سپهر 1395/6/10 پاسخ تو مشخصات کارخانه شتاب ۱۱.۶ ولی مشخصات شما ۹۰۶ کدوم درسته سعيد 1395/6/21 سلام دوستان اينايي كه ميگن ٢٠٦ آشغاله قول ميدم هنوز دستگيرشو لمس نكردن ك اينطور حرف ميزنن، ٢٠٦ تيپ ٥ سال٩٥ واقعاااااا عااااالي شده نميدونم چطور بگم ولي حتما بايد ببينيد ك باور كنيد، اونايي هم ك ميخوان بخرن يا مدل ٩٠ به قبلو بخرن يا ٩٥، با تشكر الیاس 1395/7/22 الان من چی بگم؟ کارشناس 1398/10/27 پاسخ 206 هاچ بک بهتر از اس دی و پارس و 405و سمند هست صندوقش هم خوب بزرگه داخلش هم اندازه ی اس دی هست بسیار تیز و نسبت به موتورش کم مصرفه از لحاظ اپشن هم اگه روش ظیط یا مانیتور باشه 5 ستاره هست من الان مدل98 دارم و کیفیتش هم بهتر از سال های قبلشه دزدگیر هم داره شتاب 0 تا 100 حدود11 ثانیه هست و مصرف ترکبیش هم در هر100 کیلو متر6.6 هست.

هدرز لاندكروزر 8 سلندر 2007 هدرز هم جزوی از این سیستم پس برای کارکرد هر چه بهتر این سیستم تمامقطعات باید در هماهنگی کامل با یکدیگر باشند. دانستن این نکته بسیار مهم است که پس ار عمل احتراق و سوختن هوا و بنزین، بخشی از هیدروکربن نسوخته، منواکسید کربن و دی اکسید کربن با فشار بسیار زیاد پیستون از محفظه احتراق خارج شده و وارد منیفولد یا هدرز می شود. آسیب به توربو و سیستم روغنکاری منجر به نشت روغن از توربو به سیستم اگزوز و کاتالیزور شده که باعث بروز نقص در آن می گردد.مورد بعدی که به آن اشاره خواهیم کرد از بهم خوردن نسبت سوخت و هوا در هدرز هایی که به طور اصولی طراحی نشده اند نشئت می گیرد، این که باعث می شوند سنسور اکسیژن پیام اشتباه به ای سی یو خودروارسال کند.وظیفه سنسور اکسیژن که بعد از منیفولد و هدرز نصب می شود(البته که بر روی برخی هدرزها فضایی برای این سنسور تعبیه شده)، بررسی عملکرد موتور از طریق پارامتر های نسبت سوخت و هوا در گاز خروجی میباشد.

اماهدزر و ساخت اصولی ان اسان نیست. سپسبه وسیله یک مهره که روی ان لوله ای وجود دارد سیستم رو دوباره به حالت اببندیدراورده. انجین 350 استاندارد SS افزایش قدرت ناچیزی دریافت کرد تا قدرت ان به 300 اسب بخار برسد. این فشار منفی تا جایی پیش میره کهفشار مورده نظر از فشار جو هم کمتر میشه و در نتیجه گازها تمایل به خروجشون کمترشده شاهد افزایش فشار خروجی هستیم. بعد از این مرحله سوپاپ دود بسته شده و جریان گازبه بیرو از اطاقک احتراق متوقف میشود.اما اینرسی حرکتی گازها در هدرز باعث تداومبیرون رفتن گازها میشود. معمولامانیفولد ها فابریک از چدن ساخته می شود که دارای ابعاد کوچک و جمع و جور هستند کهاین مساله باعث راحت جای دادن اون در محفظه موتور میشه. این افزایش قطر نیز باعث کاهش سرعت خروج امواج گاز میشه و موج خروجی شروع به ایجادضربان های ناگهانی در درون لوله ها میکنند. انتخاب نوع لوله ها و قطرشون دارای فرمول های خاص خودش هست که بعدا بهشمیپردازیم.اما بهترین راه برای تقویت سیستم اگزوز که دارای شرایط و کارکرد خوبی باشه چیست؟

هدرز Ef7 توربو از سوی دیگر اصطکاک کمتر و افزایش قدرت پیشرانه در دورهای پایین، می تواند در کاهش مصرف سوخت نیز موثر باشد.بنابراین هدرز در واقع یک قطعه بازنگری شده است که به جای منیفولدخروجی چدنی خودروها نصب میشود.یکی از مزایای هدرز ها ، نصب ساده آن هاست که به راحتی در هر مغازه مکانیکی یا اگزوز سازی قابل انجام است اما طراحی و ساخت یک هدرز حرفه ای و کارا بر خلاف نصب آن به هیچ وجه ساده نیست.در دنیای امروزی طراحی بهینه اجزای تیونینگ موتور، تنها به کمک شبیه سازی بسیار دقیق پیشرانه در محیط نرم افزارهای حرفه ای چون GT POWER امکان پذیر است.از سوی دیگر ساخت هدرز ها نیز باید به صورت کاملا دقیق توسط دستگاه های مخصوص خم کاری لوله انجام شود و کیفیت عملیات جوش کاری و ماشین کاری نیز تاثیر انکار ناپذیری بر روی قابلیت های نهایی محصول خواهد داشت. اگر تا به حال صدای موتور بدون صدا خفه کن را شنیده باشید می دانید که یک صدا خفه کن تا چه حد روی صدا تاثیر دارد.درون آن تعدادی مجرای ساده با سوراخ هایی روی آن وجود دارد.این مجرا ها و محفظه ها به خوبی یک ساز موسیقی تنظیم شده اند.طوری طراحی شده اند تا امواج صدای تولید شده توسط موتور را به نحوی بازتاب کنند که تا حدی یکدیگر را خنثی کنند.

هدرز استيشن 6 سیلندر شرکت ها و یا کسانی که به طور حرفه ای اقدام به ساخت هدرز برایاتومبیل میکنند تمام پارمتر های موجود همان موتور رو در نطر گرفته و اقدام به ساختو طراحی هدرز کرده. برایاندازه گیری فشار درون سیستم اگزوز در ابتدا و انتها قبل از مافلر میتونید به اینصورت عمل کنید که لوله اگزوز رو سوراخ کرده و یک مهره در محل سوراخ جوش داده. اولین کار روغن موتور این است که قطعات فلزی داخل پیشرانه را روان کاری روغن موتور با بهترین قیمت کرده و اصطکاک را کاهش می دهد تا به نرمی حرکت کنند. این کار هم برای هرموتوری به این صورت بدست می اید که دو لوله فرضا با قطر 3 اینچ بدون هیچ خمیدگی بهعنوان اگزوز استفاده شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با هدرز پراید وب سایت خود باشید.