تاثیر بک لینک در سئو سایت

پست مهمان - میتوانید بروید زیر پستهای وب سایتهای دیگر، داده خودتان را معرفی کنید و یا میتوانید محتوای بنویسید

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 17 اسفند 1399

پست مهمان - میتوانید بروید زیر پستهای وب سایتهای دیگر، داده خودتان را معرفی کنید و یا میتوانید محتوای بنویسید در یکی از سایتها به عنوان پست مهمان و در آن پست محتوای خودتان را معرفی کنید. به بیان دیگر، عبارات کلیدی که در آنها رتبه کسب می کنید از عوامل سئو داخلی (On Page) تعیین می شوند. به رقبای خود دقت کنید، اجره تحلیل کنید که چه چیزی برای آن ها مفید بوده است و استراتژی خود را بسازید. همان گونه که از قدیم نیز همیشه ذکر می شد، معیار اساسی مهم در بحث خريد بك لينك معیار پیج رنک (PageRank) است. محتوای تولید شده توسط کاربر که به محتوای کاربرساز نیز شناخته میشود یا User Generated Content آنقدر اهمیت دارد که حتی میتواند در سطح کلان و تصمیمگیریهای بزرگ کسب و کار شما نقش بسیار زیادی داشته باشد. به لینکهای شما که به شکل تصویری و گرافیکی طراحی شدهاند، بک لینک گرافیکی گفته میشود. بکلینک محتوایی یعنی محتوایی ایجاد کنیم و این محتوا را بهدرستی توزیع کنیم، هر چند که اگر محتوای خوبی تولید کردهباشیم بهصورت طبیعی این محتوا توزیع خواهد شد و هر دفعه که محتوای ما در جایی استفاده میشود، احتمال اینکه به وبسایت ما لینک منبع داده شود بسیار بالاست.

توزیع محتوا در شبکههای اجتماعی بهموتورهای جستجو سیگنالهای مثبتی میفرستند که میتوانند نقش بسیار مهمی در افزایش قدرت و محبوبیت برند و وبسایت شما داشته باشند. البته همیشه هم اینطوری نیست یعنی بهتره در سایت شما برای اینکه قدرت سایتتون را به گوگل نشان دهید گاهی لینک های nofollow داشته باشید . ۳ - شما از انکر تکست های انگلیسی مرتبط به کلمات کلیدی میتوانید لینک بگیرید. بعنوان مثال دریافت بک لینک Follow از یک سایت گردشگری برای یک سایت فروش بلیط و دریافت بک لینک nofollow از یک سایت گردشگری برای یک سایت ورزشی و فروش مکملهای ورزشی، برای تعیین Follow یا nofollow بودن بک لینک ها در تگ a میتوانید از صفت rel استفاده کنید. و بهدست آوردن لینک بهصورت طبیعی یا دریافت لینک(Link Earning) برایش اهمیت دارد. چهروشهایی برای دریافت لینک وجود دارد و از چه طریقی میتوانیم لینکسازی خارجی انجام دهیم، در ادامه بهمهمترین روشها و تکنیکهای لینکسازی خارجی اشاره میکنیم. بار دیگر تاکید میکنیم که حریم سئو خارجی و مخصوصا لینکسازی بسیار حساس است و در حوزه سئو خاکستری قرار میگیرد و باید در اجرای آن با احتیاط کامل عمل کنید.

برای مثال زمانی که شمافارسی تایپ می کنید گوگل از روی آی پی سایت شما متوجه این که شما در کدام قسمت قرار دارید می شود و نتایج فارشی را نمایش می دهد، پس یکی از مسائل مهم در سئو داخلی و خارجی سایت انتخاب سرور است. در صفحه نتایج وب­سایت­هایی که موضوع مرتبطی با وب­سایت شما دارند ظاهر می گردند. بنابراین بهینه سازی صفحات برای بارگذاری سریعتر، به رتبه سایت شما در نتایج جستجو کمک خواهد کرد. بهزودی یک مقاله کامل در مورد نحوه رپورتاژ نویسی اصولی برای سئو منتشر خواهیم کرد. بنابراین وجود برخی کلمات کلیدی مرتبط با تصاویر، به موتورهای جستجو کمک خواهد کرد تا محتوای صفحه شما را بهتر درک کنند. انبوهی از مخاطبان شما که شما را میشناسند با لینکهایتان نیز آشنا شده و روی آنها کلیک کنند… شاید در ابتدا کمی آزار دهنده برسد که شما بخواهید لینک سایت رقیب و یا حتی سایتی را که نمی تواند رقیب شما به حساب بیاید را در سایت خود درج کنید ، اما چه اشکالی دارد اطلاعات اضافی و به درد بخور را به کاربر خود بدهید تا ضمن اینکه کاربر به نتیجه و اطلاعات دلخواه رسیده است ، وب سایت لینک گیرنده نیز بهره ببرد ، البته این کار برای سایت شما بی بهره نیست.

با استفاده از google search console می توانید لینک های ورودی به سایتی که متعلق به شما است را بررسی کنید و اگر لینک هایی را به عنوان اسپم تشخیص دادید می توانید disavow کنید تا آسیبی به سایت شما وارد نکند. محتوای صفحات شما باید برای کاربران مفید باشد. در گذشته وب سایت ها با تکرار کردن زیاد کلمات کلیدی مهم در سایت یا در اصطلاح "keyword stuffing" موفق به جذب کاربران بیشتر می شدند، اما امروزه موتورهای جستجو سایتی را که این عمل را انجام می دهد، جریمه می کنند. عنوان H1 معمولا بزرگ ترین کلمات موجود در صفحه هستند، و به همین دلیل، موتورهای جستجو کمی بیشتر از عناصر دیگر صفحه به آنها بها میدهند. از آنجا که این لینکها مسیر حرکت کاربران و نیز رباتهای گوگل را مشخص میکنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، و شاید اگر بگوییم هنوز هم یکی از مهمترین عوامل برای رتبهبندی سایتها برای گوگل، همین بکلینکها هستند، اشتباه نکردهایم. هر دو برای موفقیت یک کمپین SEO بسیار مهم هستند، اما هریک از آنها در بخشهای کاملا متفاوتی از SEO کاربرد دارند. هنگامی که کابران یک رپورتاژ خوب را می خوانند و یک بک لینک که به منبع اشاره می کند را میبینند ، احتمال زیادی وجود دارد که روی لینک ها کلیک کنند تا بیشتر بدانند که مقاله از کجا آمده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن