برای بسیاری از مخالفان واکسن کووید-19، عدم تزریق به معنای بی شغلی است

[ad_1] مایک میلر به مدت هشت سال در محوطه موسسه اصلاح و تربیت رودخانه مار، یک زندان با امنیت متوسط ​​در شرق او

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 8 بهمن 1400
[ad_1]

مایک میلر به مدت هشت سال در محوطه موسسه اصلاح و تربیت رودخانه مار، یک زندان با امنیت متوسط ​​در شرق اورگان، گشت زنی کرده است. حقوق 74000 دلاری او برای خانه‌اش در سراسر خط ایالتی در Boise، آیداهو پرداخت شده است و به خانواده‌اش اجازه داد تا سه فرزند خود را در خانه آموزش دهند.

اما هفته آینده، او در یک "جلسه پیش از اخراج" به دلیل نقض شرایط شغلی خود با روسای خود روبرو خواهد شد. میلر انتظار دارد به دلیل امتناع از واکسن COVID-19 اخراج شود.

میلر، 38 ساله، مسیحی متولد شده ای که خود را به دنیا آورده و این واکسن ها را رد می کند، گفت: «واکسن ها احتمالاً برای بسیاری از افراد کار می کنند.» اعتقادات مذهبی ما به ما می گوید که سقط جنین اشتباه است. ما نمی توانیم از این واکسن ها استفاده کنیم.»

او اضافه کرد: «آسانتر است که فقط یک شوت بزنیم. اما نمی‌توانم تحمل کنم که مجبورم کنند.»

تظاهرکنندگان ضد واکسن در مرکز خرید ملی تجمع کردند.

تظاهرکنندگان مخالف دستورات واکسن در مرکز خرید ملی در واشنگتن تجمع کردند. حدود 24 درصد از آمریکایی ها هیچ واکسن کووید-19 دریافت نکرده اند.

(کنت نیشیمورا / لس آنجلس تایمز)

حتی با نزدیک شدن به سومین سال شیوع همه‌گیری در کشور - با شکستن رکوردهای عفونت توسط نوع Omicron و افزایش تعداد مرگ و میر بیش از 878,000 نفر - 24 درصد از جمعیت مخالف هیچ واکسنی دریافت نکرده‌اند.

دولت بایدن در مواجهه با شکست های دادگاه، این هفته از الزام کارفرمایان بزرگ به الزام واکسن ها خودداری کرد. استارباکس که تا همین اواخر یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی بود که کارگران خود را موظف به واکسینه شدن می‌کرد، همین‌طور بود.

اما در مشاغل بخش دولتی در ایالت‌های آبی مانند اورگان و در ده‌ها شرکت خصوصی بزرگ، وظایف همچنان پابرجاست زیرا رهبران به مطالعات نشان‌دهنده اثربخشی واکسن‌ها در مبارزه با بدترین عفونت‌ها اشاره می‌کنند. در حالی که معلمان، پرستاران، پلیس و کارکنان زندان تلاش می کنند تا از آنچه که آنها بیش از حد غیرقانونی می دانند جلوگیری کنند، در سراسر کشور شکایت هایی تشکیل شده است.

برای میلر و میلیون ها نفر دیگر، تصمیم ضد واکسن می تواند به قیمت شغل آنها تمام شود. او در میان چند کارگر در اورگان است، از جمله یک سرباز ایالتی و یک راننده اتوبوس مدرسه، که از ایالت به دلیل قوانین واکسیناسیون شکایت کرده اند.

در تگزاس و آلاسکا، فرمانداران وزارت دفاع را به دلیل مأموریت واکسن برای گارد ملی به دادگاه می کشانند. در ایلینویز، معلمان به دلیل سیاست هایی که آنها را ملزم به واکسیناسیون یا ارائه آزمایشات منظم می کرد، شکایت کردند. یک مورد در بوستون، که در آن خانواده مردی گفتند که او از پیوند قلب خودداری کرده است، زیرا او واکسینه نشده بود، این هفته باعث غوغا شد. بیمارستان بریگهام و زنان در اظهارنظر نکردن در مورد این پرونده به حفظ حریم خصوصی بیمار اشاره کرد، اما گفت که برای داشتن بهترین شانس موفقیت، نیاز به واکسیناسیون، از جمله واکسن آنفولانزا و هپاتیت B، یک روش معمول پزشکی است.

در مصاحبه‌ها، بسیاری از اعضای جنبش علیه واکسن‌ها گفتند که رادیکال‌های راست افراطی نیستند. برخی دموکرات هستند. بیشتر آنها می گویند که به آزادیخواهی گرایش دارند. مقاومت آنها پیچیدگی‌های ظریفی را در بحث آزادی فردی در مقابل خیر عمومی ایجاد کرده است، در زمانی که همه‌گیری نه تنها شکاف‌های سیاسی کشور را بیشتر آشکار کرده است، بلکه در عصری که آمریکایی‌ها احساس آسیب‌پذیری فزاینده‌ای می‌کنند، پرسش‌هایی را در مورد ریسک و تحمل ایجاد کرده است.

مخالفان واکسن به دلیل نادیده گرفتن علم و به خطر انداختن سلامت کشور از طریق یک سری افزایش ویروس کرونا مورد انتقاد و گاه مورد تمسخر قرار گرفته اند. برای بسیاری، آنها غیرمسئول و خودخواه هستند. اما افرادی مانند میلر، یک نماد شکن با پراگماتیسم مرزی، خود را مجبور به پذیرش واکسنی می‌دانند که در تضاد با اعتقادات مذهبی آنهاست، به شرکت‌های داروسازی و سوء ظن آنها در مورد اجماع علمی بی‌اعتماد هستند. آنها بر این باورند که تصمیم گیری در مورد آنچه در بدن آنها می رود باید به تنهایی انتخاب شود.

زنی که لباس مجسمه آزادی را در حین گردهمایی «شکست اختیارات» در مرکز خرید ملی ژست گرفته است.

تظاهرات علیه دستورات واکسن در واشنگتن روز یکشنبه. همانطور که دانشمندان برجسته اعلام می کنند که COVID-19 برای درازمدت وجود خواهد داشت، جنبش علیه واکسن ها - که زمانی به عنوان حاشیه ای شناخته می شد - قوت یافته است.

(کنت نیشیمورا / لس آنجلس تایمز)

درخواست میلر برای معافیت پزشکی از دستور واکسن، مبنی بر ابتلای وی به کووید-19 در سال گذشته و مثبت بودن آزمایش آنتی بادی، رد شد. درخواست او برای معافیت شرعی نیز همینطور بود، که زندان گفت که او در مهلت مقرر ثبت کرده است. او گفت که امروز، او در مرخصی استحقاقی منزل به سر می برد، و حتی با وجود اینکه کاری از راه دور برای انجام ندارد، باید آماده خدمت باشد.

میلر که اکنون در حال ایجاد یک تجارت رسانه های اجتماعی است و به عنوان یک جمهوری خواه برای پر کردن یک کرسی در مجلس قانونگذاری ایالتی نامزد می شود، گفت: «این مضحک است، زیرا به خاطر کار نکردن من پول می گیرم. میلر گفت این مأموریتی بود که الهام بخش او شد تا با پلتفرمی که بر آنچه او «آزادی پزشکی» می‌نامد، شرکت کند.

همانطور که دانشمندان برجسته اعلام می کنند که COVID-19 برای درازمدت وجود خواهد داشت، جنبش علیه واکسن ها - که زمانی به عنوان حاشیه ای شناخته می شد - قوت یافته است. حتی در میان آمریکایی‌های واکسینه شده، فقط 40 درصد واکسن تقویتی دریافت کرده‌اند. این در زمانی اتفاق می‌افتد که موج Omicron نشانه‌هایی از کاهش را نشان می‌دهد و بسیاری در سراسر کشور، به‌ویژه واکسینه‌شده‌ها، احتمالاً زودتر از موعد، در حال بازگشت به سبک زندگی قبل از همه‌گیری هستند.

هزاران نفر این هفته در واشنگتن دی سی گرد هم آمدند تا علیه دستورات تظاهرات کنند و علم پشت واکسن‌های کووید-19 را زیر سوال ببرند. این تظاهرات که توسط سازمان‌دهی شده توسط Defeat the Mandates: An American Homecoming، طیف گسترده‌ای از مخالفان واکسن‌ها را به نمایش گذاشت، از جمله نظریه‌پردازان توطئه که از تصاویر هولوکاست و انجیلی‌های ضد سقط جنین استفاده می‌کردند که به استفاده از خطوط سلولی مشتق از جنین‌های سقط‌شده در آزمایش واکسن پایان دادند. .

