تعداد واحد ها و طبقات پروژه ساختمانی میلان چقدر است؟

برج میلان را بدون شک می توانیم یکی از بهترین برج های منطقه 22 و شهرک چیتگر بدانیم، چراکه این برج ها از امکانات

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 11 تیر 1400

برج میلان را بدون شک می توانیم یکی از بهترین برج های منطقه 22 و شهرک چیتگر بدانیم، چراکه این برج ها از امکانات بسیار ویژه ای بهره مند می باشند. برج های مرجان امکانات و ویژگی های گسترده ای دارند که همین امر باعث محبوبیت این برج شده است.

همچنین منطقه ای که این برج در آن قرار دارد منطقه ای ویژه و منحصر به فرد می باشد که ویژگی های بسیار جذابی همچون؛ آب و هوای مناسب، نزدیکی به خیابان ها و اتوبان های اصلی و همچنین دسترسی آسان به بسیاری از مکان های مهم تهران دارد. در ادامه به معرفی تعداد طبقات و متراژ واحدها در برج میلان می پردازیم.

همچنین می توانید به مقاله "کارشناسی تخصصی و بررسی برج میلان و واحد هایش + سایر مشخصات دیگر" مراجعه کنید تا اطلاعات کامل تری در خصوص این پروژه به دست آورید.

معرفی دقیق تعداد طبقات و متراژ واحد ها در برج مرجان:


برج میلان دارای 28 طبقه می باشد که این طبقات هر کدام دارای واحد های مختلفی بر اساس متراژ هایشان می باشند و همچنین هر طبقه امکانات جداگانه و بسیار ویژه ای نیز دارد.

خب از مهم ترین نکاتی که در این خصوص باید بدانیم این است که تعداد طبقات و متراژ واحد ها بر اساس متراژ کلی ساختمان ها طراحی می شود، چراکه مهندسان باید بدانند چه مقدار متراژ کلی در اختیار آنها می باشد و بر اساس همان نقشه مورد نظر خود را برای بهره برداری مناسب از این متراژ ها  حالا در ادامه به معرفی تعداد واحد ها و طبقات پروژه ساختمانی میلان می پردازیم:

 

در پروژه میلان، به طور کلی در هر طبقه 4 واحد وجود دارد، شاید در ابتدا این پرسش برای شما ایجاد شود که 4 واحد در یک طبقه بسیار شلوغ و نامنظم می باشد، اما اگر نقشه ساخت این پروژه را نگاه کنید متوجه خواهید شد که با طراحی بسیار ویژه ای که در این خصوص صورت گرفته، به هیچ عنوان شلوغی و مشکل در طبقات این برج به وجود نخواهد آمد.

وقتی طراحی به خوبی و با برنامه انجام شود بدون شک نتیجه همین خواهد شد؛ یک طبقه ی بسیار شیک و جذاب که به خوبی مسئله شلوغی واحد ها را حل کرده است.

 

متراژ واحد های برج میلان دارای 3 اندازه می باشد:

  • واحد های 137 متری ( دارای 2 خواب )
  • واحد های 173 متری ( دارای 3 خواب )
  • واحد های 177 متری ( دارای 3 خواب )

 

بر اساس مهندسی های صورت گرفته و همچنین متراژ های متفاوت، این سه متراژ دارای شکل های گوناگونی در مدل ساخت می باشند.

آخرین مطالب