آیا قانون جذب عشق خرافات است؟

قطعا همه شما در زندگی خود جهت دستیابی به عشق حتی برای یکبار تلاش کرده اید. احساسات و تمایلات شما در برخی از مو

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 16 بهمن 1399

قطعا همه شما در زندگی خود جهت دستیابی به عشق حتی برای یکبار تلاش کرده اید. احساسات و تمایلات شما در برخی از مواقع شکست خورده اند و ممکن است در موقعیت های دیگر موفق به جذب عشق شده باشید.


با این حال هنوز افراد بسیاری وجود دارند که در غم فقدان عشق گرفتار شده اند و نمی دانند چگونه به مراد دل خود برسند. جهت کمک به این افراد قانون جذب عشق بسیار تاثیرگذار است. امروزه از این قانون به عنوان قدرتمندترین قانون موجود در جهان یاد می شود.


بنابراین دستیابی به خواسته ها و اهدافی که در سر دارید، از این طریق میسر می شود. در صورتی که تمایل به بدانید :


آیا قانون جذب عشق واقعیت دارد ؟


با ما همراه باشید.


قانون جذب عشق چگونه عمل می کند؟


قانون جذب در مورد همه اهداف و خواسته های شما صدق می کند. این قانون روی آنچه که می خواهید تمرکز دارد و به شما کمک می کند تا انرژی کائنات را به سمت خود جذب کنید. در واقع هر چیزی که در ذهن وجود داشته باشد از طریق قانون جذب به شما بازگردانده می شود.


 بنابراین افکار حرف اول و اساسی را در دستیابی به هدف می زنند. اگر شما بخواهید به فرد مورد علاقه خود برسید و با او عشقی پایدار را تجربه کنید، بهتر است از قانون جذب عشق کمک بگیرید. این قانون به شما می آموزد چگونه و از طریق چه اصول و قواعدی به خواسته خود برسید.


در واقع جهت کسب موفقیت علمی، شغلی و ثروت نیز از این قانون استفاده می شود. بنابراین هیچ محدودیتی در این رابطه وجود ندارد. اگر در زندگی خود روی مسائل مهم و مثبت تمرکز کنید، انرژی شما با انرژی جهان هستی ادغام می شود و به صورت چندین برابر به شما برگردانده خواهد شد تا توانایی انجام آن کار را در وجود شما ایجاد کند.


 اینکه می گوییم افکار مثبت و خواسته خود را در ذهن تجسم کنید به این منظور نیست که هیچ گونه تلاشی در راستای دستیابی به عشق یا اهداف دیگر خود برندارید. در واقع بدون تلاش هیچ اتفاقی برای شما رخ نخواهد داد.


 زیرا این قانون تنها ابزاری است که شما را سریع تر به هدف خود می رساند و عملا با تلاش و کوشش شما همسو است. بنابراین از توقف در یکجا و گلایه در مورد اتفاقات بد زندگی خود دست بردارید و برای ساختن زندگی بهتر و دستیابی به عشقی که در آرزویش هستید، تلاش کنید.


قانون جذب عشق چه اصول و قواعدی دارد؟


بدون شک جهت انجام هر کاری باید ابتدا با اصول آن کار آشنا شد. این قواعد هستند که به ما می آموزند چگونه به بهترین نحو ممکن کارها را انجام دهیم. اسرار قانون جذب عشق نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید جهت تاثیرگذاری بیشتر آن اصول آن را فراگرفت. این قواعد به صورت زیر عنوان می شوند.


تمرکز روی خواسته قلبی


زمانی که عاشق می شوید، تمام انرژی خود را جهت دستیابی به هدف خود مصرف می کنید. در این راستا ممکن است از بسیاری علایق خود نیز دست بکشید، اما در نهایت به فردی که می خواهید، نمی رسید. مشکل در این است که شما از قانون جذب عشق استفاده نمی کنید.


 قانون جذب عشق  به شما می گوید که جهت دستیابی به خواسته خود در ابتدا باید تمرکز داشته باشید. قانون جذب کائنات این امر ممکن است تلاش زیادی را انجام دهید، ولی هرگز به خواسته قلبی خود نخواهید رسید. تمرکز روی شخص مورد علاقه تان به شما کمک می کند تا افکار مثبت را به سمت خود جذب کنید.


هر چقدر انرژی مثبت و مفیدی را به جهان هستی بفرستید، بازخوردی که از آن دریافت می کنید، بیشتر است. شما به دنیا آمده اید که درخواست های خود را به گوش جهان هستی برسانید. بنابراین از بیان خواسته خود خجالت نکشید. تنها کافی است که در این مورد خلوص و صداقت داشته باشید.


خواسته شما باید از اعماق وجود شما نشات گیرد تا با روح جهان هستی در هم آمیزد. در این صورت نتایج غیر قابل باوری را دریافت خواهید کرد.


اعتقاد به عشق و هر آنچه می خواهید


عشق انرژی عظیم و غیر قابل توصیفی است که در جهان و در قلب همه افراد وجود دارد. اگر به این انرژی اعتقاد نداشته باشید، به سمت شما جذب نمی شود. در واقع جهان بر پایه تبادل انرژی استوار است و قانون جذب در اسلام نیز به اثبات رسیده است.


یکی از مهمترین انرژی های جهان عشق است که به شما انگیزه انجام هر کاری را می دهد. بدون عشق زندگی معنا و مفهومی ندارد و صرفا یک زندگی رباتیک خواهد بود. بنابراین سعی کنید اعتقادات خود را در این زمینه افزایش دهید تا جهان روی دیگر خود را به شما نشان دهد.


 اگر به فردی علاقه دارید در ابتدا این اعتقاد را در خود ایجاد کنید که او هم به شما علاقه مند است. تا کلیه افکار منفی از شما دور شوند و تنها تفکرات و اعتقادات مثبت در ذهن باقی بمانند. این اصل یکی از مهمترین اصولی است که در قانون جذب عشق وجود دارد.



تجسم فرد مورد علاقه خود


در آموزش قانون جذب می گویند که تجسم همیشه به شما کمک می کند تا اهداف خود و راه دستیابی به آنها را راحت تر پیدا کنید. اگر به شخصی علاقه دارید، رویای رسیدن و زندگی همراه او را در ذهن خود پرورش دهید. این امر سبب می شود تا به راحتی به آنچه که می خواهید، برسید.


آخرین مطالب