مردم در یک تظاهرات با بنای یادبود واشنگتن در پس زمینه شرکت می کنند

هزاران نفر در واشنگتن گرد هم آمدند تا علیه دستورات تجمع کنند و علم پشت واکسن‌های کووید-19 را زیر سوال ببرند.

(کنت نیشیمورا / لس آنجلس تایمز)

مونیک دیوی، دستیار مدیر دبیرستان در بروکلین، نیویورک، در آن شرکت نکرد اما گفت که نگرانی های برخی از تظاهرکنندگان را در میان می گذارد.

دیوی در مورد واکسن‌هایی که توسط ایالات متحده و سایر دولت‌ها در سراسر جهان آزمایش و تایید شده‌اند، گفت: «این عجله انجام شد. شرکت‌های داروسازی در حال غنی‌تر شدن هستند و به نظر می‌رسد که ما اکنون باید برای همیشه تقویت‌کننده‌ها داشته باشیم.

دیوی که در مدرسه چارتر UFT حقوق شش رقمی می گرفت، از پاییز گذشته در مرخصی بدون حقوق به سر می برد، زمانی که درخواست او برای معافیت مذهبی پس از اینکه شهر اجباری برای واکسینه شدن همه کارکنان مدرسه را صادر کرد، رد شد.

او بیشتر لیبرال تا محافظه کار، به رئیس جمهور بایدن رای داده بود، اما دولت او و سیاستمداران دموکرات را به دلیل حمایت از احکام زیر سوال برد. او اکنون با پس انداز زندگی می کند، به فکر نقل مکان به جایی با قوانین همه گیر آرام تر است.

دیوی گفت: "من مانند همه کارگران خط مقدم در معرض این ویروس قرار گرفته ام." او گفت که "بیشتر در مورد واکسن نگران است تا ویروس واقعی." شوهرش که یک معلم است نیز به دلیل امتناع از ضربه زدن در مرخصی بدون حقوق است.

"اکنون، اینجا من را به انجام کاری اجباری می کنند؟" دیوی گفت. "هر اتفاقی که برای بدن من افتاد واقعاً انتخاب من بود؟"

در یک بعد از ظهر اخیر، دیوی از طریق مرکز خرید ترمینال آتلانتیک در بروکلین قدم زد. او به دلیل بررسی واکسن نمی توانست در رستوران ها غذا بخورد. همسایگی بارکلیز سنتر بود، جایی که بروکلین نتس بازی می کند. ستاره پوینت گارد تیم، کایری اروینگ، واکسینه نشده است. به دلیل پروتکل‌های NBA COVID-19، ایروینگ نمی‌تواند در بازی‌های خانگی بازی کند، اما می‌تواند سفر کند و در شهرهای دیگر ایالات متحده بازی کند.

"پس ویروس فقط اینجا در نیویورک است و در جای دیگر نیست؟" دیوی گفت. او نمی تواند اینجا بازی کند، اما آیا می تواند در دالاس بازی کند؟ با عقل جور در نمی آید. "

چنین عوارضی و مجموعه قوانین محلی در مورد واکسیناسیون و اقدامات محافظتی بهداشتی - از جمله بررسی واکسن و قوانین پوشاندن - آمریکایی‌های طرفدار و ضد واکسن را به طور یکسان ناامید کرده است.

محیط‌های کار با معافیت‌ها رفتار متفاوتی داشته‌اند، برخی از آنها مرخصی با حقوق یا بدون حقوق را به کارمندان واکسینه نشده ارائه می‌دهند و برخی دیگر، از جمله نایک و لباس ورزشی کلمبیا، می‌گویند افرادی که معاف از وظایف نیستند اخراج خواهند شد. برخی کارگران واکسینه نشده را در سیاست‌های تست به کار قرار داده‌اند و از آنها خواسته‌اند که خود را پنهان کنند. برخی دیگر بخش‌هایی از نیروی کار واکسینه نشده را رها کرده‌اند تا برای مدت نامحدودی از راه دور بمانند. در همین حال، گروه‌های فیس‌بوک، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و خدمات پولی ارائه‌دهنده مشاوره در مورد نحوه دریافت معافیت رشد کرده‌اند.

شما واقعاً می توانید هر چیزی را پرستش کنید. سارینا فوربس، یک پرستار 63 ساله ساکن سیاتل، که از راه دور با دریافت آسایشگاه برای یک شرکت بزرگ بهداشتی کار می کند، گفت: تا زمانی که این یک باور صادقانه باشد، می توانید برای معافیت مذهبی درخواست دهید. او بر اساس اعتقادات مذهبی ضد سقط جنین از قوانین شرکتش استثنا شد.

او در مورد واکسن‌ها افزود که «نمی‌خواست بخشی از آزمایشی روی نوع بشر باشد». او گفت که او آزمایش‌های خانگی انجام داده بود، در مکان‌های عمومی ماسک می‌پوشید و سایر توصیه‌های ایمنی غیر واکسن را دنبال می‌کرد. «از اینکه مردم بگویند من برای واکسن نزنم آدم بدی هستم متنفرم. من نیستم. "

میشل کیتون، یک مدیر آموزشی در آزمایشگاه ملی لوس آلاموس در نیومکزیکو، گفت که ابتدا قبل از تغییر نظر، واکسن‌ها را تا حدی خریداری کرد.

"آنها در ابتدا وعده هایی را نشان دادند. اما پس از آن به داده‌های منتشر شده نگاه می‌کنید، و افرادی که واکسینه شده‌اند نیز Omicron را دریافت می‌کنند. داده‌هایی که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در این هفته منتشر کرد، می‌گوید که اگرچه عفونت‌های «پیش‌ساز» رخ می‌دهند، واکسن‌های فایزر و مدرن ۹۰ درصد در جلوگیری از بستری شدن افراد آلوده در بیمارستان مؤثر هستند.

کیتون که در شرق آلبوکرکی زندگی می کند و موقعیتش تا حد زیادی دور از دسترس است، گفت: «من نمی گویم این یک کلاهبرداری است. "من دیگر در مورد آن حصار ندارم. من به حصار نگاه می کنم."

کیتون، 41 ساله، در میان ده ها نفری بود که از آزمایشگاهی که روی علم و مهندسی برای حمایت از برنامه های امنیت ملی کار می کند، شکایت کرد. کارگران گفتند که درخواست های پزشکی و مذهبی جدی گرفته نمی شود و فضای کاری خصمانه برای افراد واکسینه نشده وجود دارد. یک قاضی درخواست آنها را برای جلوگیری از فعالیت آزمایشگاه رد کرد. آنها اواخر سال گذشته از این شکایت صرف نظر کردند.

کیتون که در مرخصی بدون حقوق است به دنبال کار جدید است. بدون کارت واکسن CDC، او می گوید که چشم انداز او ضعیف است.

او گفت: "امیدوارم این موج Omicron خاموش شود و این چیزها در عرض چند ماه اهمیتی نداشته باشند یا این دستورات فقط از بین بروند." من فوق لیسانس در سازمان، اطلاعات و علوم یادگیری دارم، بنابراین شغلی را می خواهم که برای آن آموزش دیده ام.

اما شما به استارباکس نگاه کنید، و آنها یکی از آن شرکت‌هایی هستند که در نهایت از واکسن‌ها صرف نظر می‌کنند. بنابراین ممکن است فقط نیاز به درخواست داشته باشم.»

در آیداهو، میلر، کارمند اصلاحات، انتظار دارد که او نیز به زودی باید شغل دیگری پیدا کند. جلسه پیش از اخراج او بهمن ماه است. 4. در حال حاضر، او در حال تلاش برای ایجاد یک تجارت است که در آن حساب های رسانه های اجتماعی را برای مشاغل مستقل محلی مدیریت می کند. اما پس از بیش از یک دهه کار در سیستم های زندان، او ترجیح می دهد شغل فعلی خود را حفظ کند، اگرچه امید کمی دارد.

او اخیرا گفت: «می‌خواهم مرا اخراج کنند». "من حاضر نیستم دست از کار بکشم. یعنی تسلیم شدن.»

کلیم از لس آنجلس و لی از نیویورک گزارش دادند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن