیص و شناسایی یک وب وب سایت دارای از وب تارنما های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی دکان های آنلاین می توانند حیاتی تصویب اسم اینترنتی در سامانه نشانه اعتماد الکترونیکی به نشانی www.enamad.ir خواهش ثبت دیتاها و اختصاص آرم اعتماد را داشته باشند. همینطور کلیه فروشگاه های مورد تایید می بایست علامت اعتماد الکترونیکی را (که به شکل یک e آبی رنگ به همپا یک یا یک سری نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی کار چندان دشواری نیست. در نتیجه در صورتی که می خواهید از امنیت یک وب سایت تماما مطمئن شوید به اندازه هست به ورقه کسب و کارهای حساس آرم اعتماد الکترونیکی در همین وب وبسایت مراجعه کنید و اهمیت یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن وبسایت مورد نظر اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین به جهت خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد استفاده می کنند. پس در همین در آغاز بایستی توجه داشته باشید که هیچ وقت به فروشگاهی که به جهت انتقال مبلغ خرید از شماره کارت شخصی استفاده می نماید اعتماد نکنید. درگاه های بانکی دارای استفاده از پروتکل های امن SSL رابطه شما را دارای بانک مورد لحاظ برقرار می کنند. به این ترتیب درصورتیکه به نوار نشانی وب تارنما بانکی که از روش دکان به آن متصل شده اید توجه کنید، در شروع آن می بایست کلمه https را بازدید کنید. درصورتیکه صفحه خزانه گزینه لحاظ اهمیت کلمه http است هرگز دیتاها حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در زمان وارد کردن اطلاعات کارتتان در کاغذ بانک آیتم نظر، حتی درصورتیکه همه موقعیت دیگر هم مثبت بودند تا جای ممکن از ورقه سوییچ های مجازی (Virtual Keyboard) به کارگیری نمایید تا ضریب امنیتی کار شما بالاتر باشد. همچنین تا حد امکان از به اندازه نت ها و رایانه های موجود در مراکز عمومی مثل مدارس و دانشگاه به جهت انجام خرید کردن اینترنتی به کارگیری نکنید.

از مرورگر به روز استفاده کنید

بسیاری از اشخاص از مرورگرهای سابق و غیراستاندارد نظیر internet اکسپلورر نسخه ۶ یا این که مرورگرهای کهن دیگر به کارگیری می‌کنند.

توجه نمائید که درصورتیکه به سالم دیتاها خود اساسی می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صدق بر روی مرورگر خود ببینید، از آخری ورژن مرورگر گزینه علاقه‌تان به کار گیری کنید. زیرا در اصل مرورگرها خود کلیدی مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که با کشف آنان نسخه‌ای تازه جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از پایانی ورژن مرورگرتان به جهت خرید الکترونیکی به کار گیری کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا به جهت خرید اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی تنها و صرفا بوسیله بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر خزانه می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن بانک مراجعه کنند. همچنین اخذ رمز پویا از روش اس ام اس و یا این که راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های فراهم شده برای ارائه آن به مشتریان بوسیله بانک‌ها است. بانک مرکزی نیز اساسی هدف چک کردن و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در بیشتر بانک‌ها باجه‌ای به مراد ارائه خدمات الکترونیک در نظر گرفته شده و مشتریان هر خزانه برای اخذ راهنمایی و خدمات مرتبط کلیدی رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و سرویس ها دریافت کنند. همینطور در رخ پیدایش مشکل، مشتریان می‌توانند همین حساس را از شیوه روابط‌عمومی رئیس شعب هر خزانه پیگیری کنند. یا حیاتی مرکز پشتیبانی تلفنی بانک تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، سرویس ها پرداخت اینترنتی را از روش یکی از از بانک‌های میهن اخذ می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین زمانی می‌خواهید تراز پرداخت وجه را از طرز کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت خزانه مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اهمیت طراحی و ایجاد درگاه‌هایی مشابه به درگاه‌های حیاتی بانکی و آدرس‌های مشابه آن را در اختیار کاربران قرار داده و به محض وارد کردن دیتاها بانکی، اقدام به سرقت دیتاها حساب‌های بانکی و در غایت سرقت وجوه از حساب بانکی عضو می‌کنند، لذا بایستی نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خود اقدام کنند.

مجرمان سایبری اهمیت ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و باور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اثاثیه خانگی و بسته‌های هدیه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا عضو را وارد صفحه جعلی و شبیه سازی شده خزانه کرده یا در بعضی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش نظیر دیوارو شیپور اقدام به گرفتن قسمتی از پول کالا به عنوان پیش پرداخت یا این که همان بیعانه کرده و آنگاه انقطاع رابطه می‌کنند.

در پایان باز هم می بایست به همین نکته اشاره نماییم که یک فروشگاه دارای را نمی توان تنها اصلی اعتنا به رتبه آن در وب تارنما هایی نظیر الکسا یا تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن آشنایی و ممکن می باشد یک کاغذ فروشگاهی معمولی در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب تارنما مالامال زرق و الکتریسیته اینترنتی با هزاران مشاهده کننده و رتبه جهانی بالا داشته باشد. اصلی رعایت این نکات بی آلایش می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در ده سال اخیر، اصلی توجه به سرعت بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کاهش و صرفه جویی از اتلاف وقت اشخاص به خرید اینترنتی رغبت زیاد زیادی نشان داده‌اند اما نکته‌ای که همواره از آغاز به دست آوردن و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که مهم توجه به دغدغه‌های اشخاص در دنیای کنونی، خرید اینترنتی در هر جایی از جهان فرار و گریز ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکات بالا از مهمترین مواقعی است که می‌تواند برای اعتماد به یک مغازه اینترنتی به شما کمک کند و آگاهی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آینده بالا پیروزشود تا در غایت خرید کردن اینترنتی سوای دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم همین نوشته توانسته باشد برای شما در خرید اینترنتی خوب تر کمک کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب