آشنایی با پنل تنظیمات مودم های 3G و 4G LTE ایرانسل - Shayano

دوربین مدار بسته وای فای P2P یک دوربین نظارتی دارای قابلیت انتقال تصویر بدون نیاز به آی پی استاتیک است. از دیگ

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 24 آذر 1399

دوربین مدار بسته وای فای P2P یک دوربین نظارتی دارای قابلیت انتقال تصویر بدون نیاز به آی پی استاتیک است. از دیگر ویژگیهای این مودم میتوان به برخورداری از چهار درگاه LAN و چهار آنتن اشاره کرد. چرا که هر کدام از قطعات و تجهیزات یک سیستم بازی را می توان با مدلی ارزان تر یا کمی ضعیف تر جا به جا کرد و باز هم از بازی لذت برد اما اگر سرعت اینترنت شما کافی نباشد، پینگ و لگ و جیتر داشته باشید و تصاویر سکته داشته باشند، هیچ لذتی از بازی کردن نمی برید. این مودم دارای یک باتری 2 هزار میلیآمپری است که توان مورد نیاز دستگاه را تا 10 ساعت تامین میکند. مودم مای فای یک مودم قابل حمل سیم کارت خور است که به دلیل پرتابل بودن نام Mobile WiFi (موبایل وای فای) یا MiFi بر روی آن نوشته شده است تا خیلی سریع کلمه WiFi را در ذهن بیننده مودم به هنگام خرید تداعی کند.

مودم همراه پاور بانک یک مودم جیبی دارای باتری شارژی قدرتمند است که قابلیت استفاده به عنوان شارژر همراه را هم دارا میباشد. در چه مناطقی میتوان از مودمهای قابل حمل استفاده نمود ؟ با استفاده از انواع مودم ایرانسل میتوانید دستگاههای منزل یا محل کار خود را به اینترنت وصل کنید و یا از اینترنت بیسیم و قابل حمل بهرهمند شوید و از اینترنت پرسرعت ایرانسل لذت ببرید! ولی، مودم مای فای دستگاهی برای اتصال به اینترنت اپراتور سیم کارت داخل دستگاه و اشتراک گذاری اینترنت پرسرعت پرسرعت سیم کارت با سایر تجهیزات میباشد. Profile Management: این بخش برای ایجاد پروفایل دستی در جهت اتصال به اپراتور می باشد. این مودم به سری فیوژن نیز معروف است و برخی سایتها TF-i60 H1 مینامند. وزن: وزن این مودم 400 گرم است. این مودم به دلیل داشتن 2 درگاه LAN یکی از بهترین مودم های TD-LTE می تواند باشد. انواع مودم همراه دارای باتری شارژی داخلی هستند و تا چندین ساعت با شارژ باتری خود قادر به کار میباشند.

مودمهای جیبی یا دارای باتری داخلی هستند و انرژی مورد نیاز خود را از باتری شارژی داخل خود فراهم میکنند و یا برای روشن شدن نیاز به اتصال به منبع برق خارجی دارند و حتما باید به منبع تغذیه خود متصل باشند تا بتوانند کار کنند. استفاده از کارت حاظفه در مودمها و روترها این روزها امری رایج است تا این دستگاه ها به عنوان یک دیتاسنتر عمل کرده و تمامی دستگاهها بتوانند اطلاعات خود را با استفاده از این حافظه با یکدیگر به اشتراک بگذارند. برخی از مودم ها دارای دکمه WPS هستند اما برخی دیگر به واسطه منوها دستگاه فعال می شوند گاهی در برخی دیگر اصلا این قابلیت وجود ندارد. برای فعال سازی انتقال تصویر این دوربینها باید از طریق اپلیکیشن موبایل دوربین به بخش تنظیمات آن رفت و دوربین را به وای فای مودم جیبی متصل کرد. دانگلهای سیم کارت خور 2G و 3G تنها برای اتصال به یک کامپیوتر یا لپ تاپ طراحی شده بودند. عملکرد مودم ایرانسل ZW101 برای اتصال به اینترنت به صورت زیر می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن