ادامه آموزش پنل مدیریتی چت روم احساس چت

Letters: در این بخش نامه های ارسالی برای شما را مشاهده می کنید. (اگر سرپرست شما این دسترسی را به شما داده باشد

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 28 آبان 1399

Letters: در این بخش نامه های ارسالی برای شما را مشاهده می کنید. (اگر سرپرست شما این دسترسی را به شما داده باشد ، کاربران می توانند برای شما ایمیل ارسال کنند.) ایمیل را خارج از چت ارسال کنید. آنها درست می کنند.

 کنترل دسترسی: در این بخش می توانید پانلی برای سطوح نظارتی مانند - سرپرست - سرپرست ارشد - معاون مدیر - مدیر و هر سطح نظارت دیگری تنظیم کرده و دسترسی را برای کاربر مورد نظر تعریف کنید. لازم به ذکر است که این بخش فقط برای مدیر کل احساس چت است.

حضور و غیاب: این بخش زمان آخرین ورود به چت روم کاربرانی را نشان می دهد که دارای درجه نظارت هستند. با IP - نوع درجه - جنسیت - نام - نام کاربری

 کاربران مجازی: در این بخش می توانید یک کاربر مجازی (جعلی) با هر درجه و نام ایجاد کنید. و یک کاربر مجازی قابل حذف است. (این بخش نیز به شما توصیه نمی شود زیرا فایده ای ندارد و در صورت نیاز به کاربر مجازی ، مدیر کل خودش اضافه یا حذف می کند)

 ارسال پیام: در این بخش می توانید برای کاربران پیام ارسال کنید. می توانید پیام ها را به درجات مختلف ، چه در مکان های خصوصی و چه در مکان های عمومی ارسال کنید. یا برای همه کاربران پیام ارسال کنید

 خواننده خصوصی: این بخش مخصوص مدیران است. در این بخش ، اگر سرپرست این گزینه را برای شما مجاز کرده باشد ، می توانید حریم خصوصی کاربران را بخوانید. سرپرستان می توانند همه را شخصاً بخوانند ، به جز مدیران. (ما همچنین به مدیران اجازه این کار را نخواهیم داد ، زیرا به حریم خصوصی کاربران خود احترام می گذاریم. ممکن است برخی از مدیرانی که به آنها بسیار اعتماد داریم این کار را انجام دهند. به ما بدهید زیرا گاهی اوقات لازم است.)

تحریم IP: تحریم IP به معنای اخراج کاربر است. با کلیک بر روی این گزینه ، لیستی از افرادی که اخراج کرده ایم را مشاهده خواهید کرد (آدرس IP آنها را غیرفعال کرده ایم). در این بخش می توانید یک IP وارد کنید و آن را برای مدت زمان مورد نظر مسدود کنید (کاربر را برای مدت زمان مشخصی اخراج کنید). همچنین در این بخش کاربر می تواند از تحریم ها آزاد شود (یعنی می توان او را اخراج و آزاد کرد).

خاموش کردن: خاموش کردن یعنی خاموش شدن. با کلیک بر روی این گزینه لیستی از کاربران بی صدا نمایش داده می شود. همچنین می توانید نام فردی را که دچار خفگی شده است مشاهده کنید - مدت زمان خفگی - زمان سکوت - IP کاربر خفه شده.

پخش کننده موسیقی: در این بخش می توانید موسیقی را بارگذاری کنید. یا موسیقی حذف شده. این قسمت در Chatroom غیرفعال است ، بنابراین ما کاری با این قسمت نداریم.

پیوند رو به پایین: از این قسمت می توانید پیوندی را ثبت کنید که پیوند ثبت شده در پایین صفحه عمومی در قسمت میله مستطیل شکل قابل مشاهده باشد و به شکل ریل حرکت کند.

پایگاه داده: این بخش بسیار خطرناک است ، فقط برای مدیر اصلی فعال است و شما کاری با این بخش ندارید.

مدیریت الگوها: در این بخش می توانید تصاویر پس زمینه - پس زمینه کلی - تصاویر اتاق - جعبه ارسال را ویرایش کنید. این دسترسی به شما اعطا نشده است ، زیرا ما دیگر این تصاویر را ویرایش نمی کنیم.

مدیریت تبلیغات: در این بخش می توانید تبلیغات را به صورت بنر - پنجره های بازشو و ویدیوها در اتاق گفتگو قرار دهید

اقدامات ویژه: در این بخش می توان کارهای زیادی از جمله حذف تاریخچه - حذف همه پیام ها - حذف کاربران و بسیاری موارد دیگر را انجام داد.

از آنجا که این قسمت بسیار حساس و خطرناک است ، کنترل اصلی فقط در این قسمت فعال است و شما با این قسمت کاری ندارید.

تنظیمات: در این بخش می توانید نام Chatroum را تغییر دهید - همچنین می توانید مجموعه ای از محدودیت ها را برای کاربران تعریف کنید. ....

در این بخش این امکان وجود دارد که سرپرست اصلی فقط محدودیت های ویژگی و قسمت راست کلیک را برای شما فعال کرده باشد و سایر گزینه ها غیرفعال شده اند زیرا نیازی به فعال بودن در پنل شما ندارند.

به روزرسانی خودکار: این بخش فقط برای سرپرست اصلی فعال است و وظیفه به روزرسانی را دارد

Files: از این قسمت می توانید قالب داخل و خارج را ویرایش کنید. به دلیل خطر و حساسیت ، این گزینه فقط برای مدیر کل فعال است.

ویرایش کاربران: این بخش فقط برای سرپرست اصلی فعال است.

دسترسی هایی که مدیر می تواند داشته باشد: کاربران - ارسال پیام سیستم - هشدار - اخراج - خفگی - تحریم IP - افزودن شکلک - حذف شکلک - کلیک راست - محدود کردن تجهیزات - رصدخانه - پاسخ به پیام ها - حضور - آمار

Cancel IP: این بخش را خیلی با دقت بخوانید ، زیرا هر خطایی در این بخش منجر به حذف دائمی می شود

شما خواهید این قسمت از پانل شما دارای دو قسمت است ، قسمت اول قسمت IP است و قسمت دوم انقضا است. که در

در قسمت اول باید IP مجرم را وارد کنید و در قسمت دوم - زمان آزادی شخص. گرفتن IP کافی است

به مسیر اخراج کاربر بروید و نماد اخراج مربوط به آن را کلیک کنید ، و کد کاربر دوم را کپی کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن