تفریحات رایگان در جزیره قشم

تفریحات رایگان در جزیره قشم جزیره قشم از جمله مکان هایی است که بسیاری از افراد برای مسافرت، این منطقه گردشگری

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 25 تیر 1399

تفریحات رایگان در جزیره قشم

جزیره قشم از جمله مکان هایی است که بسیاری از افراد برای مسافرت، این منطقه گردشگری را انتخاب می کنند. معمولاً مناطقی که جاذبه های گردشگری طبیعی گسترده ‌ای دارند از مهم ترین مقاصد گردشگری هر کشوری به حساب می آیند. در کشور ما به دلیل وجود دریا در شمال و جنوب کشور، این دو منطقه سالانه تعداد افراد زیادی را چه از داخل کشور و چه خارج به سمت خود جذب می کنند. حال موضوعی که مطرح می‌ شود این است که آیا می شود با هزینه کم از تفریحات این مناطق استفاده کرد یا خیر؟! همه ما این را می دانیم که استفاده کردن از طبیعت در بسیاری از نقاط کشور ما رایگان است؛ پس می توان در هنگام مسافرت به جزیره قشم نیز از از مناطق دیدنی طبیعی که رایگان هم هستند استفاده کرد. حتی می توان برای این که سفر اقتصادی تری داشته باشید اقدام به ثبت نام در تور قشم lahzeakhar کنید زیرا این تورها معمولاً با توجه به شرایطی که دارند قیمت کمتری نسبت به سایر تورهای کشور دارند، به همین دلیل می‌ توانند سفر به صرفه ای را برای شما به ارمغان آورند. البته این موضوع را نباید فراموش کنید که برای استفاده از تورهای لحظه آخر حتما باید گوش به زنگ باشید، زیرا ظرفیت آن ها معمولا زود پر می شود.    

 تفریحاتی در جزیره قشم می توانید انجام بدهید

جزیره قشم به دلیل موقعیت های بسیار خوبی که دارد سرشار از تفریحات گوناگونی است که شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید از آن ها استفاده کنید، کمترین چیزی که می توان به آن اشاره کرد آب تنی در  آب های نیلگون خلیج فارس است که هر کسی می‌ تواند از آن استفاده کند و نهایت لذت را از یک آب تنی شاد در کنار دوستان و خانواده خود در دریا ببرد. اگر شما هم کمی با ماهیگیری آشنایی داشته باشید، می‌ توانید در مناطقی که این امکان فراهم شده است ساعاتی را در آرامش به ماهیگیری بپردازید؛ همچنین شما می توانید از رستوران ها و هتل‌ های مجهزی که در این جزیره ساخته شده است نیز استفاده کنید و از امکانات خوب آنها لذت ببرید. البته ناگفته نماند که در این جزیره تفریحات آبی بسیاری وجود دارد که اگر تمایل داشته باشید می توانید از آن ها نیز استفاده کنید، برای مثال انواع قایقرانی، جت اسکی، غواصی ، پاراسل  و... را می توانید در آب های این جزیره تجربه کنید. یکی از تفریحات نسبتا گران قیمت و هیجان انگیزی که می توانید در جزیره قشم تجربه کنید، فلای بورد است، فلای بورد در واقع حس معلق بودن در میان زمین و هوا به کمک دستگاه ها و تجهیزاتی است که با پمپاژ آب شما را به هوا می برند، شما می توانید با دیدن آموزش های لازم از این تفریح آبی هیجان انگیز در جزیره قشم نیز بهره ببرید.    

 گرانترین تفریحات جزیره قشم

جزیره قشم تفریحات زیادی دارد که برخی از آن ها شامل هزینه های زیادی می شود، اگر بخواهید اوقات بسیار مفرحی را برای خودتان رقم بزنید، بهتر است که با جیب پر پول به این منطقه سفر کنید، زیرا این نوع تفریحات را در هر نقطه دیگری نمی‌ توان یافت و همین امر سبب گران بودن استفاده از این تفریحات است. از جمله آن ها می توانیم به پاراسل، که یکی از مهیج ترین تفریحات آبی واقع در قشم است اشاره کنیم. پاراسل، بالنی است که به یک قایق موتوری متصل شده و تعداد افراد معینی می توانند سوار بر آن شوند و تا ارتفاع ۲۰۰ متری سطح دریا بالا بروند، شما می توانید در هنگام سوار شدن بر بالن، آب های نیلگون خلیج فارس را از ارتفاع بالا بنگرید و حسی کاملاً ناب را تجربه کنید. مورد دیگر غواصی است، اگر شما دوست دارید بودن در کنار ماهی ها را تجربه کنید و مرجان های دریایی را از نزدیک ببینید می توانید در مکان های انتخاب شده اقدام به غواصی در شرایط کنترل شده کنید، حتی اگر تجربه غواصی ندارید می توانید برای رفتن به زیر آب از اسکوتر زیر دریایی نیز استفاده کنید. شما هنگامی که سوار بر اسکوتر زیر دریایی هستید، نیاز به شنا کردن ندارید و در عین حال می توانید از جاذبه های زیر آب لذت ببرید؛ از موارد دیگری که از تفریحات گران جزیره قشم به شمار می روند می توان به بنانا سواری و شاتل سواری نیز اشاره کرد که هر کدام مخاطبین خاص خود را دارد، در هر دو این تفریحات شما بر تیوپ متفاوتی سوار می شوید و قایق موتوری این تیوپ را می کشد و تفاوت آن ها با یکدیگر این است که در بنانا سواری به دلیل شکل متفاوت تیوپ، سرعت و شتاب بیشتری را تجربه خواهید نمود.    

 تفریحات رایگان جزیره قشم

جزیره قشم دارای جاذبه های طبیعی گردشگری بسیار زیبایی است که می توان از جمله آن ها به سواحل خلیج نیلگون همیشه فارس، دره ستارگان، سر از تخم دراوردن لاک پشت های پوزه عقابی، دلفین ها و ... اشاره کرد که شما می توانید به صورت رایگان و یا با هزینه بسیار کم از آن ها استفاده کنید. در واقع اگر شما فکر می کنید که با رفتن به جزیره قشم حتماً باید هزینه ‌های زیادی را متقبل شوید، این باور کاملاً نادرست است ؛ چرا که شما می توانید به جای استفاده از هتل های مجلل و تفریحات گران قیمت از اقامتگاه های بوم گردی و یا سوئیت و ویلاهایی که توسط ساکنین اجاره داده می شوند نیز استفاده کنید که مسلماً هزینه بسیار پایین تری نسبت به هتل‌ ها دارند و همچنین به جای استفاده از وسایل آبی گران قیمت از مناطق طبیعی و بکر این ناحیه لذت ببرید. اگر به جزیره قشم رفته اید حتما باید سری به جزایر ناز و هنگام هم بزنید، زیرا این دو جزیره نیز ویژگی های خاصی دارند که با حضور در آن ها می توانید به خوبی آن هارا لمس کنید و البته جنگل های حرا را نیز نباید از قلم انداخت، چرا که ارزش یک بار دیدن و ثبت عکس هایی خاطره انگیز را دارند و می توانند سفر شما به جنوب کشور را لذت بخش تر کنند.
آخرین مطالب