تاثیر کلیپ های انگیزشی و تاثیرگذار در موفقیت

کلیپ انگیزشی می توانند شما را بیدار بیدار کنند و به شما ضربه تلنگر بزنند. Ennui در هوا است. حتی نوشیدن یک لیوا

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 24 دی 1399

کلیپ انگیزشی می توانند شما را بیدار بیدار کنند و به شما ضربه تلنگر بزنند. Ennui در هوا است. حتی نوشیدن یک لیوان کومبوچا هنگام انجام یوگا در حمام نمی تواند از شر آن خلاص شود.


دنیا احساس اشتباه می کند و شما یک برنامه کامل دارید. چگونه وارد چرخ دنده می شوید؟ من؟ من آن صحنه راکی ​​بالبوا را تماشا می کنم. شما این یکی را می شناسید. بچه راکی ​​از وضعیت زندگی خود شکایت دارد و استالونه به روش معمول خود سخنرانی قاتلانه ای ارائه می کند. اما فقط من هستم.


تماشای یک فیلم انگیزشی ممکن است کمی به نظر برسد ... خوب ، پنیر. اما دلایلی وجود دارد که مجموعه گفتارهای حماسی YouTube میلیون ها بازدید دارد و سومو با ارسال نقل قول های انگیزشی حساب اینستاگرام خود را از 3k به 114k افزایش داده است.


بعضی اوقات همه ما به کمی انگیزه نیاز داریم. چیزی که ما را از حالت عادی خارج کند و به دنیا برگرداند. اگر می خواهید فیلم های الهام بخشی برای شرکت خود بسازید یا فقط می خواهید چند نمونه عالی را ببینید ، این پست برای شما مناسب است.


ویدیو انگیزشی  در حال افزایش طعم های مختلفی دارند. برخی مجموعه های نقل قول های عالی از افرادی است که بر شانس غلبه کرده اند. برخی دیگر با افزودن تصاویر و موسیقی ، زمینه ای متفاوت به سخنرانی های بزرگ تاریخی یا فیلم اضافه می کنند.


آنها داستانهای استقامت ، غلبه بر شانسها و غلبه بر درد و چالشها را بیان می کنند.


1. ویدیو انگیزشی داستان استقامت


سخت کوشی و دادن حداکثر توان خود تضمین کننده پیروزی نیست. این ویدئو موسیقی داستان مسابقه 400 متر المپیک درک ردموند را تنظیم می کند. ردموند مورد علاقه پیروزی بود ، اما 150 متر از مسابقه او عضله همسترنگ را پاره کرد و پایین رفت. درد باید غیرقابل تحمل باشد. او به سختی می توانست حرکت کند.


علی رغم درد و رنج ، بلند شد و از جاده پرید و تصمیم داشت تمام شود. داستان های واقعی از این دست دقیقاً بر آنچه مردم توانایی آن را دارند تأکید می کند. موسیقی و شعر به قدرت ویدئو می افزاید.


شرط لازم نیست که آنقدر زیاد باشد که یک داستان کارساز باشد. شما می توانید درباره تیم خود قصه بگویید ، بر چالش ها غلبه کنید یا حتی داستان های واقعی افرادی که مشتریان شما را تحسین می کنند به اشتراک بگذارید. یک داستان خوش ساخت انگیزه ای قدرتمند است.


2. ویدیو انگیزشی  صدا در سر شما


آیا آن صدا را می شناسی؟ کسی که به شما می گوید همه اینها اتلاف وقت است؟ اینکه تلاش کردن فایده ای ندارد ، زیرا به هر حال شکست خواهید خورد. این ویدئو به صدا جایی روی میز (یا داخل ماشین) می دهد. صدا روی همه چیز تأثیر می گذارد. او از سی دی تونی رابینز متنفر است که با پس زمینه صبح زود و خطر احمقانه پخش می شود.


انگیزه فقط شعار و مانتو نیست. ممکن است این مسئله باشد که تصدیق کنیم خطر پذیری و سخت کوشی بسیار وحشتناک است. ایده شکست هرگز عقب نمی ماند.


مخاطب شما نگران چیست؟ چه چیزی آنها را در شب نگه می دارد؟ ویدیویی تهیه کنید که این ترس ها را برطرف کند و در مورد طرف مقابل صحبت کند. قیمت هیچ چیز نمی تواند بسیار بالاتر از شکست باشد.


3. کلیپ انگیزشی داستان هایی که ما برای هم تعریف می کنیم


فیلم های انگیزشی به بخشی جدایی ناپذیر از نگاه ما به جهان تبدیل شده اند. آنها نسخه مدرن ما برای گوش دادن به داستان های زیر آتش خروشان هستند. ماتئوس با استفاده از صحنه ها و سخنرانی های آشنا از افرادی که ما آنها را تحسین می کنیم ، این داستان ها را گرد هم آورده است. موضوع این فیلم دید است. توانایی تصور آینده و دیدن زندگی ما آنگونه که می خواهیم.


او سخنران سخنرانی انگیزشی اریک توماس را با صحنه های فیلم ترکیب کرده و آن را با موسیقی حماسی و روحیه بخشی که با هر هجا بلند می شود تنظیم می کند.


استفاده از داستان های انگیزشی که مشتریان شما قبلاً می دانند می تواند چیز قدرتمندی باشد. بسته بندی یک پیام قدرتمند در یک زمینه جدید می تواند به ما کمک کند تا مسائل را متفاوت ببینیم. طبق یک قانون حق چاپ منصفانه ، شما می توانید از انواع خاصی از مواد برای اهداف آموزشی یا غیر انتفاعی استفاده کنید. اگر تصمیم دارید این نوع ویدئوها را بسازید ، قوانین دقیق کشور خود را بررسی کنید.


4. فیلم انگیزشی قهرمان هر روز


فرد روزهای خود را انجام می دهد و کارهای کوچک مهربانی انجام می دهد. با گسترش داستان ، نتایج این اقدامات را می بینیم.


فیلم های الهام بخش به تمام دلایل ساخته می شوند. این مورد خاص توسط بیمه زندگی تایلندی ایجاد شده است ، مارکی که به تبلیغات تند و تیز معروف است. نام تجاری Thai Life بر اساس ارزش زندگی ساخته شده است. هر ویدیویی که تهیه می کنند ، تأکید می کند که چقدر ارزشمند است. از آنجا که از ابتدا در مارک تجاری ساخته شده است ، حتی اگر تبلیغاتی باشد ، فیلم احساس واقعی می کند.


 


تبلیغات عالی محصولات را نمی فروشند. آنها ما را بالا می برند و انگیزه می دهند تا دنیا را کمی متفاوت ببینیم. از تجربه انگیزه نترسید. ارزشهای اصلی برند شما چیست؟ داستانی بگویید که آنها را پشتیبانی و تأکید کند.


 



آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن