بررسی هواوی P20 Pro

Huawei P20 Pro با طراحی شیشه ای قدرتمند و دوربین خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro  اینجا کلیک کنید سه گانه قدرتم

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 12 شهریور 1399
Huawei P20 Pro با طراحی شیشه ای قدرتمند و دوربین خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro  اینجا کلیک کنید سه گانه قدرتمند زیباترین و کاملترین محصولی است که چینی ها تاکنون به بازار عرضه کرده اند.

قیمت گوشی هواوی p20 pro

  هواوی یکی از معدود شرکت های فعال خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro در زمینه رقابتی و متراکم تلفن های هوشمند است که هر ساله به طور مداوم در حال پیشرفت و پیشرفت است. این شرکت که در سال های اخیر فقط به کوچک سازی و میان رده محصولات متمرکز شده بود ، اکنون پرچمداران شایسته ای را به بازار عرضه کرده است که می توانند در تمام زمینه ها اعم از قدرت پردازش ، طراحی یا عملکرد دوربین به خوبی خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro با همتایان خود رقابت کنند. سال گذشته هواوی فبلت خوش ساخت Mate 10 Pro را از سری Mate به بازار عرضه کرد تا در زمینه استفاده از صفحه نمایش با حاشیه کم در کنار سایر شرکت ها قرار بگیرد و در سال 2018 نیز با دقت و جدیت بیشتری خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro این روند را ادامه می دهد.

قیمت هواوی p20 pro در ایران

  Huawei P20 Pro کمتر از دو هفته پیش ، پایتخت فرانسه میزبان رویدادی بود که در آن هواوی در مقابل خبرنگاران از سراسر جهان از نسل جدید گوشی های پیشرفته خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro سری P ، Huawei P20 و Huawei P20 Pro رونمایی کرد. چینی ها با الهام از رقیب کوپرتینوی خود ، مانند بسیاری از شرکت های تلفن اندرویدی ، تغییرات چشمگیری در زبان طراحی P20 و P20 Pro ایجاد کرده اند. تغییراتی که شاید چشمگیرترین آنها ناچ در لبه بالایی صفحه باشد. البته محصولات رده بالای هواوی از نظر سخت افزاری و عملکرد دوربین خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro نیز پیشرفت کرده اند. به عنوان مثال P20 Pro اولین تلفن هوشمند تجاری در جهان است که از دوربین سه گانه استفاده می کند. دوربینی که با اختلاف بسیار زیاد بالاترین امتیاز را در وب سایت DxOMark دریافت کرده است.

بررسی تخصصی هواوی p20

  P20 Pro با قابلیت های متنوع ، طراحی خیره کننده و دوربین سه گانه ، نوید یک تجربه کاربری لذت بخش و رقیبی شایسته برای همتایان قدرتمند خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro خود می دهد. اما این تلفن در دنیای واقعی چگونه کار می کند و چقدر قابل اعتماد است؟ P20 Pro حدود دو هفته پس از رونمایی در دسترس زومیت قرار دارد ، بنابراین با ما همراه باشید تا با مزایا و معایب مورد انتظار Huawei P20 Pro آشنا شوید خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro و قابلیت های مختلف آن را زیر ذره بین قرار دهید. Huawei P20 Pro با طراحی شیشه ای قدرتمند و دوربین سه گانه قدرتمند زیباترین و کاملترین محصولی است که چینی ها تاکنون به بازار عرضه کرده اند.

قیمت گوشی طرح هواوی p20

  هواوی یکی از معدود شرکت های فعال در زمینه خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro رقابتی و متراکم تلفن های هوشمند است که هر ساله به طور مداوم در حال پیشرفت و پیشرفت است. این شرکت که در سالهای اخیر فقط به تولید محصولات کوچک و میان رده متمرکز بوده است ، هم اکنون پرچمداران شایسته ای را به بازار عرضه کرده خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro است که می توانند در همه زمینه ها از جمله قدرت پردازش ، طراحی یا عملکرد دوربین به خوبی با همتایان خود رقابت کنند. مسابقه دادن. سال گذشته هواوی فبلت خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro خوش ساخت Mate 10 Pro را از سری Mate به بازار عرضه کرد تا در زمینه استفاده از صفحه نمایش های کم حاشیه با شرکت های دیگر رقابت کند و در سال 2018 نیز این روند را با دقت و جدیت بیشتری ادامه دهد. .

بررسی p30 pro هواوی p20 plus

  کمتر از دو هفته پیش ، پایتخت فرانسه میزبان رویدادی خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro بود که هواوی در آن در معرض دید خبرنگاران از سراسر جهان از نسل جدید سری پیشرفته P ، Huawei P20 و Huawei P20 Pro رونمایی کرد. چینی ها با الهام از رقیب کوپرتینوی خود ، مانند بسیاری از شرکت های تلفن اندرویدی تغییرات چشمگیری خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro در زبان طراحی P20 و P20 Pro ایجاد کرده اند. تغییراتی که شاید برجسته ترین آنها بریدگی در لبه بالایی صفحه باشد. البته محصولات رده بالای هواوی از نظر خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro سخت افزاری و عملکرد دوربین نیز پیشرفت کرده اند. به عنوان مثال P20 Pro اولین گوشی هوشمند تجاری در جهان است که از دوربین سه گانه استفاده می کند. دوربینی که تاکنون امتیاز بالاتری در وب سایت DxOMark داشته است.

گارد p20 pro Huawei P20 Pro

P20 Pro با قابلیت تطبیق پذیری ، طراحی خیره کننده خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro و دوربین سه گانه ، تجربه کاربری لذت بخشی و رقابتی شایسته را برای همتایان قدرتمند خود نوید می دهد. اما این تلفن در دنیای واقعی چگونه کار خرید گوشی موبایل هوآوی P20 Pro می کند و چقدر قابل اعتماد است؟ P20 Pro حدوداً دو هفته پس از رونمایی در زومیت در دسترس خواهد بود ، بنابراین با ما همراه باشید تا با نکات مثبت و منفی Huawei P20 Pro آشنا شوید و نگاهی به ویژگی های مختلف آن بیندازید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن