پیستون 0.50 پراید صبا عظام - 3996 - مشخصات، قیمت و خرید از توربویدک

فشار داخلی همان نیروی فنریت ذاتی میباشد که حلقه پیستون را مطابق با مختصات مصالح و طراحی به کار رفته در تولید آ

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 8 بهمن 1400
فشار داخلی همان نیروی فنریت ذاتی میباشد که حلقه پیستون را مطابق با مختصات مصالح و طراحی به کار رفته در تولید آن منبسط می­سازد. مسافت سیلندر و پیستون را که همان لقی پیستون میگویند روغن لبریز می‌کند که حرکت راحتتر پیستون را به همراه دارد. رینگ پیستون لبه برجسته نیز رینگی است که مرحله مماس آن با تحدب بوده و روانکاری دربین حلقه پیستون و جداره سیلندر را یکنواخت خیس انجام می­دهد. رینگ پیستون می­بایست اتصال شعاعی قابل پیش بینی و موثری فی مابین جداره سیلندر و سطح جانبی رینگ برقرار کنند تا عایق بندی به طریق قابل قبولی انجام گیرد. حلقه های پیستون علاوه بر فشار داخلی، از فشار خارجی نیز برای عایق بندی گوشه و کنار احتراق بهره می­گیرند. رینگ پیستون عایق بندی محیط احتراق را از طرز فشار داخلی و خارجی اعمال شده به آن برقرار می­کند. از نکته ها حیاتی همین قطعه عدم خوردگی زودرس در دمای بالای گوشه و کنار احتراق است. حلقه فشاری بالاترین یا این که نزدیک ترین حلقه به گازهای احتراق هست و در معرض بیشترین مقدار خوردگی شیمیایی و همچنینی بالاترین دمای پیستون در فیزیک فعالیت قرار دارد. کارکرد حلقه های متراکم، پرهیز از خروج گاز است، در حالی که رینگ های روغن، میزان روغن بر روی جداره پیستون را در اختیار گرفتن می کنند. کمپانی عظام کلیدی مرکزیت تهران، شعبه های متعددی در سراسر ایران ساخت کرده و به مدرن ترین تکنولوژی های قرن مجهز شده است. به نظر نمیرسد استعمال از طرحهای قدیمی در دنیای مدرن کنونی خیلی بهصرفه و معقول باشد، ولی کمپانی آمریکایی Achates Power حساس ورژن بازطراحیشده از نوع مفهومی پیشرانه احتراقی همین فعالیت را انجام میدهد. علاوه بر همین تراز محدب حاشیه مماس رینگ از پیدایش ناپیوستگی در لایه روغن که ممکن می باشد بر اثر فشارهای مازاد بر روی لبه حلقه و یا این که خمش بیش از اندازه همین قطعه در درحال حاضر کار رخ پذیرد دوری میکند. از معایب پیستون های آلومینیمی، انبساط بسیار بدنه ی آن میباشد که طراحان بدون چاره می شوند برای دوری از گریپاژ، پیستون را مهم لقی فراوان بسازند، مگر آن که اصلی طرح هایی همین انبساط را کاهش دهند. همین لکه های در قسمت زیرین پیستون تماشا می شوند و ناشی از رسوب کربن و دوده ای میباشد که در اثر سوختن ترکیب روغن و سوخت به نصیب پائینی پیستون چسبیده اند و برهان آن هم گرم شدن بیش از ترازو تاج پیستون هست . در صورتی که دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات مضاعف عمده در گزینه پیستون چانگان لطفا به بازدید از وب وب سایت ما.
آخرین مطالب