انواع دوربین های مداربسته هایک ویژن

شرکت هایک ویژن تنوع زیادی در تولید محصولات دوربین های مداربسته را دارا می باشد. این شرکت با بهره گیری از آخرین

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 25 تیر 1400

شرکت هایک ویژن تنوع زیادی در تولید محصولات دوربین های مداربسته را دارا می باشد. این شرکت با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و به کار بردن آن در دوربین های مداربسته تولیدی خود توانسته از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شود و همچنین بخش اعظمی از بازار کشور های مختلف از جمله ایران را به خود اختصاص دهد. دوربین های مداربسته هایک ویژن از تنوع و کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند که از این نظر می توان به جرات اقرار کرد که این برند در حال حاضر بهترین برند دوربین های مداربسته در بازار ایران می باشد.

در حال حاضر ما در ادامه ی این متن قصد داریم تمامی انواع دوربین های مداربسته هایک ویژن را از لحاظ ساخت و ضاهر به شما معرفی کنیم.

دوربین های مداربسته هایک ویژن از لحاظ ساخت و ظاهر

شرکت هایک ویژن محصلات دوربین های مداربسته خوذ را اناوع مختلفی از لحاظ سیستمی و همینطور شکل ظاهری تقسیم کرده که در ادامه آن ها را نام میبریم.

دوربین های مداربسته آنالوگ معمولی هایک ویژن

از باکیفیت ترین انواع دوربین مداربسته می توان به دوربین های مداربسته آنالوگ معمولی اشاره کرد که یکی از پرفروش ترین انواع دوربین مداربسته هایک ویژن می باشد و از مهمترین مزیت های مربوط به استفاده از این دوربین های مداربسته می توان به نصب راحت، قیمت مناسب، اندازه های کوچک و کاربری بالای آن اشاره کرد. حداکثر رزولوشن مربوط به دوربین های مداربسته آنالوگ معمولی در حدود 960*582 می باشد. کیفیت تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته آنالوگ معمولی، بسیار پایین می باشد.

دوربین های مداربسته آنالوگ اچ دی هایک ویژن

یکی از بهترین انواع دوربین مداربسته را دوربین های مداربسته آنالوگ اچ دی شکل داده است که میزان رزولوشن و وضوح تصاویر ضبط شده در این مدل از دوربین های مداربسته بسیار بالا بوده و کاربران می توانند به راحتی چهره ی اشخاص مورد نظر خود را در تصاویر ضبط شده مورد مشاهده قرار دهند. افرادی که به دنبال خرید بهترین انواع دوربین مداربسته هستند می توانند دوربین های مداربسته آنالوگ اچ دی را تهیه کرده و آن را به راحتی در مصارف تجاری و خانگی مورد استفاده قرار دهند. قیمت مربوط به این محصولات بسیار مناسب و معقول می باشد و شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید داشته باشید.

دوربین های مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

از دیگر انواع دوربین مداربسته می توان به دوربین های مداربسته تحت شبکه اشاره کرد که برخی از افراد این مدل از دوربین های مداربسته را با اسم دوربین های آی پی می شناسند و این تجهیزات به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که به راحتی به آدرس آی پی اینترنت شما متصل شده و داده های ضبط شده را در اختیار شما قرار می دهند. دوربین های مداربسته تحت شبکه در حال حاضر یکی از مدرن ترین و بهترین انواع دوربین های مداربسته هایک ویژن موجود در بازار می باشد.

دوربین های مداربسته ثابت هایک ویژن

دوربین های مداربسته ثابت از دیگر انواع دوربین مداربسته به شمار می آیند که این مدل از دوربین های مداربسته در یک نقطه ی مشخصی واقع شده و شما می توانید از یک زاویه ثابت و مشخصی تصاویر مورد نظر خود به ضبط برسانید. افرادی که دوست دارند تا بهترین انواع دوربین مداربسته را تهیه کنند، می توانند دوربین های مداربسته ثابت را در اولویت های خود قرار دهند. این مدل از دوربین های مداربسته مناسب برای مکان های خاص می باشد که شما هم می توانید با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید این تجهیزات داشته باشید.

دوربین های مداربسته متحرک هایک ویژن

از دیگر انواع دوربین مداربسته می توان به دوربین های مداربسته متحرک اشاره کرد که این مدل از دوربین های مداربسته را بسیاری از مردم با اسم PTZ می شناسند و این دوربین ها می توانند تصاویر مورد نظر شما را به شکل عمودی و افقی به ثبت رسانده و شما می توانید به زاویه دید بسیار گسترده ای دسترسی داشته و تصاویر و داده های زیادی را مورد استفاده قرار دهید. کاربران دوربین های مداربسته متحرک می توانند به شکل دستی یا اتوماتیک مورد تنظیم قرار داده و از این طریق بهترین کارایی را از این دوربین های مداربسته برای خود به ارمغان آورید.

دوربین های مداربسته دید در شب هایک ویژن: انواع دوربین مداربسته

یکی از دیگر پرفروش ترین و بهترین انواع دوربین مداربسته را دوربین های مداربسته دید در شب شکل داده است که این مدل از دوربین های مداربسته قابلیت ضبط تصاویر در شب هنگام را داشته و می توانند به بهترین و واضح ترین شکل ممکن اقدام به ضبط تصاویر مورد نظر شما داشته باشند. این مدل از دوربین ها طبق آخرین تکنولوژی جهانی طراحی شده و ویژگی های گسترده ای را دارند.

دوربین های مداربسته بی سیم هایک ویژن

در بررسی لیست انواع دوربین مداربسته می توانید با دوربین های مداربسته بیسیم رو به رو شوید که این مدل از انواع دوربین مداربسته، از بهترین و بی نظیرترین مدل دوربین های مداربسته به شمار می آید که شما می توانید برای مصارف مختلف، به راحتی این محصولات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. توجه نمایید که در نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته بیسیم از هیچ گونه کابل و سیمی استفاده نمی شود و شما می توانید با کمترین هزینه های ممکن اقدام به راه اندازی تجهیزات امنیتی مورد نظر خود داشته باشید.

خرید از نمایندگی دوربین هایک ویژن در ایران

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن