آموزش ارزهای دیجیتال

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که از خدمات آنلاین به کارگیری نکرده باشد. ارزهای دیجیتال نیز مثل سایر فناوری های ا

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 20 فروردین 1401

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که از خدمات آنلاین به کارگیری نکرده باشد. ارزهای دیجیتال نیز مثل سایر فناوری های ایجاد شده بر بر روی بستر اینترنت پتانسیل بالایی به جهت تغییر تحول بخش های بزرگی از زندگی روزمره مردمان دارند. ارزهای دیجیتال و بسترهای آنان مدرن ترین فناوری ارائه شده در بخش خدمات مالی محسوب می شوند.

اما برخلاف سیستم های مالی سنتی، این ارزها به رخ توزیع شده ساخته شده اند و هیچ ارگان مرکزی خاصی بر روی آن‌ها کنترلی ندارد. همه مبادلات انجام شده در بازارهای مربوط به آنها به رخ روشن بوده و مبادلات مربوط به هر ارز به راحتی قابل بررسی است.

از این رو هر فرد و یا فعال در بازار ارزهای دیجیتال خویش می تواند به رخ یک ناظر بر تراکنش ها و مبادلات نیز عمل نماید. داشتن جامعه چندان بزرگی از ناظران بالقوه سبب شده هست که مبادله بودجه ها بر روی بستر ارزهای دیجیتال نسبت به سیستم های مالی سنتی امنیت بالاتری داشته باشد. امنیت بالا، مقیاس پذیری فوق العاده و نیز انطباق بسیار مناسب همین فناوری کلیدی به دست آوردن و کارهای آنلاین منجر شده هست که شمار متعددی از اشخاص به دنبال آموزش ارز دیجیتال باشند.

کاربردهای ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال بر روی بستری ذیل تیتر بلاکچین ساخته شده اند که خود یک فناوری مدرن به جهت ذخیره سازی دیتا ها به صورت غیر متمرکز است. به عبارت دیگر پایگاه دیتا ای هست که به طور هم‌زمان کلیه اشخاص ورژن ای از آن را بر روی دستگاه خویش دارند. بر بر روی بلاکچین مثل پایگاه های دیتا متمرکز می توان اشکال متفاوتی از داده ها را ذخیره نمود.

از دوست داستنی ترین کاربردهای بلاکچین استعمال از آن برای ذخیره داده های مربوط به تراکنش های ارزهای دیجیتال است. در این موقعیت ارزهای دیجیتال و تراکنش های آنان به صورت رمزگذاری شده بر بر روی بلاکچین ذخیره می شوند؛ به این عامل گهگاه به ارزهای دیجیتال، رمز ارز نیز اطلاق می شود.

در سری آموزش رمزارز نعیم حشم بان کاربرد های مختلف ارزهای دیجیتال به تفصیل گنجانده شده است. برای مثال برخی از ارزهای دیجیتال اهمیت بها مانند تتر به صورت استیبل کوین ارائه شده و ارزش ثابتی برابر یا این که یک دلار دارند؛ بنابراین، همین ارزها گزینه های قابل قبولی برای مبادلات آنلاین به شمار می روند.

برخی از ارزهای دیجیتال دیگر نظیر بیت کوین با قیمت بالایی بوده و اکثری از مردم آن را طلای مدرن می نامند. از این رو این گونه ارزها مورد های بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری های بلند مدت در لحاظ گرفته می شوند.

بهترین بازی های ارز دیجیتال برای کسب درآمد

یکی از کاربرد های همین ارزها که ممکن است بیشترین جذابیت را به جهت عشق و علاقه مندان به آموزش ارز دیجیتال داشته باشد، به کارگیری در بازی ها است. حال بخش اعظمی از شرکت های بازی سازی به جهت جذب هر چه بخش اعظم مخاطب مبادرت به بیشتر کردن فناوری های بلاکچین و ارزهای دیجیتال به بازی های دوست داستنی خویش نموده اند.

در بخش به دست آوردن درآمد سری آموزش رمزارز نعیم حشم بان، بهترین بازی های ارز دیجیتال برای به دست آوردن درآمد آسان معرفی شده است. همینطور راهکار های مناسب به جهت حداکثر سازی این درآمد ها هم تشریح شده اند. در صورتی که چه گیمر های رشته ای می توانند از راه و روش های متفرقه مثل استریم نمودن گیم پلی خویش درآمد جانبی داشته باشند، البته در بازی های مبتنی بر ارز دیجیتال به طور معمول دو شیوه مستقیم برای به دست آوردن درآمد در لحاظ گرفته شده است.

راه اول کسب ارزهای دیجیتال از جایزه های درون بازی ها میباشد که در این طرز بازیکن اهمیت انجام کار ها و یا تکمیل برد آمیز مراحل و ماموریت ها پاداش هایی دریافت کرده که به طور مستقیم اهمیت ارزهای دیجیتال قابل مبادله هستند.

راه دوم به کارگیری از توکن های غیر مثلی و منحصربه‌فرد به فرد است. در این نحوه کاراکترها و توان ها و مهارت های مربوط به آن‌ها و یا بقیه اقلام باطن بازی نظیر ماشین ها و یا این که زمین های مجازی و غیره به صورت توکن هایی اختصاصی به فرد و یکتا قابل معامله هستند. به جهت نمونه موارد زیر از پرطرفدارترین بازیهای ارز دیجیتال به شمار می روند:

Lightnite

در این بازی از هر دو نحوه پاداش و توکن برای به دست آوردن درآمد استفاده می شود. لایت نایت یک بازی رقابتی، هیجانی و چند نفره میباشد که بازیکن ها اهمیت از در بین بردن حریف های خویش و غارت متعلقات آنها می توانند ارز دیجیتال بیت کوین را کسب کنند.

پاداش های همین بازی به رخ ساتوشی ارائه می شود که واحد خرد بیت کوین است. ساتوشی های کسب شده از این بازی قابل انتقال به کیف پول های لایتنینگ بوده و از آنجا قابل مبادله خواهد بود. توکن های یکتای همین بازی پوسته های لایت نایت نام دارند که گاهی برخی از آن ها را می اقتدار حساس قیمت های قابل قبولی به فروش رساند.

Gods Unchained

بازی گادز انچیند بر بر خلاف بازی های دیگر از ابتدا بر روی فناوری بلاکچین گسترش دیتا نشده است، بلکه اقلام داخل بازی به رخ توکن های یکتا ارائه شده و پس از ذخیره در کیف پول در بازارهای بیرون از بازی قابل فروش هستند. این بازی به صورت کارتی هست که بازیکنان باید کارت های آن را خریداری نمایند.

برخی از این کارت ها دوچندان کیمیا بوده و ارزش های بالایی دارند. همین بازی محبوبیت فراوان بالایی دارد؛ از همین رو بها کارت های کیمیا همین بازی فراوان بسیار است. در سال 2019 یکی از کارت های آن کلیدی قیمتی بیش از 600 هزار دلار فروخته شد.

Farmers World

بازی فارمرز ورلد یا این که دنیای کشاورزان یکی از دوستداشتنی ترین و بهترین بازی های ارز دیجیتال در روزگار حاضر است. همان طور که از اسم آن آشکار هست همین بازی بر پایه فعالیت های مرتبط حیاتی کشاورزی ساخته شده است. بازی های سبک کشاورزی معمولا گیم پلی آهسته و غیر هیجانی دارند؛ اما دنیای کشاورزان یک استثنا میباشد و بازیکنان می توانند به مزارع دیگر حمله کرده و آنان را غارت کنند.

 

بازیکنان باید حساس به کار گیری از راهکار های مناسب، محصولات خویش را ارتقاء داده و از مزرعه خود در برابر حمله بقیه کشاورزان و نیز حیوانات وحشی دفاع نمایند. توکن و یا این که ارز دیجیتال دارای همین بازی Gold اسم دارد. سایر اقلام داخل مزرعه هم به رخ توکن های یکتا ارائه می شوند. از همین رو بازیکن، صاحب حیاتی آن اقلام به شمار رفته و به راحتی می تواند آنان را به فروش برساند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن