بیل در حال برنامه ریزی برای بزرگترین گسترش آموزش عمومی در یک قرن است

[ad_1] واشنگتن - طرح دموکرات ها برای تغییر روش مراقبت از کودکان در سنین پایین که در پی نبردهای کنگره بر سر مه

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 4 آذر 1400
[ad_1]

طرح دموکرات ها برای تغییر روش مراقبت از کودکان در سنین پایین که در پی نبردهای کنگره بر سر مهاجرت، قیمت مواد مخدر و مرخصی استحقاقی خانواده نادیده گرفته شده است، به عنوان یکی از پرهزینه ترین و گسترده ترین مقررات در تامین اجتماعی آنها برجسته می شود. حساب 1.85 تریلیون دلاری.

با هزینه 390 میلیارد دلار، این پیشنهاد دسترسی جهانی به پیش دبستانی را برای کودکان 3 و 4 ساله فراهم می کند - بزرگترین گسترش آموزش رایگان از زمان اضافه شدن یک دبیرستان دولتی در حدود 100 سال پیش. همچنین هزینه های مراقبت از کودکان را برای اکثر والدین دارای فرزند زیر 6 سال یارانه می دهد.

این مقررات با هم، آموزش دوران کودکی و مراقبت از کودکان را در ایالات متحده از یک شبکه خصوصی و متنوع که به نفع ثروتمندان است، به سیستمی با بودجه مالیات دهندگان تبدیل می کند که می تواند بار میلیون ها والدین شاغل و خانواده های کم درآمد را کاهش دهد. دموکرات ها شروع به تمرکز بر مقررات فرزندپروری به عنوان یک تغییر نسلی کرده اند که با رای دهندگان طنین انداز خواهد شد.

ملیسا بوتیک، معاون رئیس مرکز ملی حقوق زنان گفت: «این یک میراث است. «وقتی مراقبت از کودکان را یک کالای عمومی می‌بینید که این لایحه را می‌سازد، می‌فهمید که برای والدین غیرممکن است. و تامین کنندگان در حال حاضر دستمزد ضعیفی دریافت می کنند. راه شکستن این مهره از طریق سرمایه گذاری عمومی در مقیاس بزرگ است."

دموکرات ها استدلال می کنند که والدین - معمولاً مادران - اگر فرزندانشان در برنامه های مراقبتی مقرون به صرفه و با کیفیت بالا نباشند، نمی توانند مشارکت کاملی در نیروی کار داشته باشند.

آنها همچنین به اختلاف قابل توجهی بین ایالات متحده و سایر کشورهای پیشرفته غربی که سن پیش دبستانی را ارائه می دهند اشاره می کنند. طبق آمار فدرال، تا سال 2019، تنها حدود نیمی از کودکان 3 و 4 ساله آمریکایی در پیش دبستانی ثبت نام کردند.

«به معلم‌های مهدکودک گفتم که در روز اول مدرسه بچه‌هایی دارند که نمی‌دانند چگونه کتاب را ورق بزنند یا مداد بگیرند. سناتور پتی موری (D-Wash.)، معلم سابق پیش دبستانی که برای چندین دهه از سیاست دفاع کرده است، گفت: آنها به طور خودکار از خیلی دور شروع می کنند. او قانون را همراه با نماینده رابرت اس. اسکات (D-Va.) معرفی کرد.

جمهوریخواهان استدلال می کنند که این پیشنهاد به دولت اجازه می دهد تا کنترل تصمیمات را بهتر به والدین واگذار کند. با توجه به انتخابات میان‌دوره‌ای سال آینده، آن‌ها می‌گویند که این با توضیح گسترده‌تری از دخالت دموکرات‌ها در آموزش، مانند بسته شدن بیماری‌های همه‌گیر و دستورات ماسک در مدارس، مطابقت دارد.

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، گفت: «دولت بایدن می‌خواهد در صمیمی‌ترین تصمیمات خانوادگی شرکت کند و به والدین بگوید که چگونه از فرزندان خردسال خود مراقبت کنند.» دموکرات ها می خواهند پنج سال اول زندگی کودکان را به مجموعه جدیدی از قوانین جهانی تبدیل کنند که واشنگتن بهترین آنها را می داند.

چندین جمهوری‌خواه شکایت کرده‌اند که این سیاست کلاس‌های پیش دبستانی یا روزانه مبتنی بر مذهبی را حذف می‌کند.

اما طبق این طرح، هر برنامه تا زمانی که شرایط ایالتی و فدرال را برآورده کند، می‌تواند شرکت کند و مراکز مراقبت از کودکان و والدین می‌توانند شرکت نکنند.

جمهوری خواهان می گویند این پارامترهای فدرال هنوز برای برخی افراد نادیده گرفته می شود، مانند مراکز مراقبت از کودکان که نمی خواهند قوانین جدید را رعایت کنند یا خانواده هایی که پدربزرگ ها و مادربزرگ ها مراقبت از کودک را ارائه می دهند یا یکی از والدین ترجیح می دهد خارج از خانه کار نکند.

موری گفت که این تغییر مدت‌ها به تعویق افتاده بود و به ویژه در طول همه‌گیری مورد نیاز بود.

"ما کشوری داریم که زنان نمی توانند در آن کار کنند. او گفت: «ما کارفرمایی داریم که به دنبال کارگران ماهر هستند. «طرز حمایت از خانواده‌ها، ارزش‌گذاری برای خانواده‌ها و روشی که اطمینان می‌دهیم خانواده‌ها در این کشور امن هستند، از طریق برداشتن موانعی است که حمایت می‌کند. [women] از توانایی انجام کاری که برای مراقبت از خانواده خود نیاز دارند."

اجرای کامل سیاست های والدین و پیش دبستانی به زمان نیاز دارد و تا سال 2027 اجرا نخواهد شد، محدودیتی که اجرای موفقیت آمیز و زودهنگام را از نظر سیاسی برای دموکرات هایی که می خواهند اطمینان حاصل کنند که کنگره آینده از نظر سیاسی برای تجدید آن احساس فشار می کند، مهم می کند.

سخنگوی جکی اسپایر (D-Hillsborough) گفت: "شما نمی توانید هفته آینده یا حتی سال آینده فرزند خود را به پیش از K ببرید." "این طبیعت است که کاری انجام دهیم که بسیار متحول کننده است. ما باید همه را آماده کنیم، اما زمان انجام این کارها فرا رسیده است."

در لایحه ای که به طور قابل توجهی از آنچه دموکرات ها در ابتدا امیدوار بودند به تصویب برسد کاهش یافته است، سیاست های فرزندپروری در میان دموکرات ها به خوبی محافظت شده و سازگار است.

طبق سیاست پیشنهادی، همه کودکان 3 و 4 ساله، از جمله کودکان فاقد وضعیت قانونی، به گفته مرکز ملی قانون زنان، بدون در نظر گرفتن درآمد والدین خود، دسترسی تضمین شده به پیش دبستانی خواهند داشت که بزرگترین گسترش آموزش همگانی و رایگان از زمانی که مردم محلی یک قرن پیش یک دبیرستان دولتی تأسیس کردند. با این حال، حضور در پیش دبستانی داوطلبانه خواهد بود.

علاوه بر این، والدین یک کودک زیر 6 سال که 2.5 برابر میانگین درآمد ایالتی - یا حدود 233760 دلار برای یک خانواده چهار نفره در کالیفرنیا در سال جاری - را تشکیل می دهند، یک کمک مقیاس کشویی برای کمک به پوشش هزینه های مراقبت دریافت خواهند کرد. کودکان به 7 درصد از درآمد خود محدود می شوند.

به گفته گروهی از سازمان های حمایت از کودکان که از این لایحه حمایت می کنند، نتیجه کاهش هزینه های والدین برای بیش از 90 درصد از خانواده های دارای فرزند خردسال خواهد بود.

ایالت ها تصمیم خواهند گرفت که در این برنامه شرکت کنند یا خیر. ایالت یا منطقه میزبان سیاست را در چارچوب پارامترهای فدرال شکل می دهد.

به طور کلی، کارشناسان سیاست انتظار دارند که ایالت ها سیستم هایی ایجاد کنند که در آن والدین می توانند از فهرستی از مراکز مراقبت از کودکان شرکت کننده انتخاب کنند. یارانه ها مستقیماً از طرف والدین واجد شرایط از دولت فدرال به مرکز مراقبت از کودکان می رسد. از طرف دیگر، والدین می توانند یک کوپن برای پرداخت مستقیم به ارائه دهنده مراقبت از کودکان دریافت کنند.

سخنگوی فرماندار گاوین نیوسام گفت که او "به دنبال استفاده از دلار فدرال برای ارتقاء برنامه فرزندپروری کالیفرنیا است."

در اوایل امسال، کالیفرنیا یک برنامه جهانی را برای کودکان 4 ساله تصویب کرد که عمدتاً به مدارس دولتی متکی است، برخلاف طرح فدرال، که بر یک سیستم یادگیری ترکیبی از انواع مختلف مدارس متکی است.

به گفته لیندا آساتو، مدیر اجرایی شبکه مراقبت از کودکان کالیفرنیا و شبکه ارجاع، یک سازمان سیاست آموزشی، ترکیبی از برنامه های ایالتی و فدرال می تواند به کالیفرنیایی ها دسترسی به مکان های مختلف قبل از K را فراهم کند.

آساتو گفت: "این به کالیفرنیا کمک می کند تا دیدگاه پیش دبستانی خود را گسترش دهد تا سازمان های مبتنی بر جامعه را در بر بگیرد." او گفت که این به دولت امکان می دهد آموزش پیش دبستانی را به گونه ای گسترش دهد که اکنون قادر به انجام آن نیست.

با توجه به اینکه بسیاری از ایالت های تحت رهبری جمهوری خواهان انتخاب کرده اند که در توسعه مدیکید اوباماکر شرکت نکنند، دموکرات ها گفتند که اگر ایالتی از استفاده از این برنامه امتناع کند، شهر همچنان می تواند این کار را انجام دهد.

مراکز کودکان شرکت کننده - چه مراکز مراقبت روزانه، مدارس دولتی، موسسات مذهبی، یا برنامه های Head Start - باید در چارچوب پارامترهای فدرال عمل کنند که توسط دولت بایدن به وضوح بیان می شود.

مقررات فدرال و ایالتی جزئیاتی مانند طول روز و سال پیش دبستانی و شرایط تحصیلی برای معلمان خاص را مشخص می کند.

در تلاش برای مقابله با کمبود شدید کارگران، کارفرمایان همچنین باید دستمزدهایی را با دستمزد کارگران مدارس ابتدایی با شرایط مشابه ارائه دهند.

به دلیل کمبود نیروی کار، اجرای کامل زمان بر است و هزینه های فرزندپروری ممکن است افزایش یابد قبل از اینکه یارانه ها به اجرا درآیند، زیرا ارائه دهندگان کارکنان بیشتری را استخدام می کنند و نیازمندی های آموزشی جدید را برآورده می کنند.

اگر این برنامه در سال آینده راه اندازی شود، همانطور که برنامه ریزی شده است، تنها خانواده های با درآمد متوسط ​​- 93,504 دلار برای یک خانواده چهار نفره در کالیفرنیا در سال جاری - واجد شرایط دریافت یارانه خواهند بود. موافقان این طرح انتظار دارند که هزینه های اضافی برای والدین با اعمال یارانه برای تمام سطوح درآمدی جبران شود.

تعطیلی مدارس و مراکز مهدکودک در این همه‌گیری، مشکلات صنعت فرزندپروری را به ویژه دستمزدهای پایین که افراد را از این حرفه دور کرده است، در کانون توجه بیشتری قرار داده است.

به گفته مرکز تحقیقات استخدامی مراقبت از کودکان UC Berkeley میانگین دستمزد ملی برای یک کارگر در سنین پایین بین 11.65 تا 14.67 دلار در ساعت قبل از همه گیری بود. این صنعت هنوز بهبود نیافته است.

مراکز مراقبت از کودکان حقوق ها را افزایش نداده اند زیرا می تواند قیمت ها را فراتر از دسترس بسیاری از والدین افزایش دهد.

جولی کاشن، مدیر و همکار ارشد بنیاد قرن، گفت: «کاری که این لایحه انجام می‌دهد مقابله با این شکست بازار است. «دولت می‌آید و می‌گوید با سرمایه‌گذاری برای افزایش حقوق معلمان ابتدایی و کاهش هزینه‌های اولیا، این مشکل را حل می‌کنیم.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن