اروپا که قبلاً توسط پرش های دلتا درگیر شده بود، اکنون با Omicron روبرو شده است

[ad_1] پاریس - از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا، نزدیک به دو سال پیش، اروپا شاهد افتخارات ناگوار بسیاری بوده

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 10 آذر 1400
[ad_1]

از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا، نزدیک به دو سال پیش، اروپا شاهد افتخارات ناگوار بسیاری بوده است.

این قاره شاهد اولین موج گسترده مرگ و میر ناشی از کووید-19 در جهان در ماه های اول همه گیری بود. اتحادیه اروپا، اگرچه متشکل از برخی از توسعه یافته ترین دموکراسی های جهان است، اما در اوایل سال جاری به آرامی شروع به معرفی واکسن ها کرد.

و هسته سخت مقاومت در برابر واکسن، که اغلب با پوپولیسم راست افراطی مرتبط است، به ایجاد زمینه برای موج چهارم خطرناک عفونت‌ها کمک کرده است که اکنون در سراسر اروپا موج می‌زند و باعث انسداد شدید بی‌نظیر برای ماه‌ها شده است.

اکنون Omicron می آید و اروپا دوباره در مناظر ویروس کرونا است.

یونان واکسن را برای افراد بالای 60 سال اجباری می کند. زنی که از یک هتل قرنطینه شده هلندی فرار کرده بود، در حالی که او و شریک زندگی خود قصد داشتند به اسپانیا پرواز کنند، دستگیر شد. مردی گزارش داد که اولین مورد شناخته شده Omicron در ایتالیا را داشته است، تا زمانی که بیماری او کشف شد، پنج عضو خانواده را آلوده کرده بود.

از آنجایی که این گزینه جهان را دور می زند، تعداد نامتناسبی از کشورهای اروپایی - در مجموع بیش از دوازده کشور، از سوئد و دانمارک در شمال تا اسپانیا و ایتالیا در جنوب - به کشف Omicron در داخل مرزهای خود اعتراف کرده اند. این کشورهای گزارش شده شامل بزرگترین اقتصادهای اروپا هستند: آلمان، بریتانیا و فرانسه.

و معلوم می شود که Omicron کاملاً جدید نیست. هلند روز سه‌شنبه اعلام کرد که وجود این نوع را در نمونه‌های آزمایشی هلندی که در اوایل 19 نوامبر، مدت‌ها قبل از اینکه آفریقای جنوبی برای اولین بار افتتاحیه خود را در روز شکرگزاری اعلام کند، گرفته شده بود، تایید کرده است. کارشناسان معتقدند که در حال حاضر در سطح بین المللی گسترده شده است.

همه اینها به احساس تیرگی و سرخوردگی همه جانبه در سراسر قاره کمک کرده است، زیرا بازارهای مالی می لرزند، سیاستمداران اقدامات محدودکننده غیرمحبوب را در نظر می گیرند و امیدها برای بازگشت ثابت به فصل تعطیلات در پایان سال از بین می رود.

به زبان بابلی، اروپایی های معمولی خستگی همه گیر خود را بیرون ریختند.

بنوا دالن، یک فرانسوی 45 ساله که در نزدیکی شهر شمالی لیل زندگی می کند، می گوید: «به نظر می رسد که ما دو سال به عقب برگشتیم. "ما احساس آبی می کنیم - گویی هر کاری که انجام داده ایم چندان مفید نیست."

مهماندار آرام آنا ماریا بریتو که به عنوان داوطلب در یک مرکز واکسیناسیون در برلین کار می کند، می گوید: «مردم در روحیه بدی هستند. او گفت که افسران امنیتی در مرکز به طور معمول از فریاد زدن کبریت ها و طغیان های ستیزه جویانه حمایت می کردند که معمولاً توسط افرادی ایجاد می شود که در مورد واکسن مردد هستند و از اینکه احساس می کنند برای واکسینه شدن تحت فشار هستند عصبانی هستند.

در نزدیکی فواره تروی باروک در رم، ماریا آدل چنت 75 ساله، صاحب یک دکه روزنامه فروشی، مطمئن نبود که بتواند شکست های بیشتری را تحمل کند.

او گفت: "یک بلوک دیگر به این معنی است که من برای همیشه بسته خواهم شد."

چند نفر سعی کردند در ناامیدی عمومی ظاهری از بیهودگی پیدا کنند. در فرانسه، جشن‌های آنلاین به شباهت بین نام این گزینه و رئیس جمهور امانوئل ماکرون اشاره کرده‌اند و برخی گزارش می‌دهند که ویژگی‌های تصحیح خودکار منجر به توسعه ویروس شده است که با عنوان "اوه، ماکرون" ارائه می‌شود.

حتی قبل از ورود ناخواسته Omicron، کشورهای اروپایی اقدامات همه گیر قبلی را احیا می کردند، صفحاتی که از یک کتاب پاره پاره شده بود.

بریتانیا بار دیگر ماسک صورت اجباری را در مغازه‌ها و وسایل حمل‌ونقل عمومی اعمال کرده است و قانونی از روز سه‌شنبه به اجرا گذاشته شد که طبق آن مسافرانی که وارد بریتانیا می‌شوند باید آزمایش ویروس را داده و تا زمانی که نتیجه منفی دریافت نمی‌کنند، خود را ایزوله کنند.

نخست وزیر بوریس جانسون گفت که اقدامات جدید با هدف به دست آوردن زمان برای افزایش تلاش ها علیه این گزینه از جمله گسترش برنامه شتاب او است.

برخی از دولت ها بر تلاش برای جلوگیری از این گزینه تمرکز کرده اند، استراتژی که بسیاری از کارشناسان معتقدند در مواجهه با مواضع موجود Omicron تنها اثربخشی محدودی خواهد داشت.

سوئیس اعلام کرد که در اوایل چهارشنبه، مسافرانی که از کانادا، ژاپن، پرتغال و نیجر می‌آیند - همه مکان‌هایی که موارد Omricon در آنها رخ داده است - باید به مدت 10 روز قرنطینه شوند، حتی پس از آزمایش منفی کووید. -19. مقامات سوئیس و همچنین بسیاری از دولت‌ها در سرتاسر اروپا پروازهای هفت کشور در آفریقای جنوبی را ممنوع کرده بودند.

بخشی از ترس Omicron این است که اطلاعات کمی در مورد آن وجود دارد - توانایی آن در فرار از دفاع واکسن، سرعت انتقال آن و شدت بیماری که باعث ایجاد آن می شود.

کریستین دروستن، ویروس شناس برجسته آلمانی و مشاور دولت، به تلویزیون ZDF گفت: «دو یا سه هفته دیگر طول می کشد تا ببینیم چگونه توسعه می یابد و آن را درک کنیم. اصلاً نمی‌توانیم بگوییم که چه تأثیری بر ما خواهد گذاشت.»

در بسیاری از اروپا، هرج و مرج مداوم نوع دلتا - که بسیار مسری است و به ویژه برای افراد واکسینه نشده خطرناک است - هنوز بسیار در خط مقدم است، سیستم های بهداشتی را تحت فشار قرار داده و گونه هایی را تولید می کند که با روزهای تاریک اولیه همه گیری قابل مقایسه است.

آرنو فونتان، اپیدمیولوژیست فرانسوی و عضو هیئت مشاوران دولتی در رادیو فرانس اینتر، گفت: «نباید دشمن را گیج کنیم - در حال حاضر این گزینه دلتا است. بیایید روی اولین نبردمان تمرکز کنیم. ما Omicron را برای بعد نگه می داریم.

اولیویه وران، وزیر بهداشت فرانسه، روز سه‌شنبه به قانون‌گذاران گفت که موارد ابتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۴۷ هزار نفر رسیده است که بالاترین رقم در یک روز از آوریل، زمانی که همه‌گیری شیوع پیدا کرده است.

در همین حال، تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در آلمان در این هفته از آستانه تیره 100000 نفر عبور کرده است. یک داستان موفقیت آمیز در شروع همه گیری، این کشور در بحبوحه افزایش وحشتناک عفونت های جدید و بستری شدن در بیمارستان است، حتی قبل از اینکه Omicron مبتلا شود. شانس زنده ماندن

تصویر رو به وخامت ویروس کرونا در آلمان منجر به تدابیر شدیدتر بهداشت عمومی شده است و ملاحظات سخت گیرانه تری نیز در نظر گرفته شده است. مردم اکنون برای دسترسی به وسایل نقلیه عمومی، مغازه ها، رستوران ها، بارها و کلوپ ها باید مدرکی مبنی بر واکسیناسیون یا بهبودی از ویروس یا آزمایش منفی داشته باشند. حتی بازارهای سنتی کریسمس برای دومین زمستان متوالی کوتاه می شوند.

هلگه براون، رئیس دفتر صدراعظم آنگلا مرکل، به روزنامه گفت: «ما اکنون باید ترمز اضطراری را فشار دهیم. ما در آلمان به وضعیتی رسیده‌ایم که همیشه سعی کرده‌ایم از آن جلوگیری کنیم - سیستم مراقبت‌های بهداشتی ما در برخی مناطق بیش از حد بارگذاری شده است.»

سطوح بی سابقه عفونت نیز هلند را گرفتار کرده است و مقامات بهداشتی در تلاش برای یافتن فضای کافی در بخش مراقبت های ویژه برای بیماران مبتلا به کووید هستند. این کشور کمتر از یک هفته است که در حالت اضطراری قرار دارد، که شامل بستن مغازه‌ها، بارها و رستوران‌ها در طول شب در ساعت 5 بعدازظهر و گفتن به مردم برای کار از خانه است.

ایتالیا، در میان کشورهایی که بیشترین آسیب را دیده است، با شروع همه گیری کمی بهتر عمل کرد. پاسپورت واکسن این کشور - به اصطلاح Green Pass که در تابستان برای رستوران‌ها، سینماها، موزه‌ها و رویدادهای ورزشی معرفی شد و در ماه اکتبر به محل کار گسترش یافت - در ماه‌های اخیر به کنترل عفونت‌ها کمک کرده است، اگرچه عفونت دوباره در حال افزایش است. .

در بریتانیا، جایی که دولت جانسون این هفته برنامه‌ای را برای تسریع توسعه با سر و صدا راه‌اندازی کرد - همه افراد بالای 18 سال از قبل واجد شرایط هستند - مقامات بهداشتی اذعان کرده‌اند که ظهور Omicron منعکس‌کننده یک الگوی همه‌گیر آشنا است: پیشرفت‌های تبلیغاتی شدید می‌تواند به سرعت تضعیف شود. مناسبت ها.

ساجد جاوید، وزیر بهداشت روز دوشنبه در مجلس عوام گفت: «همانطور که برنامه واکسیناسیون شانس را به نفع ما تغییر داده است، گزینه نگران کننده جدید همیشه این فرصت را داشته است که آنها را به عقب براند. در این رقابت بین واکسن و ویروس، نوع جدید ممکن است به ویروس پاهای اضافی داده باشد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن