جشنواره Astroworld Travis Scott: 8 کشته، ده ها زخمی

[ad_1] هیوستون - پس از پایان تراژدی فستیوال موسیقی هوستون در جمعه شب، هنگامی که حداقل 8 نفر - جوانترین 14 نفر

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 6 آذر 1400
[ad_1]

پس از پایان تراژدی فستیوال موسیقی هوستون در جمعه شب، هنگامی که حداقل 8 نفر - جوانترین 14 نفر - در حالی که جمعیت به سمت صحنه هجوم آوردند، در حالی که تراویس اسکات، ستاره هیپ هاپ، تراویس اسکات اجرا می کرد، مقامات به دنبال پاسخ بودند. با ورود آمبولانس‌ها و ادامه نمایش، ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.

تصادف - مرگبارترین یک کنسرت آمریکایی پس از تیراندازی دسته جمعی در سال 2017 در یک جشنواره موسیقی کانتری لاس وگاس - حوالی ساعت 9:30 بعد از ظهر روز جمعه در حین اجرای تیترالینر، رپر متولد هیوستون، اسکات، که جشنواره را تأسیس کرد، روی داد. Astroworld در سال 2018.

سیلوستر ترنر، شهردار هیوستون، روز شنبه در یک کنفرانس خبری، "یک تراژدی در سطوح مختلف" را توصیف کرد و قول داد که "این حادثه به طور کامل در حال بررسی است." ترنر، که گفت هفت نفری که در بین کشته شدگان شناسایی شدند بین 14 تا 27 سال سن داشتند، گفت که "سوالات بی پاسخ زیادی" وجود دارد که ممکن است هفته ها طول بکشد تا بررسی شود. مرد هشتم که به گفته او مرد است هنوز ناشناس است.

قاضی لینا هیدالگو، بالاترین مقام منتخب شهرستان هریس، در یک کنفرانس خبری گفت: «این تراژدی ممکن است نتیجه رویدادهای غیرقابل پیش‌بینی، شرایط اجتناب‌ناپذیر باشد. اما تا زمانی که این مشکل را حل نکنیم، سوالات دشوار را خواهم پرسید.

ساموئل پنا، رئیس آتش نشانی هیوستون، گفت که مقامات تخمین می زنند که حدود 50,000 نفر در این رویداد در فضای باز در پارک NRG شرکت کردند، زیرا جمعیت شروع به "فشار دادن به جلوی صحنه" کردند. "این باعث ایجاد وحشت شد و شروع به ایجاد برخی جراحات کرد." پنیا افزود که این جشنواره بسیار کمتر از ظرفیت مجاز 200000 نفر بر اساس مقررات آتش نشانی بود.

شاهدان صحنه ای از سردرگمی و هرج و مرج را توصیف می کنند.

«مثل یک اثر موج بود. جراردو آباد گارسیا، 25 ساله، از دنور، گفت: یک مرد هل داد و همه آنها را ترک کردند، و دستانش را روی سینه خود رد کرد تا نشان دهد که چگونه "مانند" ساردین کنسرو شده فشرده شده است."

«انگار جریان هوا در داخل نبود. گارسیا گفت: این دقیقاً مانند یک غریزه اولیه بود: باید بیرون می رفتم.

ازدحام جمعیت در دروازه‌های جشنواره Astroworld، که بخشی از آن تصویری غول پیکر از چهره تراویس اسکات است.

طرفداران روز جمعه در دروازه‌های جشنواره Astroworld 2021 در پارک NRG در هیوستون.

(اریکا گلدرینگ / WireImage)

حدود 30 دقیقه پس از اجرای برنامه او که به طور زنده از اپل موزیک پخش شد، اسکات متوجه چراغ های آبی و قرمز چشمک زن در زمین جشنواره شد و گفت: «یک آمبولانس در میان جمعیت است. واو واو واو. "

پس از یک دقیقه مکث، اسکات اعلام کرد: «همه شما می دانید که برای چه کاری آمده اید»، موسیقی از سر گرفته شد و کنسرت ادامه یافت.

اگرچه مقامات گفتند که این مجموعه "به نفع امنیت عمومی زود به پایان می رسد"، اجرای 25 آهنگ Astroworld توسط اسکات حدود 40 دقیقه ادامه یافت و با همان دو آهنگ "Sicko Mode" و "Goosebumps" به پایان رسید. جشنواره Rolling Loud در نیویورک در ماه اکتبر.

تروی فینر، رئیس پلیس هیوستون گفت که پلیس در اسرع وقت این حادثه را متوقف کرد.

ساعت 9:30 همانجا، چند نفر شروع به پایین آمدن کردند. مال ما قوی تر شد و بلافاصله پیش تهیه کننده رفت و به او گفت که مردم پایین می آیند. فینر گفت: این نمایش در ساعت 10:10 شب به پایان رسید.

زمانی که 50000 جوان مانند آن دارید، نمی توانید تعطیل شوید. شما می توانید شورش کنید، "او گفت.

به گفته شهردار ترنر، 528 افسر پلیس و همچنین 755 محافظ امنیتی که توسط شرکت کنسرت Live Nation ارائه شده بود، در صحنه حضور داشتند.

به گفته مقامات، 25 نفر با آمبولانس به بیمارستان های محلی منتقل شدند. پنج نفر از آنها زیر 18 سال سن دارند. حال یک کودک 10 ساله وخیم است. مقامات گفتند که برخی از قربانیان ایست قلبی داشتند، اما کالبد شکافی برای مردگان هنوز در انتظار است.

چهار نفر از بازماندگان از روز شنبه مرخص شده اند.

مقامات گفتند که حداقل یکی از نگهبانان امنیتی پس از احساس "سوزن سوزن" در هنگام واکنش به موج جمعیت، بیهوش شد و با مواد مخدری که برای مصرف بیش از حد مواد افیونی استفاده می شود، درمان شد.

فینر گفت: «او احیا شد و کادر پزشکی متوجه نیشی شدند که شبیه به نیشی بود که اگر کسی بخواهد به شما تزریق کند، دچار آن خواهید شد. وی افزود که علاوه بر تحقیق درباره قتل، تحقیقات مربوط به مواد مخدر توسط اداره وی آغاز شده است.

پنیا، رئیس آتش نشانی، گفت که کارگرانش نارکان را در کنسرت به چند نفر دادند. ترنر گفت که مقامات در حال بررسی این هستند که آیا افراد زیادی با سوزن مورد حمله قرار گرفته اند یا خیر، و گفتند که شهر "چیزی از روی میز نمی گیرد".

اسکات که بیانیه‌ای را در توییتر منتشر کرد، گفت: «از اتفاقی که دیشب رخ داد کاملاً ویران شده است. دعای من برای خانواده ها و همه کسانی است که تحت تأثیر اتفاقات جشنواره Astroworld قرار گرفتند. او گفت که پلیس از "حمایت کامل" وی در تحقیقات برخوردار است.

Live Nation در بیانیه ای اعلام کرد که این یک قلب شکسته برای کسانی است که شب گذشته در Astroworld از دست داده و تحت تأثیر قرار گرفتند. ما به کار خود ادامه خواهیم داد تا در صورت بررسی وضعیت، اطلاعات و کمک های بیشتری را به مقامات محلی ارائه دهیم.»

طرفداران روز جمعه در جشنواره Astroworld شرکت می کنند.

طرفداران روز جمعه در جشنواره Astroworld در هیوستون شرکت می کنند.

(عمر وگا / فیلم جادویی)

سازمان دهندگان دومین روز جشنواره را در روز شنبه لغو کردند، زیرا خانواده ها در یک هتل محلی جمع شده بودند تا دوباره با بازماندگان متحد شوند. گروه هایی از نوجوانان - که بسیاری از آنها هنوز دستبندها و پیراهن های جشنواره خود را می پوشند - در پارکینگ جمع شده بودند.

«در آن زمان من واقعاً به جبهه نزدیک بودم. کریستوفر 16 ساله در حالی که در کنار پدرش ایستاده بود، گفت: "ما همه با یکدیگر رفتار می کردیم."

او با پوشیدن یک تی شرت شیکاگو بولز، یک جفت کفش کتانی کتک خورده را برداشت که به گفته خودش در حالی که جمعیت از بالای سرش بلند شده بودند، پر شده بودند.

تراویس اسکات روز جمعه در اولین روز جشنواره Astroworld در پارک NRG در هیوستون اجرا می کند.

تراویس اسکات روز جمعه در جشنواره Astroworld در پارک NRG در هیوستون اجرا می کند.

(امی هریس / اینویژن)

جسی دال، کارآفرین دنور، به همراه پسر 9 ساله خود کریستیانو به کنسرت هوستون رفت.

او گفت: «بسیاری از بچه‌های جوان بودند که نمی‌دانستند چگونه با خودشان رفتار کنند. "شما نوجوانانی را بدون قاعده یا مرز می گیرید، فقط در تمام طول روز وحشی است."

از همان ابتدا، قبل از شروع نمایش، سطح انرژی جشنواره بالا بود. در ساعت 2 بعد از ظهر یک خبرنگار در ایستگاه محلی KTRK-TV شاهد مردم از دروازه های پارک NRG هجوم بردند.

بازدیدکنندگان کنسرت رویدادی را توصیف می کنند که در طول بعد از ظهر و عصر نافرمانی بوده است.

گارسیا گفت که وقتی جمعیت در حین اجرای خواننده رپ دان تولیور در یک منطقه حصارکشی شده دیگر بسیار هیجان زده و افزایش یافته بود، مجبور شد از نیروهای امنیتی کمک بگیرد. او گفت که یک نگهبان او را از بالای حصار بلند کرد تا امن باشد.

گارسیا گفت که مردم را دید که از روی نرده ها می پریدند تا به کنسرت دسترسی پیدا کنند. او در تشریح رفتار دیگران گفت: «عده ای بودند که از کنترل خارج شده بودند: «من آمده ام تا دست بزنم، آمده ام تا بزنم». «فکر نمی‌کنم این امنیتی بود [at fault] به اندازه مردم."

در طول ست اسکات، گارسیا دور از صحنه ایستاده بود که احساس کرد جمعیت به طور مکرر شروع به بلند شدن کردند.

تراویس اسکات روز جمعه در جشنواره Astroworld شرکت می کند.

تراویس اسکات روز جمعه در جشنواره Astroworld شرکت می کند.

(امی هریس / اینویژن)

دال، کارآفرین دنور، و پسرش از جمعیت محافظت می‌شدند، زیرا در یک بخش VIP بلند نشستند، جایی که می‌توانستند جمعیت را ببینند که سرکش می‌شوند، «تلو می‌خورند» و به جلو می‌روند. دال گفت: «واقعاً بدتر شد.

ونسا جانسون، دانشجوی 20 ساله دانشگاه ادوارد واترز که نزدیک به صحنه بود، گفت: "تا زمانی که تراویس ظاهر شد، اوضاع واقعاً دیوانه کننده نبود.

جانسون با دوستش جولیان پونز، 21 ساله بود و هر دو گفتند که بلافاصله پس از حضور اسکات، صدای فریاد مردم را شنیدند: "نمایش را متوقف کنید!

پونس، دانشجوی روانشناسی در دانشگاه تگزاس در سن آنتونیو، گفت: «یک نفر غش کرده بود.

پونس گفت: "شما مدام به جلو و عقب می رفتید - نمی توانستید حرکت کنید."

جمعیت در روز جمعه اجرای تراویس اسکات را در جشنواره Astroworld تماشا کردند.

جمعیت در روز جمعه اجرای تراویس اسکات را در جشنواره Astroworld تماشا کردند.

(جمال الیس / هیوستون کرونیکل)

«در تمام مدتی که در میان جمعیت بودیم، احساس زندگی یا مرگ داشتم. همه جایم کبود است. ربکا کالابات 26 ساله گفت: «مردم لگد می زدند، با هم برخورد می کردند.

در حالی که جمعیت او را هل می دادند، کالابات گفت که او فکر کرد: "اگر بیفتم، می میرم." او به کبودی های زیر شورت جین بریده اش اشاره کرد.

یکی دیگر از اعضای گروه او، تی جی یلدا 32 ساله، که بیش از نیم دوجین بار در نمایش های اسکات، از جمله Astroworld شرکت کرده است و دوست داشت خوش بگذراند، گفت که از جمعیت خشن تعجب نکرده است.

"این یک رفتار عادی است. یلدا گفت بچه ها خیلی زیاد بودند. "مثل بازی با آتش است." یلدا گفت: در یکی از مساجد، مرد جوانی به صورت او زد و لبش شکست.

نمای هوایی از چندین آمبولانس که در یک پارکینگ در محل برای یک رویداد در شب ترتیب داده شده اند

آمبولانس ها برای بردن قربانیان به جشنواره موسیقی Astroworld در هیوستون در روز جمعه صف می کشند.

(KTRK-TV)

کنسرت های اسکات به خاطر انرژی پرفراز و نشیب و فعالیت بدنی پر سر و صدایشان در جلوی صحنه شهرت دارند. یکی از آهنگ‌های اسکات، "Stargazing" از سال 2018، حاوی شعر "و اگر جراحتی وجود نداشته باشد، چاله موش نیست."

اسکات قبلاً به اتهام هولیگانیسم در ارتباط با کنسرت سال 2017 در آرکانزاس اعتراف کرده بود، جایی که مقامات گفتند او طرفداران را تشویق می کرد که با عجله روی صحنه بروند.

اسکات همچنین به اتهام رفتار بی‌احتیاطی در پرونده‌ای که مربوط به تصادف در سال 2015 در لولاپالوزا بود، اعتراف کرد که در آن او همچنین از طرفداران خواست تا خود را به روی صحنه ببرند و باعث پایمال شدن یک دختر 15 ساله شد.

اسکات به طرفداران نگفت که روی صحنه نمایش در هیوستون ظاهر شوند، اگرچه ویدیوها نشان می دهد که برخی از طرفداران برای جلب توجه او و کارکنان در مورد بحران فزاینده در جمعیت فریاد می زنند. حدود 40 دقیقه بعد، اسکات دوباره نمایش را متوقف کرد. "صبر کن، صبر کن، صبر کن، ما به کمک نیاز داریم، یکی همین جا بیهوش شد. ... امنیت، بیایید به آنجا برویم. ” لحظه ای بعد، اجرا از سر گرفته شد.

ویدیوها هواداران را نشان می دهد شعار دادن"نمایش را متوقف کنید! نمایش را متوقف کنید!» بین آهنگ ها

جشنواره‌های موسیقی مانند Astroworld به ستون فقرات صنعت کنسرت تبدیل شده‌اند و میلیون‌ها نفر برای هنرمندان و مروجین پیشرو ایجاد کرده‌اند. Astroworld توسط ScoreMore Shows و Live Nation Entertainment، بزرگترین شرکت تبلیغاتی رویدادهای جهان، تولید می شود.

آخر هفته آینده در لاس وگاس، پروموترهای Goldenvoice و AEG Presents قرار است میزبان یک جشنواره سه روزه هیپ هاپ به نام Day N Vegas باشند که در طی آن اسکات به همراه کندریک لامار و تایلر، خالق، یکی از سرفصل‌ها خواهد بود. اسکات همچنین یکی از سرفصل‌های جشنواره موسیقی و هنر کواچلا ولی در آوریل خواهد بود.

هنسی-فیسکه از هیوستون، کالیم از لس آنجلس و پیرس از سانتا کروز گزارش می دهد. کریگ مارکس از لس آنجلس و جنی جاروی از آتلانتا در این گزارش مشارکت داشتند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن