چرا بازاریابی مهم است؟ 9 دلیل چرا واقعاً به آن احتیاج دارید

آیا می دانید مشتریان شما چه می خواهند؟ به نظر شما مشتریان به محصولات شما اعتماد دارند؟ آخرین باری که دیدید مشتری درمورد محصول یا خدمات شما توییت می کند؟ این یک شکایت بود یا تعارف؟

چرا مشاغل نیاز به بازاریابی دارند؟

جواب همه این سؤالات مربوط به بازاریابی است.

اینکه تجارت خود را چگونه بازاریابی می کنید ، تعیین می کند که آیا شرکت موفق خواهد بود یا نه. بازاریابی ابزاری است که برای ایجاد و حفظ تقاضا ، ارتباط ، شهرت ، رقابت و … مورد استفاده قرار می گیرد. بدون آن ، تجارت شما به دلیل عدم فروش ممکن است تعطیل شود.

پس چرا بازاریابی مهم است؟ این 9 دلیل که واقعاً به آن احتیاج دارید را بررسی کنید.

1. بازاریابی راهی مؤثر در جذب مشتری است
برای مشاغل شما مهم است که مشتریان خود را درگیر کنید. بازاریابی ابزاری است برای ادامه مکالمه.

تعامل با مشتریان با فشار دادن پیشنهادات شما متفاوت است. تعامل شامل تأمین اطلاعات مربوط به محصولات و مشاغلتان به مشتریان است. همه چیز در مورد ایجاد محتوای تازه است.

به مشتریان خود بگویید که آنها چه چیزی نمی دانند. بگذارید جالب باشد و ارزش وقت آنها را داشته باشد.

رسانه های اجتماعی یکی از بهترین سیستم عامل هایی است که می توانید مشتریان خود را درگیر کنید. برخی سازمانها از فیلم های کوتاه و سایر ترفندهای تحقیرآمیز برای تعامل با مشتری خود استفاده می کنند.

با درگیر کردن مشتریان ، بازاریابی به آنها تعلق خاطر می دهد.

2. بازاریابی به ساخت و حفظ اعتبار شرکت کمک می کند
رشد و طول عمر کسب و کار شما با اعتبار کسب و کار شما ارتباط مثبت دارد. از این رو ، عادلانه است که بگوییم شهرت شما ارزش برند شما را تعیین می کند.

اکثر فعالیتهای بازاریابی در جهت ایجاد ارزش برند تجاری شرکت انجام می شود.

اعتبار کسب و کار شما زمانی ساخته می شود که به طور مؤثر انتظارات مشتریان را برآورده کند. چنین مشاغل یک عضو مسئول جامعه تلقی می شود. مشتریان از اینکه با محصولات شما در ارتباط هستند افتخار می کنند.

بازاریابان از استراتژی های ارتباطی ، برندسازی ، روابط عمومی و CSR استفاده می کنند تا از حفظ اعتبار و اعتبار یک کسب و کار اطمینان حاصل کنند.

3. بازاریابی به ایجاد رابطه بین یک تجارت و مشتریان کمک می کند
کسب و کارها باید با مشتری خود رابطه اعتماد و تفاهم برقرار کنند. بازاریابی چگونه این رابطه را برقرار می کند؟

بخش های تحقیق بازاریابی باید بر اساس جمعیت شناسی ، روانشناسی و رفتار مصرف کننده باشد.

تقسیم بندی به کسب و کار کمک می کند تا نیاز مشتریان خود را برآورده سازد و از این رو اعتماد خود را جلب کند. تیم محصول تضمین می کند که تجارت در آنچه در زمان مناسب وعده داده شده است ، ارائه می دهد. این باعث می شود تا مشتریان وفادار باشند.

مشتریان وفادار اطمینان به خرید محصولات بیشتر از شما خواهند داشت. اعتماد و درک بین تجارت و مشتریان ، فعالیتهای تجاری شما را بارورتر می کند.

4- بازاریابی کانال ارتباطی است که برای آگاهی رسانی به مشتریان استفاده می شود
بازاریابی به مشتریان شما درباره محصولات یا خدماتی که به آنها ارائه می دهید اطلاع می دهد.

توصیه شده برای شما
Webcast ، 21 مه: رشد برای همه: یک الگوی مقیاس پذیر برای هر تجارت بزرگ
از طریق بازاریابی ، مشتریان با ارزش محصولات ، استفاده از آنها و اطلاعات اضافی که ممکن است برای مشتریان مفید باشد آشنا می شوند. این آگاهی از برند را ایجاد می کند و باعث می شود تا کسب و کار از موضع خود جدا شود.

رقابت سختی در بازار وجود دارد و برای متقاعد کردن مشتریان باید صدای مداوم باشید. به مشتریان خود از تخفیف ها و سایر ترفندهای رقابتی که قصد استفاده از آنها را دارید اطلاع دهید.

از طریق ارتباطات ، بازاریابی به تجارت شما کمک می کند تا رهبر بازار شود. این پست درباره نحوه دستیابی به یک مزیت رقابتی توضیح بیشتری می دهد.

5- بازاریابی به افزایش فروش کمک می کند
بازاریابی از روشهای مختلفی برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما استفاده می کند. پس از تبلیغ یک محصول ، در حال حاضر روی رادار است و این احتمال فروش شما را افزایش می دهد.

مشتریان ممکن است بخواهند محصولات یا خدمات شما را امتحان کنند و این تصمیم تصمیم گیری را برای شما ایجاد می کند.

وقتی مشتریان از محصولات یا خدمات شما خوشحال می شوند ، بدون اطلاع شما سفیران برند شما می شوند. آنها این کلمه را پخش می کنند و فروش شما شروع به افزایش می دهد.

اطمینان حاصل کنید که محصولات و خدمات با کیفیت بالا را برای تکمیل تلاشهای بازاریابی خود ارائه می دهید.

6. کمک به بازاریابی در ارائه بینش درباره شغل شما
هر بازاریاب نیاز به هدف گیری مخاطبان مناسب را درک می کند. با این حال ، شما باید محتوای مناسب برای به اشتراک گذاشتن با چنین مخاطبی داشته باشید. استراتژی های بازاریابی شما می تواند به شما کمک کند تا پیام های تجاری را به مخاطبان مورد نظر متقاعد کنید.

در این مرحله ، شما باید پیام های مختلفی را آزمایش کنید و ببینید که چه چیزی مؤثر است.
هنگامی که مجموعه های مختلف پیام رسانی را بر روی مخاطب هدف آزمایش کردید ، یک پایه مناسب برای تلاش های بازاریابی خود خواهید یافت

به عنوان یک متریک عمل می کند و بینش لازم را برای جلوگیری از حدس زدن شما فراهم می کند.

7. بازاریابی به کسب و کار شما برای حفظ ارتباط کمک می کند
هر بازاریاب نیاز به مختل کردن نظر مصرف کننده بالقوه را درباره سایر محصولات درک می کند. اما اشتباه نکنید که این شانس را به طور کامل استفاده کنید.

اکثر مشاغل تصور می کنند که همیشه به نفع مشتری باقی خواهند ماند

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>