خرید قهوه ی گانودرما اورجینال با بهترین کیفیت/09109483228

خرید قهوه ی گانودرما اورجینال با بهترین کیفیت قهوه گانودرما چیست؟ حالا که با قهوه و خواص آن آشنا شدیم و با گ

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 27 شهریور 1401

خرید قهوه ی گانودرما اورجینال با بهترین کیفیت

قهوه گانودرما چیست؟

حالا که با قهوه و خواص آن آشنا شدیم و با گانودرما و اثرات آن بر بدن آشنا شدیم، نوبت به ترکیب این دو ماده یعنی قهوه گانودرما می رسد.

 

همانطور که گفته شد گانودرما طعم تلخ و ناخوشایندی دارد. اما به دلیل خواص بی نظیری که دارد نمی توان این قارچ را نادیده گرفت. از طرفی مردم گاهی در میزان و نحوه مصرف این قارچ دچار مشکل می شوند.

 

بنابراین متخصصان سعی می کنند مخلوطی از این قارچ را با سایر مواد خوراکی تهیه کنند تا خوردن این قارچ راحت تر و لذت بخش تر شود.

 

قیمت خرید قهوه گانودرما فروشگاه آریوکالا

به دلیل تورم بالا در ایران، قیمت کالاهای مصرفی اعم از تولید داخل و وارداتی افزایش چشمگیری داشته و قیمت اکثر کالاها سه برابر شده است. اما در این میان دکتر پیز هیچ گاه قیمت محصولات خود از جمله قهوه گانودرما را به میزان قابل توجهی افزایش نداده است و تنها به مرور زمان مقداری منصفانه و معقول به محصولات خود اضافه می کند که در طول زمان امری طبیعی است. زمان اما نکته قابل توجه در مورد قیمت خرید گانودرما افرادی است که این محصول را کمتر یا بیشتر از قیمت واقعی به فروش می رسانند

 

قهوه گانودرما پودر قهوه ای است که معمولاً از قهوه فوری و عصاره پودر شده گانودرما لوسیدوم (Ganoderma lucidum) تهیه می شود، نوعی قارچ دارویی که به آن «ریشی» یا «لینژی» نیز می گویند. مواد دیگری مانند شکر، خامه غیر لبنی و گیاهان را نیز می توان اضافه کرد.

 

با خرید و مصرف قهوه گانودرما علاوه بر افزایش قدرت و انرژی، از سایر فواید سلامتی گانودرما و جینسینگ نیز بهره مند شوید. خرید قهوه جینسینگ گانودرما برای افرادی که می خواهند مصرف قهوه خود را در عین داشتن انرژی بالا کاهش دهند به شدت توصیه می شود.

 

دلیل نوسان قیمت گانودرما

بسیاری از مردم در مورد قیمت قهوه گانودرما تردید دارند زیرا نوسانات زیادی در قیمت این محصول درجه یک در بازار وجود دارد. اولین نکته برای کسانی که به دنبال خرید قهوه گانودرما هستند این است که برای جلوگیری از سوء استفاده، گانودرما را از فروشگاه مرکزی خریداری کنند تا در اصل بودن، تاریخ انقضا و تعداد ساشه های آن شکی نداشته باشید. . زیرا قهوه بدون گانودرما در بازار وجود دارد که برخی آن را با قیمت کمتری می فروشند. علاوه بر این، برخی از قهوه های گانودرما از گذشته استفاده می کنند که این کار را با لیزر انجام می دهند. مشاهده شده است که برخی قهوه گانودرمای ارزان تری می دهند اما تعداد کیسه ها 20 عدد نیست.

 

بنابراین برای اطمینان از اصل بودن قهوه گانودرما حتما به فروشگاه مراجعه کنید و یا از مدیر واقعی شرکت قهوه بیز خریداری کنید. و باید گفت که این قهوه یک قهوه معمولی نیست و با عصاره گانودرمای واقعی جنبه درمانی دارد که به طور طبیعی باعث افزایش قیمت نسبت به قهوه معمولی می شود. حتما به این نکته توجه کنید که تخفیف بی دلیل وجود ندارد.

 

https://aryokala.ir/product-category/dr-biz/ganoderma/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن